Kaip išsirinkti vestuvinę suknelę, jei noriu pasitikėti vestuvinių suknelių nuoma?

Sveikintina, kad jau praėjote abejonių etapą, kai nežinojote, ar rinktis siūtą, pirktą arba nuomotą suknelę. Vestuvinių suknelių nuoma turi daug privalumų:

  • Ekonomiškumas;

  • Didelis asortimentas;

  • Malonus aptarnavimas;

  • Konsultančių patarimai ir pasiūlymai renkantis suknelę;

  • Madingiausios ir pačios populiariausios vestuvinės suknelės jau šiandien laukia Jūsų.

Vienas svarbiausių patarimų renkantis nuomojamą suknelę – tai kantrybė matuojantis drabužius. Tam galite paaukoti ne dieną ir ne dvi, nes tikrai prireiks laiko. Nepatingėkite išsimatuoti kuo daugiau įvairesnių drabužio modelių, kad pačios pamatytumėte, kuri suknelę gražiausiai „gula ant Jūsų“. Visas suknelės grožis tikrai neatsiskleidžia, kai ji kaba maiše. Kartais netgi sunku įsivaizduoti, kaip ji atrodys ištraukta iš visų apsaugų, saugančių nuo aplinkos poveikio. Netikėtai gali atsiskleisti nėriniai, siuvinėjimai, šleifai, keletas sluoksnių lengvai krintančio audinio… Tai – lyg paslapties atskleidimas, kurį turite išmėginti rinkdamos suknelę savo vestuvių dienai.

Besirinkdamos suknelę svarbiausiai gyvenime šventei, turite atsižvelgti į turimą vestuvių biudžetą, numatytą temą bei savo figūros tipą. Tai – vieni svarbiausių kriterijų, renkantis vestuvinius drabužius. Jei norite būti ne tik graži, bet ir madinga, vestuvinių suknelių nuoma užsiimančiame salone klauskite konsultančių naujausios kolekcijos ir rinkitės apdarus. Jeigu išsimatuosite ir trumpas, ir ilgas, ir baltas ir melsvesnes, ir nėriniuotas, ir šilkines sukneles, žinosite, su kuria geriausiai jaučiatės bei kuris modelis geriausiai Jums tinka. Drabužį taip pat gali papildyti aksesuarai: pirštinės, nuometas, karoliai, apyrankė, netgi šventinė šukuosena. Klauskite patarimų stilisčių, salono darbuotojų bei pasitelkite į internetinių patarimų paiešką.

Ar jau žinote savo vestuvių datą? Jeigu Jūsų šventė vyks vasarą, tai būtinai vestuvinę suknelę užsisakykite kaip galima anksčiau. Beveik visuomet yra reikalingi įvairūs vestuvinės suknelės priderinimai ir pataisymai, tad vos tik apsisprendėte dėl datos – bėkite į vestuvinių suknelių nuoma užsiimantį saloną, kad turėtumėte kuo didesnį pasirinkimą. Tačiau yra gera žinia ir besituokiančioms žiemą. Šiuo metų laikų nuomos kainos gali būti mažesnės nei vasarą bei žiemą salonai dažniausiai gauna naujas vestuvinių suknelių ir aksesuarų kolekcijas.

Vestuvinė suknelė yra pagrindinė jaunosios puošmena, todėl šią svarbią gyvenimo dieną ji turi atrodyti nepriekaištingai. Išsirinkti yra tikrai nelengva, tačiau matuokitės, matuokitės ir dar kartą matuokitės ir tikrai rasite idealiausią variantą.

Greitas kreditas – greita išeitis

greitas kreditas internetuXXI amžius visiems žmonėms atvėrė naujas galimybes. Mokslo pažanga, technikos naujovės bei pasikeitęs  žmonių požiūris į gyvenimą šiam laikotarpiui suteikia modernaus amžiaus titulą.  Tiesa, pasaulis modernėja ir vis didesnę galią įgyja pinigai. Tai suprantama kiekvienam, tad pritrūkus pinigų, šiais laikais nebereikia sukti galvos, iš ko gi pasiskolinti, kadangi vos per kelias minutes pinigų galima gauti pasinaudojus greituoju kreditu.

Greitas kreditas – trumpalaikių problemų sprendimo būdas, tad greitieji kreditai skirti tam tikrų pirkinių įsigijimui, investavimui, šventės kėlimui ar net geidžiamos kelionės realizavimas, todėl jie – greita pagalba prireikus didelės pinigų sumos kasdienėms išlaidoms ar stambesniam pirkiniui.  Tai labai greita ir patogu, kadangi pinigines sumas net iki 10 000 litų gali įsigyti internetu. Tai puiki išeitis, kai nėra tokio fizinio asmens, kuris galėtų paskolinti reikiamų pinigų, paskolinti pinigų gali greitųjų kreditų teikėjai, ir norimą sumą galima pasiskolinti  net per keliolika minučių. Tokių paskolų internetu grąžinimo terminas dažniausiai sudaro apie 2 metus, priklausomai nuo sumos.  Dažniausiai ji svyruoja nuo kelių šimtų iki kelių tūkstančių litų ir yra išduodama kelių dienų, mėnesių ar net metų terminui, priklausomai nuo greitojo kredito paslaugas teikiančių įmonių,  todėl tai  sudaro  palankias sąlygas paskolą grąžinti mažesnėmis įmokomis.

Greitą kreditą, skirtingai nei banko paskolą,  šiandien gali gauti beveik kiekvienas. Tam nereikia didelių pajamų  ar pastovaus darbo, kadangi kredito suma nėra tokia didelė. Kredito bendrovės teikia skirtingas paslaugas, todėl šios sumos ir terminas gali skirtis ir svyruoti. Klientai gauna išskirtinę galimybę  pasinaudoti pirmuoju kreditu, kuris nieko nekainuoja, tai yra už  jį nereikės mokėti jokių palūkanų.  Dėl šių ir įvairių kitų priežasčių bei nedidelių reikalavimų, skolintis iš kreditus teikiančių bendrovių patrauklu, todėl greitieji kreditai greitai populiarėja ir tampa išeitimi daugeliui į finansinę aklavietę patekusių piliečių.

Norint gauti greitąjį kreditą, pirmiausia reikia užsiregistruoti kreditą suteikiančios bendrovės internetiniame tinklalapyje. Jame tereikia nurodyti tik pagrindinius savo asmeninius duomenis,  tokius kaip vardas, pavardė, gimimo metai, gyvenamoji vieta, asmens kodas ir panašiai. Prisiregistravus, kiekvienam klientui suteikiamas vartotojo ID bei slaptažodis, kuriuos reikia įsiminti, kaip ir naudojantis elektroniniu paštu ar registruojantis bet kuriuose socialiniuose tinkluose. Tuomet belieka kreditą teikiančios įmonės internetiniame tinklalapyje išsirinkti labiausiai tinkantį kredito pasiūlymą. Patartina atkreipti dėmesį į tokius dalykus kaip kredito dydis, atidavimo terminas, palūkanos, įmokos dydis (jei greitas kreditas bus grąžinamas dalimis). Tai padarius, reikia nusiųsti paraišką paskolą teikiančiai įmonei, ir įmonė pateikia atsakymą – teigiamą arba neigiamą. Jei paskolą teikianti įmonė patvirtina prašymą, tuomet netrukus gaunami pinigai, atlikus patvirtinimą apie asmens sąskaitą,  kuris naudojasi greituoju kreditu. Gali būti, kad bus paprašyta atsiųsti 0,01 Lt iš savo banko sąskaitos, norint įsitikinti, ar tam tikra banko sąskaita tikrai priklauso asmeniui, prašančiam kredito suteikimo.

Atgalinių nuorodų plėtimas

seoKaip žinia, SEO susideda iš dviejų pagrindinių sričių: vidinio bei išorinio optimizavimo paieškos sistemoms. Svetainė turi būti techniškai tvarkinga ir pasižymėti kokybišku turiniu, tačiau neabejotinai reikšminga ir tai, jog kažkas svetainę pamatytų, teigiamai įvertintų ir taptų klientu. To ir siekiama užsisakant SEO paslaugas. Kaip SEO specialistai (vieni tokių yra www.seoaudit.lt) skleidžia informaciją apie konkrečias svetaines? Vykdydami išorinį SEO – rūpindamiesi atgalinių nuorodų į tam tikrą svetainę sklaida.

Atgalinės nuorodos itin reikšmingos siekiant pagrindinio SEO tikslo – kuo aukštesnio reitingo paieškos sistemose. Kuo daugiau kokybiškų nuorodų, nukreiptų į konkrečią svetainę, tuo aukštesnėje paieškos sistemų pozicijoje pastaroji atsiduria.

Egzistuoja keletas skirtingų strategijų, kuriomis remiantis galima plėsti atgalines nuorodas. Visų pirma, nuorodos gali būti talpinamos kitose svetainėse. Svarbu, jog tų svetainių tematika būtų artima. Rekomenduotina, jog svetainė būtų žinoma, kokybiška ir turėtų kuo aukštesnį reitingą paieškos sistemose. Kokiu būdu nuoroda gali atsidurti kitoje svetainėje? Yra keletas variantų: užmezgami partnerystės ryšiai su tos pačios rinkos dalyviais ir tarpusavyje keičiamasi nuorodomis arba naudojamasi nuorodų pardavimo paslauga, kai už sutartą sumą nuoroda kuriam laikui patalpinama pasirinktoje svetainėje.

Nuorodos, raktinių žodžių pavidalu, gali būti pateikiamos ir tekstuose, publikuojamuose kitose svetainėse (geriausia, kažkuo susijusiose).  Taip pat informacija apie svetainę skleidžiama tinklaraščiuose, forumuose, kuriuose lankosi asmenys, besidomintys užsakovo veiklos sritimi. Tiek straipsniai, tiek komentarai turėtų būti įdomūs, jog patrauktų skaitytoją ir ragintų atsidaryti pateiktas nuorodas.

Minėta, jog atgalinių nuorodos lemia svetainės vietą paieškų sistemose. Reikia pažymėti, jog reikšminga ne tiek nuorodų kiekis, tačiau jų kokybė. Kaip reaguotumėte, jei svetainėje apie satanizmą išvystumėte nuorodą į vestuvių suknelių salono tinklapį? Arba nuorodą į knygyno svetainę, patalpintą puslapyje, su daugybe gramatinių klaidų? Tas pats pasakytina ir apie tekstus, kurių pagalba platinama nuoroda: reikia kokybiško, įdomaus turinio, o ne tokio, kuriame pilna raktinių žodžių, tačiau nėra prasmės.

Taigi, atgalinių nuorodų plėtimas – nemažai darbo ir laiko reikalaujanti SEO proceso dalis, tačiau jos indėlis siekiant tikslo itin reikšmingas.

Kas yra turinio strategija

turinysVis dažniau girdite terminą turinio strategija? Nerimaujate, kad tai dar vienas pigus triukas „išlupti“ iš jūsų pinigų, kaip tai daro reklamos agentūros, viešųjų rūšių agentūros ar SEO kompanijos. Jūs esate visiškai teisūs, nes būtent taip ir yra tiems, kurie dar nėra įsigilinę į šio reiškinio esmę. Pabandysime paaiškinti, kas yra turinio strategija ir kam ji naudojama versle, kuo ji naudinga, ir kiek tai kainuoja.

Turinio strategija – rinkodaros dalis

Visų pirma reiktų pradėti nuo to, kad turinio strategija versle yra rinkodaros dalis. Jūs gi planuojate rinkodaros veiksmus ir biudžetą, tiesa? Numatote, kad tiek ir tiek pinigų bus skirta reklamai, tiek – viešiesiems ryšiams, tiek – verslo dovanoms, dar šiek tiek reklamai internete ir t.t. Štai tarp jų visų turėtų atsirasti dar viena eilutė – turinio strategijai įgyvendinti. Kiek pinigų šalia jos reikės prirašyti? Apie tai šiek tiek vėliau.

Turinio strategija yra įmonės rinkodaros dalis, kai produktai, paslaugos ar pats prekinis ženklas yra populiarinami per tam tikrą turinį. Dažnai šis turinys atsiranda internete, nes čia paprasčiau jį valdyti, be to gaunama ilgalaikė nauda lyginant su žinute dienraštyje, interviu radijuje ar paminėjimu kokioje nors TV laidoje ar žiniose. Kas gi tas interneto turinys, kuris gali pasitarnauti prekės ženklo populiarinimui?

  1. Interneto svetainėje esanti informacija apie prekes, paslaugas ir prekinį ženklą.
  2. Socialiniuose tinkluose publikuojamas originalus turinys.
  3. Vaizdo medžiaga – klipai, instrukcijos, reklama, prezentacijos ir t.t.
  4. Grafinė medžiaga – fotografijos, infografikai, demotyvacijos ir interneto memai (juokingos iliustracijos).
  5. Straipsniai interneto žiniasklaidoje ir blogosferoje bei virtualiose bendruomenėse.
  6. Interaktyvus turinys – 3D virtualūs turai ir panoraminės nuotraukos, prezentacijos, įvairūs dokumentai, kuriuos galima įsikelti į bet kurį puslapį, žaidimai ir t.t.
  7. Diskusijos internete po tinklaraščiais arba nišiniuose forumuose.

turinio strategija

Visos išvardintos turinio rūšys vienaip ar kitaip gali prisidėti prie prekių, paslaugų ar prekės ženklo žinomumo gerinimo, o tai automatiškai reiškia ir pardavimų skatinimą, jei tame turinyje yra galimybė pateikti tiesioginę nuorodą į pardavimų puslapį.

Turinys – jau aišku. Dabar išsiaiškinkime, kas yra ta strategija. Tai veiksmų planas, kuris numato, koks turinys turi būti ruošiamas, kas jame akcentuojama, kokių tikslų siekiama, kam jis yra skirtas ir kur jis publikuojamas. Taip pat numatoma, kaip turinys populiarinamas, kokių rezultatų iš jo tikimasi, kokie papildomi veiksmai gali būti atliekami iškilus vienokiam ar kitokiam scenarijui. Toks planas gali atrodyti panašus į medijos planuotojų pateikiamus planus, tačiau čia viskas yra kiek kitaip. Kuo? O gi tuo, kad tokį planą sudaro ne profesionalai, o savas rinkodaros skyrius. Ar jie ims pagalbą iš šalies – čia jau kitas klausimas.

Turinio strategijos užduotis – reklamuoti verslą?

Turinys, kurį inicijuoja verslas yra iš esmės reklaminis. Tačiau pastaruoju metu interneto rinkodaros tendencijos rodo, kad reklamavimo priemonės keičiasi. Kaip? Atsiradus milžiniškam kiekiui reklaminės informacijos, vartotojas išsiugdė savybes analizuoti reklaminius pasiūlymus. Tokiu būdu emocinis faktorius yra nustumiamas į antrą vietą, nes pirmiausiai bandoma išsiaiškinti reklamuojamos verslo privalumus ir trūkumus, o ne elementarų poreikį („Man gražu, todėl noriu!“). Esant tokiai situacijai, verslo inicijuotas turinys turi būti nebe toks atvirai reklamuojantis, bet dagiau su paslėpta reklama, ne įkyria, tačiau labai motyvuota ir solidžia. Taip atsiranda tendencija, kai verslas pateikia visuomenei tam tikrą naudingą informaciją pirmame plane, o tik po to savo reklamą.

Turinio strategijos užduotis – numatyti, kokio lygio tas reklamos intensyvumas turi būti ruošiamame turinyje. Vienos įmonės pasirenka labai intensyvią ir agresyvia politiką, kur negailima hiperbolizuotų išsireiškimų (pavyzdžiui grupinių nuolaidų verslas – atkreipkite dėmesį į jų reklamuojamų paslaugų aprašymų tekstus). Kitos įmonės iš viso nereklamuoja turinyje savo prekės ženklo, tačiau netiesiogiai leidžia suprasti, kas gali būti tarp turinio iniciatorių (tai padaroma paprasčiausiai pateikiant nuorodą į iniciatoriaus interneto svetainę gana nereikšmingoje turinio vietoje).

Kaip užsienio kompanijos aiškina turinio rinkodarą? Štai video:

Turinio strategija reikalinga tik SEO?

SEO – interneto svetainės optimizavimas pagal paieškos sistemų keliamus reikalavimus. Vienas iš tokių reikalavimų yra atgalinės nuorodos iš kokybiško ir tematika susijusio turinio. Kitas svarbus reikalavimas – socialinių tinklų aktyvumas ir nuolatinis kalbėjimas apie prekės ženklus arba paslaugas. Turinio strategija taip pat numato, su kokiais raktiniais žodžiais turinys turi būti siejamas, kad iš paieškų ateinantys lankytojai iš karto matytų pasiūlymą pirkti, pasinaudoti paslaugomis. Šie raktiniai žodžiai turi nemažai įtakos tekstinio turinio temoms, rašymo stiliui ir publikavimo vietoms (informacijos šaltiniams).

Kitas momentas – esamo turinio populiarinimas. Kaip padaryti, kad 2 metų senumo straipsnis Delfi ar kitame žiniasklaidos kanale vėl būtų randamas pirmose pozicijose? SEO gali duoti reikiamus sprendimus ir įrankius. Kokie jie – gali pasakyti SEO specialistai, tad bendrą strategiją gali tekti derinti ir su jais.

Kai kurios įmonės turinio strategija susidomi tik dėl SEO. Tai nėra blogai, tik reikėtų pasižiūrėti plačiau ir vienu šūviu šauti į tris zuikius – randamumą paieškose ir lankomumo skatinimą bei prekės ženklo žinomumo didinimą. Pateikiame keletą konkrečių patarimų, kaip ruošti įdomų turinį pusės metų laikotarpiu.

Turinio strategijos kaina

Viskas, nusprendėte, kad ir jums reikia turinio strategijos, nes tai gali padėti jūsų verslui. Apie kokius pinigus kalbame? Kaina susideda iš dviejų dalių:

  1. Pačios turinio strategijos parengimas ir įgyvendinimas, bei monitoringas;
  2. Turinio paruošimo kaina, kartais ir jo populiarinimo.

Pirmoji dalis yra sunkiai pamatuojama, nes viskas priklauso nuo užmojų ir tikslų, tad galima skaičiuoti darbus valandomis. Parengimui, sakykime, galima užtrukti 5-10 valandų. Jei valandinis jūsų rinkodaros skyriaus darbuotojo įkainis yra 100 litų, tai kainuos 500-1000 Lt. Kaina labai preliminari, nes gali tekti kreiptis į įvairių sričių specialistus papildomų konsultacijų.

Antroji dalis yra kur kas konkretesnė, nes tai yra turinio paruošimas. Straipsnį gali parašyti ir jūsų darbuotojas, tačiau jį sutvarkyti turi profesionalai, kuriems už šią paslaugą gali tekti sumokėti. Jei straipsnius paruošia profesionalas, turėkite omenyje, kad nedidelis straipsnelis 400-600 žodžių (1 Wordo puslapis) kainuoja apie 100-150 litų. Jei strategija numato 20 straipsnių per metus, tai jums kainuos 2000-3000 litų. Papildomai gali kainuoti turinio populiarinimas, jų pozicijų gerinimas paieškose ir t.t.

Apibendrinant galima sakyti, kad turinio strategija metams smulkiam ir vidutiniam verslui su 20 rimto ir kokybiško turinio „gabalų“ paruošimu ir populiarinimu gali atsieiti 8000-10 000 litų per metus. Tai mažiau nei 1000 litų per mėnesį. Aišku, kaina gali būti ir didesnė, jei rinka yra labai konkurencinga. Taip pat priklauso ir nuo to, ar dalį turinio ruošimo užduočių galima patikėti saviems darbuotojams – nė vienas profesionalus tekstų rašytojas netaps inžinieriumi arba finansininku per mėnesį. Jei ir taps, tai tam sugaišite kur kas daugiau laiko jį mokydami, o ne dirbdami su turiniu.

Ar tikrai jums reikia turinio strategijos? Jei taip, duokite užduotį savo rinkodaros skyriui parengti tokią jau dabar.

*******************************************************

Video, kuriame vienas rinkodaros specialistas dalinasi savo turinio strategija:

Virtualus turas – nauja reklamos forma

Interneto reklama tobulėja su kiekviena diena – atsiranda nauji prekės ženklo pristatymo būdai, virusinė reklama, partizaninės rinkodaros metodai sukuria visą pasaulį aikčioti iš nuostabos priverčiančias reklamas. Tai ta reklamos sritis, kurioje vis dar galima atrasti kažką naujo ir įspūdingo.

Tradicinė reklama buksuoja vietoje. Reklama ant popieriaus yra ta pati reklama ant popieriaus – nieko naujo čia jau neišrasi. Skylutes išmušti popieriaus lape, jį apkarpyti originaliau gali kiekviena spaustuvė. Tai nėra kažkokia išskirtinė paslauga, tik atsiliepia spaudinio kainai. Radijas iš viso stagnuoja, tačiau jis dabar labai aiškiai „išeina“ į internetą, nes komunikacija su DJ-jais patogiausia naudojantis internetines priemones –el. paštą, Twitterį, komentarus, Facebook paskyrą ir t.t. Televizijos reklama taip pat sustojo vystytis technologiškai, nors vis dar nemažai gražių ir originalių idėjų įgyvendinama, vyksta daugybė TV reklamų konkursų, teikiami apdovanojimai.

virtualus turasInterneto reklama yra dar nepasiekusi savo galimybių ribos. Tai įrodo vis nauji ir reklamos būdai. Šiandien dėmesį patraukė tokia reklamos forma, kaip virtualus turas.

Turbūt žinote, kas yra 3D nuotrauka. Tai 360 laipsnių panoraminė nuotrauka, kurią galima sukinėti ir apžiūrėti viską, kas yra aplink. Tokia nuotrauka yra labai informatyvi, nes atrodo, kad ją žiūrintysis stovi vienoje vietoje ir sukasi pats, žiūri į viršų į apačią, kairėn, dešinėn. Tokia nuotrauka yra įspūdingas būdas pristatyti tam tikrą aplinką – pastatų fasadus, parkus, gamtovaizdį, taip pat ir patalpų vidų – sales, kambarius, net mažytes patalpas, pavyzdžiui saunas. Tai tik viena 360 laipsnių panorama. Jei jos yra kelios, reikia tam tikromis techninėmis priemonėmis padaryti, kad iš vienos nuotraukos galima būtų patekti į kitą. Tai jau yra išspręsta gana nesudėtingai – rodyklėmis ir užrašais, raginančiais apžiūrėti kitas patalpas. Ypač įspūdingai tai atrodo kaimo turizmo sodybose, kuriose yra kelios poilsio erdvės, įspūdingas kraštovaizdis, daugiau pramogų.

Kai paimamos kelios 360 laipsnių panoramos ir sudedamos į vieną, gaunamas virtualus turas po objektą.

Pats virtualus turas savaime nėra įdomus, tačiau jis yra kur kas informatyvesnis, nei tradicinė nuotraukų galerija, pateikianti nudailintas nuotraukas. Virtualus turas – gana sena technologija, kuriai jau per 10 metų. Atrodo, kad ši reklamos forma turėtų būti jau išsisėmusi, tačiau šiuo metu ji įgauna tarsi naują kvėpavimą.

Virtualus turas – įvairių medijų rinkinys. Čia lengvai suderinamas ir vaizdas, ir garsas. Taip pat kiekviename 3D ture galima įdėti ir reklaminius vaizdo klipus. Taip, teisingai, vaikštinėjate po 3D turą, kol pamatote televizorių, kuriame automatiškai paleidžiamas norimas video klipas.

Taip sukuriamas klipas klipe. Įdomu, tiesa? Tai pasakiškų pinigų nekainuoja – vos keli šimtai litų ir viskas – jūsų interneto puslapyje puikuojasi tokia reklama, kuri neprilygsta nei televizijai, nei radijui, nei paprastai tradicinei reklaminei antraštei interneto portale. Verta pabandyti visoms įstaigoms, kurios save reprezentuoja per patalpas ir jų įrengimą – kavinėms, barams, restoranams, naktiniams klubams, įvairioms valstybinėms institucijoms, norinčioms pristatyti savo miestų įspūdingiausias vietas ir parodyti turistams, kad į jų miestą atvykti verta. Visa tai atsiremia į susižavėjusius klientus, kurie atvyks, apsilankys, užsisakys ir paliks pinigų. O juk tai ir yra reklamos internete tikslas!

SpaudosVartai: vizitinės kortelės visiems atvejams

Vizitinės kortelės nemiršta! Nors internetas daro savo įtaką verslo komunikacijai, vizitinės kortelės išlieka svarbiu momentu kiekvieno verslo susitikimo pradžioje. Pasižiūrėkime, kaip viskas vyksta iš tikrųjų. Du verslininkai susitinka, pasikalba, randa bendrų sąlyčio taškų, tada susitaria kitą kartą viską aptarti kitoje aplinkoje. Tada ištraukiamos vizitinės kortelės, primenamas el. pašto adresas, paprašoma, kad aplankytų interneto puslapį, kur patalpinta daugiau informacijos. Arba kita situacija. Administratorės susitaria dėl vadovų susitikimo, vienas vadovas atvyksta pas kitą, iš karto apsikeičia vizitinėmis kortelėmis. Tai lyg kažkoks ritualas verslo pasaulyje, ir jis niekur nežada dingti. Nesvarbu, kad vizitinėmis kortelėmis vėliau yra naudojamasi mažai. Jos bendradarbiavimo pradžioje sužaidžia labai svarbioje pozicijoje.

Amžinas klausimas. Kokias vizitines korteles verslininkui spausdinti? Paprastas, ar prabangias?

Viskas priklauso nuo to, kokiomis sąlygomis jos yra dalinamos. Jei po kelias iš karto ir tai daroma nuolatos – tada reiktų daryti paprastas, atspausdinti gal net ofseto spauda keletą tūkstančių iš karto. Jei toks kiekis nereikalingas, galima padaryti naudojantis specialiu interneto įrankiu SpaudosVartai.lt, kuris ne tik atspausdina vizitines korteles, bet ir leidžia susikurti jų dizainą, keisti informaciją. Tai labai patogu, jei norite ant vizitinės kortelės uždėti trumpą reklamą šalia visų duomenų.

spaudos vartai

Dizainas daromas paprastai – pasirenkamas jau gatavas šablonas, įkeliamas logotipas, surašomi visi kontaktiniai duomenys ir per pora dienų atspausdinama ir pristatoma į biurą paštu. Niekur važiuoti, nieko derinti, tiesiog per pusę valandos sumeketuojama vizitinė ir viskas.

Jei vizitinės kortelės yra dalinamos tik ypatingiems žmonėms, reiktų rinktis prabangias ir originalias vizitines korteles. Jos spausdinamos naudojant šilkografinės spaudos metodą, kai spalvos dedamos ant popieriaus po vieną. SpaudosVartai.lt gali pasiūlyti susikurti itin originalias korteles ant plastiko, o ne ant popieriaus. Tokios kortelės tikrai patrauks jas gavusių žmonių dėmesį, be to, tai ekologiška spauda, nes naudojamas popierius – nekertami miškai.

Aišku, jei reikia auksinių raidžių ant sidabrinio popieriaus, šilkografija čia vienintelė išeitis. Taip pat galima tam tikrus dizaino elementus lakuoti. Parenkamas specialus storesnis popierius su tam tikra tekstūra. Taip pagaminama brangi 1-3 litus kainuojanti vizitinė kortelė.

Kartais apsimoka turėti 2 kortelių versijas – vieną VIP gavėjams, kitą – paprastiems žmonėms, su kuriais bendraujate kiekvieną dieną. Pirmas įspūdis versle svarbus, o tinkamai atspausdinta vizitinė kortelė prie to prisideda.