Reklama internete – kaip pasiekti potencialius pirkėjus?

Google reklamaNorint pasiekti potencialius prekių bei paslaugų pirkėjus, būtina tinkamai įvertinti pasirinktą reklamos strategiją, nes kitu atveju, visi išleidžiami pinigai gali nueiti per niek. Reklama internete gali būti pati įvairiausia – nuo reklaminių skydelių pozicijų pirkimo iki potencialių pirkėjų įsigijimo. Jums reikia žinoti tai, kad internete jūs galite iškart įsigyti potencialius pirkėjus, bet aišku – už juos jūs ir mokėsite atitinkamą sumą. Norint pasiekti kuo didesnį potencialių pirkėjų ratą, jums reikia taikytis į tikslinę auditoriją, o tai galite padaryti keliais būdais. Pirmasis – SEO paslaugos, antrasis – Google reklama ir trečiasis – taikymasis į tikslinės auditorijos svetaines.

Pirmuoju atveju reklamos kaina gali būti didelė ir viskas priklausys nuo kelių faktorių. Jeigu kreipsitės į SEO specialistus, tai tikėtina, kad už vieno raktažodžio iškėlimą jūs sumokėsite nuo kelių šimtų iki kelių tūkstančių eurų. Didžiausią kainą moka finansų rinkos dalyviai. SEO paslaugos reiškia, kad į jūsų svetainę bus pritraukti potencialūs pirkėjai, o jie jūsų svetainę pasieks iš paieškos sistemų. Tai reiškia, kad jūsų lankytojai bus tie žmonės, kurie ieško tam tikros prekės ar paslaugos, kurią jūs parduodate. Šios paslaugos atneša ilgalaikę naudą – galite mokėti vienkartinį mokestį už iškėlimą, tačiau gali tekti mokėti ir reguliarų mokestį už pozicijų palaikymą, jeigu raktažodis yra labai konkurencingas.

Apie antrąjį variantą turite žinoti tai, kad čia pinigai leidžiami nuolatos. Jūs tiesiog taikotės į paieškos sistemų naudotojus, kurie ieško konkrečių prekių ar paslaugų. Esmė tame, kad jūs neišsikeliate paieškos sistemose, o tiesiog nusiperkate aukščiausias pozicijas kažkuriam laikotarpiui. Adwords reklama leidžia pasiekti tuos pačius tikslinius vartotojus kaip naudojantis SEO paslaugomis, tik skirtumas tas, kad į Adwords reklamą jums nuolatos teks kišti pinigus.

Trečiasis, bet ne ką prastesnis būdas gauti potencialių lankytojų ar pirkėjų – taikymasis į tos pačios tematikos svetaines. Tai reiškia, kad jūs galite pirkti reklaminių skydelių talpinimą tose svetainėse, kuriose lankosi jums aktualūs lankytojai. Pavyzdžiui, jeigu esate greitųjų paskolų bendrovė, tai reklamą turėtumėte pirkti būtent su paskolomis ar finansais susijusiose interneto svetainėse. Tai būtų bene pigiausias variantas.