Kaimo plėtros projektai: dažniausiai užduodami klausimai

kaimo plėtros projektaiKai turi būti parengiami kaimo plėtros projektai, neretais atvejais kyla įvairių klausimų. Projektų rengimas visada reikalauja ypatingo dėmesio, ir svarbu pasistengti, kad viskas būtų atliekama tinkamai. Kuo daugiau turėsite reikalingos informacijos, tuo paprasčiau bus galima parengti reikalingus projektus. Taigi, kokie neaiškumai kyla dažniausiai?

Kaimo plėtros projektų galimybės

Skiriami keturi kaimo plėtros projektų tipai – gali būti įveisiamas miškas ne miško žemėje, parenkama ūkininko sodybos vieta. Atliekama vidinė ūkių žemėtvarka arba parengiamas kompleksinis kaimo plėtros projektas. Kiekvienas šių projektų turi būti parengiamas laikantis nustatytų taisyklių – įvairios kaimo plėtros projektų galimybės yra apibrėžtos.

Kas apmoka projektų įgyvendinimą?

Priklausomai nuo paties projekto, jį gali apmokėti sklypo savininkas arba kaimo kaimo plėtros projektai gali būti finansuojami Europos Sąjungos lėšomis. Finansavimas paprastai priklauso nuo to, koks konkretus projektas yra rengiamas.

Kas gali rengti kaimo plėtros projektus?

Kaimo plėtros projektai gali būti rengiami savarankiškai, arba šis darbas gali būti patikėtas specialistams. Pastaroji pasirinkimo galimybė šiuo metu yra kur kas populiaresnė – ne visada galima atrasti pakankamai laiko parengti reikalingus projektus, tad verta pasidomėti, ką gali pasiūlyti specialistai.

Projektų rengimo kaina

Tuo atveju, jei projektus nusprendžiama patikėti specialistams, neretai yra teiraujamasi, kiek gali kainuoti šių projektų rengimas. Įvairių bendrovių nustatyti įkainiai gali labai skirtis, tad verta pasidomėti, ką gali pasiūlyti įvairios skirtingos bendrovės. Didelė tikimybė, kad palyginę, ką siūlo įvairios skirtingos įmonės, galėsite atrasti įmones, siūlančias parengti projektus tikrai palankiomis kainomis. Taigi, verta pasidomėti, ką siūlo įvairūs skirtingi specialistai.

Kokie dokumentai bus reikalingi?

Norint pradėti kaimo plėtros projektų rengimą, visada yra svarbu paruošti tam reikalingus dokumentus. Paprastai yra reikalingi šie dokumentai: nuosavo žemės sklypo planas (jo kopija), pažymėjimas, liudijantis apie sklypo teisinį įregistravimą, apskrities viršininko leidimas, rajono savivaldybės išduotos projekto rengimo sąlygos, dokumentai, liudijantys apie žemės sklypo įsigijimą, bei sklypo savininko tapatybę patvirtinančio dokumento kopija.

Kiek trunka kaimo plėtros projektų rengimas?

Tai visada priklauso nuo konkretaus rengiamo projekto. Gana sunku vienareikšmiškai atsakyti, kiek laiko truks šių projektų rengimas. Visada galite pasikonsultuoti su specialistais, kurie galės pasakyti, kokia bus projektų rengimo trukmė, tačiau visada yra rekomenduojama projektus rengti dar iš anksto – tokiu atveju galėsite būti užtikrinti, kad projektų įgyvendinimas netruks labai ilgą laiką.

Jei kiltų tam tikrų neaiškumų, kaip turi būti rengiami kaimo plėtros projektai, visada galėsite pasikonsultuoti su specialistais, kurie galės atsakyti į visus jums rūpimus klausimus. Be jokios abejonės, tai galės užtikrinti paprastesnį kaimo plėtros projektų rengimą, ir jums neteks įdėti pernelyg daug pastangų, norint paruošti šiuos projektus. Taip pat galite šį darbą patikėti specialistams, kurie pasirūpins tinkamu projektų rengimu.

 

 

 

Patarimai norintiems parduoti sunkvežimį

sunkvezimiai pardavimuiKai tenka parduoti naudotą transporto priemonę, iššūkių netrūksta. Užduotis tampa dar sunkesnė, jei reikia parduoti komercinį, sunkius krovinius vežusį automobilį. Tačiau sunkvežimiai pardavimui paruošiami tikrai nesunkiai – tereikia žinoti apie svarbiausius etapus. Pasinaudoję logiškais ir paprastais patarimais, perleisti transporto priemonę kitiems galite ne tik lengvai, bet ir greitai.

Pirmiausia pasirūpinkite automobiliu

Nesvarbu, kiek sunkvežimiui metų. Nesvarbu ir tai, kiek tonų krovinių jis yra nugabenęs. Net ir didžiulį krūvį įveikusi transporto priemonė gali atrodyti patraukliai. Tai – pirmiausia ir viena svarbiausių užduočių, kurią reikia atlikti nepradėjus rašyti skelbimo. Priežastis labai paprasta: nėra tikslo fotografuoti ir aprašinėti blogai atrodančią transporto priemonę.

Neretai parduoti siekiama ilgai naudotą, puikiai žinomą sunkvežimį. Pardavėjas apie jį žino gausybę detalių. Ruošiant automobilį parduoti reikia stengtis paversti privalumus kuo akivaizdesniais. Verta nepagailėti pinigų kruopščiam sunkvežimio išorės ir salono valymui. Juk švara ir tvarka – visuomet patrauklios ypatybės. Švarūs parduodami sunkvezimiai atrodo labiau prižiūrėti, todėl nesąmoningai sufleruoja, kad tvarkinga gali būti ir techninė jų dalis. O teigiamas įspūdis – viena esminių pirkimo priežasčių.

Kokybiškos nuotraukos galia

Dalis sunkvežimių pardavėjų nesivargina pateikti parduodamo automobilio nuotraukų. Jie mano, kad darbui skirtų transporto priemonių išvaizda yra visiškai nesvarbi. Deja, tai – didelė klaida. Moksliniais tyrimais jau seniai patvirtinta, kad žmonės mieliau perka ne tik tekstu, bet ir vizualiai pristatytą daiktą. Ne veltui nuotraukos spausdinamos ir laikraščių skelbimų skiltyse, tam kuriami specialūs vaizdo įrašai.

Tačiau nuotrauka nuotraukai nelygi. Net ir naudoti komerciniai automobiliai turi būti fotografuojami taip, kad matytųsi kuo daugiau jų ypatybių. Todėl nuotraukas daryti verta kokybiškais, aukštą raišką užtikrinančiais fotoaparatais. Geriausia, jei nuotraukose sunkvežimis matomas iš skirtingų pusių. Verta nufotografuoti ir kabinos vidų, kapotą ir po juo esančias mašinos dalis, ratus. Šioje vietoje pastebima puiki sąsaja su pirmuoju patarimu dėl švaros. Tvarkingo automobilio nuotrauka sulauks gerokai daugiau susidomėjimo.

Tinkami kanalai – tinkamas rezultatas

Dar viena klaida, kurią atlieka norintys greičiau parduoti automobilį, yra chaotiškas skelbimų talpinimas. Visos transporto priemonės, taip pat ir sunkvežimiai pardavimui, turi savo potencialią auditoriją. Todėl skelbimų talpinimas į visus portalus be atrankos garantuoja tik dideles laiko ir pastangų sąnaudas.

Prieš ruošiantis dėti skelbimą verta atsirinkti tam labiausiai tinkamas vietas. Komercinius automobilius galima siūlyti ne tik bendruose, bet ir specializuotuose skelbimų portaluose. Be to, apie parduodamą sunkvežimį verta užsiminti verslo forumuose, socialiniuose tinkluose. Į skelbimą gali atsiliepti ir seniūnijos ar rajono gyventojai. Žinoma, pardavimo darbą galima patikėti profesionalams, kurių darbas – sunkvezimiai lizingu. Tačiau ir jie pirkėjų ieško naudodami atrankos principus.

Kam reikia tekstų?

Kai automobilis švarus, kokybiškos jo nuotraukos jau sudėtos į specialią direktoriją, o geriausi paieškos kanalai – jau atrinkti, belieka įdėti skelbimą. Dalis sunkvežimių pardavėjų suklysta ir šiame etape. Jų klaida – tai neišsamaus, netikslaus skelbimo talpinimas. Deja, potencialūs pirkėjai greičiau išjungia skelbimo langą, nei surenka pirkėjo numerį tam, kad sužinotų trūkstamus duomenis. Pasižiūrėkite, net ir sunkvežimiai iš BRC aprašomi išsamiai, o jų istorija juk ne visuomet žinoma.

Skelbimo tekste neverta rašyti visko, kas tik žinoma apie mašiną. Dalį smulkmenų tikrai galima pasilikti pokalbiui susitikus. Tačiau rida, vežtas krovinys ir jo kiekis, atliktas remontas, avarinės situacijos – tiesiog būtina informacija. Papildomai galima paminėti svarbiausius modelio privalumus. Taip pat verta užsiminti apie galimybę suteikti garantiją atnaujintoms detalėms. Išsamiai, patraukliai, tiksliai pristatyti sunkvežimiai pardavimui sulaukia tikrai nemažai dėmesio. Toliau belieka pasirūpinti punktualiu, maloniu ir informatyviu susitikimu.

Naudotas ar naujas automobilis?

GPauto Ieškote naujos transporto priemonės? Jeigu Jūsų biudžeto galimybės yra neribotos ir tiksliai žinote ko Jums reikia – tokiu atveju greitai atrasite geriausią transporto priemonę. Tačiau jeigu piniginės turinys kiek ribotas ir nežinote kokios mašinos norėtumėte, tokiu atveju GPauto 24 – geriausias pasirinkimas.

Ieškodami transporto priemonės daugelis žmonių lygina naudotus ir naujus automobilius. Klaidingai galvojate teigdami, kad visi nori naujų, tačiau ne visada piniginės turinys suteikia galimybę tokį turėti. GPauto 24 vienija transporto priemonių supirkėjus, kurie yra suinteresuoti pasiūlyti Jums labiausiai tinkamą pinigų sumą. Tuo pačiu supirkėjai labai dažai prekiauja ir sutvarkytomis mašinomis, tad pateikiame pliusus ir minusus, kurie Jums gali padėti nuspręsti, ar geriau pirkti naują mašiną, ar dėvėtą.

  1. Žinoma, kad dėvėtos transporto priemonės yra nepalyginamai pigesnis pasirinkimas, tad kartais asmenims paprasčiausiai net ir nelieka kito pasirinkimo, kaip tik kažkieno jau anksčiau naudota mašina.
  2. Pirkdami dėvėtą jūs jau galite susižinoti tam tikras jos charakteristikas. Ne visada viskas būna taip kaip nurodyta popieriuje, taigi kartais pirkdami naują paprasčiausiai rizikuojate gauti ne tai kas rašoma. Net ir pirkdamas dėvėtą tam tikra prasme galite labiau tikėti pateikiama informacija.
  3. Jeigu esate vienas iš tų dinamiškų žmonių, kuriam gana greitai pabosta tai ką jis daro – tokiu atveju dėvėtos mašinos pirkimas labai geras pasirinkimas. Paprasčiausiai ji kainuoja gana nedaug, tad nebus labai gaila pakeisti. Nepamirškite, kad supirkėjai mielai sumokės Jums pinigus už nebereikalingą mašiną.

Perkant mašiną svarbiausia yra ne tai, ar ji nauja, ar dėvėta. Šiuo atveju labai svarbu tai, kad surastumėte tą pardavėją, kurio pasiūlymas tikrai būtų geras. Juolab, neskubėkite pirkti, kadangi kuo daugiau variantų peržiūrėsite – tuo labiau Jūsų poreikius tenkinantis bus atrastas. Juolab, drąsiai derėkitės. Ypač tokiu atveju, jeigu perkate dėvėtą mašiną. Kantrybė – dorybė ir ypač tuomet, kai norisi kuo labiau sutaupyti.

Interneto svetainė atskleidžia, ar buhalterio paslaugos vertos dėmesio

buhalterio paslaugosGeras buhalteris reikalingas kiekvienai įmonei. Kuo kompanija didesnė, tuo daugiau įvairiausių skaičiavimų. Įdomu tai, kad buhalterio paslaugos neretai suvokiamos kaip darbas su kalkuliatoriumi. Nustebtumėte sužinoję, kiek dar visokiausių veiksmų be skaičiavimo atliekama. Na, o prireikus gero specialisto dažniausiai ieškoma internete. Interneto svetainės reprezentuoja ir skatina kreiptis arba kaip tik sukuria neigiamą įspūdį.

Interneto amžius

Elektroninės parduotuvės ir socialiniai tinklai, skelbimų portalai ir pažinčių svetainės, naujienų puslapiai ir forumai – visa tai randama virtualioje erdvėje. Ir buhalterio paslaugas čia nesunku rasti. Yra keletas ypatybių, darančių įtaką sprendimui. Vienas tinklalapis gali sužavėti ir paskatinti susisiekti su buhalteriu, o kitas nekelia pasitikėjimo.

Apsižvalgius po keletą svetainių galima teigti, kad buhalterio paslaugos pasižymi spalvingumu. Dizaineriai padirbėjo iš peties – svetainės viena už kitą šaunesnės. Bet ar pasistengė patys jų savininkai? Ar turinys neatbaido?

Reprezentacinių svetainių dizaino vingrybės

Iš pirmo žvilgsnio buhalterio paslaugos neturi nieko bendra su dizaino tema. Tačiau! Bendrumų tikrai yra. Reprezentacinių puslapių dizaino įmantrybės vertos netgi knygos. Kita vertus, neveltui sakoma, kad genialumas slypi paprastume. Žavinga išvaizda traukia dėmesį, bet tai turi būti suderinta su patogumu. Jei žmogui reikalinga apskaita, bet užėjęs į svetainę interesantas neranda kontaktų skilties ar kitos aktualios informacijos, tai, švelniai tariant, ne kažin kas.

Įvairias paslaugas teikiančių asmenų keliai susipynę. Štai buhalteriui reikalingas WEB dizaineris. Šis kreipėsi į tekstų rašytoją, kad pastarasis sukurtų dizaino paslaugų aprašymus. Rašytojui irgi aktualios dizaino paslaugos, jei nori turėti reprezentatyvią svetainę. Na, o abiem specialistams tenka rūpintis buhalterija. Kaip viskas susiję!

Svetainės turinys

Būtų galima sakyti, kad svetainės turinys – raktas į sėkmę. Visgi kartais kreipiamasi į tokius paslaugų teikėjus, kurie palieka rašybos ar skyrybos klaidų. Nedidelis trūkumas gali sugadinti įspūdį. Todėl visuomet svarbu žinoti, kad darbą geriausiai atliks išprusęs rašytojas. Toks, kuris yra gilinęsis į įvairius sintaksės, skyrybos ir kitų sričių niuansus.

Buhalterio paslaugos turėtų būti pristatomos informatyviai, bet neapkraunant lankytojo. Kai kada rašytojai atranda išties unikalų kampą – tada paslaugų aprašymai tiesiog užburia. Itin svarbus ir paties puslapio savininko indėlis. Net geriausias rašytojas mažai kuo padės, jei nežinos, kuria linkme judėti.

Dermė

Žinote, kada informacija apie paslaugas pateikiama efektyviausiai? Tada, kai suderinamas tekstas ir vaizdas. Ar buhalterio paslaugos vertos jūsų dėmesio? Jei interneto svetainė atrodo atmestinai, atsakymas greičiausiai bus neigiamas. Bet jei tikrai pasistengta, kodėl nepabandžius susisiekti?

 

 

Suknelės internetu – protingas pasirinkimas, vertinančioms originalumą

suknelės internetuJei prieš kelis metus elektroninė prekyba Lietuvoje daugeliui žmonių kėlė šiokią tokią baimę ir nepasitikėjimo jausmą, šiandien tai vienas populiariausių apsipirkimo būdų.  Kai kurie internetinės rinkodaros specialistai teigia, kad po kelių metų Lietuva savo pirkimo mastais virtualioje erdvėje pasivys Švediją, Daniją ir kitas Skandinavijos šalis. Visgi, jei dar niekada neapsipirkinėjote internete ir dvejojate ar verta tai išmėginti, pateikiame kelias priežastis, kurios padės lengviau apsispręsti.

  1. Patrauklesnis kainos ir kokybės santykis. Avalynė, rankinės, papuošalai, paltukai ar suknelės internetu kainuoja pigiau nei įprastose parduotuvėse. Kyla klausimas kodėl? Viskas labai paprasta, ar kada nors susimąstėte už ką mokate, pirkdami drabužius tradicinėje parduotuvėje? Už audinį ir siuvėjo darbą? Toli gražu, į suknelės ar kito drabužio kainą taip pat yra įskaičiuoti darbuotojų atlyginimai, mokesčiai už komunalines paslaugas, parduotuvės patalpų nuomą ir pan. Tuo tarpu, elektroninių parduotuvių savininkams nereikia jaudintis dėl daugelio šių mokesčių, todėl pirkėjams jie gali pasiūlyti patrauklesnes kainas. Suknelės internetu nėra prastesnės kokybės, tiesiog jų kaina atitinka realybę.
  1. Platesnis asortimentas. Visai neseniai atkeliavo ruduo, kuris atnešė ir naujas rudens – žiemos mados tendencijas. Visa bėda tame, kad daugelis parduotuvių, norėdamos savo klientėms pasiūlyti madingų drabužių ar aksesuarų, tiesiog supanašėja. Tuo tarpu, elektroninės parduotuvės pirmenybę teikia įdomesniems ir originalesniems daiktas, kurių paprastai įprastose prekybos vietose nerasite. Internete kiekviena moteris, nepriklausomai nuo jos amžiaus ar estetinio skonio, gali rasti kažką originalaus ir labai savito. Be to, reiktų paminėti ir tai, kad elektroninėms parduotuvėms negalioja sezoniškumas, tai reiškia, kad žiemą čia rasite kokybiškų ir stilingų vasarinių suknelių.
  1. Tolerancija žmonių skirtumams. Tikriausiai kiekvienai moteriai teko susidurti su situacija, kai parduotuvėje nėra jai tinkamo dydžio. Nemaloni patirtis. Elektroninės parduotuvės savo klientėms siūlo įvairių dydžių drabužius, kurie neapsiriboja 44 dydžiu.
  1. Lanksčios pirkimo ir grąžinimo sąlygos. Daugelis elektroninių parduotuvių siūlo įvairias prekių apmokėjimo galimybes – bankiniu pavedimu, elektronine bankininkyste, grynaisiais ir pan. Visiška pasirinkimo laisvė! Žinoma, suknelės internetu gali šiek tiek nuvilti, jei dydis ar modelis jums netinka, tačiau kiekviena patikima elektroninė parduotuvė suteikia galimybę įsigytą prekę gražinti arba pakeisti jos dydį, todėl savo pinigais nerizikuojate.

Taigi, tikriausiai akivaizdu, kodėl verta papildyti savo spintos turinį, perkant elektroninėse parduotuvėse, tiesa?

Saulius Balsys: tai gali nufotografuoti ne bet kas…

google street view Google Street View – nauja reklamos forma internete, kuri pritraukia vis daugiau ir daugiau dėmesio tiek iš verslininkų bendruomenės, tiek iš visuomenės. Tai virtualūs turai po įmones ir jų patalpas, parodantys, kaip iš tikrųjų atrodo tam tikri objektai. Lietuvoje tokius 3D turus fotografuoja vos keletas fotografų, nors 3D turai ir nėra naujiena. Kalbamės su vienu iš jų – Google atestuotu Street View fotografu Sauliumi Balsiu iš Vilniaus.

– Sauliau, kada atsirado Google Street View Lietuvoje?

Pirmą kartą Google Street View vaizdus fotografuojantis automobilis Lietuvos keliais riedėjo 2012 metais. Tada kilo daug nepasitenkinimo iš valdžios atstovų, kad tai gali būti asmens duomenų pažeidimas, tačiau vėliau paaiškėjo, kad tai neties. Google retušavo žmonių veidus ir automobilių numerius. Taip nebuvo daug pažeidimų, o nauda – milžiniška. Visai neseniai VMI pareigūnai rado nemažai niekur nedeklaruoto nekilnojamojo turto, kurį aptiko būtent peržiūrėję Google Street View nuotraukas. Taigi Lietuvoje šia tarnyba naudojamasi jau keletą metų gana sėkmingai.

– Kodėl tik dabar Google Street View turai tapo prieinami visiems?

Priežastis slypi pačiose technologijose. Pastaraisiais metais fotografai išmoko dirbti su virtualiais turais ir juos fotografuoti patys, savo profesionaliais fotoaparatais. Tiesa, yra naudojamos ir specialios 360 laipsnių fotografuojančios kameros (pavyzdžiui, Ricoh Theta). Jos kainuoja nedaug, tad savo kiemą gali nusifotografuoti bet kas, o naudodamiesi specialiomis programomis ir turą susikurti. Į Google Street View mėgėjiški turai nepatenka dėl apribojimų, tačiau akivaizdu, ka vis daugiau ir daugiau žmonių žino, kas tai yra.

– Mėgėjiškiems vietos nėra?..

Taip, teisingai. Google Street View tarnyba turi prieš tai akredituoti fotografus, įvertinti jų techninį pasiruošimą ir darbus, kad suteiktų prieigą talpinti Google Street View vaizdus. Taip siekiama užtikrinti, kad ne visi turintys 360 laipsnių fotoaparatus pildytų šią tarnybą. Yra tam tikri reikalavimai, ko negalima rodyti, tad profesionalai turi į tai atsižvelgti.

– Kiek laiko užtrunka vieno virtualaus turo paruošimas?

Nelygu, koks turas. Paprastai Google Street View turas susideda iš kelių ar keliolikos 360 laipsnių fotografijų. Jos daromos kas 3-5 metrai, sekant realias judėjimo galimybes. Tai reiškia, kad kiaurai sienas pereiti negalime, nes taip niekas nevaikšto – tenka fotografuoti koridorius, kad parodytume visą įėjimo į patalpą procesą. Visas šias 360 laipsnių nuotraukas reikia apdirbti, tad vieno tokio turo paruošimas gali užtrukti savaitę, dvi, o kartais ilgiau. Priklausomai, kiek „taškų“ reikia fotografuoti.

– Kodėl tai gera reklama?

Geriausia reklama – Google paieška (juokiasi). Pastebėsite, kai įvedamas įmonės pavadinimas, atsiranda dešinėje papildoma informacija. Štai ten gali atsirasti ir įmonės Google Street View turas. Tada lankytojas iš karto gali apsidairyti virtualiai po įmonę ar viešą objektą ir nuspręsti, ar tai tikrai tai, ko reikia. Reklama labai efektyvi – padeda pritraukti naujų lankytojų į įmonės puslapį. Be to tokios reklamos dar nėra masinės, tad įmonei suteikia išskirtinumą ir rimtumą. Ji tikrai nėra skirta vien tik užpildyti Kontaktų puslapį.

– Kiek kainuoja padaryti Google Street View?

Tikslios kainos nepasakysiu, nes reikia skaičiuoti taškus, kurios fotografuojame. Vienais atvejais jų pakanka vos 3-5, o kartais reikia padaryti ir visą pusšimtį. Kaina priklauso nuo to. Vidutiniškai kainuoja kelis šimtus eurų – gana nedidelė suma, galvojant apie naudą, kurią ji atneša.

Ačiū už pokalbį.

Pamatyti fotografo Sauliaus Basio darbus galite užsukę į verslopanorama.lt.