Guest blogging

O šiandien pabandykime “guest blogging” idėją. Turi ką pasakyti, senai nori rašyti blogą, tačiau neturi tam galimybių? O galbūt tavo draugai turi ką pasakyti? Dalinkis su jais, pasakyk kaimynui, perduok sesei, broliui, mamai. Tai gali būti bet kas: asmeninė nuomonė, reklama ar kas tik nori, svarbu, kad turinys būtų cenzūrinis ir nepažeistų LR įstatymų. Straipsnius siūskite i wawass@gmail.com ir dalis jų tikrai bus patalpinta Dienostemoje 🙂 Rašyk ir draugams pasiūlyk 🙂

Ko reikia norint būti eiliniu nuobodžiu blogeriu… Blogas be asmenybės

 

Kažkur, blogų platybėse užtikau mintį, kad dar niekada tiek daug blogerių neturėdami ką pasakyti, pasakė tiek daug tiek mažai žmonių. Painoka, bet įsigilinus kaip ir viskas paaiškėja.. Išties išdygo blogų ir dar blogesnių blogų arba dienoraščių lietuviškai kaip grybų po lietaus arba kaip žmonių maximoj per akcijas mėsai, bulvėms ar dar ten kam nors. O ar žinot kodėl? Mat užsidirbti panoro..

[more…]

O kaip čia taip?

Yra daug įrankių padedančių užsidirbti. Nuo SEO straipsnių, partnerystės programų ( affiliate ), kurios moka už tai, kad atvedei klientą, kuris kažką nupirko iki google adsense ( Šį būdą pateisinsiu, nes visgi reikia mokėti už hostingo paslaugas ir t.t. ). o google adsense tai reklaminiai skydeliai, ant kurių paspaudę, jūs duodate kelis centukus svetainės/blogo savininkui.

Štai tokius skydelius Jūs esate tikrai matę. Jie ir yra tie paslaptingieji google adsense reklaminiai skydeliai 🙂

Reklaminis blogas – savęs pardavimas?

Skaitote nekaltą straipsnį, jame randate įdomios informacijos, galbūt kaip tik to ir ieškojote, net gi randate nuorodą į puslapį, kuriame yra parduodamas jums reikalingas produktas. Na kaip ir viskas gerai, tačiau yra vienas bet.. Nežinau kaip Jūs, bet aš į blogą einu paskaityti asmeninės autoriaus nuomonės ne tik apie tai, kokie gražūs gintariniai karoliai, kokios geros elektroninės cigaretės ar, kad būtinai reikia nusipirkti kokį nors rūbelį iš tos ar anos parduotuvės ( Patyrinėkite blogus atidžiau, pamatysite, kad rasite neviename jų aprašytą tą patį produktą.. ). Pvz, man labai patinka blogai, kuriuose galima rasti įvairaus turinio. Blogas atspindi mūsų asmenybę, taigi ką gali atspindėti blogas pilnas reklamos?

  Asmeninė patirtis

Tos reklamos yra ir pas mane. Pirmuosius žingsnius bandžiau žengti partnerystės programomis ir netgi drįsau parašyti vieną kitą reklaminį straipsniuką. Taip, juos skaitė gan aktyviai, skaito ir dabar. Tačiau, supratau, kad noriu blogo, o ne reklaminio šiukšlynėlio. Tiesa sakant bloga nuo reklamos visur. Reklama infiltruota į straipsnius, į kiekvieną mūsų dieną. STOP!!! Iš principo nenoriu savęs pardavinėti ir atsisakau reklamuoti partnerystės programas ar tą, kas man pačiam nėra įdomu ar nepatinka. Tegul būsiu nepopuliarus, būsiu netipiškas šių dienų blogeris arba iš vis kokia nors slaptoji blogerių komisija susės ant Valpurgijos kalno ir uždraus man vadintis blogeriu :))

Taigi ko reikia blogeriui?

Eiliniam nūdienos blogeriui reikia blogo, partnerystės programų, aukšto puslapio reitingavimo ir šiek tiek raštingumo. Kaip matot  bet kas gali imti ir rašyti. Kaip sukurti reklaminį blogą pilna pamokų internete, tiek anglų, tiek lietuvių kalba, bet nekonkretinsin, nes jų aš nemėgstu. Skirkim dvi sąvokas: Blogeris – asmenybė, reklaminis blogeris – robotas. Nesmerkiu įmonių blogų, nes jie tikrai reikalingi, tačiau asmeniniai blogai be lašo asmenybės sucks!!

O ko reikia norint būti geru blogeriu?

Nepopuliarūs, maži blogai

mazas pries dideli

Pradėjau valgyti blogerio duoną gan nesenai (kodėl nepaklausiate koks jos skonis? 🙂 ), o valgau ją savo malonumui. Įdomu rašyti,  įdomu sulaukti įdomių pastebėjimų  (pvz. e, *** ką tu ** rašinėji čia per nesamones, parašytum apie mergas, įdėtum kokios nuogos mergos nuotrauką ir va būtu *** ) :)) Be abejo, aš galiu įdėt erotinę nuotrauką, galiu įdėt jų net ne vieną, bet nedarysiu to, nors tai ir pakelia lankomumą, o mirkstantiems tokiuose saituose ne tik lankomumą pakelia.

