IPTV vs. Televizorius+tv priedėlis+antena

gyvenimas prie pc

Šiuo komiksu pradedu ne veltui.  Visi žinom/matėm/skaitėm/girdėjom komiksus pašiepiančius mūsų gyvenimą prie kompiuterio. Išties priverčia susimąstyti.. Na aš tikiu, kad šiltuoju metų laiku, dauguma apleido pc, o pas kitus gal ir voratinkliais aplipo jau. O kai tiek darbe, tiek namuose pc yra geriausias draugas tvarkant reikalus ar dar velniai žino kuo užsiimant – turi sau pripažinti, kad bėgti nuo to ir spjaudytis net neverta.

[more…]

 TV

Kai dirbi norisi pramogauti, o kai pramogauji.. na tuomet tikrai nesinori dirbti:))) Pastebėjau, jog televizorius mūsų namuose patapo tik dėže dulkėms rinkti. Įsijungiam kai rodo ką nors svarbaus, įdomaus, nematyto, o pripažinkim, kad tai būna ypač retai. Ar kada paskutiniu metu matėt kokį nematytą filmą per lietuviškus kanalus? Aš ir ne, bet visada pralinksmina filmų “premjeros”. Filmų, kuriuos jau esi matęs prieš kelis mėnesius ar visą pusmetį.

Kol televizijos vis svaidos reklamomis, kaip mums reikia tv priedėlių, net kompensuoja juos, po to manau įves kokį nors tv priedėlio mokestį, arba pasiūlys mokėt abonentinį, kad nematytume tiek reklamų, na arba galų gale aktyviai kiš visiems visokias ten korteles, kad matytume daug, daug, begalybę kanalų, iš kurių daugiau nei pusės mes net nežiūrėsime, nes:

a) Nesuprasime kalbos, kuria transliuojamas kanalas.

b) Kanalo transliuojamas turinys mums bus neaktualus.

IPTV kanalu sarasas

 

IPTV

Visų pirma internetą turi dauguma. Tos daugumos dauguma internetą naudoja ne tik bendravimui skype, sėdėjimui youtube ar delfi skaitymui. Apsukresni jau senokai atradę IPTV ir net neplanuoja pirkti visokių ten įpatingų priedėlių, antenų, o kur dar tinkamos vietos antenai radimas, nes žiūrėk, jei stovės netinkamai ar gyveni kur nuošaliau, tv matysi miglotai su visokiais ten kvadratėliais ir mikčiojimais/striginėjimais. Nepatogu, tiesa? Štai jei turi spartesnį internetą, tuomet belieka jame susirasti nemokamą IPTV kanalų sąrašiuką ar pasirašyti sutartėlę su interneto tiekėju, kuri beje nieko nekainuoja dažniausiai, o ir kanalus matome kokybiškiau, nei per tv. Aš turiu lietuvišką bruožą, mėgstu tai kas nemokama:)). Taigi kam mokėti už tai, ką gali gauti veltui??

Kaip parduoti. 2 dalis

Tavo stipriosios savybės garantuojančios tau sėkmę vienoje situacijoje, gali virsti tavo silpnybėmis atsidūrus kitoje.

Apie tai, kaip parduoti, jau rašiau temoj  ” Nedarykite nuolaidos vien dėl to, kad taip madinga – taip mažinate prekės vertę “. Tačiau nesenai,  stipriai įtraukė knyga pavadinimu “Kaip parduoti ratą”.  Būtent taip. Joje istorija apie rato išradimą, sėkmes bei nesėkmes jį parduodant. Žinau, ką kiekvienas ar bent dauguma galvoja,  pamatę pavadinimą “kaip parduoti””. Kas čia gali būt neaišku, imi ir parduodi ir nereik čia išradinėt dviračio”. Iš dalies taip, imt ir parduot galima kokį nors vieną daiktą – pabodusį telefoną, grandinėlę,  o ką daryt, jei nori įsitvirtinti rinkoje, turi naują arba laiko patikrintą produktą, tačiau nesiseka jo parduoti. Į tai ir bandysime atsakyti.

Kaip parduoti

[more…]

  Mano prekė gera, bet jos niekas neperka

Turite prekių, daug prekių, sakykim parsisiuntėt šimtą porų rožinių kojinių iš Kinijos, bet jos jau guli dėžėj pusę metų ir apart tų kelių porų, kurias padovanojot mamai, draugei ar sesei ir sau žinoma, nes savęs niekada negalima pamiršti, likusios visiškai nejuda, ko gero jau ir vargšus kiniečius keikiat dėl to.  Jūs nepardavinėjate brangiai, pridėjote skelbimų facebook ‘e, skelbimų portaluose, tačiau nieko.. Niekas neskambina, niekas nerašo. Taigi, tokiu atveju belieka iškelti stebuklingus šešis klausimus ir rasti į juos atsakymą ( patartina ilgą ir išsamų. )

1. Kas yra mano pirkėjai?

Taigi, mano pirkėjai tie, kam reikia kojinių. Kadangi jos rožinės, tad jos galbūt sudomins merginas, mamas norinčias tokiomis kojinėmis papuošti dukras. Kaip matot pirkėjų ratas labai ribotas, tad neverta gaišti laiko ir siūlyti pirkti tiems, kam produktas nėra aktualus. Laikas yra brangus, nesvarbu, kad jo turite daug. Išmokite jį planuoti ir pamatysite, kad nuveikiate daugiau nei iki šiol.

2. Kas yra mano konkurentai?

Konkurentų daug. Kojines parduoda visur, tačiau nebijokite. Galvokite kitaip: kiek yra vietų, kur galima nusipirkti būtent tokias, rožines kojines, kokias turite jūs? Na atsiras kelios el. parduotuvės, keli žmonės bandantys prisidurti prie algos. Konkurencija neišvengiamas dalykas visur. Konkurentais domėkitės, draugaukite su jais ir sekite jų kainas, bei naujienas, taip pasieksite daugiau.

3. Kodėl pirkėjui reikia to ką parduodu?

Todėl, kad rožinės kojinės yra gražios, todėl, kad kojinių reikia visiems ir jos skirtos kasdieniniam vartojimui.

4. Kas paskatintu pirkti ne iš konkurentų, o iš manęs ?

O čia jau teks pasistengti.  Konkuravimas skatina ieškoti įvairių galimybių ir apskritai būti kūrybingiems.  Pats paprasčiausias būdas sumažinti kainą, na, kad taip padaryti daug galvot nereikia, tačiau, apžvelkime kitas galimybes. Galbūt mano kojinės yra megasupergeros medžiagos, geresnės nei konkurentų, o galbūt prie jų galima pasiūlyti tokios pat spalvos pirštines ar pvz:  3 poras parduoti už 2 kainą. Kaip matot, galimybių yra, kiek laiko jo bus efektyvios kitas klausimas.

5.  Kodėl jie galėtu pirkti iš manęs, o ne iš konkurentų?

Galėtu pirkti dėl aukščiau išvardintų priežasčių, galėtu pirkti, nes aš daugiau reklamuoju savo prekę, galėtų pirkti, nes man kiekvienas klientas yra svarbesnis, nei prekybcentriams ir aš maloniau bendrausiu už pardavėją kiekvienam kartojančią kelias šablonines frazes (“Kortelę turėsite?”, “Ačiū, kad pirkote”)..

6. Kokią kainą pasiūlyti, kad ji būtu patraukli ir leistu uždirbti?

Sakykim, kojines pirkote po 90ct už porą, parduodate po 2lt už porą, taigi uždirbate po 1.10lt nuo parduotos poros, tačiau parduodate vos dvi, tris poras per mėnesį. Taigi, sumažinate kainą, nes ilgai užsibuvęs produktas praranda vertę. Ir parduodate jau po 10 – 20 porų per mėnesį, taigi uždirbate mažiau nuo poros, bet daugiau per tą patį laikotarpį. Ekonomiškai naudingiau antras variantas, nes pardavinėdami metus ar pusę metų tą patį kiekį, kurį kitas pardavė pigiau ir spėjo per tą laikotarpį atsisiųsti ir parduoti antrą tiek, jūs nepajusite uždarbio, nes jis bus mažas, o konkurentas pardavinėdamas pigiau greičiau sutaupys ir galės siųstis dvigubai didesniu kiekius ir uždirbti dvigubai daugiau. Taigi, kaip matote reikia kantrybės. Jos jums ir palinkėsiu 🙂

Monetizuokime viską

Užsieniečiai turi tokį gražų terminą “monetise”, reiškiantį bandymą uždirbti iš visko. Lietuviškai tai turbūt skambėtu būtent taip, kaip parašiau pavadinime – MONETIZAVIMAS. Jei klaidingai išverčiau, nesmerkit ir nebarkit baisiai. Taigi monetizuokime viską, monetizuokime be saiko, monetizuokime visur ir visada.. Kodėl šiandien apie pinigus? Todėl, kad tai įaugę į mus, tą parodo ir pagausėjęs srautas į blogą su ieškomomis frazėmis:  “kaip uždirbti iš blogo/uždarbis internete” ir t.t..

dienostema.lt, dienos tema

[more…]

Kaip apsunkinome sau gyvenimą

 

Lakstė sau pirmykštis žmogeliukas su vėzdu po laukus, slėpdamas nuogybes po mamuto kailiu. Kažkur lakstė tokia pati pirmykštė dama. Gyvenimas buvo paprastas, maistas čia pat, tereik pasigauti kokią žuvį ar susimedžioti kokį maistingą šerną, suvalgyti, o iš kailio kelnes ir madingus marškinėlius pasidaryti, o jei dar atliks kailio, tai ir kepurei užteks. Kad vaikščioti būtu paprasčiau iš medžio kroksus išsidrožė. Gyveno gi medžiuose, olose, komunalinų mokesčiu mokėti nereikėjo, nuoma nekainavo, bet vis kažko trūko. Atėjo ta diena, kai vieniši pasijuto, o ir driežus keptus ant laužo norėjos su kuo nors pasidalinti.  Abu nuvyko iki kokio nors Topo centro, nusipirko laptopus, dar akciją jiems pritaikė, davė 4G Mezon internetą nemokamai 3 mėnesiams. Na pas vieną veikė puikiai, pas kitą prasčiau tas internetas gaudė ryšį, tai lipdavo į medžio viršūnę, kad galėtu prisijungti prie kokio nors mysterious soc. Tinklo..

Na ir prasidėjo susirašinėjimai. Damai dėmesį parodyt reikėjo, tad reikėjo ir foto įsidėti, ir virtualią dovanėlę nusiūsti, čia jau teko vykti į banką, atsidaryti saskaitą, o kad būtų ką toj saskaitoj laikyti, teko eiti dirbti.. Po darbo gi tingėjo medžioti šernus vakarienei, tad maistą pirko iš paslaptingai atsiradusios Maximos. Taip ir įsuko žmogeliuką materializmo epocha. Nė pats nepajuto, kaip pradėjo mokėti komunalinius, turėjo įsipareigojimų bankams, prapliko, užsiaugino pilvą…

 Moralas…

Per tuos n metų atsirado daug įvairių paslaugų. Visos jos vienaip ar kitaip skirtos tinginiams patobulinti gyvenimą. Žmogeliukas tingi kažką daryti, jis eina į kokią nors įmonę, numeta pluoštelį banknotų, parašiuką suraito tingėdamas, pasikaso galvą ir viskas padaryta. Dėl to nepažabojamo vartotojiškumo viskas brango, brangsta ir brangs, atsiras naujų paslaugų, be kurių neįsivaizduosime gyvenimo.. O kaip gi žmonija anksčiau be to išgyveno? Baisiai sunku jiems turėjo būt vaikščiot be naujų nike sportinių batelių. Nepatogu ir miegoti būdavo be dormeo čiužinuko – labai stuburai krypo ir šonus skaudėjo rytais. Kuo daugiau norim – daugiau dirbam ir ne tik, labiau pavargę jaučiamės, bet be 10lt kišenėj mes daugiau žmonės, nei su jais..

30 verslo idėjų

Ne paslaptis, visi nori užsidirbti, VISI.Tad šiai savaitei nusprendžiau surinkti šiek tiek idėjų, sklandančių internete ir pasidalinti su Jumis. Galbūt kam nors pravers ir duos minčių :))

1. Pinigai!!!!Visi nori uždirbti. Nesvarbu tai milijonierius, eilinis žmogus su keliasdešimt litų kišenėj ar nepilnametis paauglys. Taigi kodėl nepasiūlius paslaugų spektro žmonėms, kuriems reikia pinigų. Pvz. Internetinis verslas, partnerystės programos ( kai už parduotą Jūsų prekę ar paslaugą žmogus gaus procentą.Gerai ir jums ir jam. ), ar kažkas panašaus. Palieku Jūsų fantazijai 🙂

2. Dideli ir vis kylantys pardavimai yra kiekvienos įmonės savininko pagrindinis noras. Kur čia paslėpta idėja? Ne jums nereik pardavinėti, jei Jūs turite gyslelę, galite konsultuoti įmones pardavimų, akcijų ir klientų pritraukimo klausimais.

3. Lengviausias ir rizikingiausias legalus būdas užsidirbti – investavimas. Jei apie tai ką nors suprantate, kurkite blogą, parduokit patarimus tiems, kam jie naudingi.

[more…]

4. Kiekviena Maximos salės darbuotoja svajoja tapti direktore. Supratote link kur suku? Patarimai kaip pasiekti geresnių rezultatų darbe, prašyti didesnio atlyginimo ar sulaukti paaukštinimo. Kaip tai pateiksite vėl gi priklauso nuo Jūsų. Paprasčiausias būdas – internetas.

5. Papildomas darbas=papildomi pinigai.  Visi nori papildomo darbo, kuriame nereiktų daug dirbti ir pavyktu užsidirbti šiek tiek papildomų pinigėliu. Raskite tokius darbus ir imkite vienkartinį tarpininkavimo mokestį.

6. Šeimos biudžetas labai svarbus dalykas. Mokykite šeimas taupyti, konsultuokite juos, padėkite sudaryti pirkinių sąrašus ir t.t.

7. Visi myli nuolaidos. Net ne myli, o dievina, nesvarbu nuolaida kastuvui ar puodeliui, svarbu NUOLAIDA!!! Stebuklingas žodis, iš kurio taip pat galite uždirbti. Kurkite web svetainę, kur žmogus galėtu užsiprenumeruoti naujienas ir gauti kasdien el.laišką su tos dienos akcijomis.

8. Išsilavinimas svarbus dalykas kiekvienam. Konsultuokite būsimus studentus universitetų, kolegijų klausimais. Turite surinkti informaciją apie vieno ar kito universiteto vertinimus Lietuvoj ir pasaulyje , paklausias specialybes, pragyvenimą, bendrabutį, paskolas studentams ir pan.

9. Sėkmė. Kad ir kiek jos daug būtų, visada reikia daugiau. Jei gebate, veskite seminarus apie sėkmę, savęs tobulinimą, motyvaciją.

10. Loterijos. Žmonės linkę laimėt. Linkę bandyt laimėt, nors ir galimybė tik viena iš kelių milijonų. Principas toks pats. Sukurkite web svetainę su prenumerata ir periodiškai siųskite žmonėms informacija apie vykstančias loterijas.

11. Informacija yra galingiausias ginklas, o žmonės nori žinoti viską, tad ir pasiūlykite jiems naujienas apie tai, kas jiems aktualu. Tarkim žmogus sumoka kažkokį narystės mokestį, užpildo anketą, kuri jums leidžia sužinoti kas jam aktualu, o jūs tuo naudojatės. Pradžioj žinoma sunku, bet po to žmonių gali padaugėti ir surinktą informaciją Jūs padalinsite jau keliems žmonėms, o ne vienam, tad ir uždirbsite daugiau.

12. Visos ir visi nori būti gražūs. Šita tema visada aktuali. Pardavinėkite prekes kurti grožiui arba jei gebate, teikite tokias paslaugas kaip plaukų kirpimas, manikiūras ir t.t.

13.  Kolekcionavimas. Yra žmonių ką nors kolekcionuojančių, sukurkitę jiems kertę internete, kad galėtu mainytis monetomis, kokiomis nors kortelėmis ir pan.

14. Mada jauniems žmonėms visada aktuali. Rašykite apie tai, konsultuokite, domėkitės, prekiaukite madingais aksesuarais, rūbais ar avalyne. Jei turėsite gerą skonį, jums pasiseks.

15. Visi nori bendrauti, tačiau nevisi tą sugeba. Sukurkite web svetainę , kurioje parduosite patarimus, straipsnius žmonėms, kuriems sunkiau sekasi rasti kalbą su aplinkiniais.

16. Žmonėms nepatinka būti vienišiems. Nesiūlau kurti pažinčių svetainės, jų daugiau nei reikia. Konsultuokite žmonės, padėkite jiems susirasti antrą pusę.

17. Vedybos. Čia viskas paprasta ir aišku. Jei šventės ir jų rūpesčiai jums prie širdies, užsiimkite vedybų šventės organizavimu.

18. Prisiminimai yra svarbūs kiekvienam. Norime juos išsaugoti ir po daug metų atversti albumus, dienoraščius. Pasiūlykite ką nors originalaus. Rankų darbo dienoraščiai, fotoalbumai bus tikrai mielesni už skaitmeninius talpos įrenginius.

19. Svajonių turime daug. Vieni svajoja išvykti į šalį, kurioje niekada nebuvo, kiti turėti kokį nors daiktą ar įgūdžių. Suraskite žmonėms tai, ko jie nori pigiau. Padėkite jiems būti laimingesniais

20.  Internetinis antikvariatas. Būtent, sukurkite tokią web svetainę, kad tuo besidomintys žmonės galėtu rasti jiems reikalingus daiktus. Būtu kažkas naujo.

21.  Su kuo asocijuojasi pavasaris? Viena iš asociacijų yra aplinkos tvarkymas. Taigi, kodėl nepasiūlius savo paslaugų šioje srityje.

22.  Atsižvelgimas į tai ko žmonėms trūksta ir ko jie nori, gali būt puiki galimybė užsidirbti. Sekite rinką, aplinkinių pomėgius ir poreikius ir pasiūlykite tai, ko žmonėms reikia.

23. Jei mokate dirbti kompiuteriu, ne šiaip dirbti, o GERAI išmanote įvairias programas, tuomet net ir idėjos nereikia. Galite kurti banerius, dizainą puslapiams, o gal netgi suprogramuoti ką nors tikrai vertingo. Žinoma windowsų ar facebook jau neišrasit, bet kas žino..

24. Reklamuojas visi ir be saiko. Sukurkite kažką išskirtinio, išskirtinį būdą reklamuotis ir pasiūlykite tai web svetainių savininkams ar įmonėms.

25.DIY arba Pasigamink pats tipo svetainių užsienyje yra gan daug, o Lietuvoje tokių deja nerasta. Tad kodėl gi nesukūrus tokios?

26. Mokate ir mėgstate megzti, klijuoti, dekupažuoti ar pan?Pardavinėkite rankdarbius, mokykite to kitus.

27. Mėgstate rašyti? Rašykite blogą, straipsnius kituose bloguose, svetainėse. Rašykite SEO straipsnius.

28. Mėgstate pramogauti su photoshop dailindami savo nuotraukas? Tuomet padailinkite ir kitų. Taip pramogaudami užsidirbsite. Nėra nieko geriau, kai darbas sutampa su pomėgiu.

29. Kažkuo domitės, tačiau Lietuvoje to tiesiog nerandate? Tuomet būkite pirmasis ar pirmoji tuo užsiimantys Lietuvoje. Nėra nieko geriau, kaip naujos, šviežios idėjos.

 30.  Dirbkite internetu. Yra daug įvairių kompanijų,  mokančių pinigus už jų reklamavimą, jų produktų pardavimą ar anketų pildymą. Išbandykite.

 Ir nepamirškite, jog geriausia idėja slypi ne internete, o Jūsų galvoje. Nebijokite bandyti ir išlošite.

 

10 priežasčių kodėl įmonėms verta rašyti blogą

blogas

 

 

1. SEO – reguliariai rašydami apie savo produktą/paslaugą su laiku Jūs turėsite didelę straipsnių biblioteką, kurioje bus daug raktažodžių, o pastarieji atves į Jūsų blogą lankytojus iš paieškų sistemų, ieškančių ko nors apie tai ką siūlote Jūs.

[more…]

2. Rašydami blogą, Jūs būsite priversti domėtis naujovėmis, taip neatsiliksite nuo rinkos pokyčių ir galėsite klientams duoti tai ko jiems reikia.  Įdėję keletą straipsnių DIY ( Do It Yourself ) tema sudominsite tikrai nevieną lankytoją. Na pvz. jei esate elektrikas parašykite straipsnį ‘Žingsnis po žingsnio kaip įsirengti rozetę”. Nauda ir Jums ir besidomintiems.’

3.  Blogo erdvė palanki diskusijoms.  Blogas turi tokia gerą savybę – galimybę diskutuoti, todėl klientas po Jūsų straipsniu gali pateikti klausimą, kažką pasiūlyti ar pasiginčyti. Taip Jūs leidžiate klientams būti arčiau Jūsų produkto.

4.  Blogas Jūsų produktą/paslaugą ir įmonės vardą padaro patrauklesniu dėl paprastų priežasčių. Dalyvaudami diskusijose po straipsniais Jūsų bloge, skaitydami straipsnius parašytus paprastu stilium, be aukštų materijų ir agresyvios reklamos, lankytojai jausis dalimi Jūsų produkto/paslaugos. Blogo dėka būsite arčiau žmonių.

5. Jūsų rašomas blogas gali išpopuliarėti internete kaip vienas geriausių savo srities blogų. Tai atvers vartus nemokamai reklamai, apie jus rašys ir kalbės kiti blogeriai. Žodžiu, neliksite nepastebėti.

6. Bloge galėsite pabrėžti savo produkto/paslaugos privalumus be didelės reklamos, kurios ir taip daug. ( SEO straipsnis parašytas nuoširdžiai, paprastai bus priimtinesnis lankytojams ir daug efektyvesnis, nei reklama kokiam tinklapy internete ).

7.  Turėsite vietą skelbti naujienoms, kurias perskaitys didesnis žmonių ratas.

8.  Būsite žingsniu toliau nei Jūsų konkurentai. Lietuvoj dar tik populiarėja įmonių blogai, tad galbūt būsite pirmieji savo srity, o jei ne, tai galbūt sukursite geresnį blogą už konkurentus.

9.  Blogo rašymas pakeis Jūsų, kaip įmonės mąstymą. Jūs patys sau stengsitės atsakyt į klausimus apie savo produktą ir su laiku išmoksite žiūrėti į save iš kliento pusės. Taip geriau suprasite ko klientui reikia.

10. Tai įdomu. ir skatina kūrybingumą. Rašydami Jūs pastebėsite, kad kiekvieną naują straipsnį galite parašyti vis įdomesnį. Tai naudinga ne tik blogo rašyme, bet ir kasdieniam bendravime su klientais, verslo pasiūlymu ruošime ir t.t. Išnaudokit visas savo galimybes.

 

Nedarykite nuolaidos vien dėl to, kad taip madinga, taip mažinate prekės vertę

  Supratote teisingai, kalbėsime apie pardavimus. Sakot aš su tuo nesusidūriau ir nesusidursiu, man to nereik, neaktualu? Iš dalies taip, galbūt Jūs su tuo ir nesusiduriate, tiesiogiai, tačiau už jus Jūsų darbo rezultatą parduoda Jūsų viršininkas. Nesvarbu tai produktas ar paslauga. Taigi visi su tuo esame susiję glaudžiai, norim to ar ne.

Taigi, kaaaaip parduoti?

  Iš tikro norint kažką parduoti reikia meluoti, kalbėti aukštom materijom ir dar kartą meluoti, jokiu būdu nesakyti tiesos, tiesa skaudina :))))) Jei rimtai kadangi pats su tuo susiduriu kasdien, daug domiuosi(kiekvienas turi domėtis ir bent minimaliai žinot ką siūlo klientams:)) ir tenka skaityti daug straipsnių kaip parduoti/reklamuoti manau galiu ir aš išsakyti savo nuomonę.Visų pirma reik tikėti tuo ką darai ir išmanyti apie prekę ( juk neperkam naujo mobilaus telefono pas pardavėją, kuris ko nors paklaustas mikčioja, aikčioja ir nežino ką pasakyti:)) ). Taip pat siūlyčiau nepasakoti potencialiam pirkėjui apie produktą tokių dalykų, kurių jis nesupras ir taip stengtis pasirodyti protingu. (Patikėkit, žmonės labiau vertins Jūsų nuoširdumą ir gebėjimą kalbėti žmonių kalba).Kaip pavyzdį paimkime paprastą situaciją parduotuvėje, kada močiutė ateina nusipirkti TV priedėlio, nes pamatė reklamą per televiziją jog be jo nematys TV,( oj kaip skaudu močiutei būtų, jei negalėtų matyti savo mėgstamų serialų, nepažiūrėti kokios nors laidos:))).Taigi močiutei konsultantas pradeda suokti apie TV priedėlio privalumus ir bando įkišti kuo brangesnį, nors senolė net nesupranta, kas yra ta USB jungtis ar panašūs privalumai:)) Protingesnis sprendimas būtų rasti bendrą kalbą ir ne sudėtingais terminais, o paprastai paaiškinti ir parodyti žmogui ką jis galės su tuo daiktu daryti ir ko ne. Juk ir mums patiems nėr malonu kažką pirkti, kai jaučiamės kvailiais, nes pardavėjas kalba neaiškiais terminais, o mes nenorėdami pasirodyti nesuprantančiais linkčiojam galva ir išeinam nieko nesupratę:)) Taip pat vertinkite kiekvieną besidomintį Jūsų produktu, nesvarbu tai pirkėjas ar tik šiaip besidomintis žmogus ( visad paprasčiau laikytis nuomonės “ai, čia tik šiaip žiūrinėji, tai net neaiškinsiu”.Kažkokie principai:)))).Jei neperka šiandien, gal nupirks rytoj ar papasakos apie jus savo kaimynui, draugui, giminaičiui. Būkite malonus su visais, tačiau neperdėkite, nesielkite su klientu kaip su senu draugu,  nekalbėkite ko nereik, atrodysit kvailai kaip minimum:)) Nepamirškite, jog jei kažką siūlote ir žmogus tuo domisi, jis ir nori apie tai sužinoti, o ne klausyti kažkokių pašalinių nereikšmingų dalyku:) Ir pagrindinė klaida, kurią darome visi – NUOLAIDOS!!! Ech kaip jas mylime ar ne?:)) Rūbų išpardavimai pritraukia tiek geltonkasių lietuvaičių :)) O kokia nors akcija tam, ko galbūt mums nereikia?:)) Ar gudrūs marketingo triukai su keliamomis kainomis, kada žmonės vieni per kitus pradeda kalbėt, jog brangs tas ar anas ir žiūrėk neša iš parduotuvės kiek pakelia su gudria šypsenėle ( “ahaa, aš nusipirkau, o Jūs kvailiai pažiūrėsiu kaip mokėsit kelis kartus brangiau”). O po to seka didelis nusivylimas, kai kaina pakyla vos 10-20 centų ir tai jos augimą iššaukia tas pats nežabotas pirkimas:))Žmonės pripranta prie nuolaidų, jomis jau nieko nesužavėsi:) Vietoj nuolaidos stenkitės pabrėžt prekės vertę ir geriau vietoj tų kelių procentų pasiūlykit ką nors vertingo (pvz jei parduodate automobilius, nedarykite nuolaidos, geriau pasiūlykite nemokamą apžiūra servise metams, padangų komplektą:))) ). Tai galioja viskam, nors ir atrodo, kad žmonės mėgsta akcijas, tačiau daug patikimiau jie žiūrėsį kiek brangesnį produktą, kurį galbūt vieną diena ir nusipirks:))

 Taigi, tiek šiam kartui:) Atsiprašau, kad nesurašiau punktais, ar dar kažkaip neišskyriau pagrindinių dalyku, bet taip dariau, kad neskaitytų tinginiai, kuriems svarbiausia greit permest akim tekstą, išsirinkt svarbiausia informaciją, o visa kita lieka neperskaityta( Iš kur žinau?Nes pats dažnai apniktas neaiškaus skubėjimo ar tingumo, taip pat elgiuosi ). Smerkit, ant laužo mane, aš blogas!!! :)))