Negatyvios apžvalgos naudingos verslui

Pozityvumas gimdo pozityvumą, šitą tiesa esame girdėję nekartą, o ar gali Negatyvumas pagimdyti pozityvumą? Galiu drąsiai sakyti, jog GALI!!! Ir dar kaip gali. Įprasta kokiam nors įmonės puslapyje, reklamose matyti gražiai aprašytus išreklamuotus produktus. “Oi kiek daug pliusų, koks tobulas produktas” ironiškai pamąstai, pasikasai smilkini ir puoli minusų ieškot.. Nekenčiu, kai nuslepiami minusai, nekenčiu tų tobulų tekstų ir pasakojimų, tai man kelia nepasitikėjimą ir bėgu kitur ieškot to pačio dalyko. Visada galima rinktis ir aš renkuosi tai, kas man kelia pasitikėjimą, neliūliuoja gražiomis pasakomis ir nevilioja apgaulingu perfekcionizmu.

bloga apzvalga

[more…]

Ten, toli toli, kitoj galaktikoj galbūt, o gal ir toj pačioj pažangesnės, protingesnės įmonės samdo specialistus, kurie rašo apžvalgas apie produktus. Rašo jie ne tobulai, kiekvienas savitai, vienas, žiūrėk, labiau mėgsta taisyklingai ir trumpai dėstyti mintis, kitas gi meniškai ką nors pakuria, bet esmė ta pati. Visi jie aprašo ir pliusus ir minusus, nes žmonės Žemėj ne visi kvaili, žino, kad nebūna tobulumo…Deja, mūsuose to bijoma. Bijoma negatyvios nuomonės, bijoma skundo, blogo komentaro, neigiamų emocijų, bijoma visko, kas turi negatyvią gaidelę

 Blogas atsiliepimas = geras atsiliepimas

Na gerai, nėr jie jau visai tokie ir lygūs, bet visgi panašumų turi. Gerus atsiliepimus visi mylim – nemokama reklama, kažkam patinka mūsų produktas, tai reiškia pasiūlys jį draugams, giminėms, pakels mūsų reitingus, žinom, kad einam teisinga linkme, na ir dar truputį nosis užriečiam, o blogas atsiliepimas, tuo tarpu, didina pasyvumą, nukabini rankas ir nebesinori stengtis.. O taip nutinka, nes nemokam priimti kritikos. STOP..Pagalvokime iš kitos pusės, jei jau kažkas kankinas rašydamas, kad ir blogą, bet apžvalgą tai galbūt nėr produktas toks beviltiškas? Nes, nemanau, kad kas rašytų apie visiškai beverčius dalykus. Be to minimas vardas, nesvarbu blogam ar geram kontekste jau yra reklama.

Kuo naudinga negatyvi apžvalga

Pasėdėkite internete, panaršykite ir atsakykite, kokių apžvalgų daugiau radote? Pozityvių ar negatyvių? Manyčiau, pozityvių, nes dauguma reklamą supranta vienodai – aukštinti savą produktą ir apart jo nieko daugiau nematyti.. Viena neigiama apžvalga turi nusverti kokias 5-10 teigiamų, todėl ji man ir atrodo vertingesnė ir net naudingesnė, nes tokiems skeptikams kaip aš, reikia dvipusių nuomonių. Įmonė, skelbianti kažkokiam bloge, savo puslapy ar dar kur tiesą, tik tiesą ir nieko daugiau taps visu 100proc. patrauklesnė. Juk laimi tas, kuris moka pripažinti savo klaidas ir trūkumus..

Kitas neigiamų apžvalgų pliusas yra tas, jog įmonė gali tobulint produktą atsižvelgdama į vartotojų išsakytus minusus, kaip tai jau daro dauguma didelių ir žinomų pasaulinio lygio kompanijų. Be to įrodyta, jog nors daugiau užsakomų apžvalgų turi būti teigiamo pobūdžio, bet vartotojai daug dažniau ieško neigiamos nuomonės. O jei jie viską rastų vienoje vietoje, manau? Būtų tobula.

Aš nesakau, kad reikia peikti, drabstyti purvais, nes tada žmonės pirks, aš sakau, jog reikia atrasti viduriuką ir suteikti informacijos, kuri vartotojui tiktų ir patiktų, kuria nereiktų abejot ar nusipirkus “tobulą” daiktą, nusivilti. Išmokim sakyt tiesą ir būt sąžiningi,  nes apgaudinėdami klientą – apgaunam tik save..

 

Tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Negatyvios apžvalgos naudingos verslui

  1. nereikia liaupsių ir pagyrų, reikia informacijos, techninių duomenų ir savybių. Viskas. O teigiamos ir neigiamos nuomonės nieko nesužlugdys, niekam nepakenks. Tiesiog žmonės skirtingi, reikalavimai skirtingi, lūkesčiai gali būti skirtingi, todėl nuomonės apie paslaugą ar produktą taip pat įvairios. Kritika sveika.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *