Atostogos Kipre prie baseino

baseino uzdengimasIr vasarai pasibaigus norisi keliauti, patirti geriausius įspūdžius, pamatyti, kaip atrodo šilti kraštai. Su tokiu požiūriu net nešovė į galvą, kad rudenį šiltuose kraštuose, prabangiuose viešbučiuose gali vykti baseino uzdengimas. Tačiau iš tiesų stebėtis nėra ko. Juk taip, kaip atšąla oras Lietuvoje ir visur būna baseino uzdengimas, taip tas pats yra padaroma ir kitur, pietuose.
Kur keliauti žiemą
Ko mes tikėjomės? Mes tikėjomės, kad vasario mėnesį šiek tiek sušilsime kojas šiltesniuose kraštuose. Kad atvyksime į vietas, kur bus šilta, saulėta, kur prie žydro mėlyno baseino galėsime degintis, gerti kokteilius. Tikėjomės, kad gal jau ir nebus taip karšta kaip vasarą, tačiau kad būtų kažkoks baseino uzdengimas tikrai nesitikėjome. Norėjosi pasirinkti tikrai gerą viešbutį. Vasarą Kipre atostogos brangesnės, o štai žiemą gali ilsėtis visiškai pigiai. Gali atkeliauti į puikią poilsio vietą su 70 proc. nuolaida. Mes pasirinkome tikrai jaukius apartamentus. Juose turėjo būti viskas, ko mums reikėjo – televizorius, virtuvė, atskira vonia, dušas, patogios plačios lovos. Todėl buvo labai patogu ir malonu, kad tai buvo galima gauti už tokią kainą. Visada taip darau – vasarą keliauju po Lietuvą, kurioje ir taip būna šilta, o žiemą pasuku kitais keliais ir keliauju į užsienį. Ten, kur vasaros metu būtų tiesiog per karšta atsidurti, žiemą būna puikiausias metas atostogauti. Tačiau mus pasitiko pageltę palmės ir baseinu uzdangos. Turėjome pripažinti – jau tikrai žiema, ir ji palietė ne tik mūsų snieguotus laukus.
Rinkomės iš kelių viešbučių
Galėjome rinktis viešbutį pačiame miesto centre, senamiestyje, arba vieną šiek tiek toliau. Ten ir buvo tos baseinu uzdangos. Ant žemėlapio buvo aišku, kad eiti iki namų tektų ne ilgai, tačiau kai atvykome, pamatėme, kad ten yra nemažai kelio, kadangi kaip tik tas pagrindinis kelias buvo remontuojamas. Taigi, taip susiklostė, kad vidury nakties turėjome eiti rekonstruojamais kelkraščiais ir tokiu būdu pasiekti kelionės tikslą. Visgi, pasirinkome būtent šį viešbutį, nes jis atrodė patrauklus dėl savo interjero, dėl patogios virtuvės ir vonios, dėl gražių palmių, artumo prie jūros ir to, ko galiausiai nebuvo, nes buvo tik uždanga baseinui.
Baseinas buvo uždengtas
Taigi, didžiausias skausmas ir buvo dėl to, kad baseino plėvelė nuo pradžių užtraukė visą baseino viršų. Iš pradžių, tik atėję į viešbutį, supratome, kad kažkas ne taip. Tačiau tikėjomės, kad baseino apsauga yra užtiesta dėl kažkokių dabar vykstančių darbų. Vėliau sužinojome, kad tai ne laikinas baseino paruošimas žiemai, o nuolatinė jo būklė šaltuoju sezonu. Nors Kipre ir nėra labai šalta, tačiau vis tiek pasistengta, kad baseinas išliktų švarus, nesuterštas žiemos. Jis buvo uždengtas, kad neprikristų lapų ar kokių nors vabzdžių. Kadangi vanduo nešildomas, tai ir išsimaudyti jame negali. Taigi, galiuausiai teko pripažinti, kad mūsų bandymas sutaupyti ir atvažiuoti į prabangų viešbutį žiemos metu, kad nereikėtų už atostogas mokėti dvigubai, nuėjo, galima sakyti, perniek. Kad jau taip atsitiko, nusprendėme per daug neliūdėti ir mėgautis poilsiu, koks jis buvo.
Ir be baseino pramogų vis tiek buvo labai smagu pasibastyti po Kiprą, pasidžiaugti šia didele ir multikultūrine sala Viduržemio jūroje. Ne kasdien juk ateisi į sostinę, kurioje pusė priklauso turkams, o pusė graikams. Ne kasdien pasivaikščiosi nedidele egzotiška sala, kurioje būta tiek daug archeologinių kasinėjimų.

Categories:

Comments

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Kategorijos

Naujausi

Temos

automobiliai automobiliu nuoma auto nuoma baldai blogas buhalterinė apskaita buhalterinės paslaugos butai dienos tema dovanos drabužiai el. parduotuvės elektra finansai greitas kreditas Internetas Kaunas kreditai kreditai internetu kreditas kreditas internetu logistika maistas maisto papildai nuoma paskola paskolos paskolos internetu pinigai prezervatyvai Reklama reklama internete remontas santykiai seksas SEO Seo paslaugos sportas technika vaikai vestuvės Vilnius vyrai šeima šildymas