Remarketingas – įrankis skatinantis vartotojus grįžti

remarketingas Kiekvieno vystomo verslo pagrindinis tikslas yra pasiekti galimus potencialius klientus, juos informuoti itin tikslia žinute, perteikiama per reklamą, ir suvilioti geru pasiūlymu. Nustatyta, kad šiuo metu  daugiau nei 90 % internetinio tinklalapio lankytojų svetainę palieka net neatlikę joje jokių veiksmų. Tai reiškia, kad jie ateina ir labai greitai palieka svetainę. Interneto vartotojai joje neprisiregistruoja, kad gautų naujienas, neįsigyja jokių prekių ar paslaugų, apie jas nepasiteirauja, neskambina nurodytais telefonais ir pan. Dažniausiai lankytojai į svetainę pirmą kartą patenka naudodamies nuorodomis ar reklama kitose svetainėse, per įvairias nuorodas socialiniuose tinkluose, paieškos sistemas ar tiesiog įvedus interneto tinklalapio adresą ir pan.

Siekiant, kad reklama internetinėje erdvėje taptų kuo pigesnė, verslas stengiasi visus konkrečios svetainės lankytojus konvertuoti į potencialius pirkėjus. Dažniausia tai atliekama renkant apsilankiusiųjų elektroninio pašto adresus, rekomenduojant mėgti įmonę socialiniuose tinkluose ir pan. Vis dėlto užėję į svetainę vartotojai neretai nepalieka jokių savo kontaktų, plačiau įmone nesusidomi ir labai greitai svetainę palieka. Būtent šioje vietoje ir atsiranda verslininkų poreikis jų įmonės interneto svetainės lankytojus pasiekti antrą kartą. Čia rekomenduojama naudoti puikiai pasitvirtinantį internetinės rinkodaros įrankį – remarketingą.

Remarketingas yra pakartotinės rinkodaros procesas, kuris suteikia galimybę rasti vartotojus, kurie lankėsi jūsų įmonės internetinėje svetainėje ir parodyti jiems reklamą, kuri yra susijusi su jūsų tinklalapiu. Tokiu būdu remarketingas ne tik sugrąžina prarastus lankytojus, tačiau ir pasiekia tuos, kurie yra pasirengę pirkti prekes ar paslaugas ir iš naujo juos įtikinti jog geriausia jas įsigyti būtent iš jūsų.

Įmonės remarketingas veikia naudojant įvairius interneto vaizdinės reklamos tinklus. Pats didžiausias ir populiariausias yra Google vaizdinės reklamos tinklas,  kurį sudaro kiek daugiau nei vienas milijonas populiarių interneto svetainių. Pats remarketingo veikimo principas yra grindžiamas reklaminių skydelių, tekstinės bei vaizdinės reklamos rodymu būtent tikslinei auditorijai, kuri jau kartą lankėsi svetainėje. Mūsų šalyje dažniausiai remarketingo paslauga yra teikiama naudojantis Google AdWords bei Google AdSence sistemomis. Jos padeda reklaminius skydelius parodyti tik tikslinei auditorijai milijonuose interneto puslapių, kurie naudoja Google AdSence reklamos plotus.

Nors daugybė reklamos internete tinklų šį technologinį metodą jau turi įsidiegusi ir tai tikrai nėra stebuklas arba naujovė internetinės rinkodaros srityje, vis dėlto vos 5 % visų internetinių tinklalapių pakankamai investuoja į reklamą internete ir būtent į remarketingą.

Taigi, remarketingas, kaip viena iš internetinės rinkodaros sričių, yra pagrįstas realaus laiko reklamos pirkimo technologija. Šiuo metu tai yra sparčiausiai auganti internetinės reklamos forma. Daugybė sėkmingai internete verslą vystančių įmonių, naudojančių šį įrankį, žino, kokia yra reali remarketingo nauda, siekiant didinti reklamos kampanijos bei prekės ženklo žinomumą, perduoti žinutes potencialiam klientui bei auginti pardavimus. Šita internetinės reklamos forma vartotojams padeda įsiminti reklaminio pranešimo esmę, taip pat užprogramuoja vartotojų pasitikėjimą prekės ženklu ir nuolat vis primena apie aktualias prekes ar paslaugas. Tokiu būdu remarketingas visuomet atkreipia vartotojo dėmesį ir karti didina  konversijas bei pardavimus internete.

Tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *