Automobilių nuoma Vilniuje – paslauga, kuri pravers daugeliui

Ar kada teko būti tokioje situacijoje, kad Jūsų galutiniam tikslui pasiekti yra reikalingas automobilis? Automobilių nuoma Vilniuje siūlo puikią proga įgyvendinti savo tikslus, visur važiuojant išnuomotu automobiliu. Tai itin populiari ir patogi paslauga, kadangi ką bedarytumėte, ar sudaužėte savo automobilį, ar atvykote į Vilnių traukiniu ir Jums reikia automobilio, ar tiesiog šiuo metu savo transporto priemonės neturite, tai puiki galimybė išsinuomoti automobilį saviems tikslams. Kodėl tai yra taip patogu?

Palyginus už mažą kainą, Jūs gaunate naują automobilį, kurį Jums pristato į Jūsų norimą vietą.  Be to, tikimybė, kad naujas automobilis suges, yra išties menka. Visgi, jei taip ir nutiktų visada galite tikėtis pagalbos kelyje. Tuo tarpu, jei patekote į eismo įvyki, jaudintis nederėtų, nes visi automobiliai yra drausti, todėl patirtų nuostolių nereikės padengti iš savo kišenės. Kita vertus, išsinuomotas automobilis nėra jūsų nuosavybė, todėl privalote būti atidus, juo rūpintis ir prižiūrėti.

Automobilių nuoma Vilniuje veikia 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, 365 dienas per metus, todėl nesvarbu, kokia diena būtų – šventinė, sekmadienis, ar bet kokia kita, Jūs visada galėsite išsinuomoti automobilį. Patogu, tiesa?

Norėdami išsinuomoti automobilį, Jūs galėsite rinktis iš trijų siūlomų tipų – ilgalaikės, trumpalaikės, ir automobilio nuomos su patyrusiu vairuotoju. Pastarasis tipas – patogus ir naudingas užimtiems žmonėms, kurie gerai nepažįsta Vilniaus, tačiau jiems reikia aplankyti daug vietų per gana trumpą laiką. Tuo tarpu, trumpalaikę automobilių nuomą renkasi žmonės, kuriems automobilis reikalingas trumpam laikui – dienai ar kelioms. Ilgalaikę nuomą renkasi žmonės, kurie automobilį nori išsinuomoti ilgesniam laikui, galbūt nuvažiuoti į kitus miestus, ar tiesiog žino, kad automobilis jiems bus reikalingas ilgesnį laiko tarpą. Be to, reikia atminti, kad kuo ilgesnį laiką nuomositės automobilį, tuo jo nuomos kaina bus mažesnė.

Automobilių nuoma Vilniuje labai patogi paslauga, kuri užtikrina, kad viešnagė Lietuvos sostinėje bus maloni ir patogi. Tiesa, reiktų atminti, kad norimą automobilį reiktų rezervuoti dar prieš atvykstant į Vilnių, tada galėsite būti visiškai ramūs, kad jūsų planai klostysis sklandžiai ir taip, kaip jūs to norite.

Automobilių nuoma Vilniuje: kiek kainuoja ši paslauga?

automobilio nuomaDaugelis teiraujasi, kiek šiandien kainuotų išsinuomoti vieną ar kitą automobilį. Deja, šiuo atveju vienareikšmio atsakymo nėra ir negali būti. Kaina visų pirma priklauso nuo pačios transporto priemonės, kurią norite išsinuomoti. Pigiau atsieis paprastesnių, kasdieninių automobilių nuoma Vilniuje – tai dažniausiai susiję su ilgalaikėms nuomos įmonėms paslaugomis. Tuo tarpu norint išsinuomoti prabangų limuziną, kišenėje prireiks turėti apie kelis šimtus litų. Įkainiai priklauso ir nuo laiko, kuriam automobilis nuomojamas. Kitaip tariant, kuo ilgesniam laikui nuomositės transportą, tuo valandinis įkainis bus mažesnis (tai sena, daugelyje verslo sričių taikoma taisyklė).

Už kiek pigiausiai galiu išsinuomoti automobilį sostinėje?

Pigiausiai automobilių nuoma jums atsieis, jei nuomositės mini klasės automobiliuką ir ne trumpesniam nei 10-14 dienų terminui. Tuomet dienai tokio transporto nuoma gali kainuoti vos nuo 40-50 Lt. Kompaktinės klasės automobilių nuoma kainuos nuo 70-80 Lt už dieną, automobilį nuomojantis daugiau nei dviem savaitėms. Kiek brangesni vidutinės klasės automobiliai – jų nuoma tam pačiam laikotarpiui gali kainuoti nuo 100 iki 150 Lt už vieną dieną. Vadinasi, 2 savaitės prabangaus keliavimo po Vilnių, Lietuvą ar netolimas kaimynines valstybes gali kainuoti nuo 1400 iki 2100 Lt, priklausomai nuo pasirinkto automobilio. Tokia automobilių nuoma taip pat laikoma trumpalaike, todėl jos įkainiai yra šiek tiek didesni, nei ilgalaikės nuomos – įmonėms taikomos kur kas palankesnės automobilių nuomos sąlygos.

Brangiausi – limuzinai ir mikroautobusai

Nors sostinėje paslaugų kainos yra nežymiai didesnės nei kituose šalies miestuose, automobilių nuoma Vilniuje nėra brangi. Žinoma, prabangaus arba specifinio transporto, pavyzdžiui, mikroautobusų nuomos įkainiai yra santykinai dideli. Mikroautobusą norint išsinuomoti 1-3 paroms, už kiekvieną parą reikės sumokėti po 350 ir daugiau litų. Tuo tarpu užsisakius prabangų 20 ar daugiau vietų limuziną, apie 300 litų kainuos viena valanda prabangios kelionės. Paprastesnius, senesnių modelių limuzinus galima išsinuomoti ir už 150-200 litų valandai, o jei transportą užsisakysite visai dienai arba jei esate tam tikros kompanijos nuolatinis klientas, drąsiai galite tikėtis ženklių nuolaidų.

Automobilių nuoma – kas tai ir su kuo valgoma?

 Nors automobiliu nuoma Vilniuje tampa vis labiau įprastu reiškiniu, tačiau mitų bei nesusipratimų taip pat netrūksta. Pakalbinome automobilių nuoma Vilniuje užsiimančios įmonės Autolux.lt atstovus ir sudėliojome atsakymus į dažniausiai kylančius klausimus apie automobilių nuomą.

Kam nuoma gali būti naudinga?

Yra įvairių gyvenimiškų scenarijų, kuomet prireikia išsinuomoti automobilį. Vienas tokių – savo automobilio netekimas. Niekas neapsaugotas nuo automobilio gedimo ar eismo įvykio, tad bet kuriuo metu galite likti be automobilio. Žinoma tai nėra bėda ir pėstute vaikščioti neteks – yra autobusai, troleibusai, taksi, tačiau įpratus būti nepriklausomam nuo viešojo transporto grafiko, gali tapti sudėtinga susidėlioti visus darbus ir spėti kaip įprastai. Tad nuoma geriausia išeitis kol remontuojamas automobilis.

Kitas įprastas scenarijus naudojamas verslo pasaulyje – prabangaus automobilio nuoma siekiant padaryti įspūdį užsienio verslo partneriams. Dažnai nuomojamas automobilis su vairuotoju, o svečias tinkamai sutinkamas oro uoste, nuvežamas į viešbutį patogiu automobiliu. Tai leidžia padaryti pirmąjį gerą įspūdį.

Dažnai nuomojami ir didesni automobiliai, mikroautubusiukai talpinantys daugiau žmonių. Jie pasirenkami vykstant į šventes, išvykas ar verslo konferencijas. Dažnai vykstama su vairuotoju – patogu, jei išvykos metu planuojama išgerti taurę kitą vyno.

Kas gali išsinuomoti automobilį?

Išsinuomoti gali visi sulaukę 21 metų amžiaus, turintys daugiau nei 2 metus vairavimo patirties bei mokėjimo kortelę. Pastaroji reikalinga rezervuoti nuomos sumai.

Kokios būklės būna automobiliai, kuomet jie eina „iš rankų į rankas“?

Nuomojami tik nauji , dažniausiai 2 metų senumo techniškai tvarkingi automobiliai. Jų priežiūra numatoma sutartimis su nuomininkai, o tai reiškia kokį automobilį paėmei, tokį ir privalai gražinti. Jei automobilis piktybiškai sugadinamas, nuomininkas privalo kompensuoti nuostolius, o kitas nuomininkas vėl mato tik tvarkingą automobilį.

Kokie dar nuomos privalumai?

Automobiliu nuoma Vilnius paranki ir dėl to, kad nereikia susidurti su įprastais „automobiliniais“ rūpesčiais. Nereikia sukti galvos dėl draudimo, dėl padangų keitimo pasibaigus sezonui, dėl kondicionieriaus veikimo ar tepalų keitimo, o sugedus automobiliui juo pasirūpina nuomos įmone. Paprasta ir patogu!

Pigi auto nuoma Vilniuje

autonuomaKiek kainuoja išsinuomoti automobilį Vilniuje? Nuo ko priklauso auto nuomos kaina? Į ką reiktų atkreipti dėmesį ieškant pigios nuomos? Padarėme nedidelį tyrimą ir pasistengsime atsakyti į visus šiuos klausimus, kurie kyla vairuotojų, norinčių išsinuomoti automobilį, galvoje. Pigi auto nuoma Vilniuje gali būti iš tikrųjų pigi, tačiau yra begalė „bet“…

Auto nuomos kaina Vilniuje

Kas yra pigu kalbant apie automobilius? Tiesiog įsivaizduokime, kas yra pigi mašina – aprūdijusi, sena, nutrintu salonu, garsiai dirbantis variklis, be patogumų, daug suvartoja degalų, neišvaizdi… ir t.t. Tai padės šiek tiek sumažinti jūsų viltis, kad galima pigiai išsinuomoti naują ir brangią transporto priemonę. Iš kitos pusės galite savęs paklausti, kiek kainuoja jūsų saugumas kelyje? Pigūs automobiliai sunkiai asocijuojasi su saugumu, nes per laiką prarandamos geros stabdymo savybės, važiuoklė braška važinėjant per „gulintį policininką“, jau nekalbant apie kiemų duobes. Pagal šiuos dalykus galite nusakyti, kiek jums asmeniškai bus pigu, o tada pasižiūrėkime, ką galite gauti.

Pigi autonuoma Vilniuje gali būti suskirstyta į tris lygius pagal kainą:

  1. Kokybiški automobiliai. Tai kainų lygis, kuris prasideda nuo 120 litų. Už tokią kainą ilgesniam laikotarpiui galima išsinuomoti ir 5 metų senumo automobilį. Kadangi kai kurie gamintojai duoda 5 metų garantiją, reiškia automobilis iš tikrųjų yra dar labai geras ir saugus.
  2. Vidutiniški automobiliai. Kainų lygis yra gana aiškus – 70-120 litų. Tai tvarkingi automobiliai, kuriems yra apie 10 metų. Jie yra prižiūrėti, nors ir nemažai matę kelio ir pasaulio.
  3. Pigūs automobiliai. Kainos – 25-70 litų. Čia prasideda neramioji dalis, nes pagal kainą apie automobilį spręsti sunku ir kiekvieną iš jų tenka patikrinti.

Aišku, galima dar išskirti visureigių, mikroautobusų ar senovinių automobilių nuomą, tačiau tai gana reti pageidavimai, į kuriuos nesigilinsime.

Pigi autonuoma Vilniuje prasideda nuo 25 litų parai, jei automobilis nuomojamas 14 parų ir daugiau. Tokia yra žemiausia kaina. Už tuos 25 litus gausite kompaktišką miesto automobilį, kurio pagaminimo metai – 1998-2001. Kaip jau suprantate, iš tokio amžiaus automobilių tikėtis stebuklų tikrai neverta. Dažnai tenka stebėti rimtų BMW ar Subaru vairuotojus tokiuose automobiliuose – jie tiesiog netveria savo kailyje, o kartais atrodo, kad tuoj išlips iš važiuojančio automobilio, kad galėtų pastumti…

Automobilio nuomos kaina priklauso nuo automobilio būsenos, jo techninio paruošimo, ir, aišku, gamybos metų. Galingumas, degalų kiekis 100 km. didelės įtakos neturi. Pavyzdžiui, 1998 metų Mazda 626 nuomojama už 25 Lt. o 2001 metų Mazda (universalas) kainuoja 30 litų parai (nuomojantis mėnesiui). Skirtumas vos 5 litai, o automobilio galimybės – visiškai skirtingos, nors jie ir labai giminingi.

Į ką reiktų atkreipti dėmesį ieškant pigios automobilių nuomos?

Pirmiausiai dėmesys turėtų būti kreipiamas į vairavimo poreikius. Jei vairuoti ketinate daugiau, reikalingas patikimas automobilis, reiškia teks taikyti į antrąjį kainų lygį – 70-120 Lt. Tai darbiniai arkliukai, kurie padės ir darbui, ir pramogoms. Jei jums reikia nuvažiuoti 5 kilometrus iš namų į darbą, tada į vaikų darželį ar mokyklą ir tada vėl namo ir taip ištisą mėnesį, pigiausias variantas 25-35 litai bus tikrai prieinamas ir priimtinas, nesvarbu, kokį automobilį išsinuomosite.

Jei reikia vežioti svečius iš užsienio, kolegas iš kitų miestų, rinksitės tik naujus ir kokybiškus automobilius nuo 120 litų parai. Dažnai tokius automobilius nuomojasi įmonės.

Nuomodamiesi pigius automobilius PRIVALOTE juos išbandyti. Ypač, jei nuomojatės ne iš įmonės, o iš privačių asmenų. Geriau jau pabandyti, kaip važiuoja, ir tada nuspręsti, ar tiks ar ne. Seni ir pigūs automobiliai turi problemų su sankaba, pavarų perjungimu, todėl svarbu patikrinti esminius važiavimo valdymo mechanizmus. Deja, kuro sąnaudų nepavyks patikrinti tol, kol nepavažinėsite, bet nuomotojų žodžius reikės tikrinti ne kartą.

Pasidomėkite ir nuomotoju pačiu – tiek asmeniu, tiek įmone. Įveskite internete į paiešką pavadinimą ir pasižiūrėkite, ar niekas nesiskundžia jų darbo kokybe. Visiems nuomotojams reputacija yra labai svarbi, todėl nuomotojai su gerais atsiliepimais tikrai nenorės jos susigadinti ir jūsų apgaudinėti.

Jei turite pažįstamų, kurie gerai išmano automobilius ir jų skirtumus, pasikonsultuokite su jais – patarimai gali būti labai objektyvūs ir rimti, padėsiantys jums ir sutaupyti, ir važinėti saugiai ir komfortiškai.

Katalizatorių supirkimas Kaune

Turbūt esate girdėję tokią paslaugą, kaip katalizatoriu supirkimas. Kaune, Vilniuje ir kituose didžiuosiuose miestuose tuo užsiima ne viena įmonė. Už katalizatorių galima gauti 200-1000 litų. Įdomu? Reiktų plačiau papasakoti, kas tas katalizatorius ir kodėl už jį galima gauti tiek daug.

Katalizatorius – tai automobilio detalė, kuri nukenksmina iš variklio išmetamas degimo medžiagas ir jas išvalo. Ji atrodo kaip paprastas bakelis su vamzdžiais abiejuose galuose ir yra montuojama tarp variklio ir duslintuvo. Kodėl jie tokie brangūs? Todėl, kad juose gali būti brangių tauriųjų metalų platinos, paladžio ir rodžio. Norint suprasti, kaip čia viskas veikia, reiktų pristatyti pačius esminius katalizatorių veikimo principus.

Katalizatorių struktūra

katalizatoriusKatalizatoriai paprastai yra dviejų rūšių – keramikiniai ir metaliniai. Keramikiniai yra pagaminti iš keraminių vamzdelių, kuriuose tauriųjų metalų nėra labai daug. Metaliniai yra pagaminti iš plokštelių, kurios yra padengiamos tauriaisiais metalais – platina, rodžiu ir paladžiu. Katalizatoriai montuojami dažniausiai į benzininius variklius, nes dyzelinių variklių išmetimo sistema veikia kiek kitaip.

Kas iš tiesų įvyksta kiekvieno kuro įpurškimo metu? Į cilindrą patekęs kuras yra padegamas ir gaunamas mini sprogimas. Sprogimo metu išsiskiria tam tikros nuodingos ir pavojingos cheminės medžiagos, kurias reikia filtruoti pagal visus tarptautinius įsipareigojimus dėl užterštumo mažinimo. Filtruoti dujas yra gana sudėtinga, todėl ir buvo sukurtas prietaisas, su daugybe vamzdelių, pro kuriuos turi praeiti visas „iššautas“ pavojingų medžiagų gniužulas. Kadangi vamzdelių yra daug, dujos turi pereiti juos visus. Tokiu būdu nuodingos medžiagos yra neutralizuojamos.

Automobilio degimo produktai

Automobiliui deginant benziną išsiskiria kelių rūšių cheminės medžiagos – azotas (N2), anglies monoksidas (CO), anglies dioksidas (CO2), azoto monoksidas (NO), azoto dioksidas (NO2), vandens garai (H2O), smalkės ir dar keletas cheminių junginių. Pavojingiausi aplinkai yra Azoto oksidai ir anglies monoksidas CO.

Kas įvyksta, kai azoto oksidai praeina pro platina ir rodžiu padengtas plokšteles katalizatoriuje? Trumpai tariant, deguonies mokelulės yra išlaisvinamos, o azotas nukenksminamas.

2NO => N2 + O2 arba tokia reakcija 2NO2 => N2 + 2O2

2NO => N2 + O2 arba tokia reakcija 2NO2 => N2 + 2O2

Aišku, ten vyksta kur kas sudėtingesni cheminiai procesai, nes platina ir rodis su deguonimi nereaguoja.

Panašus likimas ištinka ir anglies dioksidą bei monoksidą – deguonies molekulės yra atskiriamos nuo anglies ir taip į aplinką jau išmetamas deguonis atskirai, o ne kenksmingu pavidalu.

Tolimesnis katalizatorių likimas

katalizatorių supirkimas Kaune

Katalizatoriai nėra amžini. Visi vamzdeliai arba plokštelės yra sandariai patalpinti į metalinį bakelį, kuris rūdija, gali prakiurti ar kitaip susidėvėti. Tokiu atveju jie nebeatlieka savo funkcijos ir automobilis greičiausiai „nepraeis“ techninės apžiūrės dėl dūmingumo ir išmetamų medžiagų neleistino kiekio. Toks katalizatorius turi būti pakeičiamas nauju. Naujas kainuoja gana daug. Kalba eina apie tūkstančius litų, tad, jei mašina sena, reiktų pagalvoti iš viso apie jos visos likimą. Su naujesniais automobiliais teks pavargti, nes jiems katalizatorius yra būtinas.

Bet kuriuo atveju laukia brangus remontas, po kurio senas katalizatorius atsidurs šiukšlyne… Tik labai laikinai, nes tokių detalių išmesti negalima.

Katalizatorių supirkimas

Katalizatorių supirkimas Kaune, Vilniuje ir visoje Lietuvoje yra vykdomas kelių bendrovių, kurios turi mobilias analizės laboratorijas ir reikiamus prietaisus. Grįžkime prie to momento, kuomet katalizatoriai atsidūrė iš automobilių remonto dirbtuvių šiukšlyne. Jie paprastai ten neužsibūna, nes netrukus yra atvežami supirkėjams. Supirkėjas atlieka tikslinamąją arba cheminę katalizatorių analizę ir nustato, koks vidutinis tauriųjų metalų kiekis yra tame katalizatoriuje. Tada jis dar yra pasveriamas ir suskaičiuojama galutinė kaina. Taip 1-1,5 kg sveriantis katalizatorius gali būti įvertintas 200-500 litų. Minėjome, kad galima gauti už katalizatorių ir 1000. Taip, galima ir daugiau, jei jis yra nepažeistas ir veikiantis, be to dar apynaujis. Tokie katalizatoriai dažniausiai randami į smarkias auto avarijas patekusiuose automobiliuose, kur per stebuklą išlieka nepažeisti. Tada katalizatorius superkamas ne kilogramais, o kaip vientisas vienetas. Arba galima jį pardavinėti per skelbimus pačiam.

Katalizatorių supirkimas Kaune yra geriausiai atliekamas UAB „Rhodium“. Rekomenduojame.

Savaitė be automobilio

Ne savo noru ryžomės šiam šauniam eksperimentui, bet, kad jau ryžomės, tai ir papasakot yra ką. Visą darbo savaitėlę naudojomės viešojo transporto paslaugomis ir tiesą sakant patyrėme daug… Kai yra automobilis tiesiog sėdi ir važiuoji kur reikia ir kada reikia, o kai jo nėra.. tenka taikytis prie troleibusų tvarkaraščių ir nevėluoti. Oi kaip sunku tinginiui keltis anksčiau, kad nuvažiuoti į darbą,  oi kaip tingisi, na, bet tingumą išvaikom rytiniu dušu ir judam toliau.

dienos tema

[more…]

 

Pirmadienis

Jis prasidėjo kaip visada tingiai. Vos pramerkus akis, noris kišti galvą po antklodę ir apsimesti, kad negirdi žadintuvo ir tau niekur nereikia skubėti. Tačiau motera suuodžia klastą, vos tik įsisuku į patalus, kaip koks niūrus lietingas debesėlis aplanko žnaibymas ir kutuliukas.. Na ką,  pažadėjęs, kad atsikelsiu, sukaupiu visą ryžtą ir lipu iš lovos. Žvilgsnis pro langą nieko gero nesako – apsiniaukęs dangus, vėjas, tačiau vilties, kad nebus šalta suteikia praeivis apsirengęs gan vasariškai. Taigi toliau dušas, rengimasis, skubėjimas į stotelę ir po kelių min jau troleibuse. Rytiniai pavargę veidai, žiovaujanti moteris, erzinančios reklamos. Paskutinėj stotelėj įlipo kontrolierių spiečius.

Grįžom be nuotykių arba buvom tiesiog per daug pavargę, kad ką nors matyti ir girdėti.

Antradienis

Tradiciškai tingus rytas, tiesa atsikėliau kiek anksčiau tai ir užkast spėjau, reiktų prisiverst visada taip, bet, ryte ir 5min miego labai jau brangios. Oras vėl gi nieko gero nežadantis, tad šokam į šiltesnius džemperius ir pėdinam į stotelę, prieš akis pravažiuoja reikalingas troleibusas. Na ką, laukiam kito, 10min ir pasiekiam darbą. Diena praeina svarstant lis ar ne, kai reiks grįžti namo, mat su auto ir lietus nebaisus ir naktis ne tokia juoda.. Darbas baigtas, stotelė, praeina keli “sanitarai” nešini dideliais krepšiais pripildytais taros, dar paburnoja ant laukiančių stotelėj, tiesa, tai kažkodėl daugumai sukėlė teigiamas emocijas. Taigi, pagaliau, troleibusas, tiesa sausakimšas, na ir niekis, pastovėsim, jauni..

Trečiadienis

Kuo toliau, tuo lengviau keltis, tik va oras kasdien vis labiau bjursta, o ir ruoštis išmokom paskubomis, kad nereiktų stebėt, kaip troleibusas pravažiuoja nepasiekus stotelės. Rytiniai ritualai, pėdinam į stotelę, laukiam, važiuojam. Šįryt kažkokie keisti kvapai nemalonūs, varganai atrodančios žmogystos ir troleibuso gale treningais pasipuošę pikti veidai. Na juk negalim pykti, viešasis ir yra viešasis. Darbo diena prabėga greit. Grįžtam kiek vėliau nei įprastai ir tai pavyksta išvengti lietaus.

Ketvirtadienis

Ketvirtasis rytas jau kelia smalsumą: “ką šiandien pamatysim/išgirsim/užuosim?”. Taigi susiruošęs laukiu, kol motera pasipuoš ir sliūkinam rytinu maršrutu: kiemas, keletas perėjų, stotelė.. Ramiai puškuojančiam pustuščiam troleibuse ramu. Tie patys veidai kaip ir kas rytą, jau net įsiminiau kurioj stotelėj išlipa maža moterėlė keista šukuosena ir nuotaiką pakelia žmonės važiuojantys troleibusu 10m. Štai įlipo vidutinio amžiaus persona, sumokėjo 2lt ir išlipo jau sekančioje stotelėje, iki kurios beje būtų nuėjus greičiau, nes pakeliui troleibusui ūsas nukrito:)) Rytiniai pletkai, bobučių apkalbamos bendradarbės, susirūpinusių “verslininkų” garsūs pokalbiai telefonu ir pagaliau darbe..

Grįžtant namo atsiklausėm muzikos iš kažkieno mobiliojo telefono. Nežinau ar labai etiška leisti muziką iš asmeninės fonotekos viešajame transporte. Tiesą sakant, mane tai visada nervina, maniau mane vienintelį, bet pastebėjau jog ir kiti šnairuoja, bet tebūnie.. Noris greičiau namo, arbatos puodelio ir ramybės..

Pagaliau penktadienis

Kaip ir paskutinė darbo diena, nors man ji ne paskutinė, bet, bet…tebūnie tradiciška darbo savaitė nuo pirmadienio iki penktadienio, Taigi, keliamės, rytiniai ritualai, pėdinam. Lauke šilta, bet kiek baugina pikti, sunkūs debesys. Džiugu, nuvažiuojam ramiai ir net anksčiau nei visada. Visada važiuojant automobiliu, viešuoju transportu ar dar kuo mėgstu stebėt aplinką. Taigi sėduos prie lango ir mėgaujuos vaizdais, kuriuos matau kas rytą, bet suprantant, kad kitą sav grįšim prie automobilio ir važinėsim kitu maršrutu, reikia atsidžiaugti, o gal ką įdomaus pamatysiu ar kokia idėja šaus į galvą.. Taip bežioplinėjant jau ir išlipt laikas. Ką gi darbo diena praeina lėtai ir su daug išlaidų, mat kažkaip valgyt labai norėjos ir darbe valgiau tris kartus… Nepasikuklinau. 15:oo lauke lyja ir gan stipriai, nuotaikos genda, ne jau nenustos ir teks lietum “džiaugtis”. Na ką gi, pasiplanuojam laiką, kad netektų ilgai laukti troleibuso ir einam link stotelės. Atvažiuoja stebuklingai greitai, labai smagu..Praleidžiam labiau sušlapusias močiutes, užlenda ir keli naglesni treningais pasidabinę.. whatever.. Troleibuse štai sėdi varganai atrodantys žmogystos su visais nameliais maišuose. Žmonės jų privengia ir stovi, nors vietų tikrai yra, tiesiog nekvepia ir galbūt išvaizda gazdina. Na, negalima spjaudytis, nežinai kur pats rytoj būsi ir kaip tavo gyvenimas pasisuks. Visada duosiu litą, jei pats turėsiu, žmogui, kuriam jo tikrai reikia, reikia maistui, o ne alkoholiui, odekolonui ar dozei..Taigi grįžtam susimastę, nors nei vienas to nesako, bet ir taip aišku. Neslėpsiu, pagailo..

 Trumpai

Vieas dalykas, kurį pastebėjau per šią savaitę, jog važinėdamas viešuoju transportu jaučiausi didesne miesto dalimi, nei įprastai. Automobilyje negirdi visų tų kalbų, pletkų, nematai kokių skirtingų žmonių yra ir tampi robotu. Darbas-namai-darbas-namai, vietos apmąstymams kaip ir nelieka. Va taip va patogiai, bet be didesnių emocijų ir neapsikrovęs kitų bėdom, kitaip sakant nematai ir širdies neskauda..Ir važinėjimas viešuoju toli gražu nėra kažkokia gėda, ką kartais tenka girdėti iš žmonių..Na bet, mums dviems, automobiliu važinėti kiek pigiau. Savaitė viešuoju atsiėjo 36lt, automobiliu tuo tarpu su 20lt išsiverčiam ( dujos, suprantat:)) ), . Neesu tas, kuris kiekvieną litą skaičiuoja, kartais ko gero patirtis tikrai neįkainojama :))