SEO paslaugos: kaip teisingai optimizuoti nuotraukas?

buk-pirmas.ltKeista, tačiau tiek daug rašydami ir skaitydami apie SEO paslaugai svarbų turinį, dažnai, pamirštame nuotraukas ir paveikslėlius. Tinkamas nuotraukų optimizavimas yra būtinas kiekvienos svetainės ar internetinio projekto vidinės optimizacijos proceso dalis. Juolab, ši informacija nėra nei karinė paslaptis, nei aukštasis pilotažas. Keletas patarimų iš SEO paslaugos buk-pirmas.lt ekspertų.

SEO paslaugos  ir Vizualinis marketingas

Kol paieškos sistemos neišrado gudresnio algoritmo vertinančio arba suprantančio svetainės dizainą, tol nuotraukas optimizuojame pagal prierašus ir Joms suteiktus pavadinimus. SEO paslaugos vizualinio marketingo srityje Lietuvoje vis dar žengia pirmus žingsnius. Vis dėlto, galime užsimerkti akis prieš daug dalykų, bet tikrai nederėtų numoti ranka į milžinišką lankytojų srautą sugeneruojančią sritį.

Svarbu atminti, kad svetainės prisijungimo laikas (puslapių atidarymo laikas) yra be galo svarbus kriterijus paieškos sistemoms. Kuo didesnė nuotrauka, tuo puslapio atidarymo laikas ilgėja. Neaukokite paveikslėlių kokybės, tačiau kaip įmanoma labiau sumažinkite paveikslėlių ir nuotraukų dydį. Tačiau tai svarbu daryti pačiam – rankiniu būdu. Kaip galėdami venkite automatinės nuotraukos sumažinimo funkcijos, nes Jūs matysite mažytę nuotrauką, o svetainė puslapį kraus lyg milžinišką dinozaurą.

Alternatyvus tekstas

Alternatyvus tekstas dažniausiai žymimas arba iš programuotojų lūpų išeina kaip ALT. Ši žyma skirta tam, kad Jūs paieškos valdiklius supažindintumėte su nuotraukoje pavaizduotu vaizdu. Geriausia jeigu šiam kelių žodžių aprašymui panaudotumėte raktinį žodį. Jeigu sistemoje nėra atskiros eilutės ALT apibūdinimui, tiesiog prie HTML kodo žymos įterpkite ALT= „ …”

Antraštės ir pavadinimas

Yra dvi SEO paslaugos auksinės taisyklės. Jose rašoma, kad įkeldami nuotrauką į serverį pasistenkite pavadinti nuotraukos failą taisyklingu raktiniu žodžiu arba fraze, pagal, kurią norėtumėte, kad lankytojai galėtų ją rasti ir identifikuoti.

Antroji taisyklė skelbia, kad tarp nuotraukų antraščių ir užimamų reitingų paieškos sistemose tiesioginio ryšio nėra. Bet vis gi… Jeigu ne dėl SEO paslaugos ar nuotraukos optimizavimo, tuomet dėl lankytojo parašykite tinkamą, t.y. teisingą ir neklaidinančią, antraštę. Įsivaizduokime vaizdelį, kuomet lankytojas greitai užbėga į Jūsų svetainę, tačiau pamato, kad ten nėra nieko ko jis ieškojo, kad jis buvo suklaidintas ir išsigandęs arba nepatenkintas išbėga. Viskas įvyksta per minutę ar net kelias sekundes. Kas tuomet nutinka paieškos sistemoje? … Įsijungia atšokimo rodiklis (angl. bounce rate). Kuo jis aukštesnis, tuo mažesnis Jūsų svetainės reitingas paieškos sistemose. Todėl kartais dėl žemų reitingų kaltos tampa ne SEO paslaugos, o turinio ir nuotraukų, bei antraščių neatitikimas.

Čia išvardintos vos kelios nuotraukų ar paveikslėlių optimizavimo taisyklės, kurios neužima daug laiko, tačiau turi didelį SEO paslaugos  svorį. Kartais tereikia kelių minučių ir žinojimo ką po ko daryti, kad pasiekti puikius rezultatus. Jeigu dvejojate arba turite klausimų – rašykite.

 

Kam biure reikalingi pieštukai?

pieštukaiJei jūsų biure nesilanko vaikai, pieštukai, rodos, nėra labai reikalingi… Visus užrašus galima daryti šratinuku, oficialius dokumentus pasirašyti net parkeriu, o pieštukas laikomas atgyvena… Ne, ne ne! Pieštukai – ne atgyvena. Tai puiki verslo dovana, kuri galėtų būti ant kiekvieno darbuotojo stalo. Kodėl? Pateiksime 5 svarias priežastis.

Prekės ženklo populiarinimas

Kai ateina pas darbuotoją svečias, jis paprastai iš neturėjimo, ką veikti, apžiūrinėja ant stalo padėtus daiktus. Geriau jam už akių užklius pieštukas su jūsų įmonės logotipu, o ne koks paprastas rašiklis. Dar prasčiau, kai ant stalo guli kitų firmų rašikliai. Kyla natūraliai klausimų – ar su jais bendradarbiaujama intensyviai, ar ne. Kartais tai gali turėti įtakos tolimesnei pokalbio eigai. Įsivaizduokite, kai vienos įmonės vadovas ateina pas kitą vadovą ir ant jos stalo pamato aršiausio konkurento rašiklį… Ką tai reiškia? Kad konkurentai jau čia buvo su dovanomis? O gal jie jau dirba kartu? Patikėkite, tokių diskusijų nereikia. O kas jas sukelia? Paprastas pieštukas iš svetimo, o ne savo biuro.

Atsargus rašiklis

Tam tikrais atvejais pastabas pasižymėti pieštuku, kurį paskui nesunku ištrinti. Tai gali kuo puikiausiai paliudyti su dokumentais dirbantys žmonės, kurie kartais pasižymi savo pastabas ant svarbaus dokumento. Tiesa, yra korektoriai, tačiau jie gana matomi. Gavęs korektoriumi koreguotus dokumentus klientas gali sunerimti, kas ten buvo parašyta… Ar nėra kur kitur pakoreguota… Pieštukas – patikimas rašiklis, nes jį visada galima ištrinti. Reikia tik turėti kokybišką trintuką.

Antistresas

Darbo metu apstu stresinių situacijų, kurias gali padėti išspręsti paprastas pieštukas. Jis nesunkus, jo nesulaužysi taip lengvai, be to, jis – medinis. Jį galima pakramtyti. Visi šie veiksmai dažnai atliekami nevalingai, tačiau jie slopina stresą. Kai darbuotojas sugeba sumažinti stresą, jo darbas yra produktyvesnis. Pieštukas ir medinis jo korpusas tam puikiai tinkamas.

Dovana

Vis dėlto, pieštukai su logotipu yra puikios dovanos. Jos nebrangios, tačiau kartais pakanka nedidelės dovanos, kad pokalbis prasidėtų teigiama gaida. Pieštukas gali būti dovana ne tik vaikui, bet ir suaugusiam. Net parsineštas namo pieštukas visada primins apie įmonę, iš kurios jis buvo gautas.

Žaislas

Suaugusieji biure irgi žaidžia. Nereikia lošti pokerio iš pieštukų. Pakanka išdėlioti juos ant stalo, padaryti tam tikras figūras. Susirinkimo metu jie pasitarnauja kaip vizualinė priemonė. Tai lengvas žaisliukas kuris taip pat gali sumažinti stresą.

Matote, pieštukų panaudojimas itin platus net ir šiuolaikiniame biure, kuriame pagrindiniai darbai atliekami kompiuteriu ir išmaniuoju telefonu.

Reklama internete – pasirinkite SEO optimizaciją ir palaipsniui mėgaukitės augančiais rezultatais!

Reklama interneteInternetinis marketingas, kaip procesas, o tuo pačiu ir galimai paslaugos, jeigu būtų galima konkrečiai taip teigti, mūsų šalyje auga bei populiarėja palaipsniui, o didžiausias proveržis buvo pastebėtas kone vos prieš kelis metus. Realiai žiūrint, būtų galima, kaip ir teigti, kad šios situacijos susidarė vien tik dėl to, kad natūraliai žmonėms atsirado didžiulis poreikis tiek prekiauti internetinėje erdvėje, tiek siekti pasinaudoti kur kas priimtinesniais sprendimais, kurie galėtų tuo pačiu suteikti ir atitinkamą naudą. Kad ir kaip ten bebūtų, akivaizdu, kad laikui bėgant net ir internetinė rinka tapo tokia didžiulė, kad įvairiausios rinkodarinės, ar kitaip sakant marketingo, sistemos bei metodologijos tapo būtinos.

Reklama internete, tuo tarpu, šiandienos turinyje buvo paminėta tikrai, kad ne be reikalo, mat straipsnyje sieksime, kaip ir akcentuoti pagrindinę ir dažniausiai taikomą sistemą, jeigu būtų galima taip teigti – SEO. Norėtume šiandienos turinio skaitytojams elementariai paaiškinti, kuo gi šios koncepcijos taikymas piliečiams galėtų būti naudingas, o be viso to, kuo gi ši reklama internete išsiskiria, lyginant su kitomis, bei koks gi galėtų būti įgyjamas šios koncepcijos naudingumas. Esame linkę manyti, kad daugeliui šiandienos straipsnis galėtų būti realiau, nei tiesiog naudingas, pabrėžiant vien tai, kad internetinės rinkos augimas – nenumaldomas ir, esame linkę manyti, kad bent jau greičiausiu metu jokie stabdymai neturėtų būti įžvelgiami. Manome, kad tokiomis tendencijomis būtina pasinaudoti, ypač, jeigu galvojate apie individualų verslą internete.

Seo optimizavimas – terminas, su kuriuo susiduria pastaruoju metu tikrai, kad dauguma piliečių. Realiai žiūrint, tokios tendencijos yra ganėtinai nesunkiai suvokiamos, kadangi, kaip ir buvome užsiminę, tai yra dažniausiai pasirenkama reklama internete, vien dėl atitinkamų specifikų. Taigi, būtų galima, kaip ir iš karto teigti, jog SEO sistemos taikymas dažniausiai yra vienkartinė investicija, kurios naudingumą galima įžvelgti palaipsniui, tačiau šis įkainių atžvilgiu yra nepaprastai didžiulis. Tiesą sakant, tai ir yra, kaip ir pagrindinis veiksnys, kodėl gi ši metodologija yra pasirenkama, o pats mechanizmas veikia tuo principu, kad atitinkamas projektas yra keliamas aktualių raktažodžių ažtvilgiu.

Skelbimai padeda išsirinkti automobilį

automobiliu skelbimaiPirkėjai iš Rytų.
Skelbimai apie parduodamus automobilius žinomi ne tik Lietuvos, bet ir užsienio pirkėjams. Dar prieš keletą metų skelbimų portalas alioskelbimai.lt sulaukdavo per 20 procentų lankytojų strauto iš Rusijos ir Kazakstano. Atvira šio regiono rinka buvo patogi ne tik automobilių perpardavėjams, bet ir patiems savininkams norintiems parduoti savo transporto priemonę palankia kaina. Kai kurie automobilių supirkėjai turėdavo net savo atstovus Lietuvoje, kurie nuolat tikrindavo automobilių skelbimų portalus ir vos tik pasirodydavo naujas skelbimas internete, skambindavo jo autoriui siūlydami derėtis. Lietuviškai kalbantis “pirkėjas” sudarydavo teigiamą įspūdį ir lengviau bei greičiau susitardavo su pirkėju. Tiesa, mokestis už tarpininkavimą buvo pirkėjo ir tarpininko susitarimas ir parduodamo automobilio skelbimo savininkas apie tai net nepagalvodavo. Dabar, pasikeitus rinkos situacijai, ženkliai sumažėjo pirkėjų iš Rytų. Lankytojų vertinimo statistika rodo, kad internetinių skelbimų apsilankymų didžiausią procentą sudaro pirkėjai iš Lietuvos. (Pirkėju laikome tuos lankytojus, kurie patys skelbimų netalpina, o tik peržiūri atitinkamą kategoriją, šiuo atveju automobilių kategoriją).

Turguje ar internete?
Norintiems parduodti savo automobilį, yra du pagrindiniai būdai: Automobilių turgus arba skelbimai internete. Kiekvienas atvejis turi savo privalumus ir jų lyginti tarpusavyje nelabai galima. Tačiau mokami ar nemokami skelbimai internetu turi didesnę auditoriją ne turguje apsilankančių žmonių kiekis. Kita vertus skelbimuose pateikiama informacija su parašymais ir nuotraukomis leidžia ne ką mažiau susipažinti su transporto priemone. Kiek sąžiningas ir tikslus aprašymas priklauso nuo skelbimą patalpinusio asmens, bet kita vertus su sąžine gaime susidurti ir pirkdami automobilį turgaus aikštelėje. O apžiūrėti jums patikusią transporto priemonę būtina ir turguje ir perkant pagal skelbimą intenetu.

Vietinė rinka beveik nesumažėjo.
Lietuvoje vis dar populiariausios naudotos transporto piemonės 5 -10 metų senumo. Tą parodo ir skelbimai portale alioskelbimai.lt. Regitros duomenimis praėjusiais metais tokio amžiaus transporto priemonių buvo registruojama daugiausiai ir net keliais procentais daugiau lyginant su ankstesnių metų duomenimis. Vadinasi sumežėjus Rytų rinkai, padidėjo pardavimai Lietuvoje. Yra atvejų, kai iš vakarų Europos atvežtas automobilis suremontuojamas Lietuvos meistrų (dažniausiai remontuojami daužti ar kitaip avarijose apgadinti automobiliai) ir po to jis vėl sėkmingai grįžta į Vokietiją. Taigi uždarbis lieka Lietuvoje, tai irgi yra gerai. Kalbant apie naudotų transporto priemonių kainą, jos yra labai įvairios, priklausomai nuo automobilių stovio, ridos ir kitų faktorių. Esame pastebėję, kad kai kurie pardavėjai siūlo nemokamai apdrausti Kasko. Tokie nemokami pasiūlymai ypač vilioja pirkėją, o skelbimai apie tai dar labiau pritraukia dėmesį.

Dyzelis ar benzinas.
Vos tik persiritus ekologinei bangai, ir Europoje ir Lietuvoje buvo smalsu stebėti, kuo baigsis elektromobilių marketingas. Iš pirmųjų modelių tikėtis kažko ypatingo nereikėtų. Su pakrautai akumuliatoriais nuvažiuoti 60 -70 km atstumą (žiemos metu dar mažiau) atrodo juokingai. Todėl įsigyti elektra varomą automobilį yra daugiau mados reikalas. Žvelgiant į ekologinę pusę, tai kažkokia bent jau naujovė, nors užvirė diskusijos kas labiau kenkia ekosistemai – naftos produktų deginimas, ar akumuliatorių baterijų gamyba. Tad tokie elektra varomi automobiliai dar retai sutinkami mūsų šalyje.
Sprendžiant pagal skelbimuose esančią informaciją didžiausią dalį parduodamų automobilių sudaro benzininiai. Prie tokio populiarumo prisidada ir lietuviškas taupumas, juk prie benzino galima pritaikyti ir dujas. O tai labai sumažina išlaidas kurui, ypač esant dideliam kilometražui. Automobiliai su dyzeliniais varikliais yra ekonomiškesni kuro atžvilgiu ir tai pasiteisina, jei važinėjama mažai. Bet čia yra kita medalio pusė – dyzelinių automobilių bendra techninė ekspoatacija yra brangesnė. Taigi juokaujant galima pasakyti – jei važiuojate tik savaitgaliais į sodybą ar sodą, dyzelinis Mercedes Benz A170 jums bus pats tas.

Remarketingas – įrankis skatinantis vartotojus grįžti

remarketingas Kiekvieno vystomo verslo pagrindinis tikslas yra pasiekti galimus potencialius klientus, juos informuoti itin tikslia žinute, perteikiama per reklamą, ir suvilioti geru pasiūlymu. Nustatyta, kad šiuo metu  daugiau nei 90 % internetinio tinklalapio lankytojų svetainę palieka net neatlikę joje jokių veiksmų. Tai reiškia, kad jie ateina ir labai greitai palieka svetainę. Interneto vartotojai joje neprisiregistruoja, kad gautų naujienas, neįsigyja jokių prekių ar paslaugų, apie jas nepasiteirauja, neskambina nurodytais telefonais ir pan. Dažniausiai lankytojai į svetainę pirmą kartą patenka naudodamies nuorodomis ar reklama kitose svetainėse, per įvairias nuorodas socialiniuose tinkluose, paieškos sistemas ar tiesiog įvedus interneto tinklalapio adresą ir pan.

Siekiant, kad reklama internetinėje erdvėje taptų kuo pigesnė, verslas stengiasi visus konkrečios svetainės lankytojus konvertuoti į potencialius pirkėjus. Dažniausia tai atliekama renkant apsilankiusiųjų elektroninio pašto adresus, rekomenduojant mėgti įmonę socialiniuose tinkluose ir pan. Vis dėlto užėję į svetainę vartotojai neretai nepalieka jokių savo kontaktų, plačiau įmone nesusidomi ir labai greitai svetainę palieka. Būtent šioje vietoje ir atsiranda verslininkų poreikis jų įmonės interneto svetainės lankytojus pasiekti antrą kartą. Čia rekomenduojama naudoti puikiai pasitvirtinantį internetinės rinkodaros įrankį – remarketingą.

Remarketingas yra pakartotinės rinkodaros procesas, kuris suteikia galimybę rasti vartotojus, kurie lankėsi jūsų įmonės internetinėje svetainėje ir parodyti jiems reklamą, kuri yra susijusi su jūsų tinklalapiu. Tokiu būdu remarketingas ne tik sugrąžina prarastus lankytojus, tačiau ir pasiekia tuos, kurie yra pasirengę pirkti prekes ar paslaugas ir iš naujo juos įtikinti jog geriausia jas įsigyti būtent iš jūsų.

Įmonės remarketingas veikia naudojant įvairius interneto vaizdinės reklamos tinklus. Pats didžiausias ir populiariausias yra Google vaizdinės reklamos tinklas,  kurį sudaro kiek daugiau nei vienas milijonas populiarių interneto svetainių. Pats remarketingo veikimo principas yra grindžiamas reklaminių skydelių, tekstinės bei vaizdinės reklamos rodymu būtent tikslinei auditorijai, kuri jau kartą lankėsi svetainėje. Mūsų šalyje dažniausiai remarketingo paslauga yra teikiama naudojantis Google AdWords bei Google AdSence sistemomis. Jos padeda reklaminius skydelius parodyti tik tikslinei auditorijai milijonuose interneto puslapių, kurie naudoja Google AdSence reklamos plotus.

Nors daugybė reklamos internete tinklų šį technologinį metodą jau turi įsidiegusi ir tai tikrai nėra stebuklas arba naujovė internetinės rinkodaros srityje, vis dėlto vos 5 % visų internetinių tinklalapių pakankamai investuoja į reklamą internete ir būtent į remarketingą.

Taigi, remarketingas, kaip viena iš internetinės rinkodaros sričių, yra pagrįstas realaus laiko reklamos pirkimo technologija. Šiuo metu tai yra sparčiausiai auganti internetinės reklamos forma. Daugybė sėkmingai internete verslą vystančių įmonių, naudojančių šį įrankį, žino, kokia yra reali remarketingo nauda, siekiant didinti reklamos kampanijos bei prekės ženklo žinomumą, perduoti žinutes potencialiam klientui bei auginti pardavimus. Šita internetinės reklamos forma vartotojams padeda įsiminti reklaminio pranešimo esmę, taip pat užprogramuoja vartotojų pasitikėjimą prekės ženklu ir nuolat vis primena apie aktualias prekes ar paslaugas. Tokiu būdu remarketingas visuomet atkreipia vartotojo dėmesį ir karti didina  konversijas bei pardavimus internete.

Google reklama – efektyviausias būdas reklamuotis internete

Google reklamaNėra ko čia ginčytis. Google reklama yra antras pagal efektyvumas reklamos būdas pasaulyje. Paklausite, kas yra pirmas? Rekomendacijos arba „word of mouth“ reklama, kai vienas žmogus kitam rekomenduoja įmonę, verslą ar paslaugo teikėją. Su šią beveik šimtaprocentinio efektyvumo reklama konkuruoti gali tik PPC reklama Google AdWords. Tokiu būdu Google reklama tampa efektyviausia reklamos forma internete, nes „word of mouth“ internete tampa kitokia reklamos forma, arba jos efektyvumas sumažėja (pasitikėjimas žmonių rekomendacija yra menkas dėl identiteto).

Google reklama veikia paprastai. Ji parodoma tik tada, kai ieškomas turinys turintis tam tikrus raktinius žodžius. Tai reiškia, kad jei su reklamine žinute susiejate 5 raktinius žodžius, ji bus rodoma tik tada, kai kas nors paieškoje suves būtent tuos raktinius žodžius. Jei padarys klaidą, deja, reklama nebus parodyta.

PPC (Pay Per Click) reklama yra labai patraukli ir tuo, kad mokėti reikia ne už parodymus (impressions), bet už paspaudimus. Tai reiškia, kad mokama už realiai atvestą lankytoją, o ne 1000 pamačiusių reklamą arba jos nepastebėjusių, nes ji buvo patalpinta kur nors giliai tarp kitų reklamų. Taigi Google reklama gali atvesti realius pirkėjus, susidomėjusius preke arba paslauga, kurią reklamuojate. Jei tas lankytojas iš jūsų nenupirko, reiškia nesugebėjote jau savo puslapyje jo įtikinti, kad jūsų pasiūlymas yra pats geriausias ir reikia juo pasinaudoti dabar pat. Čia prasideda kita rinkodaros sritis (landing page), į kurią šiame straipsnyje nesigilinsime.

Google reklama yra sukurta taip, kad ją valdyti galėtų kiekvienas, tačiau, kaip ir bet kuriai kitai reklaminei kampanijai, taip ir kontekstinei reklamai reikia patirties, žinių ir sugebėjimų. Lietuvoje rengiami net kursai, kurių metu mokomi žmonės būtent kaip valdyti savo Google Adwords kampanijas. Investuoti savo laiką į reklamos industrijos suvokimą galima, bet greičiau ir paprasčiau visada yra nusamdyti profesionalus, kurie su tuo dirba kas dieną. Jūs paleisdami vieną kampaniją sugaišite kelias dienas, o jie – vos pora valandų. Vieną valandą atliks analizę, kitą – surašys raktinius žodžius ir reklamą ir viskas – liks tik kantriai stebėti rezultatus ir reaguoti į susidariusią situaciją. Tai profesionalų darbas, kuriems ir reiktų patikėti Google reklamos vykdymą. Galite tiesiog pakenkti sau, o ne padėti. Juk už paspaudimus reikia mokėti, tad galite prarasti nemažai pinigų, ko profesionalai tikrai neleis padaryti.

Išbandykite Google reklamos galimybes jau dabar!