Kas yra Google AdWords reklama ir kokia šios paslaugos nauda?

Google AdWordsTinkamai plėtojama reklama kelia įmonės žinomumo rodiklius ir plečia vartotojų gretas. Svarbiausias reklamų skirties bruožas – jų pateikimo forma. Nuo seniausių laikų žinoma tekstinė, vaizdinė ir garsinė reklama, modernėjanti drauge su besikeičiančia visuomene. Skirtingos reklamos formos naudojamos skirtinguose kanaluose. Skaitmeninėje erdvėje didžiausius srautus generuoja tekstinė reklama, derinama su vaizdiniais ir garsiniais elementais. Tiesa, negalima pamiršti ir neigiamos reklamos pusės – aiškiais atrankos kriterijais neapibrėžta informacija dažniausiai neatitinka vartotojų poreikių. Minėtosios kategorijos perversmas siejamas su Google AdWords reklama, kuri ėmė teikti tekstinės formos žinutes, atsižvelgdama į vartotojų užklausas Google paieškos sistemoje. Šiandien AdWords yra viena efektyviausių trumpalaikės reklamos formų, gebanti generuoti itin didelius klientų srautus.

Verslininkai, siekiantys aukščiausių rezultatų, turi būti matomi paieškos sistemoje. Atlikti tyrimai patvirtino, kad Lietuvoje daugiau nei 95 proc. interneto vartotojų aktualios informacijos, pageidaujamos kategorijos prekių ir paslaugų ieško naudodamiesi Google paieškos sistema. Jei norite būti pastebėti, jums bus reikalinga Google AdWords reklama, jūsų skelbimą rodanti pirmojo puslapio viršuje arba dešiniame lango šone. Vienas svarbiausių minėtosios reklamos formos pranašumų yra tai, kad reklama nėra nei įkyri, nei erzinanti, kadangi vartotojas pats ieško jūsų siūlomų prekių ar paslaugų.

Google AdWords reklama – tai didžiausio paieškos tinklo Google siūloma reklamos forma, talpinanti reklaminius tekstus ne tik Google paieškos sistemoje, bet ir kituose AdSence sistemos tinklalapiuose. AdWords reklamos sėkmės pagrindas – bendradarbiavimas su rinkodaros profesionalais, galinčiais užtikrinti aukščiausius rezultatus. Minėtoji sistema siūlo milžinišką statistikos duomenų bazę, padedančią analizuoti ne tik konkrečios reklamos kampanijos informaciją, bet ir visą Google rinką. Minėtieji duomenys leidžia pasirinkti tinkamiausius raktažodžius ir raktines frazes, padedančias pritraukti maksimalų potencialių klientų srautą. Tai itin lanksti ir patikima reklamos forma, leidžianti prisitaikyti prie vartotojų poreikių, lūkesčių ir paieškos įpročių.

Vienas svarbiausių Google AdWords reklamos privalumų – išskirtinai palanki atsiskaitymo už reklamą sistema. Vartotojas moka vadinamuoju CPC būdu, t. y. mokama už kiekvieną paspaudimą ant reklamos. Kitaip sakant, mokama tik už jūsų reklama susidomėjusius klientus. Kalbant apie sistemos privalumus, būtina paminėti ir itin lengvą Google AdWords sistemos naudojimą. Minimalistinė programa nereikalauja nei specifinių žinių, nei ilgo ir kruopštaus darbo. Be to, jūs galite rinktis pageidaujamas reklamos pozicijas. Pagrindinė pozicija matoma didžiausiam lankytojų srautui, tačiau ši reklama kainuoja brangiau. Kitos pozicijos yra pigesnės, tačiau jos yra mažiau matomos, t. y. sulaukia mažesnio vartotojų srauto.

Tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *