Geriamo vandens aparatai

geriamo vandens aparataiGėrimui tinkamas vanduo turi būti prieinamas visur ir visada. Namie žmogus, pajautęs troškulį, gali nedelsdamas atsigaivinti, tačiau ką daryti ištroškus darbe? Gerti vandenį iš čiaupo tualete? Ar bėgti į artimiausią parduotuvę ir pirkti išpilstytą vandenį? Yra daug paprastesnė išeitis – geriamo vandens aparatas Jūsų biure.

Geriamo vandens aparatai įmonėse – ne naujovė pasaulyje. Dažnai galima rasti tokius aparatus biuruose, viešosiose įstaigose, medicinos įstaigose, gamyklinėse patalpose, mokymo įstaigose. Tačiau vis dažniau mus pasiekia informacija, jog geriamo vandens aparatai- tai bakterijų talpykla. Šis teiginys yra teisingas tik iš dalies- bakterijos gali kauptis aparatuose, kurie neturi antibakterinės prevencijos, pavyzdžiui Lietuvoje pamėgti buteliai vandens aparatai. Dėl vandens užsistovėjimo tikimybė užsiteršimo bakterijomis yra nemenka, tačiau geriamo vandens aparatų gamintojai jau žengę žingsnį į priekį ir pažangūs geriamo vandens aparatai užtikrina saugų ir švarų vandenį. Airijos įmonės Waterlogic geriamo vandens aparatai užtikrina 99.9999% švarų nuo bakterijų vandenį ir tai nėra tik skaičiai, tai laboratoriniais tyrimais patvirtintas faktas. Unikali Firewall technologija užtikrina bakteriškai švarų ištekantį vandenį, o BioCote technologija neleidžia bakterijoms į vandenį patekti iš išorės. Be to, aparatuose esantys vandens filtrai taip pat atlieka mechaninį vandens valymą bei pašalina chlorą, pesticidus, herbicidus, gerina vandens skonį bei kvapą. Užtenka pajungti patinkantį modelį prie vandens taško ir elektros lizdo, ir galima gauti aukščiausios kokybės karštą, atvėsintą bei gazuotą geriamąjį vandenį. Waterlogic geriamo vandens aparatai yra sertifikuoti nepriklausomos tyrimų ir sertifikavimo centro NSF International ir pirmieji bei vieninteliai vandens aparatų rinkoje turintys NSF Standard 53 ir 42 dėl filtravimo kokybės, NSF Standard 55 Classe A dėl pažangios UV filtracijos efektyvumo ir NSF Protocol P231 dėl efektyvaus vandens valymo.

Minkštų baldų restauravimas – atnaujinti kėdės ir foteliai

fotelisKėdė – baldas, be kurio neapsieina kiekvienas. Ar žinojote, kad minkštų baldų restauravimas, šiuo atveju kėdžių, fotelių ir pufų, gali ženkliai pagyvinti bendrą kambario išvaizdą? Surestauravus mėgstamus minkštuosius baldus bus ne tik maloniau į juos pažiūrėti, bet ir patogiau juose ilsėtis. O kur dar ilgaamžiškumo faktorius! Tad pažvelkime, kaip galima surestauruoti pabodusias kėdes, susidėvėjusius fotelius ar paprasčiausius pufus.

Turbūt nuobodžiausia, ką galima parinkti – tai vienspalvis gobelenas, kuris susilieja su medinėmis baldo konstrukcijomis ir visiškai neišsiskiria jokiomis puošniomis detalėmis ar dekoracijomis. Margi audiniai suteikia išraiškingumo visam namų interjerui. Gėlėti ornamentai ar gyvūnų kailio imitacijos – gana populiarūs pasirinkimai. Gėlių raštai tiks tiems, kas mėgsta konservatyvesnį, senovinį ir vintažinį stilių. Tokie baldai išryškins savo grožį tarp gelsvų, tamsiai žalių, vyno raudonumo ar rudų sienų. Gepardo kailio, karvės odos ar zebro dryžiai baldams suteiks išskirtinumo ir tiks šviesiame kambaryje. Nemėgstantiems išsišokti turėtų patikti audiniai, marginti dryžiais, skrituliais ar kitomis simetriškomis figūromis.

Jei visgi nusprendėte pasirinkti vienspalvį gobeleną, nesibodėkite papildomų detalių.Tai gali būti ranktūrių puošimas karoliais, kontrastinga spalva nudažyta medinė konstrukcija ar tiesiog ant kėdės ar fotelio uždėta marga pagalvėlė. Galite netgi apjungti visus išvardintus variantus. To pavyzdys galėtų būti aukštas turkio spalvos fotelis su baltai dažytomis medinėmis kojelėmis, perlais puoštos ranktūrių apačios ir mėlynai balta pagalvėlė. Minkštų baldų restauravimas, tiksliau kai kurie jo elementai, gali būti laisvai atliekami ir namuose. Ryškių spalvų baldus įkomponuokite į šviesiai dažytus ar tapetuotus kambarius.

Taip pat galite derinti vienspalvį ir margą raštą. Fotelio priekį palikite šviesų vienspalvį, o nugarėlę – žemės spalvomis (ruda, žalsva, gelsva) margintą. Iš to paties margo audinio pagamintos pagalvėlės atrodys žaviai ir paliks išbaigtumo įspūdį.

Nepamirškite, kad medinės baldų detalės ne ką mažiau svarbios. Minkštų baldų restauravimas padės išryškinti originalius raižinius, medienos rieves ir kitas baldą puošiančias detales. Medinis paviršius su laiku braižosi, nusitrina, taigi praranda ne tik estetinę išvaizdą, bet ir silpnėja baldo stabilumas ir tvirtumas.

Interneto parduotuvė – didelio verslo pradžia

pinigaiAr skaitote verslo spaudą? Turbūt girdėjote, kad Pigu.lt perka įmones Latvijoje ir Estijoje ir ten plečia savo veiklą? Šaunuoliai! Pamokysim savo kaimynus el. komercijos pagrindų. Beje, tą jau sėkmingai daro Vladas Sapranavičius – el. komercijos guru Lietuvoje, veda įvairius mokomuosius seminarus Rygoje anglų ir rusų kalbomis. Turime kuo pasigirti ir el. komercijos srityje.

Kiekviena internetinė parduotuvė kažkada buvo maža. Nedaug prekių, nuolatos išlendantys programuotojų palikti trūkumai, ne visiškai „pritrenkiantis“ dizainas. Su laiku tokie „pilkieji ančiukai“ virto nuostabiomis gulbėmis ir dabar ten dirba daugybė žmonių, o pačios el. parduotuvės skaičiuoja milžiniškas apyvartas. Tai sunkaus ir atkaklaus darbo pasekmė, investicijos į protingą rinkodarą ir reklamą, lanksti kainodara ir geri santykiai su tiekėjais. Be šių dalykų internetinės parduotuvės paprasčiausiai neišgyvena daugiau kaip 2-3 metų.

Sakysite, kad Pigu.lt niekas nepralenks? Nebūkite tuo tikri. Tai internetinis prekybos centras su tūkstančiais prekių rūšių, todėl konkuruoja su daugybe nišinių el. parduotuvių, kurios prekiauja tik tam tikromis prekių grupėmis, pavyzdžiui, kvepalais, baldais, įrankiais, žaislais ir t.t. Per lietuviškos el. komercijos dešimtmetį yra susiformavęs stereotipas, kad el. parduotuvė turi pardavinėti vien tik kompiuterius ir televizorius arba knygas, bet iš tiesų parduoti galima viską, net šviežius sveriamus maisto produktus. Taigi konkuruoti tam tikrame prekių lygmenyje galima ir kai kam sekasi visai neblogai. Viskas priklauso nuo tiekėjų.

Interneto parduotuvė turi būti reklamuojama. Televizijos reklama yra brangi, tačiau interneto reklama – veiksminga. Jei bent 1% gaunamo pelno nuo kiekvienos prekės būtų paskiriamas reklaminiam fondui, per 2-3 metus galima pasiekti įspūdingų rezultatų. Sakysite, kad tai mažai? Tikrai ne. Jei per mėnesį parduodate 100 prekių su vidutiniškai 50 litų pelnu, reklaminis fondas sudaro 500 litų. Nusipirkę Google AdWords reklamos tam tikroms nuolaidų akcijoms galite pritraukti nemažai „alkanų“ pirkėjų, kurie nusipirks ir daugiau jūsų prekių. Tiesiog viską reikia gerai suplanuoti ir apsvarstyti, pasikonsultuoti su profesionalais.

Labai svarbu, kad interneto parduotuvės būtų randamos. Tačiau tai labai sunku padaryti, nes konkurencija čia didžiulė. Būtina iš karto nusisamdyti geros SEO specialistus, kad jie aiškiai suformuluotų optimizavimo paieškai strategiją ir prižiūrėtų, kad kodas ir turinys atitiktų Google keliamiems reikalavimams. Labai daug parduotuvių susigadino sau gyvenimą, kai nekreipė dėmesio į šią sritį veiklos pradžioje, o praėjus porai metų stebėjosi, kodėl iki šiol manęs niekas neranda…

Darbo yra daug, bet visko vienas žmogus nespėja. Pasikliauti reikia tam tikrų sričių specialistais, kurie visada padės optimizuoti tam tikrus procesus. Aišku, ne už dyką, todėl be investicijų čia neapsieisite.

Bet kuriuo atveju, linkime sėkmės visiems, kas tik pradeda dirbti su internetine parduotuve. Tai neabejotinai didelio verslo pradžia, tik reikia tą verslą statyti pamažu ir apgalvojant kiek įmanoma daugiau žingsnių.

 

MB steigimas: pats ar pas profesionalus?

MB steigimasMažoji bendrija gyvuoja jau pusę metų (nuo 2012 spalio). Per tą laiką įsteigta keli tūkstančiai įmonių, tačiau MB steigimas reikiamo pagreičio dar nėra įgavęs. Priežasčių tam yra kelios. Viena iš jų – informacijos stoka. Kita, teisingos informacijos trūkumas, privedantis prie tam tikrų mitų ir stereotipų kūrimo ir platinimo.

Girdėjau, Mažosios bendrijos buhalterinės apskaitos procedūros neaiškios ir patys VMI nežino, kaip ir ką daryti. Gal neapsimoka dar jos steigti…

Panašūs prietarai „žudo“ šią naują verslo formą, nors turėtų būti atvirkščiai. MB buvo sukurta po ilgų metų derinimo ir svarstymo. Įstatymo projektai buvo derinami nuo 2010 metų, tad vargu, ar per trejus metus nebuvo ruošiamasi buhalterinės apskaitos tvarkai paaiškinti VMI. Jei kuris naujai priimtas konsultantas ir nesuteikė reikiamos informacijos, tai nereiškia, kad VMI nežino, kaip teisingai tvarkyti Mažosios bendrijos buhalteriją. Tiesiog absurdiškas stereotipas ir tiek. Lietuvis – nelabai patiklus žmogus, dėl to viena abejonė gali sužlugdyti visą svajonę pradėti ir vystyti savo verslą. Bet šį kartą mes ne apie tai.

MB steigimas gali pasirodyti sudėtingas dėl tam tikrų dokumentų pildymo ir nežinomybės. Dėl to reiktų iš karto kelti klausimą – ar pats steigsiu Mažąją bendriją, ar patikėsiu šį darbą profesionalams?

Jeigu steigsiu pats, kokius dokumentus turėsiu surinkti? Kiek laiko sugaišiu juos rinkdamas? Kiek pinigų sumokėsiu už dokumentų priėmimą ir tvarkymą? Kiek streso patirsiu?..

Atsakykite sau į šiuos klausimus? Jei laiko turite daug, labai norite daug sužinoti apie pačią įmonės steigimo procedūrą, nes tai planuojate nuolatos daryti ateityje, esate pasiruošę be vaistų ir alkoholio susitvarkyti su stresu, kurį patirsite rinkdami reikalingus dokumentus ir laukdami notaro, tada būtinai steikite MB patys. Tai bus labai naudinga patirtis, be to galėsite pasigirti visiems kolegoms, kaip tai buvo sunku, bet jūs su tuo iššūkiu susitvarkėte per mėnesį. Nesvarbu, kad tokiomis kalbomis atkalbėsite dar tris žmones nuo idėjos susikurti savo verslą…

Jei laiko vis dėlto neturite, nenorite gilintis į procedūras ir popierizmus, taip pat nenorite patirti jokio streso, tada belieka profesionalų pagalba. Profesionalūs buhalteriai įmones steigia kiekvieną dieną. Jie yra pasirūpinę patalpomis, tad registracijos adresas suteikiamas iš karto, nebent norite įmonę registruoti savo nuosavame bute arba name. Viskas atliekama elektroniniu būdu su el. parašu, tad pas notarą lankytis nereikia. Be to yra galimybė MB įsteigti NEMOKAMAI. Taip, teisingai, už tai nemokėsite nė cento, net jei ir viską už jus padarys profesionalūs steigėjai ir teisininkai.

Po dokumentų užpildymo internetu, kuris trunka apie valandą (jei el. parašas „nestreikuoja“) reikia palaukti pora dienų ir viskas – galite tęsti įmonės tvarkymo darbus, nes jau turite ir antspaudą ir išrašą iš Registrų Centro sistemos, kad įsteigėte įmonę. Belieka atsidaryti atsiskaitomąją sąskaitą (MB steigimui nereikia turėti įstatinio kapitalo, tad kaupiamosios banko sąskaitos, kurioje būtų 10000 litų nereikia). Ir viskas – Jūs jau turite veikiančią Mažąją bendriją. Samdykite save vadovu, nustatykite algą, sudarykite panaudos sutartis, pagal kurias nuomojate iš savęs darbo priemones (kol kas dar jų neturite įsigijęs) ir pirmyn į verslo pasaulį.

Darbą, kurį darote vieną kartą gyvenime geriau palikite profesionalams, kurie tai daro kelis kartus per dieną. Tai galioja santechnikams, elektrikams, mechanikams, kirpėjams, tad kodėl neturėtų galioti ir įmonių steigėjams?..

SpaudosVartai: vizitinės kortelės visiems atvejams

Vizitinės kortelės nemiršta! Nors internetas daro savo įtaką verslo komunikacijai, vizitinės kortelės išlieka svarbiu momentu kiekvieno verslo susitikimo pradžioje. Pasižiūrėkime, kaip viskas vyksta iš tikrųjų. Du verslininkai susitinka, pasikalba, randa bendrų sąlyčio taškų, tada susitaria kitą kartą viską aptarti kitoje aplinkoje. Tada ištraukiamos vizitinės kortelės, primenamas el. pašto adresas, paprašoma, kad aplankytų interneto puslapį, kur patalpinta daugiau informacijos. Arba kita situacija. Administratorės susitaria dėl vadovų susitikimo, vienas vadovas atvyksta pas kitą, iš karto apsikeičia vizitinėmis kortelėmis. Tai lyg kažkoks ritualas verslo pasaulyje, ir jis niekur nežada dingti. Nesvarbu, kad vizitinėmis kortelėmis vėliau yra naudojamasi mažai. Jos bendradarbiavimo pradžioje sužaidžia labai svarbioje pozicijoje.

Amžinas klausimas. Kokias vizitines korteles verslininkui spausdinti? Paprastas, ar prabangias?

Viskas priklauso nuo to, kokiomis sąlygomis jos yra dalinamos. Jei po kelias iš karto ir tai daroma nuolatos – tada reiktų daryti paprastas, atspausdinti gal net ofseto spauda keletą tūkstančių iš karto. Jei toks kiekis nereikalingas, galima padaryti naudojantis specialiu interneto įrankiu SpaudosVartai.lt, kuris ne tik atspausdina vizitines korteles, bet ir leidžia susikurti jų dizainą, keisti informaciją. Tai labai patogu, jei norite ant vizitinės kortelės uždėti trumpą reklamą šalia visų duomenų.

spaudos vartai

Dizainas daromas paprastai – pasirenkamas jau gatavas šablonas, įkeliamas logotipas, surašomi visi kontaktiniai duomenys ir per pora dienų atspausdinama ir pristatoma į biurą paštu. Niekur važiuoti, nieko derinti, tiesiog per pusę valandos sumeketuojama vizitinė ir viskas.

