Kodėl tu vis dar neuždirbai internete

Šį straipsnį paskatino parašyti debatai su kolegomis.  Visi esame išbandę įvairias internetinio uždarbio galimybes, vieniems pasisekė, kitiems ne taip. Tačiau esminis dalykas kodėl mes neuždirbame, manau, yra uzdarbis internetekur kas paprastesnis. Kol dauguma spėja uždirbti iš įvairių kompanijų, koks nors vidutinis interneto vartotojas Petras svajojantis apie geresnį gyvenimą neuždirba nieko net ir spaudinėdamas reklamas visokiose Neobux.com ir pan. svetainėse. Mano pradžia buvo tokia pat kaip Petro – sunki, tačiau vėliau suvokiau ko reikia ir ko nereikia norint uždirbti.

 

[more…]

Kodėl neuždirbi internete

1. Internetas nėra naujiena ir kuo daugiau žmonių juo naudojas tuo sunkiau tampa uždirbti. Papasakosiu kodėl.. Nors atrodytų kaip tik, kuo daugiau žmonių – tuo daugiau uždirbsi, tačiau yra kiek kitaip, Kiekybė gerai, bet su kiekybe atsiranda konkurencija, kuri žemina kainas. Pvz. Petras sugalvojo pardavinėti el.knygas, tuo tarpu kitoj žemės pusėj koks nors japoniškas Petras daro tą patį. Atėjo tokia diena, kai jie susitiko internete ir norėdami pritraukt klientų, kiekvienas pradėjo mažint kainas, o kol jie pešėsi pridygo dar daugiau tokių pardavėjų, tad rinka tapo perpildyta. Taip ir su visom uždarbio galimybėm internete. Jos tiesiog tampa perpildytos ir žmonėms turint iš ko rinktis, jie natūraliai renkas pigesnį, paprastesnį variantą.

2.Žmonės internete ieško to, ko jiems trūksta. Viskas kaip ir realiame pasaulyje. Vieni ieško pramogų, kiti kaip išsikepti kiaušinienę, pasigrąžinti nagus ar susipinti plaukus.  Dauguma siekiančių uždirbti tą pamiršta ir rašo tik sau įdomiomis temomis. To pasekoje svetainė neturi vertės ir niekas neperka reklamos, nesilanko, svetainė merdėja.Ir galų gale matai žmogų, pradedantį pesimistiškai žvelgti į galimybes uždirbti internetu…

3. Bloginimas yra realybė. Sakykim Petras, taip vis dar tas pats Petras, atidarė mobiliųjų telefonų parduotuvę miesto centre. Gera vieta, puikiai matomas pastatas, didelės vitrinos, tačiau, kad ir kiek Petras pirktų reklamos, vaikščiotų ir mėtytų į pašto dėžutes reklamines skrajutes, žmonės tik užeina ir išeina. Pelno nėra, nes Petras yra “rimtas verslininkas”. Jam nerūpi kvailos akcijos, prekės vertės kūrimas, parduotuvės patrauklumas, jis tiesiog štampuoja kitų verslo modelį. Ta pati bėda ir su internete esančiomis svetainėmis. Jos tiesiog viena kitos klonai. Kai kurios svetainės net nėra įsimenamos, tiesiog aplankei ir užmiršai, o tai nėra gerai. Turi turėti ką pasiūlyti žmonėms, o tada jau galima galvoti apie monetizavimą. Nori uždirbti – kurk savo brandą ir nesistenk būti vienas iš daugumos, būk kitoks, nes originalumas traukia.

4. Galvojam kiek pelno uždirbsim, nors dar net nežinom kaip tai padaryti. Aš ir taip elgdavausi, taip elgiasi visi, patikėkit. Tenka bendrauti su daug žmonių, norinčių uždirbti internete. Visi iki vieno nepradėję dirbti pasakoja ką veiks su pinigais. Puiku, kad turime svajonių, bet reik būt realistams, nes svajonės pinigų neatneš, jos tiesiog padės juos iššvaistyti. Uždirbti galima gan paprastais, laiko patikrintais būdais, tačiau jei sugalvojote ko dar nėra – darykite, galbūt kaip tik tai ir papildys kiaulę – taupyklę.

5.Ką darai, kad išsiskirtum iš konkurentų? Apie tai susimąstau dažnai ir tiesą sakant sprendimą rasti sunkoka. Deja, jo neranda ir daugelis kolegų – blogerių. Taip yra, nes internetas jau sotus tokių visokių galvotojų ir aš manau  yra du keliai:

1. Padaryti kažką šokiruojančio.

2. Dirbti ir tikėtis, kad pasiseks.

Nei vienas variantas nėra lengvas, tačiau, mano nuomone, lengvai pasiekti dalykai neužsilaiko.

6. Žmonės mėgsta lyderius. Na galbūt ne tiek lyderius, kiek žmonės žinančius daugiau, galinčius išspręsti kai kurias problemas. Kiek galime rasti svetainių naudingų paprastam žmogeliui, pensininkui, statybininkui ir pan? Nelabai daug, nes visi stengias būti “protingesniais”, rašyti aukštom materijom ir orientuotis į išsilavinusią, kosmopolitišką auditoriją, tačiau nevisi supranta, kad verslininkas nėra ta skruzdėlė, kuri turi eit į tą jau perpildytą skruzdėlyną. Verslininkas turi pats suregzt naują, geresnį skruzdėlyną ir jį pildyti.Mūsuose, deja, tokių mažumos.

7. Bandom milijoną metodų uždirbti, nes pamatom $ ar Lt ir išprotėjam. Klaida, kad dauguma nesuvokia, kas iš tiesų trauktų arba bijo apie tai prasitarti žmonėms, kurie galbūt padėtų tą idėją įgyvendint. Man patinka bloginti, tačiau tai nereiškia, kad kiekvienas turi stengtis iš to uždirbti, nes ne kiekvienam patinka rašyti ir ne kiekvienas tą gali, taip pat ir su web dizainu, programavimu ar kitais metodais. Reikia atrasti savo nišą.

 

 

 

 

Tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *