Atgalinių nuorodų plėtimas

seoKaip žinia, SEO susideda iš dviejų pagrindinių sričių: vidinio bei išorinio optimizavimo paieškos sistemoms. Svetainė turi būti techniškai tvarkinga ir pasižymėti kokybišku turiniu, tačiau neabejotinai reikšminga ir tai, jog kažkas svetainę pamatytų, teigiamai įvertintų ir taptų klientu. To ir siekiama užsisakant SEO paslaugas. Kaip SEO specialistai (vieni tokių yra www.seoaudit.lt) skleidžia informaciją apie konkrečias svetaines? Vykdydami išorinį SEO – rūpindamiesi atgalinių nuorodų į tam tikrą svetainę sklaida.

Atgalinės nuorodos itin reikšmingos siekiant pagrindinio SEO tikslo – kuo aukštesnio reitingo paieškos sistemose. Kuo daugiau kokybiškų nuorodų, nukreiptų į konkrečią svetainę, tuo aukštesnėje paieškos sistemų pozicijoje pastaroji atsiduria.

Egzistuoja keletas skirtingų strategijų, kuriomis remiantis galima plėsti atgalines nuorodas. Visų pirma, nuorodos gali būti talpinamos kitose svetainėse. Svarbu, jog tų svetainių tematika būtų artima. Rekomenduotina, jog svetainė būtų žinoma, kokybiška ir turėtų kuo aukštesnį reitingą paieškos sistemose. Kokiu būdu nuoroda gali atsidurti kitoje svetainėje? Yra keletas variantų: užmezgami partnerystės ryšiai su tos pačios rinkos dalyviais ir tarpusavyje keičiamasi nuorodomis arba naudojamasi nuorodų pardavimo paslauga, kai už sutartą sumą nuoroda kuriam laikui patalpinama pasirinktoje svetainėje.

Nuorodos, raktinių žodžių pavidalu, gali būti pateikiamos ir tekstuose, publikuojamuose kitose svetainėse (geriausia, kažkuo susijusiose).  Taip pat informacija apie svetainę skleidžiama tinklaraščiuose, forumuose, kuriuose lankosi asmenys, besidomintys užsakovo veiklos sritimi. Tiek straipsniai, tiek komentarai turėtų būti įdomūs, jog patrauktų skaitytoją ir ragintų atsidaryti pateiktas nuorodas.

Minėta, jog atgalinių nuorodos lemia svetainės vietą paieškų sistemose. Reikia pažymėti, jog reikšminga ne tiek nuorodų kiekis, tačiau jų kokybė. Kaip reaguotumėte, jei svetainėje apie satanizmą išvystumėte nuorodą į vestuvių suknelių salono tinklapį? Arba nuorodą į knygyno svetainę, patalpintą puslapyje, su daugybe gramatinių klaidų? Tas pats pasakytina ir apie tekstus, kurių pagalba platinama nuoroda: reikia kokybiško, įdomaus turinio, o ne tokio, kuriame pilna raktinių žodžių, tačiau nėra prasmės.

Taigi, atgalinių nuorodų plėtimas – nemažai darbo ir laiko reikalaujanti SEO proceso dalis, tačiau jos indėlis siekiant tikslo itin reikšmingas.

Tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *