Reklaminiai stendai – efektyvus reklamavimosi būdas

reklaminiai stendaiŠiuolaikinis pasaulis be reklamos, regis, nustotų suktis. Apsidairykite. Ką matote aplink save? Tikriausiai už akies užkliūva ne viena spalvinga pakuotė, kažkur pamatote vienos ar kitos kompanijos logotipą, galbūt klausote radijo, kur kas keletą minučių girdite reklaminius balsus, o už nugaros transliuojama per televizorių vaizdinė reklama. Taigi reklamos būdų yra pačių įvairiausių ir, kaip pasiekti savą pirkėją, įmonėms tenka nemenkas iššūkis. Tačiau tikriausiai tik maža dalis iš jų yra išmėginę vieną iš reklamos būdų – reklaminiai stendai.

Kas jie tokie yra ir kodėl gali būti efektyvūs, siekiant pritraukti daugiau tikslingų pirkėjų akių? Reklaminiai stendai yra patys įvairiausi ir jų lokacijos vietos gali būti labai skirtingos. Tokie objektai gali būti ir tie labai paprasti bei beveik kasdien matomi parduotuvėse A formos stovai arba net milžiniškos lauko reklamos, su kuriomis Jūsų akys dažniausiai susiduria keliaujant autostrada.

Reklama mums, vartotojams, yra reikalinga, nes iš jos sužinome naujienas, madų tendencijas, populiarias prekes, įvairias akcijas ir nuolaidas. Tik įmonės kaskart vis kebliau sugalvoti naują reklamos pristatymo būdą. Šiuo atveju gali būti naudingi reklaminiai stendai. Jie unikalūs ir bus sukurti tik Jums bei konkrečiam produktui. Dizaino galimybės šiuo metu beveik neribojamos, todėl net ir pačios netikėčiausios mintys bei idėjos šiuolaikiniame technologijų pasaulyje jau gali būti įgyvendintos.

Reklaminiai stovai dar labai naudingi ir pravartūs turėti, nes jį galėsite panaudoti ne vieną kartą skirtingose vietose. Jie ypač pravers, jei planuojate atstovauti parodoje, vykdote reklaminę kampaniją ar planuojate tam tikroje vietoje ar mieste labiau išpopuliarinti tam tikrą produktą ar paslaugą. Verslo pasaulyje reikia ir privalu būti kūrybingiems, nes klientas, kaskart matydamas reklamą, tikisi, kad ji bus kitokia, nestandartinė ir unikali. Tik tokiu atveju jis susidomės produktu, labiau atkreips dėmesį į Jūsų įmonės reklaminį stovą ir labai tikėtina, kad atvers piniginę įsigyti naujai reklamuojamam produktui.

Reklaminiai stovai rinkoje nėra naujas produktas, tik galbūt ne visos verslo įmonės juos spėjo išmėginti. Ar Jūsų kompanija jau yra turėjusi tokį objektą? Jei ne, galbūt atėjo pats tinkamiausias laikas labiau pasidomėti reklaminiais stendais…

Vežame į Daniją mikroautobusu

vežame į danijąKaip neseniai rašė populiarioji spauda, lietuviai norėtų būti vadinami skandinavų pusbroliais. Amžius gyvenome šalia, kariavome, taikėmės, giminiavomės, tačiau vėliau keliai pasuko į skirtingas puses. Socializmas buvo įgyvendintas kiek kitaip, tačiau dabar turime tokią situaciją, kai socialinė sistema Skandinavijoje mus visus traukia, lyg magnetas.

Atsivėrus Europos Sąjungos šalių ir Norvegijos sienoms, lietuviai plūsta į Skandinaviją sezoniniams ir nuolatiniams darbams, taip pat mokytis ir semtis patirties iš turtingų tradicijų šalių. Kaip ten nuvykti? Variantai yra du – pigiu skrydžiu į Kopenhagą arba mikroautobusu, vežančiu keleivius į Daniją. Mikroautobusai į Daniją keleivius veža gana dažnai – tris kartus per savaitę. Tiek pat kartų grįžta iš Danijos, tad susisiekimas su Lietuva yra, galima sakyti, neblogas.

Kelionės mikroautobusu privalumai

Kai lėktuvų bilietai tokie pigūs, kelionės į Danija mikroautobusu kiek sumažėjo, tačiau vis tiek išliko paklausios. Kodėl? Kokie yra kelionės mikroautobusu privalumai?

  1. Mikroautobuso maršrutas yra lankstus – vairuotojas gali užsukti ir į nedidelius miestelius, jei neprieštarauja kiti keleiviai. Taip galima sutaupyti kelionės iš oro uosto į namus sąskaita.
  2. Mikroautobuse galima vežti daugiau bagažo. Pigių skrydžių bendrovės apmokestina bagažą papildomai 15-30 eurų mokesčiais. Taip kelionės kaina išauga labai smarkiai, tuo tarpu mikroautobuse bagažas yra neapmokestinamas.
  3. Mikroautobusas gali sustoti ir išleisti keleivius pakeliui. Važiuodami į Daniją galite išlipti Lenkijos ar Vokietijos miestuose, ir toliau kelionę tęsti kitomis transporto priemonėmis.
  4. Mikroautobusas – puiki išeitis bijantiems skrydžių.
  5. Mikroautobusu galima vežti vien tik siuntas, ne tik kartu su keleiviais. Tai puikūs būdas perduoti Danijoje ar Lietuvoje gyvenantiems giminaičiams ar draugams siuntinį.

Ar tai brangu?

Keleivių vežimo į Daniją kaina

Kaina skiriasi priklausomai nuo to, kur važiuojate. Mikroautobusai veža į Daniją mokamais geros kokybės keliais. Visi mokesčiai jau įskaičiuoti į kainą. Kaina yra skirtinga važiuojant į žemyninę Danijos dalį. Tuoj paaiškinsime, kodėl.

Žemyninė Danijos dali pasiekiama keliais. Tuo tarpu sostinė Kopenhaga yra įsikūrusi Zelandijos salos rytuose. Jei keleiviai vyksta į Kopenhagą ar aplinkinius miestelius, būtina keltis keltu arba važiuoti mokamu tiltu per jūrą. Bet kuriuo atveju, tai papildomos išlaidos ir tai įtakoja kainą.

Kelionė maršrutu Lietuva-Kopenhaga kainuoja 450 litų arba 130 eurų arba 1000 Danijos kronų. Tuo tarpu kelionės maršrutu Lietuva-Žemyninė Danijos dalis kaina – 350 litų arba 100 eurų arba 800 Danijos kronų. Siuntinių į Daniją kaina – 100 litų arba 30 eurų arba 250 Danijos kronų. Nuo miesto kaina nepriklauso.

Kelionės detalės

Keleiviai į Daniją vežami mikroautobusu, kuris yra specialiai pritaikytas ilgoms kelionėms. Pavyzdžiui Opel Movano Maxi mikroautobusais turi talpią bagažinę, kurioje telpa keleivių bagažas ir siuntos. Keleiviams yra skirtos tik 8 vietos, nors galėtų būti ir daugiau. Taip yra todėl, kad būtų galima įrengti atlenkiamas sėdynes keleivių komfortui užtikrinti. Taip pat įrengtas papildomas šildymas, vaizdo grotuvas, kuris bent šiek tiek padeda sutrumpinti kelionės laiką. Iš Klaipėdos iki žemyninės dalies yra apie 1800 kilometrų. Kelionė užtrunka apie 16 valandų, jei oro sąlygos geros, o autostradose nėra kamščių.

Kelionę galima užsakyti telefonu prieš 7 dienas, nuo to bilieto kaina nesikeičia. Tai lankstesnis užsakymo būdas, nei skrendant lėktuvu.

Keleivių vežimas į Daniją yra klestintis verslas, tad visada galima rasti paslaugų teikėjų, jei vienas autobusas jau būna pilnas.

Elektroninių parduotuvių nuoma

elektroninių parduotuvių nuomaElektroninių parduotuvių nuoma – nauja paslauga Lietuvos rinkoje, todėl reikia aiškiai ir paprastai paaiškinti, kas tai per dalykas, kam jis reikalingas ir kam naudingas. Šią paslaugą teikia ne viena el. parduotuvių kūrimu užsiimanti bendrovė, tačiau viskas atsiremia į paslaugas ir kainą.

Elektroninių parduotuvių nuoma – kaip tai veikia?

Internetinės parduotuvės nuoma yra nelabai tikslus pavadinimas. Nuoma reiškia naudojimąsi jau gatavu daiktu ar paslauga. Šiuo atveju el. parduotuvės nėra – ji sukuriama pagal užsakymą. Nuomojami resursai – serveris, interneto srautas, vieta serveryje, techninė priežiūra, interneto parduotuvės kodas ir išvaizda. Interneto vardas (domenas) į paslaugą neįeina.

El. parduotuvės nuoma dar taip vadinama ir dėl apmokėjimo principo – tai ne parduotuvės įsigijimas išsimokėtinai, tai tiesiog mėnesinis aptarnavimo mokestis už parduotuvę, kuri realiai priklauso el. parduotuvės kūrėjų bendrovei. Tai gali atrodyti pavojinga, tačiau griežtos bendradarbiavimo sutartys numato, kas nutinka su prekių aprašymais, nuotraukomis ir finansine informacija. Paprastai ji interneto svetainių kūrėjams nepriklauso, tad gali būti bet kada perkeliama į kitą el. parduotuvę.

El. parduotuvių nuomos kaina

El. parduotuvę susikurti kainuoja nuo 2000 litų, kūrimo procesas užtrunka 1-5 mėnesius iki to momento, kai pirkėjas gali be trukdžių apmokėti sąskaitą ir gauti norimą prekę. Tai brangi investicija, turint omenyje, kad po kurio laiko norint atlikti tam tikrus pakeitimus vėl reikės mokėti programuotojams ir dizaineriams už papildomas paslaugas. Tuo tarpu nedideli pakeitimai ir atnaujinimai įtraukiami į nuomos kainą, kuri yra 39 litai per mėnesį. Per metus susidaro 39×12=468 litai. Tai daugiau nei keturis kartus mažiau, nei vidutinė 2000 litų kainuojanti el. parduotuvė. Taupymas akivaizdus!

Kas gali pasinaudoti internetinių parduotuvių nuoma?

Interneto parduotuvių nuoma yra speciali paslauga, skirta nedideles pajamas gaunantiems pradedantiesiems verslininkams, kurie nori investuoti savo apyvartines lėšas į prekes ir reklamą, o ne į el. komercijos sprendimų techninę dalį. Ši paslauga skirta taupiems žmonėms, kurie supranta, kad unikali parduotuvės išvaizda nelabai įtakoja pardavimus. Tai žmonės, kurie tik tik pradeda verslą, turi daugybę kitų išlaidų, ir yra linkę atsisakyti išlaidų interneto technologijoms. Kadangi parduotuvė sukuriama vos per 2 darbo dienas, tai skirta ir žmonėms, kurie verslą nori pradėti greitai ir iš karto kokybiškai, o ne kelis mėnesius laukti pagrindinio savo prekybinės įmonės darbo įrankio – el. parduotuvės.

El. parduotuvių nuomos nauda

Nauda yra keleriopa:

  • Sutaupoma nemažai lėšų verslo pradžioje;
  • Nereikia rūpintis techninėmis priemonėmis – serveriu, programavimu ir t.t.
  • Sutaupoma nemažai laiko, nes el. parduotuvė padaroma vos per 2 darbo dienas;
  • Kūrėjai nuolatos konsultuoja verslininkus dėl el. parduotuvės naudojimosi ir tobulinimo;
  • Bet kada galima pereiti prie aukštesnio plano (149 litai per mėnesį) ir turėti specialiai pritaikytą el. parduotuvę su unikalia išvaizda (dizainu).

Elektroninių parduotuvių nuoma gali labai svariai prisidėti prie verslo pradžios apskritai. Daugybė gerą verslo idėją turinčių žmonių nesiryžta pradėti savo verslo bijodami nesėkmės ir didelių išlaidų pradžioje. Su šia paslauga bent jau pradinės investicijos yra mažos, o verslo nesėkmės atveju, nėra jokių rimtų įsipareigojimų el. parduotuvės kūrėjams.

Kodėl dar nepasinaudojote proga ir neišsinuomojote el. parduotuvės. 39 litai per mėnesį yra vieni geri verslo pietūs…

Wizzair istorija

wizzairLietuvoje veikia dvi pigių skrydžių bendrovės, apie kurias norėtųsi žinoti kur kas daugiau, nei jų specialūs pasiūlymai. Kas jos, iš kur jos, ko siekia? Apie Ryanair istoriją jau rašyta, tad norėtųsi dabar panagrinėti Wizzair bendrovės praeitį.

Wizzair istorija, deja, nėra tokia įspūdinga, kaip Ryanair, tačiau nepaisant to, ją žinoti būtina taip pat. Wizzair skrydžiai yra pakankamai pigūs, kad lietuviai masiškai skraidytų su šia nedidele bendrove. Taigi, žadėti faktai.

2003 metai. Šeši žmonės su vengru Józsefu Váradi priešakyje įkuria Wizzair kompaniją. Iki tol Jozefas Varadi dirbo Vengrijos nacionalinių oro linijų generaliniu direktoriumi, tad turėjo visus reikiamus ryšius ir žinias naujoms avialinijoms įkurti.

2004 metai. Gegužės 19 dieną iš Katovicų oro uosto Lenkijoje pakyla pirmasis Wizzair lėktuvas. Įdomus sutapimas, bet tai atsitiko netrukus po to, kai Lenkija, Lietuva, Vengrija ir kitos šalys įstojo į Europos Sąjungą, ir šių šalių keleiviams atsivėrė Europos Sąjungos oro erdvė. Per pusmetį buvo pervežta 1,4 milijono keleivių. Azijos pigių skrydžių bendrovės Tiger Airwais įkūrėjai Indigo Partners LLC tampa didžiausiais investuotojais.

2005 metai. Wizzair atidaro bazes Bulgarijoje ir Vengrijoje. Taip pat atidaromos bazės Lenkijoje – Varšuvoje ir Gdanske. Tai jau trys bazės Lenkijoje, tad Wizzair tampa vengriška oro vežėjų bendrove dirbančia daugiausiai Lenkijos rinkoje.

2008 metai. Wizzair atidaro bazę Ukrainoje.

2009 metai. Wizzair pradeda darbą Rumunijoje, Timisoaroje ir Bukarešte, taip pat ir Cluj-Napoca oro uoste.

2011 metai. Pagrindinis biuras atidaromas Budapešte Vengrijoje. Atidaroma ir bazė Serbijoje. Naujos bazės Vilniuje, taip pat ir Čekijoje, Makedonijoje, Bulgarijoje, Vengrijoje. Pervežta jau 11 milijonų keleivių per metus.

Wizzair pradėjo rimtą konkurencinę kovą su Ryanair. Ši kova pasireiškė tuo, kad Wizzair vengia skraidyti į tuos pačius oro uostus, kaip Ryanair. Ryanair taip pat nemato savęs Rytų Europos rinkoje (tai davė suprasti Ryanair vadovas, sakydamas, kad Baltarusijos keleiviai Ryanair nelabai domina), tuo tarpu Wizzair dirba išskirtinai Vidurio ir Rytų Europos rinkose.

Ištrauka iš TV laidos „Pinigų karta“ apie Ryanair ir Wizair karą.

[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=j8Rtu895tAI’]

Kai youtube ir facebook’as nedraugauja

Facebook’e prasidėjo gan erzinantys dalykai, visokios permainos ir t.t. Na išties ne manes jie nenustebino, nes stovėti vietoj feisbukas nepasiruošęs ir tai buvo aišku nuo pat pradžių. Paskutiniu metu dažną kamuojantis klausimas, kodėl dalinantis video iš youtubės vietoj normalaus video rodymo, gauname:

[more…]

Taip, atsirado šokių tokių permainų, kurios dėl to kaltos. Suprantu, jūsų pyktį, bet viskas mūsų patogumui. Jau senokai po video grotuvu youtube.com yra gerai matomas mygtukas “share”:

facebook doesn't shows thumbnails from youtube

Taigi, spaudžiame jį ir gauname:

kaip dalinis youtube video feisbuke

Štai šią nuorodą kopijuojame ant savo facebook.com sienos ir turime normalų vaizdą, kurį matys ir Jūsų anketos draugai. Pripažinkite, jog daug maloniau matyti normaliai rodomą video, nei žaisti žaidimą “spėk kuo pasidalinau” 🙂

Gero dalinimosi, klausymo, žiūrėjimo:)

Marketingo patarimai freelancer’iams

Three marketing tips

1. Kodėl turėtų pasirinkti jus, o ne konkurentus?

Turite rasti atsakymą į į klausimą. Ir atsakymas neturėtų skambėti kaip “nes aš labiau stengiuosi”, “sunkiau dirbu”, nes konkurentai daro tą patį, patikėkite. Jūsų atsakymas turėtų skambėti kaip šūkis, kuriuo vadovautumėtės. Pagalvokite kuo jūs skiriatės nuo konkurentų, kodėl negalite pasiūlyti pigesnių paslaugų, o gal priešingai, galite? Ar kuo konkurentai yra patrauklesni, nei jūs. Suprantu, kad daug kam analizavimas atrodo bergždžias reikalas, bet analizuojant pasieksite tikrai daug ir atrasite savo kertelę. Geriau jau kelis kartus pamąstyti ir eiti teisinga linkme, nei nuėjus pusę kelio suprasti, kad einate ne į tą pusę.

[more…]

2. Kodėl klientai turėtų tave rekomenduoti kitiems ir ar pavyktų tokių klientų rasti?

Kada mes rekomenduojam ką nors? Dvejais atvejais: 1. Mums patiko paslaugos.2. Mums iš to nauda. Taigi,stenkitės pasiūlyti geriausia, ką galite ir duokite paskatinimą, kad ir nuolaidą, kuri didėtų nuo kiekvieno atvesto kliento. Viskas yra gan paprasta, nors taip ir neatrodo. Sunkiau yra pelnyti klientų pasitikėjimą. O jį pelnyti galite sunkiu darbu, t.y. rašydami, reklamuodamiesi ir sveikai įvertindami savo paslaugas. Jei jūs jau gaunate pajamas iš freelance darbų, tuomet jos neturėtų būt pastovios, jos turėtų kilti.  Jei taip nėra, galbūt tikrai vertėtų permąstyti savo darbo strategiją?

3. Nesivadovaukite bendrom taisyklėm

Blogai pilni taisyklių, pamokų kaip daryti tą ar nedaryti to.Neimkite visko aklai, kas tinka katei, netiks šuniui. Ypač tai pastebima su visokiais pamokymais užsienio bloguose, kur tikrai palankesnė rinka, o kas būna, kai tų patarimų prisigaudom mes? Nieko, būtent nieko, nes mums jie nepalankūs, nenaudingi ir tik gaištam savo laiką. Tik pats gali nuspręsti kas tau gerai ir kas padėtų pasiekti tikslo.