Reklama internete – kaip pasiekti potencialius pirkėjus?

Google reklamaNorint pasiekti potencialius prekių bei paslaugų pirkėjus, būtina tinkamai įvertinti pasirinktą reklamos strategiją, nes kitu atveju, visi išleidžiami pinigai gali nueiti per niek. Reklama internete gali būti pati įvairiausia – nuo reklaminių skydelių pozicijų pirkimo iki potencialių pirkėjų įsigijimo. Jums reikia žinoti tai, kad internete jūs galite iškart įsigyti potencialius pirkėjus, bet aišku – už juos jūs ir mokėsite atitinkamą sumą. Norint pasiekti kuo didesnį potencialių pirkėjų ratą, jums reikia taikytis į tikslinę auditoriją, o tai galite padaryti keliais būdais. Pirmasis – SEO paslaugos, antrasis – Google reklama ir trečiasis – taikymasis į tikslinės auditorijos svetaines.

Pirmuoju atveju reklamos kaina gali būti didelė ir viskas priklausys nuo kelių faktorių. Jeigu kreipsitės į SEO specialistus, tai tikėtina, kad už vieno raktažodžio iškėlimą jūs sumokėsite nuo kelių šimtų iki kelių tūkstančių eurų. Didžiausią kainą moka finansų rinkos dalyviai. SEO paslaugos reiškia, kad į jūsų svetainę bus pritraukti potencialūs pirkėjai, o jie jūsų svetainę pasieks iš paieškos sistemų. Tai reiškia, kad jūsų lankytojai bus tie žmonės, kurie ieško tam tikros prekės ar paslaugos, kurią jūs parduodate. Šios paslaugos atneša ilgalaikę naudą – galite mokėti vienkartinį mokestį už iškėlimą, tačiau gali tekti mokėti ir reguliarų mokestį už pozicijų palaikymą, jeigu raktažodis yra labai konkurencingas.

Apie antrąjį variantą turite žinoti tai, kad čia pinigai leidžiami nuolatos. Jūs tiesiog taikotės į paieškos sistemų naudotojus, kurie ieško konkrečių prekių ar paslaugų. Esmė tame, kad jūs neišsikeliate paieškos sistemose, o tiesiog nusiperkate aukščiausias pozicijas kažkuriam laikotarpiui. Adwords reklama leidžia pasiekti tuos pačius tikslinius vartotojus kaip naudojantis SEO paslaugomis, tik skirtumas tas, kad į Adwords reklamą jums nuolatos teks kišti pinigus.

Trečiasis, bet ne ką prastesnis būdas gauti potencialių lankytojų ar pirkėjų – taikymasis į tos pačios tematikos svetaines. Tai reiškia, kad jūs galite pirkti reklaminių skydelių talpinimą tose svetainėse, kuriose lankosi jums aktualūs lankytojai. Pavyzdžiui, jeigu esate greitųjų paskolų bendrovė, tai reklamą turėtumėte pirkti būtent su paskolomis ar finansais susijusiose interneto svetainėse. Tai būtų bene pigiausias variantas.

Kas yra Google AdWords reklama ir kokia šios paslaugos nauda?

Google AdWordsTinkamai plėtojama reklama kelia įmonės žinomumo rodiklius ir plečia vartotojų gretas. Svarbiausias reklamų skirties bruožas – jų pateikimo forma. Nuo seniausių laikų žinoma tekstinė, vaizdinė ir garsinė reklama, modernėjanti drauge su besikeičiančia visuomene. Skirtingos reklamos formos naudojamos skirtinguose kanaluose. Skaitmeninėje erdvėje didžiausius srautus generuoja tekstinė reklama, derinama su vaizdiniais ir garsiniais elementais. Tiesa, negalima pamiršti ir neigiamos reklamos pusės – aiškiais atrankos kriterijais neapibrėžta informacija dažniausiai neatitinka vartotojų poreikių. Minėtosios kategorijos perversmas siejamas su Google AdWords reklama, kuri ėmė teikti tekstinės formos žinutes, atsižvelgdama į vartotojų užklausas Google paieškos sistemoje. Šiandien AdWords yra viena efektyviausių trumpalaikės reklamos formų, gebanti generuoti itin didelius klientų srautus.

Verslininkai, siekiantys aukščiausių rezultatų, turi būti matomi paieškos sistemoje. Atlikti tyrimai patvirtino, kad Lietuvoje daugiau nei 95 proc. interneto vartotojų aktualios informacijos, pageidaujamos kategorijos prekių ir paslaugų ieško naudodamiesi Google paieškos sistema. Jei norite būti pastebėti, jums bus reikalinga Google AdWords reklama, jūsų skelbimą rodanti pirmojo puslapio viršuje arba dešiniame lango šone. Vienas svarbiausių minėtosios reklamos formos pranašumų yra tai, kad reklama nėra nei įkyri, nei erzinanti, kadangi vartotojas pats ieško jūsų siūlomų prekių ar paslaugų.

Google AdWords reklama – tai didžiausio paieškos tinklo Google siūloma reklamos forma, talpinanti reklaminius tekstus ne tik Google paieškos sistemoje, bet ir kituose AdSence sistemos tinklalapiuose. AdWords reklamos sėkmės pagrindas – bendradarbiavimas su rinkodaros profesionalais, galinčiais užtikrinti aukščiausius rezultatus. Minėtoji sistema siūlo milžinišką statistikos duomenų bazę, padedančią analizuoti ne tik konkrečios reklamos kampanijos informaciją, bet ir visą Google rinką. Minėtieji duomenys leidžia pasirinkti tinkamiausius raktažodžius ir raktines frazes, padedančias pritraukti maksimalų potencialių klientų srautą. Tai itin lanksti ir patikima reklamos forma, leidžianti prisitaikyti prie vartotojų poreikių, lūkesčių ir paieškos įpročių.

Vienas svarbiausių Google AdWords reklamos privalumų – išskirtinai palanki atsiskaitymo už reklamą sistema. Vartotojas moka vadinamuoju CPC būdu, t. y. mokama už kiekvieną paspaudimą ant reklamos. Kitaip sakant, mokama tik už jūsų reklama susidomėjusius klientus. Kalbant apie sistemos privalumus, būtina paminėti ir itin lengvą Google AdWords sistemos naudojimą. Minimalistinė programa nereikalauja nei specifinių žinių, nei ilgo ir kruopštaus darbo. Be to, jūs galite rinktis pageidaujamas reklamos pozicijas. Pagrindinė pozicija matoma didžiausiam lankytojų srautui, tačiau ši reklama kainuoja brangiau. Kitos pozicijos yra pigesnės, tačiau jos yra mažiau matomos, t. y. sulaukia mažesnio vartotojų srauto.

Google reklama – efektyviausias būdas reklamuotis internete

Google reklamaNėra ko čia ginčytis. Google reklama yra antras pagal efektyvumas reklamos būdas pasaulyje. Paklausite, kas yra pirmas? Rekomendacijos arba „word of mouth“ reklama, kai vienas žmogus kitam rekomenduoja įmonę, verslą ar paslaugo teikėją. Su šią beveik šimtaprocentinio efektyvumo reklama konkuruoti gali tik PPC reklama Google AdWords. Tokiu būdu Google reklama tampa efektyviausia reklamos forma internete, nes „word of mouth“ internete tampa kitokia reklamos forma, arba jos efektyvumas sumažėja (pasitikėjimas žmonių rekomendacija yra menkas dėl identiteto).

Google reklama veikia paprastai. Ji parodoma tik tada, kai ieškomas turinys turintis tam tikrus raktinius žodžius. Tai reiškia, kad jei su reklamine žinute susiejate 5 raktinius žodžius, ji bus rodoma tik tada, kai kas nors paieškoje suves būtent tuos raktinius žodžius. Jei padarys klaidą, deja, reklama nebus parodyta.

PPC (Pay Per Click) reklama yra labai patraukli ir tuo, kad mokėti reikia ne už parodymus (impressions), bet už paspaudimus. Tai reiškia, kad mokama už realiai atvestą lankytoją, o ne 1000 pamačiusių reklamą arba jos nepastebėjusių, nes ji buvo patalpinta kur nors giliai tarp kitų reklamų. Taigi Google reklama gali atvesti realius pirkėjus, susidomėjusius preke arba paslauga, kurią reklamuojate. Jei tas lankytojas iš jūsų nenupirko, reiškia nesugebėjote jau savo puslapyje jo įtikinti, kad jūsų pasiūlymas yra pats geriausias ir reikia juo pasinaudoti dabar pat. Čia prasideda kita rinkodaros sritis (landing page), į kurią šiame straipsnyje nesigilinsime.

Google reklama yra sukurta taip, kad ją valdyti galėtų kiekvienas, tačiau, kaip ir bet kuriai kitai reklaminei kampanijai, taip ir kontekstinei reklamai reikia patirties, žinių ir sugebėjimų. Lietuvoje rengiami net kursai, kurių metu mokomi žmonės būtent kaip valdyti savo Google Adwords kampanijas. Investuoti savo laiką į reklamos industrijos suvokimą galima, bet greičiau ir paprasčiau visada yra nusamdyti profesionalus, kurie su tuo dirba kas dieną. Jūs paleisdami vieną kampaniją sugaišite kelias dienas, o jie – vos pora valandų. Vieną valandą atliks analizę, kitą – surašys raktinius žodžius ir reklamą ir viskas – liks tik kantriai stebėti rezultatus ir reaguoti į susidariusią situaciją. Tai profesionalų darbas, kuriems ir reiktų patikėti Google reklamos vykdymą. Galite tiesiog pakenkti sau, o ne padėti. Juk už paspaudimus reikia mokėti, tad galite prarasti nemažai pinigų, ko profesionalai tikrai neleis padaryti.

Išbandykite Google reklamos galimybes jau dabar!

Kodėl Google AdWords reklama?

google adwords reklamaKiekvienam puikiai žinoma, jog internetas šiandien tampa neatsiejama kasdieninės komunikacijos dalis. Įmonės kuriasi internetinius puslapius, o tos kurios juos turėjo jau seniai, siekia atnaujinti duomenis ir patį puslapį. To priežastis – noras būti moderniais, pastebimais, matomiems verslininkas. Juk, koks verslas, jeigu niekas nepastebi tavęs?

Įmonės, kurios turi internetinę svetainę, ir joje pristato savo produkcijas, paslaugas – turi tikslą, jog vartotojai susidomėtų įmonės veikla. Tačiau ne visada sulaukiama norimo pardavimo kiekio, todėl atsitiktinė internetinės svetainės padėtis Google paieškos sistemoje negelbsti norint didinti pardavimus. Šiuo atveju reklamos specialistai siūlo pasinaudoti Google AdWords reklama. Tai reklamai, kai pagal tam tikrus raktažodžius įmonės internetinis puslapis atsiduria pirmajame Google paieškos puslapyje reklaminėse pozicijose. Reklaminės pozicijos: kai skelbimas rodomas top3 pozicijoje arba paieškos rezultatų dešiniajame šone. Įmonė pati gali pasirinkti, kokie raktiniai žodžiai jiems aktualiausi ir gali būti naudingiausi. Kadangi vartotojas (Google paieškos naudotojas) Jūsų įmonės puslapį randa jau ieškodami pagal tam tikrus raktažodžius pirmajame Google paieškos puslapyje, todėl tokai reklama yra labai tikslinga ir efektyvi. Įmonės, kurios dirba su Google AdWords reklama specialistai patars, kaip sukurti efektingą reklaminę kompaniją. Google AdWords reklama sukuriama per trumpą laiką ir veikia efektingai, padės sumažinti daugiau nei 30% išlaidų reklamai.

Už reklamą mokama tik tada, kai vartotojas jau užeina į Jūsų puslapį. Pavyzdžiui interneto vartotojas ieško tam tikros paslaugos, randa Jūsų įmonės puslapį top3 pozicijoje, ir tik tada kai jis užeina į Jūsų puslapį. Paprastai tariant, įmonės moka už tai, kai vartotojas jau atvedamas į internetinį tinklapį.

Google AdWords reklama- tai greitas, efektyvus būdas pritraukti naujų, tikslingų klientų, kuriems reikalingos būtent Jūsų teikiamos paslaugos ar pardavinėjamos prekės.