Logotipų kūrimas ir spalvų vaidmuo

logotipų kūrimasLogotipas šiandien yra pagrindinis įmonės prisistatymas. Logotipą naudojame visur: ant vizitinių, savo interneto svetainėje, skrajutėse, neoficialiuose dokumentuose, kitoje atributikoje. Todėl logotipų kūrimas – labai svarbus žingsnis versle.

Prieš kurdami savo logotipą, turėtumėte atsakyti į paprastus klausimus:

  • Kokia mūsų tikslinė auditorija?
  • Kokios mūsų įmonės vertybės?
  • Kokia yra mūsų pagrindinė veikla?
  • Ką mes norime pasakyti savo klientams ir partneriams?

Nuo atsakymų į šiuos klausimus priklausys Jūsų logotipo dizainas ir išvaizda. Logotipų kūrimas prilygsta ne tik kūrybiniam procesui, jis reikalauja ir šiek tiek žinių. Profesionalūs dizaineriai, kurdami logotipus nuolat klausia užsakovo, kokios spalvos logotipe turėtų vyrauti. Jei manote, kad tai visiškai nesvarbu, klystate. Kiekviena spalva, net jei logotipas bus tik lapo kampe, šį tą simbolizuos apie Jūsų įmonę ir paveiks žiūrintį į šį logotipą žmogų.

  1. Raudona. Aistringa, energinga, gyva spalva. Daugiausiai naudojama norintiems išsiskirsti, atnešantiems į rinką kažką naujo. Raudona skatiną apetitą, todėl ją dažnai atranda maisto gamybos verslininkai.
  2. Juoda. Paslaptingumas, drąsa, konkretumas. Juoda spalva ne visuomet kelia teigiamas emocijas klientams, tad ją naudojant logotipų kūrime reikia tiksliai apgalvoti savo tikslus. Puikiai suderinta su kitomis spalvomis, logotipo forma ir idėja, juoda spalva Jūsų logotipe gali atrodyti klasiškai.
  3. Balta. Švara, tvarka, patikimumas. Baltas logotipas – puikus sprendimas, jei norite pabrėžti savo įmonės patikimumą ir skaidrumą. Tačiau nereikia pamiršti, jog tokiam logotipui visuomet reikės spalvoto fono.
  4. Žalia. Grynumas, patikimumas, gamta. Itin teigiamas emocijas kelianti spalva dažniausiai naudojama su gamta sąsajų turinčių įmonių logotipų kūrime.
  5. Mėlyna. Profesionalumas, rimtumas, konkretumas. Kone dažniausiai logotipų kūrimas prasideda su šios spalvos idėja. Tai populiari ir žmonėms priimtina spalva, simbolizuojanti įmonės patikimumą ir  pastovumą.

Kartu ar atskirai?

Dažnai kylantis klausimas, kuomet pradedamas logotipų kūrimas, yra tai, ar naudoti kelias spalvas logotipe, ar atskirai. Profesionalų patarimas paprastas – viskas tinka, kas tarpusavyje dera meistriškai.  Žinoma, dažniausiai naudojama viena pagrindinė logotipo spalva ir dar viena šalutinė. Tačiau įmonėms, norinčioms pabrėžti savo patikimumą ir platų paslaugų pasirinkimą, galima derinti ir kelias spalvas viename logotipe. Tik tam jau reikia itin gero spalvų derinimo pajautimo ar net profesionalo patarimo.

 

Ar lauko reklama yra efektyvi?

lauko reklamaDaugelis įmonių ieško labai originalių bei unikalių reklaminių sprendimų, kurie leistų jų produktams tapti populiariausiems savo srityje. Tačiau, šiais laikais, kai kiekvienas neriasi iš kailio, kad atrodytų originalus, gali vis vien būti labai sunku išsiskirti iš minios. Ką verta daryti, kad jūsų reklama būtų pastebima? Labai svarbu parinkti geriausią vietą savo reklamai – kiekvienas žmogus supranta, kad reklamuotis galima ir interneto viešojoje erdvėje, ir lauke, taip pat ir įvairiose dažnai lankomose patalpose.

Lauko reklama – viena iš efektyviausių

Lauko reklamos gamintojai pastaruoju metu turi daug darbo. Taip yra ne be reikalo – daugelis įmonių bei privačių verslininkų pastebėjo, kad žmonės tikrai dažnai atkreipia dėmesį į reklamas, esančias lauke – stendus, didelius plakatus, taip pat ir švieslentes. Taigi, jeigu norite, kad jūsų lauko reklama būtų iš tiesų efektyvi, jums tereikia surasti geriausią vietą, kur praeitų arba pravažiuotų tikrai nemažas kiekis žmonių ir, žinoma, pasirūpinti nenuvalkiota, spalvinga, įdomia reklama – tuomet rezultatas iš tiesų bus puikus.
Dabar įvairūs mobilūs reklaminiai stendai ir stovai gali būti užsakyti tiesiog internetu, kadangi reklamos agentūros siūlo tikrai kokybiškus stendus, kurie bus pagaminti pagal jūsų norus vos per vieną arba daugiausiai dvi darbo dienas. Negana to, turėtumėte gauti ir nemokamą šių reklamos įrankių pristatymą. Taip pat, lauko reklamos agentūra gali pasirūpinti geromis sąlygomis – jums bus užsakytos tokios lauko reklamos vietos, kurios geriausiai atitinka jūsų reklamuojamo produkto sritį.
Taip pat, jūs galite užsisakyti pastovią reklamą stenduose, kurie yra Vilniaus – Kauno magistralėje, taip pat įvairiuose greitkeliuose. Juk čia pravažiuojantys žmonės tikrai „užmes akį“ į didelį ir spalvingą plakatą. Negana to, internetu jūs galite pamatyti konkretų žemėlapį su stendais, kurie yra šiose magistralėse ir greitkeliuose, tad jūs konkrečiai žinosite, kur yra jūsų lauko reklama.

Geriausias dizainas Jūsų produkto reklamai

Norėdami, kad jūsų produktas būtų geriausiai pastebėtas, taip pat galite užsisakyti ir dizaino bei maketavimo paslaugas – profesionali reklamos gamybos agentūra jums pasiūlys net kelis skirtingus variantus, iš kurių galėsite išsirinkti sau labiausiai patinkantį bei taip pasirinkti firminį savo produkto ar net visos įmonės įvaizdį.
Taip pat turėsite galimybę pigiau įsigyti ir kitų reklamai reikalingų atributų – skrajučių, lankstinukų, marškinėlių su jūsų įmonės logotipu – profesionalios reklamos agentūra gali pasiūlyti šiuos dalykus kur kas pigiau, jeigu bendradarbiaujate su jais pastoviai.

Gero vadovo bruožai

uabVadovavimas įmonei – sunkus darbas, reikalaujantis ne tik specifinių žinių apie konkrečią įmonės vykdomą veiklą, bet ir tam tikrų charakterio savybių, padedančių siekti užsibrėžtų tikslų ir skatinančių ilgalaikę darbuotojų motyvaciją.

Nors daugelis mūsų svajoja apie patogią vadovo kėdę, tačiau ši vieta ne tokia ir maloni. Jei vadovas nori sėkmingai vadovauti UAB ir tinkamai organizuoti pavaldinių darbą, jis privalo pozityviai vertinti save ir tikėti savo jėgomis, t. y. jis privalo pasitikėti ne tik savo žiniomis, bet ir savo intuicija. Abejojančiu vadovu netikės nei vienas pavaldinys, o tai reiškia, kad po kurio laiko darbuotojai pradės abejoti lyderio kompetencija. Geras vadovas privalo vertinti ne tik save, bet ir savo pavaldinius – psichologai tvirtina, kad vertinamas darbuotojas labiau pasitiki savimi, todėl generuoja geresnius darbo rezultatus. Be to, vadovas turi stebėti darbuotojų pažangą, padėti jiems atsiskleisti kaip asmenybėms. Laiku pastebėti ir tinkamai panaudoti darbuotojo asmeniniai gebėjimai gali atnešti UAB neįkainojamos naudos.
Geras vadovas privalo būti savo srities profesionalas. Jo kvalifikacija turi būti reguliariai tobulinama įvairiuose kursuose ir pratybose. Nepaisant to, kad vadovas nuolatos mokosi, jis turi būti ir geras mokytojas. Lyderis privalo būti tvirtas ir žinoti, ko nori, t. y. jis turi apibrėžti tikslus, kurių įmonė siekia ir skatinti darbuotojus jų siekti. Žinoma, tai nereiškia, kad vadovas turi būti griežtas – geras vadovas yra empatiškas žmogus, sugebantis suprasti kito jausmus ir, jei reikia, ištiesti tvirtą pagalbos ranką. Toks lyderis vertinamas ne tik kaip autoritetas, bet ir kaip šilta asmenybė, artimas draugas. Kai kurie specialistai tvirtina, kad už gero vadovo nugaros darbuotojai turi jaustis kaip už tvirto mūro.
Vadovas turi išlikti objektyvus, t. y. už gerą darbą ir pastangas darbuotojai turi būti skatinami ir motyvuojami, o už prastus sprendimus – kritikuojami. Lygiai taip pat vadovas turi gebėti pripažinti savo klaidas ir, jei reikia – atsiprašyti. Lyderis visuomet privalo aiškiai išsakyti reikalavimus, kadangi darbuotojai turi žinoti, ko iš jų yra tikimasi. Nepamirškite, kad darbuotojams negali būti užduodama daugiau darbų, nei jie gali atlikti. Visos darbuotojams keliamos sąlygos ir realios pavaldinių galimybės turėtų būti persvarstomos kelis kartus per metus.

Virtualūs turai

Šiuolaikinės technologijos sparčiai žengia į priekį, o kartu su jomis atsiveria plačios galimybės plėtoti verslą įvairiose srityse. Prekių ir paslaugų sferose naudojamasi įvairiais būdais suteikti informaciją potencialiems klientams. Tai gali būti tiek tekstinė, tiek ir vaizdinė reklama. Pastaruoju metu populiarėja virtualūs turai ir 3D panoramos.

Pristatant savo paslaugas labai svarbu tinkamai parengti informaciją apie jas. Tai kruopštus darbas reikalaujantis specialių žinių ir atidumo. Informacijos pateikimas neapsiriboja tik tekstine informacija. Visi puikiai žinome, kaip mus veikia vaizdinė reklama. Virtualus turas suteikia galimybę Jūsų klientams pamatyti siūlomų paslaugų vietą gerokai aiškiau ir patogiau, nei paprastų nuotraukų pagalba. Kartais norėdami išsirinkti viešbutį ar norėdami apsilankyti įdomiame mieste peržvelgiame nuotraukas, skaitome straipsnius ir atsiliepimus. Vaizdinės priemonės t.y. nuotraukos yra vienas iš efektyviausių būdų perteikti vaizdą. Tačiau kartais susiduriame su tuo, kad nuotraukos būna nekokybiškos, netinkamos spalvos ar netinkamai nufotografuotos. Dažnai iš kelių nuotraukų sunku susidaryti tikrosios vietos vaizdą. O jeigu Jūsų vaizduotė nėra tokia laki, tai padaryti itin sunku. Štai tokiais atvejais virtualūs turai ir 3D panoramos pagelbėja ne tik versle, bet ir kitose srityse. Jų pagalba galima vaizdinę informaciją pateikti pačiu patogiausiu būdu.

Virtualus turas sukuria tikros vietos simuliaciją, tai tarsi tikrovės iliuzija. Toks turas yra sukuriamas iš padarytų nuotraukų ar vaizdinės medžiagos. Todėl jis atrodo toks tikroviškas. Kiekvienas, kuris leidžiasi į virtualų turą gali po reikiamą vietą pasivaikščioti ir tarsi stebėti viską lyg būtų ten. Vaizdas pakreipiamas į bet kurią pusę, o pamačius įdomią vietą, galima stabtelėti ir ją apžvelgti atidžiau. Tai labai patogu. Iš 3D panoramų daugybės nuotraukų sukuriamas 360 laipsnių horizontalus ir 180 laipsnių vertikalus vaizdas. Žvelgiant į tokią nuotrauką susidaro tikrovės įspūdis, nes galima ją sukti ten kur reikia ir apžvelgti skirtingomis kryptimis. Dažnai įsijungus virtualų turą galima išgirsti malonią melodiją ar tam tikrus garsus. Tai dar labiau sustiprina įspūdžius. Tokiu būdu apjungiama vaizdinė ir garsinė informacija. Verta paminėti, kad toks būdas labai efektyvus, nes į jį ne tik labiau atkreipiamas dėmesys, bet ir geriau įsimenama.

Visi virtualūs turai ir 3D panoramos yra tinkamos įvairioms sritims. Ypatingai jos naudojamos pristatant verslo paslaugas. Tai puikus reklamos būdas, kuris greitai populiarėja. Investicijos skirtos virtualiems turams ar 3D panoramoms labai greitai atsiperka naujais klientais ir užsakymų gausa.

 

Kodėl Google AdWords reklama?

google adwords reklamaKiekvienam puikiai žinoma, jog internetas šiandien tampa neatsiejama kasdieninės komunikacijos dalis. Įmonės kuriasi internetinius puslapius, o tos kurios juos turėjo jau seniai, siekia atnaujinti duomenis ir patį puslapį. To priežastis – noras būti moderniais, pastebimais, matomiems verslininkas. Juk, koks verslas, jeigu niekas nepastebi tavęs?

Įmonės, kurios turi internetinę svetainę, ir joje pristato savo produkcijas, paslaugas – turi tikslą, jog vartotojai susidomėtų įmonės veikla. Tačiau ne visada sulaukiama norimo pardavimo kiekio, todėl atsitiktinė internetinės svetainės padėtis Google paieškos sistemoje negelbsti norint didinti pardavimus. Šiuo atveju reklamos specialistai siūlo pasinaudoti Google AdWords reklama. Tai reklamai, kai pagal tam tikrus raktažodžius įmonės internetinis puslapis atsiduria pirmajame Google paieškos puslapyje reklaminėse pozicijose. Reklaminės pozicijos: kai skelbimas rodomas top3 pozicijoje arba paieškos rezultatų dešiniajame šone. Įmonė pati gali pasirinkti, kokie raktiniai žodžiai jiems aktualiausi ir gali būti naudingiausi. Kadangi vartotojas (Google paieškos naudotojas) Jūsų įmonės puslapį randa jau ieškodami pagal tam tikrus raktažodžius pirmajame Google paieškos puslapyje, todėl tokai reklama yra labai tikslinga ir efektyvi. Įmonės, kurios dirba su Google AdWords reklama specialistai patars, kaip sukurti efektingą reklaminę kompaniją. Google AdWords reklama sukuriama per trumpą laiką ir veikia efektingai, padės sumažinti daugiau nei 30% išlaidų reklamai.

Už reklamą mokama tik tada, kai vartotojas jau užeina į Jūsų puslapį. Pavyzdžiui interneto vartotojas ieško tam tikros paslaugos, randa Jūsų įmonės puslapį top3 pozicijoje, ir tik tada kai jis užeina į Jūsų puslapį. Paprastai tariant, įmonės moka už tai, kai vartotojas jau atvedamas į internetinį tinklapį.

Google AdWords reklama- tai greitas, efektyvus būdas pritraukti naujų, tikslingų klientų, kuriems reikalingos būtent Jūsų teikiamos paslaugos ar pardavinėjamos prekės.

 

SEO optimizacijos procesas ir jo reikšmė

Šiuolaikinis verslas neįsivaizduojamas be interneto ir SEO optimizacijos. Internete žmonės jau ne tik randa informaciją apie dominančius produktus bei paslaugas, bet ir gali juos įsigyti. Nors tai, kad žmogus perskaitė tam tikrą informaciją internete, dar negarantuoja, jog jis įsigis prekių. SEO optimizacija padidina įmonės informacijos skaitytojų skaičių, taigi automatiškai išauga ir potencialių pirkėjų bei realiai atliktų pirkimų skaičius.

seo

SEO paslaugos susideda iš keleto etapų: pirmiausiai yra atliekamas SEO auditas, kurio metu įvertinama, kaip paieškos sistemos reitinguoja tam tikrame tinklapyje pateiktą informaciją. Tai padaryti padeda įvairios specialios sistemos, skirtos stebėti interneto vartotojų elgeseną ir jų atliekamus veiksmus, reakciją į gautą paieškos rezultatą. Šie stebėjimai leidžia priimti efektyvius sprendimus, kurie reikalingi atliekant tinklalapiui SEO optimizaciją. Atliekami sprendimai apima įvairius aspektus, susijusius tiek su pačiu interneto svetainės turiniu, tiek su techniniais sprendimais. Iš esmės SEO optimizacija – tai pataikavimas paieškos sistemų informacijos atrankos varikliukams ir robotams.

Interneto svetainės turinys – vienas pagrindinių SEO optimizacijos aspektų. Turinys turi būti, nes informacijos, kurios nėra, rasti įmanoma. Vis dėlto SEO optimizacijos kontekste turinys turi pasižymėti ne kalbine raiška ar reklaminiu įtaigumu, o atitinkamų raktinių žodžių derinimu. Teksto formatavimas taip pat padeda paieškos sistemų robotams atrinkti geriausiai paieškos frazes atitinkančius rezultatus, todėl tekstas, kuriame bus aiškiai išskirtos raktinės frazės (pavyzdžiui, naudojant pavadinimui ar skyrelių pavadinimams skirtus formatus), bus reitinguojamas geriau.

Atskirai reikėtų aptarti ir paveikslėlius, kurie taip pat gali būti SEO optimizacijos objektas. Teikiančios SEO paslaugas įmonės pastebi, kad paveikslėlių įkomponavimas tekste veikia ne tik kaip raiškos priemonė, bet ir kaip tam tikrų raktinių frazių išskyrimo, suprantamo paieškos sistemų robotams, priemonė.

Techniniai sprendimai, atliekant SEO optimizaciją, taip pat svarbūs. Pavyzdžiui, interneto svetainių reitingavimui paieškos sistemose įtakos turi nuorodų formavimas, kuris taip pat sietinas su raktinėmis frazėmis, naudojamomis interneto vartotojų.

Vis dėlto vienas esminių aspektų, atliekant SEO optimizaciją, yra raktinių žodžių ir frazių parinkimas. Tai turi būti ne šiaip vartotojų ieškomos frazės, bet ir pateikiamą informaciją bei įmonės veiklos internete strategiją atitinkančios frazės. Žmogui, pirmą kartą ar tik paviršutiniškai susiduriančiam su SEO optimizacija, sudėtinga suplanuoti efektyvią strategiją, todėl į pagalbą ateina profesionalai, kuriems SEO paslaugos yra kasdienybė. Jie geba greitai ir efektyviai atlikti SEO optimizaciją ir padidinti interneto svetainės lankytojų skaičių.

SEO paslaugos šiandieninėje rinkoje laikomos efektyviu, pigiu ir greitu būdu tiek padidinti žinomumą, tiek pasiekti daugiau realių pirkėjų. Klaidinga manyti, kad SEO optimizacija reikalinga tik tiems tinklalapiams, kuriuose tiesiogiai vykdomi pardavimai internetu. Geri reitingai paieškos sistemose ir kokybiškai pateikiama informacija užtikrina, kad susidomėjęs vartotojas produktą norės įsigyti ir tradiciniu būdu.

Kitas svarbus privalumas, kuriuo SEO paslaugos rinkoje sukuria didelį konkurencinį pranašumą, yra tiksliai išmatuojami rezultatai. Stebėjimo sistemų pagalba interneto svetainės savininkas gali nesunkiai įvertinti, kiek SEO paslaugos atnešė realios naudos – t. y. kiek naujų lankytojų per tam tikrą laikotarpį pritraukė į jo svetainę. SEO optimizacijai skirtos investicijos padalijamos iš naujų lankytojų skaičiaus ir gaunama vieno kontakto kaina. Praktika rodo, kad SEO paslaugų dėka yra kontaktai su tiksline auditorija yra gaunami pigiausiai, o vienakartinė investicija į SEO optimizaciją ilgalaikiu laikotarpiu dar labiau sumažina vieno tikslinio vartotojo pasiekimo kainą ir padidina internetinės rinkodaros efektyvumą.