Kosmetinės geriausia kaina

kosmetinėsReta moteris iš namų kelia koją nepasiėmusi kosmetinės – niekada negalima žinoti, kada gali prireikti pataisyti makiažą, tad tam tikras kosmetikos priemones visada verta turėti su savimi. Be jokios abejonės, svarbu įsigyti tokią kosmetinę, kuri būtų gana kompaktiška, tačiau talpi ir patogi. Kosmetinių pasirinkimas šiandien yra tikrai labai gausus, tad kiekvienu atveju bus galima nuspręsti, kokią prekę vertėtų pasirinkti.

Kosmetinės internetu

Internetinėse parduotuvėse visada galima rasti pakankamai didelį prekių pasirinkimą, tad r tuo atveju, jei norite įsigyti naują kosmetinę, verta pasidomėti, kas yra siūloma įvairiose skirtingose internetinėse parduotuvėse. Be jokios abejonės, visada bus galima rasti tokias internetines parduotuves, kuriose būtų galima įsigyti patinkančių prekių, ir tikrai neteks sugaišti pernelyg daug brangaus laiko, norint išsirinkti patinkančias prekes. Verta ieškoti tokių internetinių parduotuvių, kuriose prekiaujama piniginėmis bei rankinėmis – tokiose parduotuvėse šių prekių  pasirinkimas tikrai nėra siauras, tad kiekvienu atveju bus galima atrasti pačią tinkamiausią produkciją. Čia taip pat galima rasti ir kitokių dominančių prekių, pavyzdžiui, pirkinių maišelių, pieštukinių, ir t.t.

Pirkinių maišeliai geriausia kaina

Taip pat apsipirkdami internetinėse parduotuvėse galite rasti ir didelį pirkinių maišelių pasirinkimą – ši produkcija tikrai pravers kiekvienam, besirūpinančiam ekologija. Sunku net suskaičiuoti, kiek plastikinių maišelių sunaudojame per savo gyvenimą, ir tai tikrai turi neigiamą poveikį aplinkai. Taigi, drobiniai pirkinių maišeliai gali būti tikrai puikiu pasirinkimu, kada norima pasirūpinti aplinka bei sutaupyti pinigų. Patvarūs pirkinių maišeliai tikrai galės puikiai pasiteisinti – jie lengvai telpa į rankinę, gali būti skalbiami, tad tarnaus iš tiesų ilgą laiką. Internetinėse parduotuvėse siūlomų pirkinių maišelių kainos paprastai yra kur kas mažesnės nei kitose pardavimo vietose, tad apsipirkti tokiu būdu gali būti tikrai labai palanku.

Internetinėse parduotuvėse visada galima rasti tam tikrų dominančių prekių, ir tam niekada netenka paskirti pernelyg daug brangaus laiko. Taigi, nieko nuostabaus, kad tokia pasirinkimo galimybė tampa vis populiaresnė. Rasite tikrai gausų produkcijos pasirinkimą, ir galėsite nuspręsti, kokias prekes norėtumėte įsigyti, ir jas užsakyti bus galima vos per kelias akimirkas.

 

 

Suknelės internetu – protingas pasirinkimas, vertinančioms originalumą

suknelės internetuJei prieš kelis metus elektroninė prekyba Lietuvoje daugeliui žmonių kėlė šiokią tokią baimę ir nepasitikėjimo jausmą, šiandien tai vienas populiariausių apsipirkimo būdų.  Kai kurie internetinės rinkodaros specialistai teigia, kad po kelių metų Lietuva savo pirkimo mastais virtualioje erdvėje pasivys Švediją, Daniją ir kitas Skandinavijos šalis. Visgi, jei dar niekada neapsipirkinėjote internete ir dvejojate ar verta tai išmėginti, pateikiame kelias priežastis, kurios padės lengviau apsispręsti.

  1. Patrauklesnis kainos ir kokybės santykis. Avalynė, rankinės, papuošalai, paltukai ar suknelės internetu kainuoja pigiau nei įprastose parduotuvėse. Kyla klausimas kodėl? Viskas labai paprasta, ar kada nors susimąstėte už ką mokate, pirkdami drabužius tradicinėje parduotuvėje? Už audinį ir siuvėjo darbą? Toli gražu, į suknelės ar kito drabužio kainą taip pat yra įskaičiuoti darbuotojų atlyginimai, mokesčiai už komunalines paslaugas, parduotuvės patalpų nuomą ir pan. Tuo tarpu, elektroninių parduotuvių savininkams nereikia jaudintis dėl daugelio šių mokesčių, todėl pirkėjams jie gali pasiūlyti patrauklesnes kainas. Suknelės internetu nėra prastesnės kokybės, tiesiog jų kaina atitinka realybę.
  1. Platesnis asortimentas. Visai neseniai atkeliavo ruduo, kuris atnešė ir naujas rudens – žiemos mados tendencijas. Visa bėda tame, kad daugelis parduotuvių, norėdamos savo klientėms pasiūlyti madingų drabužių ar aksesuarų, tiesiog supanašėja. Tuo tarpu, elektroninės parduotuvės pirmenybę teikia įdomesniems ir originalesniems daiktas, kurių paprastai įprastose prekybos vietose nerasite. Internete kiekviena moteris, nepriklausomai nuo jos amžiaus ar estetinio skonio, gali rasti kažką originalaus ir labai savito. Be to, reiktų paminėti ir tai, kad elektroninėms parduotuvėms negalioja sezoniškumas, tai reiškia, kad žiemą čia rasite kokybiškų ir stilingų vasarinių suknelių.
  1. Tolerancija žmonių skirtumams. Tikriausiai kiekvienai moteriai teko susidurti su situacija, kai parduotuvėje nėra jai tinkamo dydžio. Nemaloni patirtis. Elektroninės parduotuvės savo klientėms siūlo įvairių dydžių drabužius, kurie neapsiriboja 44 dydžiu.
  1. Lanksčios pirkimo ir grąžinimo sąlygos. Daugelis elektroninių parduotuvių siūlo įvairias prekių apmokėjimo galimybes – bankiniu pavedimu, elektronine bankininkyste, grynaisiais ir pan. Visiška pasirinkimo laisvė! Žinoma, suknelės internetu gali šiek tiek nuvilti, jei dydis ar modelis jums netinka, tačiau kiekviena patikima elektroninė parduotuvė suteikia galimybę įsigytą prekę gražinti arba pakeisti jos dydį, todėl savo pinigais nerizikuojate.

Taigi, tikriausiai akivaizdu, kodėl verta papildyti savo spintos turinį, perkant elektroninėse parduotuvėse, tiesa?

Pirkėjų atsiliepimai – kaip juos gauti iš pirkėjų

pirkeju atsiliepimaiElektroninės komercijos srityje sujudimas: Kaip padaryti, kad pirkėjai rašytų ne tik neigiamus atsiliepimus, bet ir teigiamus? Kai kažkas nepasiseka, ar įsivelia kokia darbuotojo klaida, tokie atvejai vos ne respublikinėje žiniasklaidoje nušviečiami. Išpučiamas milžiniškas burbulas, dėl kurio įmonės reputacijai kenkiama labai stipriai. Tuo tarpu gerų atsiliepimų niekas nebenori matyti…

Pirkėjų atsiliepimai yra didelis kiekvienos el. parduotuvės pliusas, tik klausimas – kaip jų gauti? Su tokia dilema susiduria sistemos Evertink.lt kūrėjai. Jie rūpinasi, kad el. parduotuvėms būtų suteikiama galimybė ne tik gauti klientų atsiliepimus, bet ir juos valdyti. Kam gi to reikia? Padėkojo žmogus už gerą aptarnavimą ir viskas, sudie!

Deja, toks požiūris yra atgyvenantis (deja, dar ne atgyvenęs visiškai). Pasižiūrėkite į didžiausią pasaulio el. parduotuvę Aliexpress. Joje viskas daroma, kad žmogus tik paliktų atsiliepimą, arba bent jau įvertinimą žvaigždutėmis. Jei jau nieko konkretaus negali parašyti, tai bent jau tegul pažymi žvaigždutes. Jos yra sumuojamos ir pardavėjas gauna deimantus, karūnas ir kitokius „ženklelius“, kurie liudija, jog jis yra patikimas ir aptarnauja savo klientus puikiai. Iš ko pirksite tą pačią prekę už labai panašią kainą – už to, apie kurį nieko nežinote, ar iš to, kuris turi daug teigiamų įvertinimų ir komentarų, kad prekės geros, atėjo laiku ir pan.? Akivaizdu, kad iš kitų žmonių vertinamo pardavėjo.

Lietuvių el. parduotuvėms laikas susirūpinti. Kai parduotuvių daug ir kainos labai daug nesiskiria, įjungiami kiti faktoriai ir pirkėjų atsiliepimai rikiuojasi svarbiausiųjų sąrašo viršuje.

Kaip el. parduotuvės galėtų paskatinti pirkėjus palikti atsiliepimus?

Evertink.lt kūrėjai ir el. komercijos specialistai vieningos nuomonės: būtina įtraukti objektyvius komentarus į lojalumo programą. Deja, tokių programų turi vos kelios parduotuvės. Štai pigu.lt turi savo piguEurus. Už kiekvieną teigiamą ir moderatoriaus patvirtintą atsiliepimą pirkėjui gali būti pervedamas 1 piguEuras. Jo galiojimas ribotas, todėl dažniausiai el. parduotuvė nieko nepraranda, jei pirkėjas nėra dažnas. Pirkėjui rodomas dėmesys ir galima 1 euro nuolaida sekančiam apsipirkimui tikrai gali paskatinti parašyti atsiliepimą.

Kita problema – kas administruos tuos šimtus atsiliepimų per dieną? Čia į pagalbą ateina Evertink.lt sistema, kurios darbas užtikrinti unikalius ir objektyvius pirkėjų atsiliepimus. Kaip jie tai daro – jau kito straipsnio tema…

Aišku, yra ir kitų būdų. Vienas jų užsienyje populiarūs nuolaidų kodai. Deja Lietuvoje su jais dirbama irgi labai mažai.

 

 

Elektroninių parduotuvių kūrimas: paruošiamieji darbai

Elektroniniu parduotuviu kurimasNe vienas iš elektroninių parduotuvių savininkų darbus pradeda tada, kai el. parduotuvė jau būna sukurta. Tokiu būdu visi reikalingi tekstai pradedami ruošti pasileidus el. parduotuvę. Sugaištama nemažai laiko, o to būtų galima išvengti. Viskas eitų kur kas sklandžiau, jei būtų laiku atliekami paruošiamieji darbai.

Iliustracijos

Labai daug laiko užtrunka reikalingų iliustracijų surinkimas, apdorojimas ir sukėlimas. Šis darbas gali būti atliekamas dar prieš paleidžiant elektroninę parduotuvę. Viskas, ko reikia – tinkamai susirūšiuoti savo prekių katalogą ir kaupti reikalingą informaciją. Elektroniniu parduotuviu kurimas užtrunka apie mėnesį, bet paskui dar keletą mėnesių dirbama su turiniu, todėl iliustracijomis pasirūpinti reiktų iš karto. Ypač, jei jų reikia ieškoti internete ar kaulyti iš tiekėjo.

Prekių aprašymai

Prekių aprašymai dažniausiai yra paliekami paskutiniu darbu. Deja, taip neturėtų būti. Tai labai svarbus darbas, kurį padaryti būtina patiems arba samdant profesionalus. Iš karto el. parduotuvių savininkai dievagojasi, kad neturi laiko… Pradiniame etape daug laiko nereikia, pakanka paruošti trumpus prekių aprašymus, kuriuos bus galima plėsti vėliau, kai parduotuvė bus paleista ir ims veikti.

Bendrinė el. parduotuvės informacija

Kas paruoš pirkimo taisykles, privatumo politiką, pristatymo ir grąžinimo taisykles ir kitus svarbius tekstus? Kartais jiems gali prireikti ir profesionalaus teisininko akies, todėl palikti jų paskutinėje vietoje taip pat nevalia. Vogti iš kitų parduotuvių taip pat negalima. Viskas turi būti pritaikoma būtent vienai konkrečiai parduotuvei.

Turinio strategija

Kyla klausimas: kodėl tai paruošiamasis darbas? Juk ir be turinio strategijos elektroniniu parduotuviu kurimas yra visiškai sklandus. Tik iš pirmo žvilgsnio. Kai parduotuvė paleidžiama ir tada sėdama prie turinio strategijos, paaiškėja, kad į technines užduotis nebuvo įtraukti tokie svarbūs moduliai kaip tinklaraštis, nukreipimo puslapiai, DUK, naujienlaiškių siuntimas ir t.t. Tenka daryti juos vėliau, o tai kur kas sudėtingiau ir reikalauja papildomų resursų bei finansų. Jei viską nusimatome iš karto, kūrėjai gali paruošti tuos reikalingus modulius – iš karto jais naudotis nebūtina.

Atsiskaitymo metodai

Jais reikia rūpintis iš anksto, nes su atsiskaitymo metodų tiekėjais reikia derinti sutartis ir derėtis dėl palankesnių sąlygų. Kai tai daroma jau sukūrus el. parduotuvę, patiriama daug streso, nes be mokėjimų el. parduotuvė gali būti tik elektroninis prekių katalogas. Ši problema aktuali beveik visiems, kas nori įsidiegti tesioginius apmokėjimus per el. bankininkystę, nes viską reikia derinti su bankais. O jie nėra linkę visko daryti greitai ir nepasiduoda jokiam spaudimui.

Aišku, dar prieš kuriant el. parduotuvę reikia aiškiai susiformuluoti ir rinkodaros strategiją.

Iš ko susideda el. komercijos projektas

reservation partnerElektroninės komercijos projektai dažniausiai yra įsivaizduojami, kaip el. parduotuvės. Tai kur kas platesnė sąvoka, tad norint ją paaiškinti, reiktų paprastai ir suprantamai pristatyti, iš ko susideda el. komercijos projektai. Apie tai kalbėjomės su Reservarion partner ekspertais, sukūrusiais ne vieną el. parduotuvę ir el. komercijos projektą.

Vidus ir išorė

Programuotojų kalba tai skambėtų „front-end“ ir „back-end“. Iš tikrųjų, tai labai svarbi sąvoka tiems, kurie kuria el. komercijos projektus. Išorė yra reikalinga lankytojui. Išorinis funkcionalumas yra matomas visiems, todėl jam turėtų būti skiriama daug dėmesio. Kartais projekto vidui skiriama mažai dėmesio ir nukenčia visos įmonės veikla. „Back-end“ – el. komercijos projekto valdymo erdvė, kuri yra matoma tik kūrėjams ir el. projekto administratoriams. Jų gali būti tikrai nemažai: programuotojai, el. komercijos projekto savininkai, rinkodaros specialistai, parduotuvės administratoriai, turinio ruošėjai ir sukėlėjai, vadybininkai ir t.t. Visiems šiems žmonėms projekto vidus turi būti pakankamai efektyvus, nes tai jų kasdieninio darbo vieta.

Kur yra pinigai?

El. komercijos projektas visada turi reikalų su realiais pinigais ir atsiskaitymais. Tai pakankamai jautri informacija, todėl visų pirma ją bandoma apsaugoti. Tai daroma SSL sertifikatais – specialiu duomenų užšifravimo būdu. Viskas gana paprasta – tarp pirkėjo ir pardavėjo atsiranda viena tarpinė stotelė, kurioje duomenys užšifruojami, kad jų neperimtų pašaliniai.

Piniginės funkcijos taip pat turi savo vidinį ir išorinį variantą. Išorinis modulis yra dažniausiai vadinamas krepšeliu. Jo funkcija – surinkti pageidaujamas prekes ar paslaugas į vieną vietą ir pateikti efektyvias mokėjimo priemones lankytojui. Vidinis variantas – rodyti informaciją apie atliktus mokėjimus, skaičiuoti mėnesio ar kitokio laikotarpio balansus, valdyti apmokėjimo būdus (juos galima pridėti arba išmesti pagal pageidavimą), spręsti neužbaigtų mokėjimų problemas ir t.t.

Vykdymas

Kai mokėjimas jau atliktas, prasideda kitas etapas – vykdymas. Nesvarbu, ar tai prekė, ar paslauga, po mokėjimo patvirtinimo pradedamas darbas kurį atlieka specialūs darbuotojai. El. parduotuvės dažniausiai dirba su logistika – apmokėtas prekes surenka į vieną pakuotę, uždeda gavėjo adresą, paruošia siuntimui, siunčia, tikrina nusiuntimo statusą. Paslaugų atveju viskas vyksta kiek kitaip, nes nieko nereikia siųsti ar pristatyti į prekių atsiėmimo vietą. Apmokėtas užsakymas yra verčiamas projektu, kuriame pateikiamos numatytos sąlygos, duomenys perduodami projektų vadovams, jie pradeda paruošiamuosius darbus ir vykdo numatytus veiksmus automatiniu arba rankiniu būdais. Jie skiriasi priklausomai nuo to, kiek automatizuota yra paslauga. Pavyzdžiui, svetainių talpinimo paslaugos yra beveik visiškai automatizuotos, tuo tarpu užsakytas buhalterinės apskaitos paslaugų paketas yra vykdomas individualiai, susisiekiant su užsakovu pakartotinai keletą kartų. Tai labai svarbi el. komercijos projekto dalis, nes nuo efektyvaus įvykdymo priklauso viso projekto sėkmė, mano Reservationpartner atstovai.

Rinkodara

Kurdami el. komercijos projektus, Reservation partner specialistai dažnai pastebi, kad rinkodaros priemonėms skiriamas paviršutiniškas dėmesys, arba  funkcijos paliekamos „vėlesniam laikui“. Taip pjaunama šaka, ant kurios laikosi visas el. verslas, nes tik aktyvi rinkodara ir nuolatiniai nauji klientų pritraukimo būdai gali atnešti sėkmę – augančius pardavimus. To nepasidarę iš karto, el. projektų valdytojai rizikuoja vėliau investuoti papildomai. Reklamos reikia visada, tad geriau jau iš karto numatyti, kaip ir kur reklamuoti.

Tai tik pagrindinės el. komercijos projekto dalys, jų yra kur kas daugiau. Ne veltui apie tai rašomos ištisos knygos.

 

Reklama internete – pasirinkite SEO optimizaciją ir palaipsniui mėgaukitės augančiais rezultatais!

Reklama interneteInternetinis marketingas, kaip procesas, o tuo pačiu ir galimai paslaugos, jeigu būtų galima konkrečiai taip teigti, mūsų šalyje auga bei populiarėja palaipsniui, o didžiausias proveržis buvo pastebėtas kone vos prieš kelis metus. Realiai žiūrint, būtų galima, kaip ir teigti, kad šios situacijos susidarė vien tik dėl to, kad natūraliai žmonėms atsirado didžiulis poreikis tiek prekiauti internetinėje erdvėje, tiek siekti pasinaudoti kur kas priimtinesniais sprendimais, kurie galėtų tuo pačiu suteikti ir atitinkamą naudą. Kad ir kaip ten bebūtų, akivaizdu, kad laikui bėgant net ir internetinė rinka tapo tokia didžiulė, kad įvairiausios rinkodarinės, ar kitaip sakant marketingo, sistemos bei metodologijos tapo būtinos.

Reklama internete, tuo tarpu, šiandienos turinyje buvo paminėta tikrai, kad ne be reikalo, mat straipsnyje sieksime, kaip ir akcentuoti pagrindinę ir dažniausiai taikomą sistemą, jeigu būtų galima taip teigti – SEO. Norėtume šiandienos turinio skaitytojams elementariai paaiškinti, kuo gi šios koncepcijos taikymas piliečiams galėtų būti naudingas, o be viso to, kuo gi ši reklama internete išsiskiria, lyginant su kitomis, bei koks gi galėtų būti įgyjamas šios koncepcijos naudingumas. Esame linkę manyti, kad daugeliui šiandienos straipsnis galėtų būti realiau, nei tiesiog naudingas, pabrėžiant vien tai, kad internetinės rinkos augimas – nenumaldomas ir, esame linkę manyti, kad bent jau greičiausiu metu jokie stabdymai neturėtų būti įžvelgiami. Manome, kad tokiomis tendencijomis būtina pasinaudoti, ypač, jeigu galvojate apie individualų verslą internete.

Seo optimizavimas – terminas, su kuriuo susiduria pastaruoju metu tikrai, kad dauguma piliečių. Realiai žiūrint, tokios tendencijos yra ganėtinai nesunkiai suvokiamos, kadangi, kaip ir buvome užsiminę, tai yra dažniausiai pasirenkama reklama internete, vien dėl atitinkamų specifikų. Taigi, būtų galima, kaip ir iš karto teigti, jog SEO sistemos taikymas dažniausiai yra vienkartinė investicija, kurios naudingumą galima įžvelgti palaipsniui, tačiau šis įkainių atžvilgiu yra nepaprastai didžiulis. Tiesą sakant, tai ir yra, kaip ir pagrindinis veiksnys, kodėl gi ši metodologija yra pasirenkama, o pats mechanizmas veikia tuo principu, kad atitinkamas projektas yra keliamas aktualių raktažodžių ažtvilgiu.