Logotipų kūrimas ir spalvų vaidmuo

logotipų kūrimasLogotipas šiandien yra pagrindinis įmonės prisistatymas. Logotipą naudojame visur: ant vizitinių, savo interneto svetainėje, skrajutėse, neoficialiuose dokumentuose, kitoje atributikoje. Todėl logotipų kūrimas – labai svarbus žingsnis versle.

Prieš kurdami savo logotipą, turėtumėte atsakyti į paprastus klausimus:

  • Kokia mūsų tikslinė auditorija?
  • Kokios mūsų įmonės vertybės?
  • Kokia yra mūsų pagrindinė veikla?
  • Ką mes norime pasakyti savo klientams ir partneriams?

Nuo atsakymų į šiuos klausimus priklausys Jūsų logotipo dizainas ir išvaizda. Logotipų kūrimas prilygsta ne tik kūrybiniam procesui, jis reikalauja ir šiek tiek žinių. Profesionalūs dizaineriai, kurdami logotipus nuolat klausia užsakovo, kokios spalvos logotipe turėtų vyrauti. Jei manote, kad tai visiškai nesvarbu, klystate. Kiekviena spalva, net jei logotipas bus tik lapo kampe, šį tą simbolizuos apie Jūsų įmonę ir paveiks žiūrintį į šį logotipą žmogų.

  1. Raudona. Aistringa, energinga, gyva spalva. Daugiausiai naudojama norintiems išsiskirsti, atnešantiems į rinką kažką naujo. Raudona skatiną apetitą, todėl ją dažnai atranda maisto gamybos verslininkai.
  2. Juoda. Paslaptingumas, drąsa, konkretumas. Juoda spalva ne visuomet kelia teigiamas emocijas klientams, tad ją naudojant logotipų kūrime reikia tiksliai apgalvoti savo tikslus. Puikiai suderinta su kitomis spalvomis, logotipo forma ir idėja, juoda spalva Jūsų logotipe gali atrodyti klasiškai.
  3. Balta. Švara, tvarka, patikimumas. Baltas logotipas – puikus sprendimas, jei norite pabrėžti savo įmonės patikimumą ir skaidrumą. Tačiau nereikia pamiršti, jog tokiam logotipui visuomet reikės spalvoto fono.
  4. Žalia. Grynumas, patikimumas, gamta. Itin teigiamas emocijas kelianti spalva dažniausiai naudojama su gamta sąsajų turinčių įmonių logotipų kūrime.
  5. Mėlyna. Profesionalumas, rimtumas, konkretumas. Kone dažniausiai logotipų kūrimas prasideda su šios spalvos idėja. Tai populiari ir žmonėms priimtina spalva, simbolizuojanti įmonės patikimumą ir  pastovumą.

Kartu ar atskirai?

Dažnai kylantis klausimas, kuomet pradedamas logotipų kūrimas, yra tai, ar naudoti kelias spalvas logotipe, ar atskirai. Profesionalų patarimas paprastas – viskas tinka, kas tarpusavyje dera meistriškai.  Žinoma, dažniausiai naudojama viena pagrindinė logotipo spalva ir dar viena šalutinė. Tačiau įmonėms, norinčioms pabrėžti savo patikimumą ir platų paslaugų pasirinkimą, galima derinti ir kelias spalvas viename logotipe. Tik tam jau reikia itin gero spalvų derinimo pajautimo ar net profesionalo patarimo.

 

Tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *