Interneto svetainių kūrimas: viską daryti pačiam ar samdyti specialistą?

Internetinių puslapių kūrimasKreipdamiesi į interneto puslapių kūrėjus, neturėtumėte tikėtis, kad jie be jokios priežasties ims ir pateiks labai mažas paslaugų kainas. Jos nustatomos gana paprastai – klientas pasako ko nori, o specialistai įvardija už kokią sumą bus atlikti darbai. Aiškiau kalbant, nebūna taip, kad visos kainos, kurios nurodomos iš anksto, lieka galioti esant specialiems reikalavimams. Dėl to dauguma tinklapių kūrėjų reikalauja, jog visą informaciją apie norimą interneto svetainę klientas pateiktų kuo detaliau. Tada specialistams yra žymiai lengviau apskaičiuoti kiek laiko jiems prireiks. Žinodami kiek laiko jie užtruks, jie galės tiksliai įvardinti galutinę kainą. Tad, jeigu jums rūpi kiek kainuos interneto svetainės sukūrimas, tai pirmiausia surašysite savo reikalavimus kuo detaliau.

Internetinių puslapių kūrimas vieniems klientams kainuoja žymiai mažiau nei kitiems. Kodėl taip yra? Trumpiausias atsakymas būtų – kiekvienas klientas kreipiasi su skirtingais poreikiais. Įprasta, kad kuo mažiau reikalavimų keliama, tuo visi darbai trunka greičiau. Aiškiau kalbant, jeigu jūs kreipsitės dėl smulkios informacinio pobūdžio interneto svetainės sukūrimo, tai mokėsite žymiai mažiau nei tie, kurie kreipiasi dėl stambių projektų įgyvendinimo. Stambiais projektais laikomi įvairiausi portalai, kuriuos tenka programuoti nuo visiško nulio. Paprastos informacinio pobūdžio svetainės gali būti sukuriamos ant turinio valdymo sistemų, kurias naudoja itin daug žmonių visame pasaulyje. Tokią interneto svetainę galite susikurti ir patys – visiškai neturėdami žinių.

Būtina žinoti, kad internetinių svetainių kūrimas visada turi būti atliekamas remiantis saugumo standartais. Jeigu nusprendėte, kad interneto svetainę kursite patys naudodami atvirtojo kodo turinio valdymo sistemas, tai tuomet reikėtų pasidomėti ir visomis saugumo spragomis. Žinosite kaip iš anksto įdiegti turinio valdymo sistemą, kurioje nebūtų saugumo spragų. Žinoma, jeigu patys bijote viską atlikti, tuomet reikės kreiptis į specialistus. Jie viską atliks už jus.

Kalbant apie atvirtojo kodo turinio valdymo sistemų naudojimą, turite suprasti, kad jose yra bazinės funkcijos. Norint išplėsti jas t.y. pridėti naujų funkcijų, jums teks įdiegti tam tikrus plėtinius arba turėsite samdyti specialistus, jog šie suprogramuotų jas. Tai jums kainuos papildomai.

Geriausias internetas Kaune

geriausias internetas KauneJeigu ieškote interneto, kurio kaina nebūtų labai didelė, tačiau greitis patenkintų Jūsų poreikius – tokiu atveju siūlome palyginti kuo daugiau pasiūlymų. Tuomet pasirinktas variantas Jums puikiai tiks ir patiks. Geriausias internetas Kaune turi būti vertinamas palyginus skirtingus kriterijus. Juk kiekvienas asmuo skirtingai suvokia, kas yra geriausias internetas. Kol vienam labai svarbu, kad paslauga būtų pigi, tuo tarpu kiti koncentruojasi ties greičiu. Labai dažnai naudojimosi internetu priežastys ir lemia poreikius. Kuomet jis reikalingas tik pramogoms, dažniausiai žmonės nenori labai daug mokėti. Tačiau kai jis reikalingas darbui – siekiant kokybės teks investuoti kiek didesnę pinigų sumą, kad gautas rezultatas patenkintų Jūsų poreikius. Geriausias internetas Kaune yra tas, kuris siūlo tai, ko Jums ir reikia.

Kaina

Daugeliui žmonių kaina yra pirmasis ir pats pagrindinis veiksnys, kuris lemia, kieno paslaugomis bus naudojamasi. Ir tai yra visiškai normalu, kadangi visi mes norime sutaupyti ir nepermokėti ten, kur galima paprasčiausiai to išvengti. Ieškodami skirtingų kainų naudokitės interneto teikiamais privalumais, kadangi tai bene pats paprasčiausias ir patogiausias būdas palyginti skirtingus variantus ir pamatyti skirtumus, kurie akivaizdūs kainos prasme. Kaina gali labai skirtis. Tokiu atveju svarbu detaliai įvertinti kitus kriterijus, kurie dažniausiai ir sąlygoja didelius kainų skirtumus.

Greitis

Greta kainos būtina įvertinti ir greičio parametrus. Geriausias internetas Kaune turi būti ne tik pigus, tačiau ir greitas, kad kiekvienas asmuo galėtų atlikti norimus veiksmus be jokių problemų ir nepergyventų, kad jam sunkiai sekasi. Greitis dažniausiai neatsiejamas nuo megabaitų bei gigabaitų kiekio, kurį galite sunaudoti kiekvieną mėnesį. Priklausomai nuo to, kiek kompiuterių namuose naudosis internetu – reikia atitinkamai pasirinkti ir labiausiai tinkamą variantą.

Mobilus arba wifi internetas

Flešinis internetas dažniausiai naudojamas laiškams atrašyti ir panašiai, kadangi nėra funkcionalus kai namuose naršote savo poreikiams. Tokiu atveju kur kas geriau pasirinkti įprastą belaidį internetą, kuris veikia efektyviai ir be jokių problemų ne tik visuose namuose, tačiau dažniausiai ir lauke atlikti reikalingus darbus.

Wifi internetas prie flešinį laimi dėl daugelio priežasčių. Kai kurios įmonės duoda visiškai nemokamai naudotis internetu, tad sutaupykite ten, kur tai padaryti yra taip paprasta.

Sąlygos

Labai blogai, kai žmonės per skubėjimą neįsiskaito sąlygas, kurios dažniausiai ir nulemia naudojimosi internetu kokybę, kadangi šiuo metu dažniausiai sąlygos būna pateikiamos internete – galite greitai ir patogiai su jomis susipažinti nejaučiant prievartos, kad reikia kuo greičiau padėti parašą. Sąlygų skaičius dažniausiai būna labai didelis, tad jeigu jums lieka kažkas neaišku – būtinai reikia kuo detaliau išsiaiškinti.

Pigiausias internetas Kaune patenkins Jūsų poreikius. Svarbiausia yra tik jį gebėti atrasti.

 

Parduodantys tekstai – specifinis žanras, gebantis parduoti

parduodantys tekstaiTarp tekstų rašytojų ir rinkodaros specialistų sklando įdomus terminas – parduodantys tekstai. Kas tai yra ir su kuo „valgoma“?

Ar tekstas gali parduoti?

Iš pradžių galbūt atrodo keista, kad tekstui pritaikytas apibūdinimas „parduodantis“. Juk tai ne turgaus prekeivis, ne koks produktų siūlytojas. Visgi tekstas turi savitą charakterį, tai ne vien raidės ir skyrybos ženklai. Jei pakaktų tiesiog paskrebenti keletą raidžių ir sudėti kelis skyrybos ženklus, tikriausiai gautume tokią kratalynę: „abcd,,,qwe;qqqccc(yyy)))“. Sklandus, paveikus minties perteikimas – štai kas žodžius padaro gyvybingus.

Tad koks atsakymas į antraštę? Ar tekstas gali parduoti? Taip, bet ne visada.

Kada ir koks tekstas gali parduoti? Norint tai išsiaiškinti mums svarbūs du klausimai:

1) koks?

2) kada?

Kokie parduodantys tekstai efektyviai veikia ir kada jie veikia? Dalis atsakymo pateikta kiek aukščiau. Prisiminkite šį sakinį: „Sklandus, paveikus minties perteikimas – štai kas žodžius padaro gyvybingus.“ Šiuo teiginiu remiantis galima teigti, kad labai svarbu profesionalumas. Ar žodžiai „įmonei dabar nepelningas periodas, todėl norėtume, kad ką nors iš mūsų nupirktumėte“ yra paveikūs? Vartotojai į tokius žodžius reaguotų keistai. Kaip įžeidimas nuskambėtų ir tokia frazė kaip „jei nepirksi iš mūsų, būsi kvailas“.

Geri parduodantys tekstai vartotojų neįžeidinėja, neprašo gailesčio. Tačiau adresatą pasiekia.

Kokie turėtų būti parduodantys tekstai, jau supratome. O kada tokio žanro tekstai veikia? Tai įdomus ir skatinantis pasukti galvą klausimas. Universalaus recepto nepateiksime. Aktuali sąvoka – vartotojų grupės. Santechniku skirtas skatinimas greičiausiai nesuveiks norint įsiūlyti prekę bibliotekininkei. O bandymas parduoti automobilį skiriasi nuo bandymo parduoti kompiuterį ar knygą.

Prieš rašant parduodantį tekstą vertėtų nusistatyti, kam jis bus skirtas. Tam reikalinga vaizduotė. Adresatas charakterizuojamas pagal įvairius kriterijus ir tokiu būdu galima išsiaiškinti, kokia kryptimi rutulioti mintis.

„Geriausio kampo“ paieškos

Parduodantys tekstai nėra matematika. Bet tai nereiškia, kad jie rašomi itin lengvai. Kartais vieno, paties geriausio, žodžio paieškos užtrunka tikrai ilgai. Kartais minčių šturmo principu rašoma daugybė variantų, kol vėliau atrenkamas labiausiai patinkantis.

Kaip fotografai ieško, kuriuo kampu fotografuoti, taip ir tekstų kūrėjai galvoja, kokią idėją vystyti. Labai praverčia asociatyvus mąstymas. Įtakos teksto pavidalui turi ir minėtos vartotojų grupės. O apibendrinant „geriausio kampo“ paieškas galima teigti, kad tai yra įvairių procesų visuma.

Ankstesnėse eilutėse aptartas tekstų žanras specifinis, reikalaujantis talento. Taip pat reikalaujantis kaip reikiant pasukti galvą ir atrasti geriausius rakursus.

 

 

SEO paslaugos: kaip teisingai optimizuoti nuotraukas?

buk-pirmas.ltKeista, tačiau tiek daug rašydami ir skaitydami apie SEO paslaugai svarbų turinį, dažnai, pamirštame nuotraukas ir paveikslėlius. Tinkamas nuotraukų optimizavimas yra būtinas kiekvienos svetainės ar internetinio projekto vidinės optimizacijos proceso dalis. Juolab, ši informacija nėra nei karinė paslaptis, nei aukštasis pilotažas. Keletas patarimų iš SEO paslaugos buk-pirmas.lt ekspertų.

SEO paslaugos  ir Vizualinis marketingas

Kol paieškos sistemos neišrado gudresnio algoritmo vertinančio arba suprantančio svetainės dizainą, tol nuotraukas optimizuojame pagal prierašus ir Joms suteiktus pavadinimus. SEO paslaugos vizualinio marketingo srityje Lietuvoje vis dar žengia pirmus žingsnius. Vis dėlto, galime užsimerkti akis prieš daug dalykų, bet tikrai nederėtų numoti ranka į milžinišką lankytojų srautą sugeneruojančią sritį.

Svarbu atminti, kad svetainės prisijungimo laikas (puslapių atidarymo laikas) yra be galo svarbus kriterijus paieškos sistemoms. Kuo didesnė nuotrauka, tuo puslapio atidarymo laikas ilgėja. Neaukokite paveikslėlių kokybės, tačiau kaip įmanoma labiau sumažinkite paveikslėlių ir nuotraukų dydį. Tačiau tai svarbu daryti pačiam – rankiniu būdu. Kaip galėdami venkite automatinės nuotraukos sumažinimo funkcijos, nes Jūs matysite mažytę nuotrauką, o svetainė puslapį kraus lyg milžinišką dinozaurą.

Alternatyvus tekstas

Alternatyvus tekstas dažniausiai žymimas arba iš programuotojų lūpų išeina kaip ALT. Ši žyma skirta tam, kad Jūs paieškos valdiklius supažindintumėte su nuotraukoje pavaizduotu vaizdu. Geriausia jeigu šiam kelių žodžių aprašymui panaudotumėte raktinį žodį. Jeigu sistemoje nėra atskiros eilutės ALT apibūdinimui, tiesiog prie HTML kodo žymos įterpkite ALT= „ …”

Antraštės ir pavadinimas

Yra dvi SEO paslaugos auksinės taisyklės. Jose rašoma, kad įkeldami nuotrauką į serverį pasistenkite pavadinti nuotraukos failą taisyklingu raktiniu žodžiu arba fraze, pagal, kurią norėtumėte, kad lankytojai galėtų ją rasti ir identifikuoti.

Antroji taisyklė skelbia, kad tarp nuotraukų antraščių ir užimamų reitingų paieškos sistemose tiesioginio ryšio nėra. Bet vis gi… Jeigu ne dėl SEO paslaugos ar nuotraukos optimizavimo, tuomet dėl lankytojo parašykite tinkamą, t.y. teisingą ir neklaidinančią, antraštę. Įsivaizduokime vaizdelį, kuomet lankytojas greitai užbėga į Jūsų svetainę, tačiau pamato, kad ten nėra nieko ko jis ieškojo, kad jis buvo suklaidintas ir išsigandęs arba nepatenkintas išbėga. Viskas įvyksta per minutę ar net kelias sekundes. Kas tuomet nutinka paieškos sistemoje? … Įsijungia atšokimo rodiklis (angl. bounce rate). Kuo jis aukštesnis, tuo mažesnis Jūsų svetainės reitingas paieškos sistemose. Todėl kartais dėl žemų reitingų kaltos tampa ne SEO paslaugos, o turinio ir nuotraukų, bei antraščių neatitikimas.

Čia išvardintos vos kelios nuotraukų ar paveikslėlių optimizavimo taisyklės, kurios neužima daug laiko, tačiau turi didelį SEO paslaugos  svorį. Kartais tereikia kelių minučių ir žinojimo ką po ko daryti, kad pasiekti puikius rezultatus. Jeigu dvejojate arba turite klausimų – rašykite.

 

Draudimas internetu: populiari ir patogi paslauga

KASKO draudimas kainaKaip ir tikriausiais pastebėjote dabar didelė dalis įvairiausių paslaugų ir prekių yra suteikiama internetu. Dabar galima ne tik rezervuoti ir pirkit lėktuvo bilietus, užsisakyti viešbutį visai kitame pasaulio krašte, užsirašyti pas gydytoją, bet ir pirkti maisto produktus, kurie vėliau pristatomi tiesiai į namus. Visą tai ir dar daugiau įvairiausių paslaugų yra suteikiama būtent interneto dėka, net neišėjus iš namų. Dabar net vestuves galima išsikelti sėdint darbe ir perkant reikiamiausius dalykus. Sąrašą ir pavyzdžius galima vardinti ir vardinti, tačiau tam dabar nėra laiko, geriau pakalbėti apie konkrečią ir svarbią paslaugą, kuri suteikiama internetu, bet apie ją žino ne visi. Viena, labai svarbi ir visiems vairuojantiems aktuali tema — draudimas, kuris yra privalomas kiekvienam turinčiam transporto priemonę. Be privalomo draudimo geriau nevažiuoti ir nerizikuoti, kadangi už atliktą žalą kitam teks susimokėti pačiam, o kitu atveju moka draudimas.

Seniau draudimą reikėdavo pirkti ir bendrovių, vėliau draudimą buvo galima nusipirkti ir degalinėje ar didesniame prekybos centre, o dabar draudimo bendrovės siūlo jį įsigyti tiesiog neišėjus iš namų — internetu. Kadangi įvairios paslaugos keliasi į virtualią erdvę, tai draudimo bendrovės taip pat sugalvojo palengvinti klientų dalią, kartu atpiginant draudimo polisus. Nors kai kam tai atrodo sudėtingas procesas, tačiau viskas labai paprastai aprašyta, tiesiog reikia įsiskaityti, o jei ir kyla koks klausimas, visuomet galima paskambinti konsultantui ar parašyti virtualiam operatoriui, kuris atsako į klausimus.

Daugelį domina ne vien paprastas, privalomas draudimas, bet ir KASKO, kuris suteikia daugiau draudimo sąlygų. Jei galvojate, kad negalite internetu apsidrausti šiuo draudimu, tai klystate. Nes daugelis draudimo bendrovių taip pat suteikia KASKO draudimą būtent internetu. Žinoma, svarbu, kad automobilis atitiktų visas sąlygas, bet jei laikomasi taisyklių, galima lengvai nusipirkti šį draudimo polisą. KASKO draudimas kaina priklauso nuo automobilio modelio, jau naujumo.

Kaip ir kitos paslaugos, taip ir draudimas internetu yra pigesnis, nei perkant tiesiogiai. Kadangi išvengiami papildomai mokesčiai, o ir patogumas garantuotas. Tiesiog svarbu turėti banko sąskaitą ir spausdintuvą, o tuomet jau galima pirkti draudimą bet kokiu paros metu. Tiek TPVCA, tiek KASKO draudimas kaina yra suteikiamas su papildomomis pačio kliento norimomis sąlygomis.

Pirkėjų atsiliepimai – kaip juos gauti iš pirkėjų

pirkeju atsiliepimaiElektroninės komercijos srityje sujudimas: Kaip padaryti, kad pirkėjai rašytų ne tik neigiamus atsiliepimus, bet ir teigiamus? Kai kažkas nepasiseka, ar įsivelia kokia darbuotojo klaida, tokie atvejai vos ne respublikinėje žiniasklaidoje nušviečiami. Išpučiamas milžiniškas burbulas, dėl kurio įmonės reputacijai kenkiama labai stipriai. Tuo tarpu gerų atsiliepimų niekas nebenori matyti…

Pirkėjų atsiliepimai yra didelis kiekvienos el. parduotuvės pliusas, tik klausimas – kaip jų gauti? Su tokia dilema susiduria sistemos Evertink.lt kūrėjai. Jie rūpinasi, kad el. parduotuvėms būtų suteikiama galimybė ne tik gauti klientų atsiliepimus, bet ir juos valdyti. Kam gi to reikia? Padėkojo žmogus už gerą aptarnavimą ir viskas, sudie!

Deja, toks požiūris yra atgyvenantis (deja, dar ne atgyvenęs visiškai). Pasižiūrėkite į didžiausią pasaulio el. parduotuvę Aliexpress. Joje viskas daroma, kad žmogus tik paliktų atsiliepimą, arba bent jau įvertinimą žvaigždutėmis. Jei jau nieko konkretaus negali parašyti, tai bent jau tegul pažymi žvaigždutes. Jos yra sumuojamos ir pardavėjas gauna deimantus, karūnas ir kitokius „ženklelius“, kurie liudija, jog jis yra patikimas ir aptarnauja savo klientus puikiai. Iš ko pirksite tą pačią prekę už labai panašią kainą – už to, apie kurį nieko nežinote, ar iš to, kuris turi daug teigiamų įvertinimų ir komentarų, kad prekės geros, atėjo laiku ir pan.? Akivaizdu, kad iš kitų žmonių vertinamo pardavėjo.

Lietuvių el. parduotuvėms laikas susirūpinti. Kai parduotuvių daug ir kainos labai daug nesiskiria, įjungiami kiti faktoriai ir pirkėjų atsiliepimai rikiuojasi svarbiausiųjų sąrašo viršuje.

Kaip el. parduotuvės galėtų paskatinti pirkėjus palikti atsiliepimus?

Evertink.lt kūrėjai ir el. komercijos specialistai vieningos nuomonės: būtina įtraukti objektyvius komentarus į lojalumo programą. Deja, tokių programų turi vos kelios parduotuvės. Štai pigu.lt turi savo piguEurus. Už kiekvieną teigiamą ir moderatoriaus patvirtintą atsiliepimą pirkėjui gali būti pervedamas 1 piguEuras. Jo galiojimas ribotas, todėl dažniausiai el. parduotuvė nieko nepraranda, jei pirkėjas nėra dažnas. Pirkėjui rodomas dėmesys ir galima 1 euro nuolaida sekančiam apsipirkimui tikrai gali paskatinti parašyti atsiliepimą.

Kita problema – kas administruos tuos šimtus atsiliepimų per dieną? Čia į pagalbą ateina Evertink.lt sistema, kurios darbas užtikrinti unikalius ir objektyvius pirkėjų atsiliepimus. Kaip jie tai daro – jau kito straipsnio tema…

Aišku, yra ir kitų būdų. Vienas jų užsienyje populiarūs nuolaidų kodai. Deja Lietuvoje su jais dirbama irgi labai mažai.