[more…]

Rašau blogą, nes…

Oi, kiek daug galima prigalvoti priežasčių čia, begalvojant ir galvą įsiskaudėtu ir tikrai mieliau galvosiu apie namuose laukiantį buteliuką alaus ir rinkinuką “Prie alaus” bei moteros keptą duoną su sūriu, česnaku (o mano motera gamint tikrai moka ir skaniai. Aplodismentai!Galbūt kada ir ji pasidalins su Jumis savo receptukais.).

Rašau blogą, nes blogai nėra populiarūs, o mane visada traukė dalykai, kurie galbūt kiek primiršti, daugeliui neįdomūs.  Aš nemėgstu Maximos, nemėgstu Senukų, nemėgstu didžiųjų PC, visokių akropolių, megų…Jei leistų galimybės su malonumu kasdien lankyčiaus mažose parduotuvėlėse,  (ne kioskeliuose, kur tam tikros žmonijos rūšys skystais smegenim perka dar skystesnę duoną, o kokioj mažoj, jaukioj ekoparduotuvėlėj ). Reziume: rašau, nes tai nėra populiaru ir man patinka.

 mažas vs DIDELIS

Mažas, asmeninis blogas, sunkiai gali prilygti svetainei, kuri išleidžia tūkstančius reklamai ir yra pildoma ne vieno žmogaus su altruistiškom paskatom, o žurnalistų, kurie už tai gauna piniginę naudą. Žinoma, būna ir išimčių, jei turi gerą idėją, pinigų nereik arba kažkam ji taip patiks, jog parems ar nupirks ją iš taves. Mažą blogą aš prilyginčiau kokiai nors jaukiai kavinei kvepiančiai cinamonu, maloninančiai ramia muzika ir skania arbata su sausainiais, žmonių šypsniais. Tuo tarpu didieji portalai man asocijuojasi su Maxima, būtent taip :)) Varginantis apsipirkinėjimas, daug pašalinių garsų, daug tuštybės :)). Tačiau didieji portalai visada nugali 🙂 Tai natūralu, juose daugiau informacijos,  jie geriau žinomi, jie agresyviai reklamuojami galų gale. Tačiau karma vis gi geresnė mažuose asmeniniuose bloguose, kuriuose blogeris palieka dalį saves 🙂

 Asmeninio blogo populiarumas

Asmeninis blogas irgi gali būt populiarus.Yra du keliai to pasiekti: 1. Rašome nuoširdžiai ir taip tikimės pritraukt tokių pat nuoširdžių skaitytojų.2. Renkamės SEO paslaugas, rašom apie tai kas įdomu, aktualu arba kokia nors konkrečia tema.

Pirmajam variantui reik daug pastangų ir ne vienerių metų, antrasis gi kiek paprastesnis ir greitesnis. Aš renkuosi tarpinį variantą, rašau ir dalinuosi tuo kas įdomu man, nebūtinai tuo , kas populiaru. Nežinau gerai tai ar blogai, turbūt gerai, jei tvirtai žinai ko nori ir žinai ką darai, o tavo veikla nekelia kažkam žalos, tai visada gerai :)) .

  Svarbu turinys, o ne svoris

Sakykime du draugai domisi blogų kūrimu, domisi kažkokia konkrečia sritim arba net neviena iš jų. Jonas sukūrė blogą, pridėjo daug reklamos, rašo populiariomis temomis.Jo blogas lankomas, nors žmonėms ir nelabai patinka visur šmėžuojantys baneriai, mirksinčios reklamos kviečiancios prisijungti prie pažinčių portalo, užsukti į internetinę parduotuvę ar pan. O lankomas jis dėl straipsnių aktualiomis temomis ir dėl to, jog yra išreklamuotas. Tuo tarpu Jono draugas Martynas blogą rašo naiviai ir nuoširdžiai, apie tai kas jam įdomu, ką norėtu ir kitiems parodyti. Martyno bloge vos viena kita nekalta reklamytė ir jis turi ribotą skaitančių žmonių ratą (tarkim blogą skaito močiutė, keli draugai, draugės ir prašalaitis ieškojęs kopūstų sriubos recepto ).  Jonas šaipysis iš Martyno, kad pastarasis nemoka rašyti, nes Jono saitą kaime žino daugiau žmonių, o Martyno ne. Atrodytu Jonas eina teisingu keliu, o Martynui nepasiseks sukurti populiaraus blogo, tačiau neskubėkim su išvadom.

Po kelių metų Jono saitas bus žinomas kaip reklaminis, brukalinis, t.y. vienas iš daugelio tokių saitų, kurie išties atrodo gan pigiai. Tuo tarpu Martyno auditorija per tuos metus išaugs ir jis galės iš savo blogo netgi užsidirbti, kad ir kaimynė Nijolė duos kelis litukus, už tai, kad Martynas pagirs savo bloge jos obuolių pyragus ir ją pačią…, kaip gerą šeimininkę žinoma :)) . Kitaip sakant, su kantrybe ir užsidegimu, kad ir iš kur kyla vaivorykštė ieškot ( sako ten kažkokie maži nykštukai turtus ir mokesčių mokėtojų auksinius slepia  )  :).