10 priežasčių kodėl įmonėms verta rašyti blogą

blogas

 

 

1. SEO – reguliariai rašydami apie savo produktą/paslaugą su laiku Jūs turėsite didelę straipsnių biblioteką, kurioje bus daug raktažodžių, o pastarieji atves į Jūsų blogą lankytojus iš paieškų sistemų, ieškančių ko nors apie tai ką siūlote Jūs.

[more…]

2. Rašydami blogą, Jūs būsite priversti domėtis naujovėmis, taip neatsiliksite nuo rinkos pokyčių ir galėsite klientams duoti tai ko jiems reikia.  Įdėję keletą straipsnių DIY ( Do It Yourself ) tema sudominsite tikrai nevieną lankytoją. Na pvz. jei esate elektrikas parašykite straipsnį ‘Žingsnis po žingsnio kaip įsirengti rozetę”. Nauda ir Jums ir besidomintiems.’

3.  Blogo erdvė palanki diskusijoms.  Blogas turi tokia gerą savybę – galimybę diskutuoti, todėl klientas po Jūsų straipsniu gali pateikti klausimą, kažką pasiūlyti ar pasiginčyti. Taip Jūs leidžiate klientams būti arčiau Jūsų produkto.

4.  Blogas Jūsų produktą/paslaugą ir įmonės vardą padaro patrauklesniu dėl paprastų priežasčių. Dalyvaudami diskusijose po straipsniais Jūsų bloge, skaitydami straipsnius parašytus paprastu stilium, be aukštų materijų ir agresyvios reklamos, lankytojai jausis dalimi Jūsų produkto/paslaugos. Blogo dėka būsite arčiau žmonių.

5. Jūsų rašomas blogas gali išpopuliarėti internete kaip vienas geriausių savo srities blogų. Tai atvers vartus nemokamai reklamai, apie jus rašys ir kalbės kiti blogeriai. Žodžiu, neliksite nepastebėti.

6. Bloge galėsite pabrėžti savo produkto/paslaugos privalumus be didelės reklamos, kurios ir taip daug. ( SEO straipsnis parašytas nuoširdžiai, paprastai bus priimtinesnis lankytojams ir daug efektyvesnis, nei reklama kokiam tinklapy internete ).

7.  Turėsite vietą skelbti naujienoms, kurias perskaitys didesnis žmonių ratas.

8.  Būsite žingsniu toliau nei Jūsų konkurentai. Lietuvoj dar tik populiarėja įmonių blogai, tad galbūt būsite pirmieji savo srity, o jei ne, tai galbūt sukursite geresnį blogą už konkurentus.

9.  Blogo rašymas pakeis Jūsų, kaip įmonės mąstymą. Jūs patys sau stengsitės atsakyt į klausimus apie savo produktą ir su laiku išmoksite žiūrėti į save iš kliento pusės. Taip geriau suprasite ko klientui reikia.

10. Tai įdomu. ir skatina kūrybingumą. Rašydami Jūs pastebėsite, kad kiekvieną naują straipsnį galite parašyti vis įdomesnį. Tai naudinga ne tik blogo rašyme, bet ir kasdieniam bendravime su klientais, verslo pasiūlymu ruošime ir t.t. Išnaudokit visas savo galimybes.

 

Nedarykite nuolaidos vien dėl to, kad taip madinga, taip mažinate prekės vertę

  Supratote teisingai, kalbėsime apie pardavimus. Sakot aš su tuo nesusidūriau ir nesusidursiu, man to nereik, neaktualu? Iš dalies taip, galbūt Jūs su tuo ir nesusiduriate, tiesiogiai, tačiau už jus Jūsų darbo rezultatą parduoda Jūsų viršininkas. Nesvarbu tai produktas ar paslauga. Taigi visi su tuo esame susiję glaudžiai, norim to ar ne.

Taigi, kaaaaip parduoti?

  Iš tikro norint kažką parduoti reikia meluoti, kalbėti aukštom materijom ir dar kartą meluoti, jokiu būdu nesakyti tiesos, tiesa skaudina :))))) Jei rimtai kadangi pats su tuo susiduriu kasdien, daug domiuosi(kiekvienas turi domėtis ir bent minimaliai žinot ką siūlo klientams:)) ir tenka skaityti daug straipsnių kaip parduoti/reklamuoti manau galiu ir aš išsakyti savo nuomonę.Visų pirma reik tikėti tuo ką darai ir išmanyti apie prekę ( juk neperkam naujo mobilaus telefono pas pardavėją, kuris ko nors paklaustas mikčioja, aikčioja ir nežino ką pasakyti:)) ). Taip pat siūlyčiau nepasakoti potencialiam pirkėjui apie produktą tokių dalykų, kurių jis nesupras ir taip stengtis pasirodyti protingu. (Patikėkit, žmonės labiau vertins Jūsų nuoširdumą ir gebėjimą kalbėti žmonių kalba).Kaip pavyzdį paimkime paprastą situaciją parduotuvėje, kada močiutė ateina nusipirkti TV priedėlio, nes pamatė reklamą per televiziją jog be jo nematys TV,( oj kaip skaudu močiutei būtų, jei negalėtų matyti savo mėgstamų serialų, nepažiūrėti kokios nors laidos:))).Taigi močiutei konsultantas pradeda suokti apie TV priedėlio privalumus ir bando įkišti kuo brangesnį, nors senolė net nesupranta, kas yra ta USB jungtis ar panašūs privalumai:)) Protingesnis sprendimas būtų rasti bendrą kalbą ir ne sudėtingais terminais, o paprastai paaiškinti ir parodyti žmogui ką jis galės su tuo daiktu daryti ir ko ne. Juk ir mums patiems nėr malonu kažką pirkti, kai jaučiamės kvailiais, nes pardavėjas kalba neaiškiais terminais, o mes nenorėdami pasirodyti nesuprantančiais linkčiojam galva ir išeinam nieko nesupratę:)) Taip pat vertinkite kiekvieną besidomintį Jūsų produktu, nesvarbu tai pirkėjas ar tik šiaip besidomintis žmogus ( visad paprasčiau laikytis nuomonės “ai, čia tik šiaip žiūrinėji, tai net neaiškinsiu”.Kažkokie principai:)))).Jei neperka šiandien, gal nupirks rytoj ar papasakos apie jus savo kaimynui, draugui, giminaičiui. Būkite malonus su visais, tačiau neperdėkite, nesielkite su klientu kaip su senu draugu,  nekalbėkite ko nereik, atrodysit kvailai kaip minimum:)) Nepamirškite, jog jei kažką siūlote ir žmogus tuo domisi, jis ir nori apie tai sužinoti, o ne klausyti kažkokių pašalinių nereikšmingų dalyku:) Ir pagrindinė klaida, kurią darome visi – NUOLAIDOS!!! Ech kaip jas mylime ar ne?:)) Rūbų išpardavimai pritraukia tiek geltonkasių lietuvaičių :)) O kokia nors akcija tam, ko galbūt mums nereikia?:)) Ar gudrūs marketingo triukai su keliamomis kainomis, kada žmonės vieni per kitus pradeda kalbėt, jog brangs tas ar anas ir žiūrėk neša iš parduotuvės kiek pakelia su gudria šypsenėle ( “ahaa, aš nusipirkau, o Jūs kvailiai pažiūrėsiu kaip mokėsit kelis kartus brangiau”). O po to seka didelis nusivylimas, kai kaina pakyla vos 10-20 centų ir tai jos augimą iššaukia tas pats nežabotas pirkimas:))Žmonės pripranta prie nuolaidų, jomis jau nieko nesužavėsi:) Vietoj nuolaidos stenkitės pabrėžt prekės vertę ir geriau vietoj tų kelių procentų pasiūlykit ką nors vertingo (pvz jei parduodate automobilius, nedarykite nuolaidos, geriau pasiūlykite nemokamą apžiūra servise metams, padangų komplektą:))) ). Tai galioja viskam, nors ir atrodo, kad žmonės mėgsta akcijas, tačiau daug patikimiau jie žiūrėsį kiek brangesnį produktą, kurį galbūt vieną diena ir nusipirks:))

 Taigi, tiek šiam kartui:) Atsiprašau, kad nesurašiau punktais, ar dar kažkaip neišskyriau pagrindinių dalyku, bet taip dariau, kad neskaitytų tinginiai, kuriems svarbiausia greit permest akim tekstą, išsirinkt svarbiausia informaciją, o visa kita lieka neperskaityta( Iš kur žinau?Nes pats dažnai apniktas neaiškaus skubėjimo ar tingumo, taip pat elgiuosi ). Smerkit, ant laužo mane, aš blogas!!! :)))