Jei vizitinės kortelės yra dalinamos tik ypatingiems žmonėms, reiktų rinktis prabangias ir originalias vizitines korteles. Jos spausdinamos naudojant šilkografinės spaudos metodą, kai spalvos dedamos ant popieriaus po vieną. SpaudosVartai.lt gali pasiūlyti susikurti itin originalias korteles ant plastiko, o ne ant popieriaus. Tokios kortelės tikrai patrauks jas gavusių žmonių dėmesį, be to, tai ekologiška spauda, nes naudojamas popierius – nekertami miškai.

Aišku, jei reikia auksinių raidžių ant sidabrinio popieriaus, šilkografija čia vienintelė išeitis. Taip pat galima tam tikrus dizaino elementus lakuoti. Parenkamas specialus storesnis popierius su tam tikra tekstūra. Taip pagaminama brangi 1-3 litus kainuojanti vizitinė kortelė.

Kartais apsimoka turėti 2 kortelių versijas – vieną VIP gavėjams, kitą – paprastiems žmonėms, su kuriais bendraujate kiekvieną dieną. Pirmas įspūdis versle svarbus, o tinkamai atspausdinta vizitinė kortelė prie to prisideda.

Reklaminiai stendai – efektyvus reklamavimosi būdas

reklaminiai stendaiŠiuolaikinis pasaulis be reklamos, regis, nustotų suktis. Apsidairykite. Ką matote aplink save? Tikriausiai už akies užkliūva ne viena spalvinga pakuotė, kažkur pamatote vienos ar kitos kompanijos logotipą, galbūt klausote radijo, kur kas keletą minučių girdite reklaminius balsus, o už nugaros transliuojama per televizorių vaizdinė reklama. Taigi reklamos būdų yra pačių įvairiausių ir, kaip pasiekti savą pirkėją, įmonėms tenka nemenkas iššūkis. Tačiau tikriausiai tik maža dalis iš jų yra išmėginę vieną iš reklamos būdų – reklaminiai stendai.

Kas jie tokie yra ir kodėl gali būti efektyvūs, siekiant pritraukti daugiau tikslingų pirkėjų akių? Reklaminiai stendai yra patys įvairiausi ir jų lokacijos vietos gali būti labai skirtingos. Tokie objektai gali būti ir tie labai paprasti bei beveik kasdien matomi parduotuvėse A formos stovai arba net milžiniškos lauko reklamos, su kuriomis Jūsų akys dažniausiai susiduria keliaujant autostrada.

Reklama mums, vartotojams, yra reikalinga, nes iš jos sužinome naujienas, madų tendencijas, populiarias prekes, įvairias akcijas ir nuolaidas. Tik įmonės kaskart vis kebliau sugalvoti naują reklamos pristatymo būdą. Šiuo atveju gali būti naudingi reklaminiai stendai. Jie unikalūs ir bus sukurti tik Jums bei konkrečiam produktui. Dizaino galimybės šiuo metu beveik neribojamos, todėl net ir pačios netikėčiausios mintys bei idėjos šiuolaikiniame technologijų pasaulyje jau gali būti įgyvendintos.

Reklaminiai stovai dar labai naudingi ir pravartūs turėti, nes jį galėsite panaudoti ne vieną kartą skirtingose vietose. Jie ypač pravers, jei planuojate atstovauti parodoje, vykdote reklaminę kampaniją ar planuojate tam tikroje vietoje ar mieste labiau išpopuliarinti tam tikrą produktą ar paslaugą. Verslo pasaulyje reikia ir privalu būti kūrybingiems, nes klientas, kaskart matydamas reklamą, tikisi, kad ji bus kitokia, nestandartinė ir unikali. Tik tokiu atveju jis susidomės produktu, labiau atkreips dėmesį į Jūsų įmonės reklaminį stovą ir labai tikėtina, kad atvers piniginę įsigyti naujai reklamuojamam produktui.

Reklaminiai stovai rinkoje nėra naujas produktas, tik galbūt ne visos verslo įmonės juos spėjo išmėginti. Ar Jūsų kompanija jau yra turėjusi tokį objektą? Jei ne, galbūt atėjo pats tinkamiausias laikas labiau pasidomėti reklaminiais stendais…