6 Dalykai be kurių socialiniai tinklai būtų ne socialiniai

socialiniai tinklai

[more…]

1. Beprasmiai įrašai: “Aš sėdžiu ant lovos. Paspauskit like/įvertinkit, jei tą darėt ir jūs…”. Be tokių tuščių įrašų ir savigyros mūsų soc profilis atrodytų keistai. O žinot kodėl? Nes norom ar nenorom, tačiau tą daro 70proc. soc. tinklų vartotojų.  Ir nors tai visiškai nereikalinga ir dauguma įvertins, paspaus tą niekingą like tik iš mandagumo ar bandydami padlaižiauti, nors visi tą supranta, bet dauguma visvien tą daro.

2. Žmonės rašantys beprasmius komentarus.  Pvz po gražia nuotrauka komentaras “kaip gražu” tikrai nepadaro protingesniu komentuojančio asmens arba laaabai dažnai sutinkami žodžiai  “fake” , “first”. Mes ir patys žinom kuri nuotrauka yra fake ir matom kas pirmas pakomentavo. Kam kartoti tą akivaizdžią tiesą dar ir dar?

3. Nuotraukos. Taip, kalbam apie tas pačias su šabloninėm pozom, šabloninėm veido išraiškom ir šabloniniais rankų gestais arba laikoma fotokamera ar mobiliuoju. Na dar kartais gi pafotošopintos su fantazija, o kartais tiesiog matai lietuvišką vardą, pavardę, bet nesupranti čia juodaodė ar baltaodė.

4.  Paaaaapai ir šiknos!!!! Štai įsimeta kokia lietuvaitė foto išsirietus ir pasipila komentarai “kokie paaaapai, kokia šiknaaa”. Lietuvaitės nekvailos, daro tai sąmoningai, o po to sako, kad visur vien iškrypėliai siaučia. Na gi, na gi, dėmesio juk norisi, suprantame.

5. Muzika. Tiksliau visokie ten pop dievaičiai su savo fanais ir heiteriais. Kiek ginčų ir nervų dėl jų galybės pralieta soc. tinkluose, o kiek grupių prikurta ant pirštų nebesuskaičiuosi. Fanai kariauja su heiteriais ir atvirkščiai, o soc.tinklai sulaukia lankytojų ir populiarumo.

6. Konkursai, konkursiukai. Atvirai, ką esate laimėję soc.tinkluose rengiamuose konkursuose? Pasigirsiu, laimėjau “Krekenavos” dešrų rinkinuką. Skanios gi buvo. Tai buvo mano pirmasis laimėjimas, ne, meluoju, antrasis. Pirmasis buvo bilietai dviems į kažkokį kino filmų festivalį. Visi žinom, kad konkursai  skirti tik pasireklamuoti ir pritraukti žmonių, bet jie juk puikiai padeda, o dar kažkam ir džiaugsmo atneša, tai kodėl gi ne.

Idėjos privertusios nusišypsoti

Ką gi, eilinį kartą šniukštinėjau, tyrinėjau kiek pasaulis pažengė į priekį ir radau tikrai įdomių, novatoriškų dalykų. Įdomu kiek jų prigytu pas mus 🙂

1. Ką veikiate tualete? Skaitote, žaidžiate telefonu, mąstote (sako tualete gimsta gan gerų idėjų :))) )? O gal jums praverstu kilimėlis – golfo laukas su mini lazda ir kitais reikmenimis? :))

ka veikti tualete

[more…]

2. Vasara – iškylų metas, o iškylos žavios gražia gamta, kompanija ir žinoma skaniu maistu. Jį gaminti maloniausia, kai viskas po ranka.  Nežinau tai gera ar bloga idėja, nes vis gi į gamtą bėgame, kad pailsėtume nuo rutinos, miesto ir sąmoningai nesitikime ten rasti minkštų krėslų, lovos ar plazminio tv:)) Ką jūs manote?

Komfortas gamtoje

3. Ar Jūsų sienos neskanios ir manote, jog mergina nuotraukoje tik išradingo fotografo fotosesijoj dalyvaujantis fotomodelis? 🙂 Neradau informacijos, kas taip pasistengė, bet kažkas sukūrė tapetus su 1325 keksiukų, kuriuos galima skanauti :)Kiek tai higieniška ir kaip atrodo iš šalies, paliksiu spręsti jums.Skanaus!!

Skani siena

4. O ši idėja megagera, o gera ji ne šiaip sau. Ar perkate majonezą, riešutinį kremą, kokius nors padažus stiklainiuose? Atkaklieji išnaudoję stiklainį dar stengiasi išgraibyt tai, kas liko dugne. Aš tiek kantrybės neturiu ir dažniausiai išmetu, kai matau, kad prireiks daug pastangų norint iškrapštyt tuos likučius, bet panašu, kad to daryti nebereiks ir galėsime sunaudoti VISĄ stiklainio turinį 🙂 Stiklainis su dvejais dangteliais tikrai sukėlė šypseną :)) Manau, prigis :))

stiklainis dvigubu dugnu

5. Meskite įprastus spausdintuvus lauk, greitu metu veikiausiai spausdinsime kokiais nors išradingais, išmaniaisiais spausdintuvais net ne ant popieriaus ir ne rašalu. O šiai dienai turime 3D spausdintuvą ir šią naujovę, kuri spausdina šokolado raštais. Skanių skaitinių :))

Sokolado printeris

6. Nežinau, kaip jums, man picą valgant kartais, žiūrėk begėdiškai nukrinta koks gabalėlis ar padažo lašas ant drabužių ar stalo. Iki šiol maniau, kad tik aš vienas toks, bet pasirodo yra ir daugiau. Dėl to rinkoje ir pasirodė tokios štai picų dėžės besidalinančios į keturias dalis – atliekančias padėkliukų funkciją.

picos dezes ideja

7. Labai jau viskas, kas 3D, pasidarė madinga ir įprasta. Taigi po skanių ir patogių naujienų, poilsiui gražūs vaizdai su 3D užuolaidomis.

3D užuolaidos

8. Na vėl gi tas keiksmažodis – 3D. 3D filmams reikia specialių akinių, o kai tokių neturime, nusiperkame štai tokių lipdukų, kurie ko gero greit pasirodys, o gal ir jau pasirodė kinietiškose parduotuvėse ar visų el. parduotuvių guru ebai.com ir kainuos pigiau nei 3D akiniai. Patogu ir paprasta, ką bepridursi.

3d lipdukai akiniams

9. Šeimininkės žino, kad gaminant ir nenorint bėgančio vandens iš puodo ar pan reikia truputį atidengti puodo dangtį.  Taigi darykime tai išradingai su tokiais va įnamiais :))

ideja puodams

10. Visi būname pavargę, svajojame apie masažą po sunkios darbo dienos, o galiausiai svajonės baigiasi palindus po dušu ir lovoje sapnuojant skaniausius sapnus, o po to vėl tas pats, ir vėl ir vėl ir vėl… 🙂 Horizontalus dušas tikrai ir pamasažuos ir atpalaiduos. Patogu, malonu, originalu galų gale 🙂 Nežinau kaip Jūs, bet aš tokio norėčiau.

horizontalus dusas

11.  Pabaigai pasiūlysiu įdomią idėją web kūrėjams – grupinių pasimatymų svetainė. Stepout  yra būtent tokia. Dauguma sutiks, kad moteriai į pasimatymą su nelabai pažįstamu asmeniu eiti nėra saugu, o pasiėmus draugę baisu, kad pastaroji pasimatymo partneriui patiks labiau. Taigi viskas paprasta, turite mažai draugų arba norite nueiti į pasimatymą su vaikinu/mergina pasiskelbusiais tokiame pažinčių portale. Išsirenkate pomėgius ir Jums belieka sukviesti savo draugus ir susitikti su kita draugų kompanija. Jei netapsite geriausiais draugais ar Jums nepatiks Jūsų pasimatymo partneris, galėsite rinktis iš jo/jos draugų ( -ių) kompanijos ir manyčiau tokio pasimatymo tikrai neužmiršite 🙂 Lietuvoje panašiu principu veikia greitukas.lt tik jis skirtas kiek intymesniam, dviejų žmonių pasimatymui.

grupine pasimatymu svetaine

Paspirtukai ir jų atsiradimo istorija

Visur gi pilna informacijos apie dviračius,  motorolerius,  kitas transporto priemones, bet štai mažieji šaligatviais vis prarieda su paspirtukais.  Pamenu dar tėvai pasakojo, kad jų laikais paspirtukai būdavo kitokie. Na juk viskas keičiasi, bet visvien pasidarė įdomu kokie gi tie paspirtukai buvo ir kokie jie yra dabar.

senovinis paspirtukas

[more…]

Pirmieji paspirtukai manoma atsirado maždaug prieš apvalius 100 metų. O juos išrado ne kas kitas, o vaikai ( mažų žmogeliuku fantazija labiau išlavinta, nei mūsų ) . Pirmasis paspirtukas buvo paprasčiausia lenta su ratukinių pačiūžų ratukais ir vairu pagamintu iš medžio. Dviračiai, riedlentės, riedučiai, greitai prigijo visam pasauly, o štai paspirtukai iki 1990 m. buvo kiek primiršti. Tačiau tais metais vaikinas vardu Wim Ouboter, kurio sesuo turėjo vieną trumpesnę koją ir negalėjo naudotis dviračiu, suprato, jog reikia kažko paprastesnio, būtent tada paspirtukas pasirodė išties naudingas ir pamažu pradėjo plisti.

Mediniai paspirtukai nebuvo ilgaamžiai, jie greit sulūždavo, sutrunydavo. Čia pasirodė JAV kompanija Razor pristačiusi pasauliui paspirtukus, kuriuos matome ir dabar. Jie turėjo aliuminį rėmą ir guminius ratukus, taip pat buvo skirti vaikams – įvairių spalvų ir modelių bei suaugusiems. Dar vienas įdomus faktas, jog paspirtukai būdavo universalūs ir buvo galima įsigyti netgi didesnius plastikinius ratus, jei vaikas išaugdavo senuosius. Tačiau šie buvo greit išimti iš prekybos, nes buvo nesaugūs – su jais važiuojant gatve nesigirdėdavo iš galo važiuojančių automobilių.

Na o šiai dienai galim pasigrožėti paspirtukais skirtais kalnų keliams,  triukams, elektriniais paspirtukais ir visokiais įmantriais, skirtais mažiesiems…

Kaip parduoti. 2 dalis

Tavo stipriosios savybės garantuojančios tau sėkmę vienoje situacijoje, gali virsti tavo silpnybėmis atsidūrus kitoje.

Apie tai, kaip parduoti, jau rašiau temoj  ” Nedarykite nuolaidos vien dėl to, kad taip madinga – taip mažinate prekės vertę “. Tačiau nesenai,  stipriai įtraukė knyga pavadinimu “Kaip parduoti ratą”.  Būtent taip. Joje istorija apie rato išradimą, sėkmes bei nesėkmes jį parduodant. Žinau, ką kiekvienas ar bent dauguma galvoja,  pamatę pavadinimą “kaip parduoti””. Kas čia gali būt neaišku, imi ir parduodi ir nereik čia išradinėt dviračio”. Iš dalies taip, imt ir parduot galima kokį nors vieną daiktą – pabodusį telefoną, grandinėlę,  o ką daryt, jei nori įsitvirtinti rinkoje, turi naują arba laiko patikrintą produktą, tačiau nesiseka jo parduoti. Į tai ir bandysime atsakyti.

Kaip parduoti

[more…]

  Mano prekė gera, bet jos niekas neperka

Turite prekių, daug prekių, sakykim parsisiuntėt šimtą porų rožinių kojinių iš Kinijos, bet jos jau guli dėžėj pusę metų ir apart tų kelių porų, kurias padovanojot mamai, draugei ar sesei ir sau žinoma, nes savęs niekada negalima pamiršti, likusios visiškai nejuda, ko gero jau ir vargšus kiniečius keikiat dėl to.  Jūs nepardavinėjate brangiai, pridėjote skelbimų facebook ‘e, skelbimų portaluose, tačiau nieko.. Niekas neskambina, niekas nerašo. Taigi, tokiu atveju belieka iškelti stebuklingus šešis klausimus ir rasti į juos atsakymą ( patartina ilgą ir išsamų. )

1. Kas yra mano pirkėjai?

Taigi, mano pirkėjai tie, kam reikia kojinių. Kadangi jos rožinės, tad jos galbūt sudomins merginas, mamas norinčias tokiomis kojinėmis papuošti dukras. Kaip matot pirkėjų ratas labai ribotas, tad neverta gaišti laiko ir siūlyti pirkti tiems, kam produktas nėra aktualus. Laikas yra brangus, nesvarbu, kad jo turite daug. Išmokite jį planuoti ir pamatysite, kad nuveikiate daugiau nei iki šiol.

2. Kas yra mano konkurentai?

Konkurentų daug. Kojines parduoda visur, tačiau nebijokite. Galvokite kitaip: kiek yra vietų, kur galima nusipirkti būtent tokias, rožines kojines, kokias turite jūs? Na atsiras kelios el. parduotuvės, keli žmonės bandantys prisidurti prie algos. Konkurencija neišvengiamas dalykas visur. Konkurentais domėkitės, draugaukite su jais ir sekite jų kainas, bei naujienas, taip pasieksite daugiau.

3. Kodėl pirkėjui reikia to ką parduodu?

Todėl, kad rožinės kojinės yra gražios, todėl, kad kojinių reikia visiems ir jos skirtos kasdieniniam vartojimui.

4. Kas paskatintu pirkti ne iš konkurentų, o iš manęs ?

O čia jau teks pasistengti.  Konkuravimas skatina ieškoti įvairių galimybių ir apskritai būti kūrybingiems.  Pats paprasčiausias būdas sumažinti kainą, na, kad taip padaryti daug galvot nereikia, tačiau, apžvelkime kitas galimybes. Galbūt mano kojinės yra megasupergeros medžiagos, geresnės nei konkurentų, o galbūt prie jų galima pasiūlyti tokios pat spalvos pirštines ar pvz:  3 poras parduoti už 2 kainą. Kaip matot, galimybių yra, kiek laiko jo bus efektyvios kitas klausimas.

5.  Kodėl jie galėtu pirkti iš manęs, o ne iš konkurentų?

Galėtu pirkti dėl aukščiau išvardintų priežasčių, galėtu pirkti, nes aš daugiau reklamuoju savo prekę, galėtų pirkti, nes man kiekvienas klientas yra svarbesnis, nei prekybcentriams ir aš maloniau bendrausiu už pardavėją kiekvienam kartojančią kelias šablonines frazes (“Kortelę turėsite?”, “Ačiū, kad pirkote”)..

6. Kokią kainą pasiūlyti, kad ji būtu patraukli ir leistu uždirbti?

Sakykim, kojines pirkote po 90ct už porą, parduodate po 2lt už porą, taigi uždirbate po 1.10lt nuo parduotos poros, tačiau parduodate vos dvi, tris poras per mėnesį. Taigi, sumažinate kainą, nes ilgai užsibuvęs produktas praranda vertę. Ir parduodate jau po 10 – 20 porų per mėnesį, taigi uždirbate mažiau nuo poros, bet daugiau per tą patį laikotarpį. Ekonomiškai naudingiau antras variantas, nes pardavinėdami metus ar pusę metų tą patį kiekį, kurį kitas pardavė pigiau ir spėjo per tą laikotarpį atsisiųsti ir parduoti antrą tiek, jūs nepajusite uždarbio, nes jis bus mažas, o konkurentas pardavinėdamas pigiau greičiau sutaupys ir galės siųstis dvigubai didesniu kiekius ir uždirbti dvigubai daugiau. Taigi, kaip matote reikia kantrybės. Jos jums ir palinkėsiu 🙂

Ko reikia norint būti eiliniu nuobodžiu blogeriu… Blogas be asmenybės

 

Kažkur, blogų platybėse užtikau mintį, kad dar niekada tiek daug blogerių neturėdami ką pasakyti, pasakė tiek daug tiek mažai žmonių. Painoka, bet įsigilinus kaip ir viskas paaiškėja.. Išties išdygo blogų ir dar blogesnių blogų arba dienoraščių lietuviškai kaip grybų po lietaus arba kaip žmonių maximoj per akcijas mėsai, bulvėms ar dar ten kam nors. O ar žinot kodėl? Mat užsidirbti panoro..

[more…]

O kaip čia taip?

Yra daug įrankių padedančių užsidirbti. Nuo SEO straipsnių, partnerystės programų ( affiliate ), kurios moka už tai, kad atvedei klientą, kuris kažką nupirko iki google adsense ( Šį būdą pateisinsiu, nes visgi reikia mokėti už hostingo paslaugas ir t.t. ). o google adsense tai reklaminiai skydeliai, ant kurių paspaudę, jūs duodate kelis centukus svetainės/blogo savininkui.

Štai tokius skydelius Jūs esate tikrai matę. Jie ir yra tie paslaptingieji google adsense reklaminiai skydeliai 🙂

Reklaminis blogas – savęs pardavimas?

Skaitote nekaltą straipsnį, jame randate įdomios informacijos, galbūt kaip tik to ir ieškojote, net gi randate nuorodą į puslapį, kuriame yra parduodamas jums reikalingas produktas. Na kaip ir viskas gerai, tačiau yra vienas bet.. Nežinau kaip Jūs, bet aš į blogą einu paskaityti asmeninės autoriaus nuomonės ne tik apie tai, kokie gražūs gintariniai karoliai, kokios geros elektroninės cigaretės ar, kad būtinai reikia nusipirkti kokį nors rūbelį iš tos ar anos parduotuvės ( Patyrinėkite blogus atidžiau, pamatysite, kad rasite neviename jų aprašytą tą patį produktą.. ). Pvz, man labai patinka blogai, kuriuose galima rasti įvairaus turinio. Blogas atspindi mūsų asmenybę, taigi ką gali atspindėti blogas pilnas reklamos?

  Asmeninė patirtis

Tos reklamos yra ir pas mane. Pirmuosius žingsnius bandžiau žengti partnerystės programomis ir netgi drįsau parašyti vieną kitą reklaminį straipsniuką. Taip, juos skaitė gan aktyviai, skaito ir dabar. Tačiau, supratau, kad noriu blogo, o ne reklaminio šiukšlynėlio. Tiesa sakant bloga nuo reklamos visur. Reklama infiltruota į straipsnius, į kiekvieną mūsų dieną. STOP!!! Iš principo nenoriu savęs pardavinėti ir atsisakau reklamuoti partnerystės programas ar tą, kas man pačiam nėra įdomu ar nepatinka. Tegul būsiu nepopuliarus, būsiu netipiškas šių dienų blogeris arba iš vis kokia nors slaptoji blogerių komisija susės ant Valpurgijos kalno ir uždraus man vadintis blogeriu :))

Taigi ko reikia blogeriui?

Eiliniam nūdienos blogeriui reikia blogo, partnerystės programų, aukšto puslapio reitingavimo ir šiek tiek raštingumo. Kaip matot  bet kas gali imti ir rašyti. Kaip sukurti reklaminį blogą pilna pamokų internete, tiek anglų, tiek lietuvių kalba, bet nekonkretinsin, nes jų aš nemėgstu. Skirkim dvi sąvokas: Blogeris – asmenybė, reklaminis blogeris – robotas. Nesmerkiu įmonių blogų, nes jie tikrai reikalingi, tačiau asmeniniai blogai be lašo asmenybės sucks!!

O ko reikia norint būti geru blogeriu?

Menas iš maisto arba maistą galima ne tik valgyti

Vaikystėj,  kai lėkštėj knibinėdavau kokį blyną ar su uogiene piešdavau ant košės dubenėly visokius ten veidukus linksmus ir nelabai, visalaik mama sudrausmindavo, jog maisto gadint negalima – reik valgyti..O aš visada spyriodavausi arba išvis nevalgydavau, ką darysi toks jau buvau. Na kodėl negalima pažaist? Juk aš dar mažas, man viskas įdomu. Pasirodo įdomu ne tik mažiesiems, įdomu ir kiek paaugusiems dėdėms ir tetoms. Įsivaizduoju, kad kokiam nors menininkui su berete ant šono sukiojant ūsą pabodo lipdyti skulptūras, tapyti, kažką ten drožinėti ir pasiėmęs obuolį iškandžiojo drugelį , tada parodė žmonai, toji tuoj aprodė draugėms koks jos vyras geras, kaip gražiai moka padaryti. Ir prasidėjo masinė psichozė.. Sunaudojo visus obuolius, svogūnus, vyrai sėdėdavo nevalgę, nes moteriškos gi pjaustydavo, drožinėdavo maistą, dieną – naktį nemiegodavo..

[more…]

Kalbėkim rimčiau, viskas prasidėjo nuo šeimininkių noro padaryti patiekalus išvaizdesnius:  mamos susidurdavo su vaikų nevalgumo problemomis, kiekviena virtuvėj besisukiojanti moteris nori komplimentų, tad turbūt visi žinote ir pamenate visokias gėlytes iš pomidorų ar kokį nors dekoratyvinį išdėstymą lėkštėje. Žaidė, žaidė su maistu ir prisižaidė. Japonai iš to pradėjo didelį meną daryti :))

Galerija

P.S. Ir menas turi turėt ribas. Šiandien iš maisto, rytoj iš š..? :))))