Ne vienas iš elektroninių parduotuvių savininkų darbus pradeda tada, kai el. parduotuvė jau būna sukurta. Tokiu būdu visi reikalingi tekstai pradedami ruošti pasileidus el. parduotuvę. Sugaištama nemažai laiko, o to būtų galima išvengti. Viskas eitų kur kas sklandžiau, jei būtų laiku atliekami paruošiamieji darbai.
Iliustracijos
Labai daug laiko užtrunka reikalingų iliustracijų surinkimas, apdorojimas ir sukėlimas. Šis darbas gali būti atliekamas dar prieš paleidžiant elektroninę parduotuvę. Viskas, ko reikia – tinkamai susirūšiuoti savo prekių katalogą ir kaupti reikalingą informaciją. Elektroniniu parduotuviu kurimas užtrunka apie mėnesį, bet paskui dar keletą mėnesių dirbama su turiniu, todėl iliustracijomis pasirūpinti reiktų iš karto. Ypač, jei jų reikia ieškoti internete ar kaulyti iš tiekėjo.
Prekių aprašymai
Prekių aprašymai dažniausiai yra paliekami paskutiniu darbu. Deja, taip neturėtų būti. Tai labai svarbus darbas, kurį padaryti būtina patiems arba samdant profesionalus. Iš karto el. parduotuvių savininkai dievagojasi, kad neturi laiko… Pradiniame etape daug laiko nereikia, pakanka paruošti trumpus prekių aprašymus, kuriuos bus galima plėsti vėliau, kai parduotuvė bus paleista ir ims veikti.
Bendrinė el. parduotuvės informacija
Kas paruoš pirkimo taisykles, privatumo politiką, pristatymo ir grąžinimo taisykles ir kitus svarbius tekstus? Kartais jiems gali prireikti ir profesionalaus teisininko akies, todėl palikti jų paskutinėje vietoje taip pat nevalia. Vogti iš kitų parduotuvių taip pat negalima. Viskas turi būti pritaikoma būtent vienai konkrečiai parduotuvei.
Turinio strategija
Kyla klausimas: kodėl tai paruošiamasis darbas? Juk ir be turinio strategijos elektroniniu parduotuviu kurimas yra visiškai sklandus. Tik iš pirmo žvilgsnio. Kai parduotuvė paleidžiama ir tada sėdama prie turinio strategijos, paaiškėja, kad į technines užduotis nebuvo įtraukti tokie svarbūs moduliai kaip tinklaraštis, nukreipimo puslapiai, DUK, naujienlaiškių siuntimas ir t.t. Tenka daryti juos vėliau, o tai kur kas sudėtingiau ir reikalauja papildomų resursų bei finansų. Jei viską nusimatome iš karto, kūrėjai gali paruošti tuos reikalingus modulius – iš karto jais naudotis nebūtina.
Atsiskaitymo metodai
Jais reikia rūpintis iš anksto, nes su atsiskaitymo metodų tiekėjais reikia derinti sutartis ir derėtis dėl palankesnių sąlygų. Kai tai daroma jau sukūrus el. parduotuvę, patiriama daug streso, nes be mokėjimų el. parduotuvė gali būti tik elektroninis prekių katalogas. Ši problema aktuali beveik visiems, kas nori įsidiegti tesioginius apmokėjimus per el. bankininkystę, nes viską reikia derinti su bankais. O jie nėra linkę visko daryti greitai ir nepasiduoda jokiam spaudimui.
Aišku, dar prieš kuriant el. parduotuvę reikia aiškiai susiformuluoti ir rinkodaros strategiją.
Parašykite komentarą