Ir vėl reklama… Tačiau kokia tai reklama?

reklamaReklama keičiasi. Ji keičiasi kartu su visuomene ir kartu su informacinėmis technologijomis. Natūralu, kad keičiantis žmonių įpročiams tuo pačiu keičiasi ir reklama, kuri mums gali daryti įtaką. Efektyvi reklama, pardavimų srityje, yra vienintelis būdas užsitikrinti, kad nauda bus ir kad pardavimai didės. Kitu atveju paprasčiausiai klientai neatras jiems suteikiamos pasiūlymo. Kad ir kokia gera paslauga arba produkcija būtų. Pardavimų didinimas yra menas ir svarbiausia to meno šaka – reklama.

Internetinė reklama, lyginant su tradicine, kuri labai ilgą laiką karaliavo, pasižymi tam tikromis savybėmis. Tos savybės yra kur kas didesnės, platesnės ir labiau išpuoselėtos nei tos, kurios buvo iki šiol kitose reklamos strategijose. Nieko keisto, kad internetinė reklama taip greitai išpopuliarėjo ir kodėl niekaip neužleidžia pačios pirmos, svarbiausios pozicijos.

  1. PASIEKIAMUMAS. Internetas suteikia galimybę viso pasaulio gyventojams kontaktuoti 24 valandas per parą ištisus metus. Taigi, visiškai panaikinamos kokios nors ribos. Lygiai taip pat ir prekyboje. Dažnas lietuvis perka kinišką produkciją, kadangi ji kur kas pigesnė. Kokybė abejotina, tačiau nuostabu, kad tokis galimybe apskritai įmanoma pasinaudoti.
  1. TARPTAUTIŠKUMAS. Kaip jau minėjome – visiškai neegzistuoja jokios dienos. Lietuvos verslininkai taip pat labai dažnai orientuojasi į užsienio rinką, kadangi tai galimybė pasiekti daugiau.
  1. PASIRINKIMO GALIMYBĖS. Klientai labai džiaugiasi, kad vienoje vietoje pateikta labai daug skirtingos informacijos, taigi galima greitai ir paprastai susipažinti su itin plačia pasiūla ir pasirinkti tai, kas labiausiai tinka. Tuo pačiu verslininkai gali orientuotis į tam tikrą klientų auditoriją ir siūlyti reklamą būtent jai.
  1. GRĮŽTAMASIS RYŠYS. Verslininkai labai džiaugiasi skaitmeninio marketingo galimybėmis, kadangi tai puikus, paprastas ir labai patogus būdas stebėti aplinkinius ir tuo pačiu savo klientus. Naudojantis internetu yra itin paprasta sekti savo kliento norus, suteikti jiems galimybę užpildyti tam tikra informaciją ir žiūrėti kaip jie reaguoja į vienus arba kitus pasikeitimus. Tokios reklamos kaip SEO optimizavimas ir Google reklama labai lengvai įvertinamos ir galima pamatyti, ar jos naudingos, ar ne.
  1. GREITIS. Internetinė reklama yra bene greičiausias būdas save reklama. Tokios reklamos galimybės kaip google adwords leidžia labai efektyviai informuoti aplinkinius apie Jūsų verslą. Tuo pačiu labai didelis pliusas yra tai, kad reklama internete veikia labai greitai ir efektyviai. Tai reiškia, kad naujai sukurtas video gali kaip virusas pasklisti po visą pasaulį vos per kelias valandas. Nei viena kita reklamos galimybė nesuteikia tokios greitumo.
  1. ATSISKAITYMO UŽ PREKES PAPRASTUMAS. Internetinė bankininkystė tapo ne galimybe, tačiau būtinybe. Daugelis žmonių sunkiai įsivaizduoja, kai galima gyventi be galimybės už prekes arba paslaugas atsiskaityti internetu. Akivaizdu, kad tai itin patogus ir paprastas būdas pirkti, parduoti ir mainytis.
  1. INFORMACIJOS PLATUMAS. Verslininkai gali labai palčiai atlikti reklamą apie jų siūlomą produkciją, kad būsimiems klientams paprasčiausiai netektų papildomai ieškotis info. Labai naudinga vesti blogą, kuriame pateikiama atitinkama info.
  1. INFO KEITIMO PAPRASTUMAS. Turėti elektronines prekybos vietas verta, kadangi labai paprasta keisti info, atnaujinti ją ir panašiai. Nieko keisto, kad daugelis žmonių susidomi virtualios reklamos galimybėmis ir džiaugiasi, kas tai bene greičiausias būdas tapti verslininku.

Skaitmeninio marketingo galimybės ir privalumai yra neįvertinami. Todėl daugelis žmonių pradeda būtent virtualius verslus ir vėliau naudoja virtualias reklamas tiems verslams puoselėti ir platinti žinią apie Jūsų produkciją.

Fizinis bankrotas. Kodėl apie jį dar nieko negirdėjote?

Asmens bankroto įstatymasPaskutiniu metu apie fizinį asmens bankrotą kalbama vis garsiau ir vis daugiau. Paprasčiausiai, teisininkai skatina žmonės nebijoti bankrutuoti. Kai kurie lietuviai galvoja, kad toks bankrotas yra gėda ir reikia kaip tik įmanoma jos vengti. Visgi, asmens bankroto įstatymas ne gėda, tačiau galimybė. Galimybė kiekvienam, kuris nori, sėkmingai susitvarkyti su finansinėmis problemomis ir vėl gyventi gražiai be jokių didelių rūpesčių. Asmens bankroto įstatymas yra sukurtas taip, kad būtų padedama žmonėms. Gaila tačiau tik maža dalis lietuvių žino apie tokią galimybę ir dar mažesnė ja pasinaudoja.

Bankrotą skelbia tas, kuris yra nemokus

Bankroto įstatymas skelbia, kad bankrutuoti galima tik tam žmogui, kuis tikrai yra nemokus ir kuris nuoširdžiai gailisi dėlto, kad pinigų grąžinti jam nepavyksta. Tai reiškia, kad jeigu žmogus neteisėtai prasiskolino, pavyzdžiui lošė, tokiu atveju bankroto įstatymas jam negalioja. Akcentuojamam, kad šiuo atveju svarbiausia yra sąžiningumas ir supratimas, kad asmuo pats kaltas dėl skolų.

Informacija apie turtą – bankroto garantas

Jeigu norite bankrutuoti – tokiu atveju reikia būtinai pateikti visą info, kuri yra susijusi su asmens turtu. Kuo žmogus noriau tai darys – tuo didesnė tikimybė, kad galės sėkmingai bankrutuoti ir sumažinti savo skolą net kelis kartus.

Bendradarbiavimas su įmone – pagalba

Būtinai rekomenduojame pasisamdyti įmonę, kuri yra pasiruošusi padėti Jums susitvarkyti su bankroto darbais. Svarbiausia yra glaudžiai su ja bendrauti, kad dėl kiekvieno žingsnio būtų sutariama kartu ir kiekvienas sprendimas puikiai tiktų asmeniui, kuris planuoja bankrutuoti.

Tai ar galiu bankrutuoti?

Asmens bankroto įstatymas suteikia galimybę bankrutuoti visiems, kurie atitinka įstatymo numatytus reikalavimus. Jeigu juos atitinkate – bankrutuoti galite. Tai padės ilgam išspręsti finansines problemas.

Jeigu iki šiol dar nieko nežinojote apie bankrotą, tačiau dabar jis Jums pasidarė labai įdomus – daugiau info galite sužinoti tokiu atveju, jeigu kreipsitės į profesionalus, kurie teikia bankroto paslaugas. Tokiu atveju ir asmens bankroto įstatymas plačiai atvers Jums naudos vartus.

 

Kaip greitai susirasti darbą?

darbo paieškaDarbo paieška gali būti kur kas labiau varginantis procesas nei galėjote pagalvoti. Ne veltui labai dažnai sakoma, kad jau geriau pirmiausia susirasti naują darbą ir tik paskui mesti seną. Paprasčiausiai, tai vienintelė galimybė būti tikram, kad neteks pusę metų sėdėti nieko neveikiant. O tokių atvejų tikrai pasitaiko. Ypač tokiu atveju, kai bandoma susirasti savo svajonių darbą, kuris leistų “nedirbti”.

Darbo paieška bus kiek greitesnė jeigu pasinaudosite žemiau mūsų išskirtais privalumais. Tai universalūs patarimais, kurie atrasti daug metų tyrinėjant darbo rinką. Žinoma, tik iš šalies viskas atrodo labai paprasta. Iš tiesų darbo radimas gali labai komplikuotas. Visgi, tas kuris ieško – atranda, tad svarbiausia sistemingai ieškoti ir palyginti kuo daugiau variantų.

  • Geras CV – didelis žingsnis į sėkmę. Tiesa, šiuo metu populiarėja visiškas CV atsisakymas, kadangi inovatyvus darbdaviai nežiūri į tai, ką asmuo yra baigęs. Jiems svarbiausia, kad žmogus norėtų dirbti. Tokiu atveju suteikiamos patrauklios galimybės pasiekti tą norimą rezultatą.
  • Greta CV būtina parašyti motyvacinį laišką. Ne visi žmonės jį prideda ir labai dažnai darbdaviai atsirenka gyvenimo aprašymus būtent pagal tai, kaip žmogus geba motyvuoti, kodėl jis nori dirbti. Taigi, gyvenimo aprašymas parodo, kiek Jūs esate suinteresuotas užima tam tikrą darbo vietą. Įrodykite, kad būsite geras darbuotojas ir kad Jūs esate vertas tam tikros darbo vietos. Juk norinčių yra ne vienas. Kuo Jūs esate geresnis nei kiti.
  • Žinoma, reikia mokėti tinkamai save pateikti, tad pasiruošti darbo pokalbiui yra būtina. Naudinga namuose pasipraktikuoti ir pabandyti atsakyti į dažniausiai užduodamus, standartinius klausimus. Jie turėtų padėti pasiruošti tam tikras paruoštukes.
  • Neįsivaizduojate, kiek daug lemia apranga. Tinkama apranga gali užtikrinti, kad darbdavys kur kas mieliau Jus priims. Renkitės kuo oficialiau ir jokiu būdu neatkreipkite į save dėmesio, neatrodykite iššaukiančiai.
  • Ieškokite skelbimų kiekvieną dieną. Kuo dažniai peržiūrinėsite pasiūlymus – tuo tikresnis būsite, kad Jūsų pasirinkimas bus patenkinamas.

 

Darbo paieška turi būti sistemingas darbas, kurio metu išanalizuojami pasiūlymai ir pasiruošiama pokalbiui.

Viskas ką reikia žinoti apie refinansavimą

refinansavimasRefinansavimas yra skolos perdavimas kitai bendrovei. Tačiau ne viskas taip paprasta, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Šio proceso metu peržiūrimos kredito suteikimo sąlygos, pervertinamos asmens galimybės skolintis ir atliekama dar dešimtys kitų veiksmų. Kita vertus paskolos refinansavimas gali padėti gauti kreditą geresnėmis sąlygomis.

Palūkanų norma

Ekonomika vis sukasi keturių etapų ciklu. Vartojimo periodu paimta paskola su rekordiškai žemomis palūkanomis yra puikus sprendimas. Tuo tarpu, krizei išaušus ir palūkanoms pasiekus aukštumas paimta, kad ir mažesnė, paskola gali tapti kirviu po kaklu. Tokiais atvejais nukritus palūkanoms ir gerėjant skolinimosi sąlygoms palankus paskolu refinansavimas bankuose gali tapti praktišku sprendimu.

Paskolos suma

Dažniausiai paskolos refinansavimas siūlomas mažesnių sumų skoloms perkelti į kitą kompaniją. Tai iki 10 tūkst. Eur. Net ir bankai neskuba pasirašyti perkreditavimo sutarties jeigu skolos suma viršija didesnę nei jau minėtą dešimties tūkst. Eur ribą. Tai maksimali suma, kuri suteikiama asmenims, kurie gali pasigirti nepriekaištinga asmens kredito istorija ir pastoviomis pajamomis. Tuo tarpu refinansavimas be uzstato dažniausiai siūlomas prastesnėmis sąlygomis. Kredito refinansavimas be turto ikeitimo turi nebūtinai būti mažesnės sumos, bet beveik visada bus su didesnėmis palūkanomis nei įprastai.

Greitųjų kreditų bėdos

Vis dėlto, bankai labai skeptiškai žvelgia į tokį dalyką kaip kreditų refinansavimas. Tarkim, paskolos refinansavimas swedbank, paskolos refinansavimas seb ar refinansavimas nordea yra galimas ir labai populiarus. Šių bankų paskolu refinansavimas atsiliepimai yra tik teigiami. Tačiau greitųjų kreditų kategorija įeina į rizikos zoną. Todėl čia į pagalbą ateina privačios kredito bendrovės, tokios kaip manokreditas.lt.

Verslas verslui

Verslui kartais atsiranda būtinybė refinansuoti obligacijas. Taip pat paskolu refinansavimas kaune ir kitur yra naudingas jeigu siekiama sujungti dvi ar daugiau paskolų į vieną. Perkreditavimas verslui naudingas ir tuo atveju, jeigu siekiama padidinti kredito sumą.

Būtina paminėti ir tai, kad refinansavimas galimas tik atsižvelgiant į pirmosios paskolos sutarties sąlygas. Juk sutartis nutraukiama anksčiau išmokėjimo. Dažniausiai tai kainuoja papildomai. Todėl reikia neskubėti ir gerai paskaičiuoti kaip ir kiek refinansavimas padės sutaupyti.

Transporto įmonės Lietuvoje: kaip pasirinkti geriausią?

Transporto įmonės Lietuvoje

Pervežimo paslaugos reikalingos ne tik verslininkams, tačiau ir privatiems asmenims, kurie persikrausto, o gal paprasčiausiai reikia nestandartinius krovinius pervežti iš vienos vietos į kitą. Transporto įmonės Lietuvoje siūlo labai platų paslaugų spektrą. Juolab, pačių įmonių pasirinkimas taip pat yra labai platus, tad kiekvienas žmogus atras tai, kas jam atrodo tinkamiausią.

Krovinių gabenimas yra sudėtinga veikla, kuri reikalauja ne tik specialios įrangos, tačiau ir profesionalų žinių. Todėl prireikus pervežimo paslaugų būtina kreiptis į specialistus. Kurie yra geriausi, kai pasirinkimas toks platus? Palyginkite ir atraskite. Transporto įmonės Lietuvoje pasiruošusios Jums padėti.

  • Kaina. Transporto įmonės Lietuvoje paslaugas suteikia skirtingomis kainomis ir kiekvienas verslininkas arba fizinis asmuo įvertinę sa savo galimybes gali atrasti tokią įmonę, kurios paslaugos tinka ir kainos prasme, ne tik kokybės. Ieškokite internete. Ten lyginti pasiūlymus yra paprasta kaip niekada.
  • Suteikiamos paslaugos. Įvertinkite, kokios paslaugos tiksliai suteikiamos. Kol vieni tik nuveža krovinius iki reikalingos vietos, tuo tarpu kiti papildomai suteikia ir sandėliavimo paslaugas, kurios dar labiau palengvina gyvenimą verslininkams.
  • Atsiliepimai. Internete rekomenduojame susipažinti su atsiliepimais, kurie gali padėti susidaryti nuomonę apie suteikiamas ir tiksliau gautas paslaugas. Tokie atsiliepimai ne tik visada labai tikslūs, kadangi skirtingi žmonės siekia ir kitokių paslaugų, tačiau perskaičius atsiliepimus preliminarią nuomonę tikrai galėsite susidaryti.
  • Garantija. Paslaugoms gali būti suteikiama garantija. Tai leidžia klientams kur kas labiau pasitikėti įmonės suteikiamos paslaugomis. Juk natūralu, kad kai reikia pervežti brangų krovinį klientai jaudinasi.
  • Kelionės tikslas. Kol vienos įmonės dirba tik Lietuvos ribose, tuo tarpu kitos sutinka vežti krovinius ir į užsienį. Įvertinę savo galimybes ieškokite ir atitinkamos įrangos.

Geriausios įmonės pasirinkimas gali užtrukti, tačiau tikrai verta skirti laiko įvertinus tai, kad su puikias paslaugas teikiančia įmones gali būti bendradarbiaujama ir ilgesnį laiko tarpą.

Transporto įmonės Lietuvoje padės įprastus krovinių pervežimo darbus paversti malonumu. Negaiškite savo laiko, kai viską už Jus gali padaryti šioje sferoje besispecializuojantys profesionalai.

 

Parduodantys tekstai – specifinis žanras, gebantis parduoti

parduodantys tekstaiTarp tekstų rašytojų ir rinkodaros specialistų sklando įdomus terminas – parduodantys tekstai. Kas tai yra ir su kuo „valgoma“?

Ar tekstas gali parduoti?

Iš pradžių galbūt atrodo keista, kad tekstui pritaikytas apibūdinimas „parduodantis“. Juk tai ne turgaus prekeivis, ne koks produktų siūlytojas. Visgi tekstas turi savitą charakterį, tai ne vien raidės ir skyrybos ženklai. Jei pakaktų tiesiog paskrebenti keletą raidžių ir sudėti kelis skyrybos ženklus, tikriausiai gautume tokią kratalynę: „abcd,,,qwe;qqqccc(yyy)))“. Sklandus, paveikus minties perteikimas – štai kas žodžius padaro gyvybingus.

Tad koks atsakymas į antraštę? Ar tekstas gali parduoti? Taip, bet ne visada.

Kada ir koks tekstas gali parduoti? Norint tai išsiaiškinti mums svarbūs du klausimai:

1) koks?

2) kada?

Kokie parduodantys tekstai efektyviai veikia ir kada jie veikia? Dalis atsakymo pateikta kiek aukščiau. Prisiminkite šį sakinį: „Sklandus, paveikus minties perteikimas – štai kas žodžius padaro gyvybingus.“ Šiuo teiginiu remiantis galima teigti, kad labai svarbu profesionalumas. Ar žodžiai „įmonei dabar nepelningas periodas, todėl norėtume, kad ką nors iš mūsų nupirktumėte“ yra paveikūs? Vartotojai į tokius žodžius reaguotų keistai. Kaip įžeidimas nuskambėtų ir tokia frazė kaip „jei nepirksi iš mūsų, būsi kvailas“.

Geri parduodantys tekstai vartotojų neįžeidinėja, neprašo gailesčio. Tačiau adresatą pasiekia.

Kokie turėtų būti parduodantys tekstai, jau supratome. O kada tokio žanro tekstai veikia? Tai įdomus ir skatinantis pasukti galvą klausimas. Universalaus recepto nepateiksime. Aktuali sąvoka – vartotojų grupės. Santechniku skirtas skatinimas greičiausiai nesuveiks norint įsiūlyti prekę bibliotekininkei. O bandymas parduoti automobilį skiriasi nuo bandymo parduoti kompiuterį ar knygą.

Prieš rašant parduodantį tekstą vertėtų nusistatyti, kam jis bus skirtas. Tam reikalinga vaizduotė. Adresatas charakterizuojamas pagal įvairius kriterijus ir tokiu būdu galima išsiaiškinti, kokia kryptimi rutulioti mintis.

„Geriausio kampo“ paieškos

Parduodantys tekstai nėra matematika. Bet tai nereiškia, kad jie rašomi itin lengvai. Kartais vieno, paties geriausio, žodžio paieškos užtrunka tikrai ilgai. Kartais minčių šturmo principu rašoma daugybė variantų, kol vėliau atrenkamas labiausiai patinkantis.

Kaip fotografai ieško, kuriuo kampu fotografuoti, taip ir tekstų kūrėjai galvoja, kokią idėją vystyti. Labai praverčia asociatyvus mąstymas. Įtakos teksto pavidalui turi ir minėtos vartotojų grupės. O apibendrinant „geriausio kampo“ paieškas galima teigti, kad tai yra įvairių procesų visuma.

Ankstesnėse eilutėse aptartas tekstų žanras specifinis, reikalaujantis talento. Taip pat reikalaujantis kaip reikiant pasukti galvą ir atrasti geriausius rakursus.