Reklaminiai stendai – efektyvus reklamavimosi būdas

reklaminiai stendaiŠiuolaikinis pasaulis be reklamos, regis, nustotų suktis. Apsidairykite. Ką matote aplink save? Tikriausiai už akies užkliūva ne viena spalvinga pakuotė, kažkur pamatote vienos ar kitos kompanijos logotipą, galbūt klausote radijo, kur kas keletą minučių girdite reklaminius balsus, o už nugaros transliuojama per televizorių vaizdinė reklama. Taigi reklamos būdų yra pačių įvairiausių ir, kaip pasiekti savą pirkėją, įmonėms tenka nemenkas iššūkis. Tačiau tikriausiai tik maža dalis iš jų yra išmėginę vieną iš reklamos būdų – reklaminiai stendai.

Kas jie tokie yra ir kodėl gali būti efektyvūs, siekiant pritraukti daugiau tikslingų pirkėjų akių? Reklaminiai stendai yra patys įvairiausi ir jų lokacijos vietos gali būti labai skirtingos. Tokie objektai gali būti ir tie labai paprasti bei beveik kasdien matomi parduotuvėse A formos stovai arba net milžiniškos lauko reklamos, su kuriomis Jūsų akys dažniausiai susiduria keliaujant autostrada.

Reklama mums, vartotojams, yra reikalinga, nes iš jos sužinome naujienas, madų tendencijas, populiarias prekes, įvairias akcijas ir nuolaidas. Tik įmonės kaskart vis kebliau sugalvoti naują reklamos pristatymo būdą. Šiuo atveju gali būti naudingi reklaminiai stendai. Jie unikalūs ir bus sukurti tik Jums bei konkrečiam produktui. Dizaino galimybės šiuo metu beveik neribojamos, todėl net ir pačios netikėčiausios mintys bei idėjos šiuolaikiniame technologijų pasaulyje jau gali būti įgyvendintos.

Reklaminiai stovai dar labai naudingi ir pravartūs turėti, nes jį galėsite panaudoti ne vieną kartą skirtingose vietose. Jie ypač pravers, jei planuojate atstovauti parodoje, vykdote reklaminę kampaniją ar planuojate tam tikroje vietoje ar mieste labiau išpopuliarinti tam tikrą produktą ar paslaugą. Verslo pasaulyje reikia ir privalu būti kūrybingiems, nes klientas, kaskart matydamas reklamą, tikisi, kad ji bus kitokia, nestandartinė ir unikali. Tik tokiu atveju jis susidomės produktu, labiau atkreips dėmesį į Jūsų įmonės reklaminį stovą ir labai tikėtina, kad atvers piniginę įsigyti naujai reklamuojamam produktui.

Reklaminiai stovai rinkoje nėra naujas produktas, tik galbūt ne visos verslo įmonės juos spėjo išmėginti. Ar Jūsų kompanija jau yra turėjusi tokį objektą? Jei ne, galbūt atėjo pats tinkamiausias laikas labiau pasidomėti reklaminiais stendais…

Kaip parduoti. 2 dalis

Tavo stipriosios savybės garantuojančios tau sėkmę vienoje situacijoje, gali virsti tavo silpnybėmis atsidūrus kitoje.

Apie tai, kaip parduoti, jau rašiau temoj  ” Nedarykite nuolaidos vien dėl to, kad taip madinga – taip mažinate prekės vertę “. Tačiau nesenai,  stipriai įtraukė knyga pavadinimu “Kaip parduoti ratą”.  Būtent taip. Joje istorija apie rato išradimą, sėkmes bei nesėkmes jį parduodant. Žinau, ką kiekvienas ar bent dauguma galvoja,  pamatę pavadinimą “kaip parduoti””. Kas čia gali būt neaišku, imi ir parduodi ir nereik čia išradinėt dviračio”. Iš dalies taip, imt ir parduot galima kokį nors vieną daiktą – pabodusį telefoną, grandinėlę,  o ką daryt, jei nori įsitvirtinti rinkoje, turi naują arba laiko patikrintą produktą, tačiau nesiseka jo parduoti. Į tai ir bandysime atsakyti.

Kaip parduoti

[more…]

  Mano prekė gera, bet jos niekas neperka

Turite prekių, daug prekių, sakykim parsisiuntėt šimtą porų rožinių kojinių iš Kinijos, bet jos jau guli dėžėj pusę metų ir apart tų kelių porų, kurias padovanojot mamai, draugei ar sesei ir sau žinoma, nes savęs niekada negalima pamiršti, likusios visiškai nejuda, ko gero jau ir vargšus kiniečius keikiat dėl to.  Jūs nepardavinėjate brangiai, pridėjote skelbimų facebook ‘e, skelbimų portaluose, tačiau nieko.. Niekas neskambina, niekas nerašo. Taigi, tokiu atveju belieka iškelti stebuklingus šešis klausimus ir rasti į juos atsakymą ( patartina ilgą ir išsamų. )

1. Kas yra mano pirkėjai?

Taigi, mano pirkėjai tie, kam reikia kojinių. Kadangi jos rožinės, tad jos galbūt sudomins merginas, mamas norinčias tokiomis kojinėmis papuošti dukras. Kaip matot pirkėjų ratas labai ribotas, tad neverta gaišti laiko ir siūlyti pirkti tiems, kam produktas nėra aktualus. Laikas yra brangus, nesvarbu, kad jo turite daug. Išmokite jį planuoti ir pamatysite, kad nuveikiate daugiau nei iki šiol.

2. Kas yra mano konkurentai?

Konkurentų daug. Kojines parduoda visur, tačiau nebijokite. Galvokite kitaip: kiek yra vietų, kur galima nusipirkti būtent tokias, rožines kojines, kokias turite jūs? Na atsiras kelios el. parduotuvės, keli žmonės bandantys prisidurti prie algos. Konkurencija neišvengiamas dalykas visur. Konkurentais domėkitės, draugaukite su jais ir sekite jų kainas, bei naujienas, taip pasieksite daugiau.

3. Kodėl pirkėjui reikia to ką parduodu?

Todėl, kad rožinės kojinės yra gražios, todėl, kad kojinių reikia visiems ir jos skirtos kasdieniniam vartojimui.

4. Kas paskatintu pirkti ne iš konkurentų, o iš manęs ?

O čia jau teks pasistengti.  Konkuravimas skatina ieškoti įvairių galimybių ir apskritai būti kūrybingiems.  Pats paprasčiausias būdas sumažinti kainą, na, kad taip padaryti daug galvot nereikia, tačiau, apžvelkime kitas galimybes. Galbūt mano kojinės yra megasupergeros medžiagos, geresnės nei konkurentų, o galbūt prie jų galima pasiūlyti tokios pat spalvos pirštines ar pvz:  3 poras parduoti už 2 kainą. Kaip matot, galimybių yra, kiek laiko jo bus efektyvios kitas klausimas.

5.  Kodėl jie galėtu pirkti iš manęs, o ne iš konkurentų?

Galėtu pirkti dėl aukščiau išvardintų priežasčių, galėtu pirkti, nes aš daugiau reklamuoju savo prekę, galėtų pirkti, nes man kiekvienas klientas yra svarbesnis, nei prekybcentriams ir aš maloniau bendrausiu už pardavėją kiekvienam kartojančią kelias šablonines frazes (“Kortelę turėsite?”, “Ačiū, kad pirkote”)..

6. Kokią kainą pasiūlyti, kad ji būtu patraukli ir leistu uždirbti?

Sakykim, kojines pirkote po 90ct už porą, parduodate po 2lt už porą, taigi uždirbate po 1.10lt nuo parduotos poros, tačiau parduodate vos dvi, tris poras per mėnesį. Taigi, sumažinate kainą, nes ilgai užsibuvęs produktas praranda vertę. Ir parduodate jau po 10 – 20 porų per mėnesį, taigi uždirbate mažiau nuo poros, bet daugiau per tą patį laikotarpį. Ekonomiškai naudingiau antras variantas, nes pardavinėdami metus ar pusę metų tą patį kiekį, kurį kitas pardavė pigiau ir spėjo per tą laikotarpį atsisiųsti ir parduoti antrą tiek, jūs nepajusite uždarbio, nes jis bus mažas, o konkurentas pardavinėdamas pigiau greičiau sutaupys ir galės siųstis dvigubai didesniu kiekius ir uždirbti dvigubai daugiau. Taigi, kaip matote reikia kantrybės. Jos jums ir palinkėsiu 🙂

Reklama ant viešojo transporto.



Šiandien važiuodamas namo mestelėjau žvilgsnį į reklamas ant viešojo transporto. Ar jūs pastebite jas?Neerzina? Tenka pripažinti, dauguma jų neskoningos ir neoriginalios. Koks nors pavadinimas, šūkis ir paveikslėlis ar keli. Nežinau ar tai ką nors sudomina…Žinoma, malonu, kai viešasis transportas nėra vienspalvis ir laukdamas stotelėj žmogelis gali bandyt atspėt kokia reklama puoštas šįkart atvažiuos autobusas ar troleibusas, bet kodėl gi neišnaudojus viešojo transporto originaliau? 🙂 Reklamos plotas matomas visiems, o įdomesnė tikrai sulaukia dėmesio pozityvaus ar nelabai – svarbu sulaukia, juk toks ir yra tikslas :)) Ir nesvarbu tai socialinė ar tiesiog įmonės/produkto reklama, svarbu puošia…

Kokia Jūsų nuomonė apie visą šitą reikalą? 🙂

Daugiau nuotraukų.

 

[more…]

Pasidairykime kokie grožiai važinėja užsienio gatvėmis ir palyginkime su lietuviškais.

LIETUVIŠKOS REKLAMOS KŪRĖJAMS TRŪKSTA IDĖJŲ