Nedarykite nuolaidos vien dėl to, kad taip madinga, taip mažinate prekės vertę

  Supratote teisingai, kalbėsime apie pardavimus. Sakot aš su tuo nesusidūriau ir nesusidursiu, man to nereik, neaktualu? Iš dalies taip, galbūt Jūs su tuo ir nesusiduriate, tiesiogiai, tačiau už jus Jūsų darbo rezultatą parduoda Jūsų viršininkas. Nesvarbu tai produktas ar paslauga. Taigi visi su tuo esame susiję glaudžiai, norim to ar ne.

Taigi, kaaaaip parduoti?

  Iš tikro norint kažką parduoti reikia meluoti, kalbėti aukštom materijom ir dar kartą meluoti, jokiu būdu nesakyti tiesos, tiesa skaudina :))))) Jei rimtai kadangi pats su tuo susiduriu kasdien, daug domiuosi(kiekvienas turi domėtis ir bent minimaliai žinot ką siūlo klientams:)) ir tenka skaityti daug straipsnių kaip parduoti/reklamuoti manau galiu ir aš išsakyti savo nuomonę.Visų pirma reik tikėti tuo ką darai ir išmanyti apie prekę ( juk neperkam naujo mobilaus telefono pas pardavėją, kuris ko nors paklaustas mikčioja, aikčioja ir nežino ką pasakyti:)) ). Taip pat siūlyčiau nepasakoti potencialiam pirkėjui apie produktą tokių dalykų, kurių jis nesupras ir taip stengtis pasirodyti protingu. (Patikėkit, žmonės labiau vertins Jūsų nuoširdumą ir gebėjimą kalbėti žmonių kalba).Kaip pavyzdį paimkime paprastą situaciją parduotuvėje, kada močiutė ateina nusipirkti TV priedėlio, nes pamatė reklamą per televiziją jog be jo nematys TV,( oj kaip skaudu močiutei būtų, jei negalėtų matyti savo mėgstamų serialų, nepažiūrėti kokios nors laidos:))).Taigi močiutei konsultantas pradeda suokti apie TV priedėlio privalumus ir bando įkišti kuo brangesnį, nors senolė net nesupranta, kas yra ta USB jungtis ar panašūs privalumai:)) Protingesnis sprendimas būtų rasti bendrą kalbą ir ne sudėtingais terminais, o paprastai paaiškinti ir parodyti žmogui ką jis galės su tuo daiktu daryti ir ko ne. Juk ir mums patiems nėr malonu kažką pirkti, kai jaučiamės kvailiais, nes pardavėjas kalba neaiškiais terminais, o mes nenorėdami pasirodyti nesuprantančiais linkčiojam galva ir išeinam nieko nesupratę:)) Taip pat vertinkite kiekvieną besidomintį Jūsų produktu, nesvarbu tai pirkėjas ar tik šiaip besidomintis žmogus ( visad paprasčiau laikytis nuomonės “ai, čia tik šiaip žiūrinėji, tai net neaiškinsiu”.Kažkokie principai:)))).Jei neperka šiandien, gal nupirks rytoj ar papasakos apie jus savo kaimynui, draugui, giminaičiui. Būkite malonus su visais, tačiau neperdėkite, nesielkite su klientu kaip su senu draugu,  nekalbėkite ko nereik, atrodysit kvailai kaip minimum:)) Nepamirškite, jog jei kažką siūlote ir žmogus tuo domisi, jis ir nori apie tai sužinoti, o ne klausyti kažkokių pašalinių nereikšmingų dalyku:) Ir pagrindinė klaida, kurią darome visi – NUOLAIDOS!!! Ech kaip jas mylime ar ne?:)) Rūbų išpardavimai pritraukia tiek geltonkasių lietuvaičių :)) O kokia nors akcija tam, ko galbūt mums nereikia?:)) Ar gudrūs marketingo triukai su keliamomis kainomis, kada žmonės vieni per kitus pradeda kalbėt, jog brangs tas ar anas ir žiūrėk neša iš parduotuvės kiek pakelia su gudria šypsenėle ( “ahaa, aš nusipirkau, o Jūs kvailiai pažiūrėsiu kaip mokėsit kelis kartus brangiau”). O po to seka didelis nusivylimas, kai kaina pakyla vos 10-20 centų ir tai jos augimą iššaukia tas pats nežabotas pirkimas:))Žmonės pripranta prie nuolaidų, jomis jau nieko nesužavėsi:) Vietoj nuolaidos stenkitės pabrėžt prekės vertę ir geriau vietoj tų kelių procentų pasiūlykit ką nors vertingo (pvz jei parduodate automobilius, nedarykite nuolaidos, geriau pasiūlykite nemokamą apžiūra servise metams, padangų komplektą:))) ). Tai galioja viskam, nors ir atrodo, kad žmonės mėgsta akcijas, tačiau daug patikimiau jie žiūrėsį kiek brangesnį produktą, kurį galbūt vieną diena ir nusipirks:))

 Taigi, tiek šiam kartui:) Atsiprašau, kad nesurašiau punktais, ar dar kažkaip neišskyriau pagrindinių dalyku, bet taip dariau, kad neskaitytų tinginiai, kuriems svarbiausia greit permest akim tekstą, išsirinkt svarbiausia informaciją, o visa kita lieka neperskaityta( Iš kur žinau?Nes pats dažnai apniktas neaiškaus skubėjimo ar tingumo, taip pat elgiuosi ). Smerkit, ant laužo mane, aš blogas!!! :)))

Tagged , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Nedarykite nuolaidos vien dėl to, kad taip madinga, taip mažinate prekės vertę

  1. Ak, jau tie konsultantai… Kad mokėtum prekę parduoti, įsiūlyti ar pasiūlyti taip, kaip čia rekomenduojama, jie turėtų mėgti savo darbą ir žmones, kurie ateina ir “kvaršina galvą”. Man atrodo, tai labai sunku, nes tikriausiai vienintelė, pagrindinė ir vyraujanti pokalbių tema pardavėjų tarpe: “kiek liko iki darbo pabaigos” 🙂 (+ iš patirties)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *