Google reklama – efektyviausias būdas reklamuotis internete

Google reklamaNėra ko čia ginčytis. Google reklama yra antras pagal efektyvumas reklamos būdas pasaulyje. Paklausite, kas yra pirmas? Rekomendacijos arba „word of mouth“ reklama, kai vienas žmogus kitam rekomenduoja įmonę, verslą ar paslaugo teikėją. Su šią beveik šimtaprocentinio efektyvumo reklama konkuruoti gali tik PPC reklama Google AdWords. Tokiu būdu Google reklama tampa efektyviausia reklamos forma internete, nes „word of mouth“ internete tampa kitokia reklamos forma, arba jos efektyvumas sumažėja (pasitikėjimas žmonių rekomendacija yra menkas dėl identiteto).

Google reklama veikia paprastai. Ji parodoma tik tada, kai ieškomas turinys turintis tam tikrus raktinius žodžius. Tai reiškia, kad jei su reklamine žinute susiejate 5 raktinius žodžius, ji bus rodoma tik tada, kai kas nors paieškoje suves būtent tuos raktinius žodžius. Jei padarys klaidą, deja, reklama nebus parodyta.

PPC (Pay Per Click) reklama yra labai patraukli ir tuo, kad mokėti reikia ne už parodymus (impressions), bet už paspaudimus. Tai reiškia, kad mokama už realiai atvestą lankytoją, o ne 1000 pamačiusių reklamą arba jos nepastebėjusių, nes ji buvo patalpinta kur nors giliai tarp kitų reklamų. Taigi Google reklama gali atvesti realius pirkėjus, susidomėjusius preke arba paslauga, kurią reklamuojate. Jei tas lankytojas iš jūsų nenupirko, reiškia nesugebėjote jau savo puslapyje jo įtikinti, kad jūsų pasiūlymas yra pats geriausias ir reikia juo pasinaudoti dabar pat. Čia prasideda kita rinkodaros sritis (landing page), į kurią šiame straipsnyje nesigilinsime.

Google reklama yra sukurta taip, kad ją valdyti galėtų kiekvienas, tačiau, kaip ir bet kuriai kitai reklaminei kampanijai, taip ir kontekstinei reklamai reikia patirties, žinių ir sugebėjimų. Lietuvoje rengiami net kursai, kurių metu mokomi žmonės būtent kaip valdyti savo Google Adwords kampanijas. Investuoti savo laiką į reklamos industrijos suvokimą galima, bet greičiau ir paprasčiau visada yra nusamdyti profesionalus, kurie su tuo dirba kas dieną. Jūs paleisdami vieną kampaniją sugaišite kelias dienas, o jie – vos pora valandų. Vieną valandą atliks analizę, kitą – surašys raktinius žodžius ir reklamą ir viskas – liks tik kantriai stebėti rezultatus ir reaguoti į susidariusią situaciją. Tai profesionalų darbas, kuriems ir reiktų patikėti Google reklamos vykdymą. Galite tiesiog pakenkti sau, o ne padėti. Juk už paspaudimus reikia mokėti, tad galite prarasti nemažai pinigų, ko profesionalai tikrai neleis padaryti.

Išbandykite Google reklamos galimybes jau dabar!

Tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *