Patarimai kaip darbo skelbimai gali padėti surasti tinkamą darbuotoją

darbuotojasNaujo darbuotojo paieška yra iššūkis ne vienam vadovui. Atsiradus vakansijai ar įvedant naują poziciją susiduriame su dilema – ieškoti patiems ar pasitikėti įdarbinimo tarpininkavimo paslaugas teikiančiomis įmonėmis? Toliau aprašyti patarimai leis greičiau ir lengviau surasti gerą darbuotoją, jeigu nusprendėte ieškoti patys.

Pirmiausia darbo skelbimai turi būti kokybiški – tinkamai parašyti, su aiškiais reikalavimais ir gerai iškomunikuotu darbo aprašymu. Tačiau ieškant naujo darbuotojo ir priimant, kad darbo skelbimas yra geras ir pritraukiantis tikslinius kandidatus, kitas esminis aspektas – platus informacijos paskleidimas, t.y. darbo vietos reklama.

Ieškant naujo darbuotojo pabandykime vadovautis  piltuvėlio principu. Juo teigiama, kad kuo daugiau potencialių darbuotojų kontaktų surasime, tuo didesnė tikimybė, kad iš jų atsiras labiausiai darbdavio lūkesčius atitinkantis kandidatas. Sutikite – geriau gauti penkiasdešimt gyvenimo aprašymų negu panašios arba tokios pat kokybės dešimt potencialių darbuotojų gyvenimo aprašymų.

Toliau kalbant, Jūsų siūlomo darbo skelbimai turi būti kuo plačiau paskleisti, kuo labiau išreklamuoti, kuo matomesnėse pozicijose. Ieškantys naujų galimybių kvalifikuoti darbuotojai nuolat peržvelgia tik pirmuosius internetinių portalų, kuriuose talpinami darbo skelbimai, puslapius. Todėl būtina, kad Jūsų darbo skelbimas atsirastų pirmame puslapyje, geriausia – aukščiausiose pozicijose. Išsirinkime 3 – 5 daugiausiai lankomus portalus ir nepagailėkime investicijos į geriausias ir matomiausias skelbimų vietas. Taip pat papildomai išsirinkime nuo 5 iki 10 mažesnių lankomumo mažėjimo tvarka internetinių puslapių ir ten sudėkime savo siūlomo darbo skelbimus. Jeigu matomiausios pozicijos neužtikrinamos, darbo skelbimai turi būti nuolat atnaujinami arba perskelbiami iš naujo – kad pakiltų paieškoje. Pasinaudokime socialiniais tinklais – Facebook, LinkedIn, Google+. Nuolatinės žinutės užsifiksuos turimiems kontaktams ir jeigu ne jie kreipsis, tai parekomenduos pažįstamiems.

Darbo skelbimų reklama – taip vadinama pasyvi darbuotojo paieška, kai laukiama, kad kandidatas pats atsiųs gyvenimo aprašymą. Dabar atsiranda vis daugiau savo profesionalias paslaugas viešai siūlančių laisvai samdomų specialistų – „freelancer‘ių“. Tokio pobūdžio darbuotojai patys skelbiasi tam skirtame portale Telo.lt. Nauda ieškant „freelancer‘io šiame portale – aiškiai matomi profesiniai įgūdžiai,  galimybė peržiūrėti padarytus darbus.

Tikimės, kad šie trumpi patarimai padės Jums surasti atsakingą, profesionalų, tiesiog gerą darbuotoją kuris ženkliai prisidės prie verslo sėkmės.

Tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *