SEO paslaugos: kaip teisingai optimizuoti nuotraukas?

buk-pirmas.ltKeista, tačiau tiek daug rašydami ir skaitydami apie SEO paslaugai svarbų turinį, dažnai, pamirštame nuotraukas ir paveikslėlius. Tinkamas nuotraukų optimizavimas yra būtinas kiekvienos svetainės ar internetinio projekto vidinės optimizacijos proceso dalis. Juolab, ši informacija nėra nei karinė paslaptis, nei aukštasis pilotažas. Keletas patarimų iš SEO paslaugos buk-pirmas.lt ekspertų.

SEO paslaugos  ir Vizualinis marketingas

Kol paieškos sistemos neišrado gudresnio algoritmo vertinančio arba suprantančio svetainės dizainą, tol nuotraukas optimizuojame pagal prierašus ir Joms suteiktus pavadinimus. SEO paslaugos vizualinio marketingo srityje Lietuvoje vis dar žengia pirmus žingsnius. Vis dėlto, galime užsimerkti akis prieš daug dalykų, bet tikrai nederėtų numoti ranka į milžinišką lankytojų srautą sugeneruojančią sritį.

Svarbu atminti, kad svetainės prisijungimo laikas (puslapių atidarymo laikas) yra be galo svarbus kriterijus paieškos sistemoms. Kuo didesnė nuotrauka, tuo puslapio atidarymo laikas ilgėja. Neaukokite paveikslėlių kokybės, tačiau kaip įmanoma labiau sumažinkite paveikslėlių ir nuotraukų dydį. Tačiau tai svarbu daryti pačiam – rankiniu būdu. Kaip galėdami venkite automatinės nuotraukos sumažinimo funkcijos, nes Jūs matysite mažytę nuotrauką, o svetainė puslapį kraus lyg milžinišką dinozaurą.

Alternatyvus tekstas

Alternatyvus tekstas dažniausiai žymimas arba iš programuotojų lūpų išeina kaip ALT. Ši žyma skirta tam, kad Jūs paieškos valdiklius supažindintumėte su nuotraukoje pavaizduotu vaizdu. Geriausia jeigu šiam kelių žodžių aprašymui panaudotumėte raktinį žodį. Jeigu sistemoje nėra atskiros eilutės ALT apibūdinimui, tiesiog prie HTML kodo žymos įterpkite ALT= „ …”

Antraštės ir pavadinimas

Yra dvi SEO paslaugos auksinės taisyklės. Jose rašoma, kad įkeldami nuotrauką į serverį pasistenkite pavadinti nuotraukos failą taisyklingu raktiniu žodžiu arba fraze, pagal, kurią norėtumėte, kad lankytojai galėtų ją rasti ir identifikuoti.

Antroji taisyklė skelbia, kad tarp nuotraukų antraščių ir užimamų reitingų paieškos sistemose tiesioginio ryšio nėra. Bet vis gi… Jeigu ne dėl SEO paslaugos ar nuotraukos optimizavimo, tuomet dėl lankytojo parašykite tinkamą, t.y. teisingą ir neklaidinančią, antraštę. Įsivaizduokime vaizdelį, kuomet lankytojas greitai užbėga į Jūsų svetainę, tačiau pamato, kad ten nėra nieko ko jis ieškojo, kad jis buvo suklaidintas ir išsigandęs arba nepatenkintas išbėga. Viskas įvyksta per minutę ar net kelias sekundes. Kas tuomet nutinka paieškos sistemoje? … Įsijungia atšokimo rodiklis (angl. bounce rate). Kuo jis aukštesnis, tuo mažesnis Jūsų svetainės reitingas paieškos sistemose. Todėl kartais dėl žemų reitingų kaltos tampa ne SEO paslaugos, o turinio ir nuotraukų, bei antraščių neatitikimas.

Čia išvardintos vos kelios nuotraukų ar paveikslėlių optimizavimo taisyklės, kurios neužima daug laiko, tačiau turi didelį SEO paslaugos  svorį. Kartais tereikia kelių minučių ir žinojimo ką po ko daryti, kad pasiekti puikius rezultatus. Jeigu dvejojate arba turite klausimų – rašykite.

 

Kas yra Google AdWords reklama ir kokia šios paslaugos nauda?

Google AdWordsTinkamai plėtojama reklama kelia įmonės žinomumo rodiklius ir plečia vartotojų gretas. Svarbiausias reklamų skirties bruožas – jų pateikimo forma. Nuo seniausių laikų žinoma tekstinė, vaizdinė ir garsinė reklama, modernėjanti drauge su besikeičiančia visuomene. Skirtingos reklamos formos naudojamos skirtinguose kanaluose. Skaitmeninėje erdvėje didžiausius srautus generuoja tekstinė reklama, derinama su vaizdiniais ir garsiniais elementais. Tiesa, negalima pamiršti ir neigiamos reklamos pusės – aiškiais atrankos kriterijais neapibrėžta informacija dažniausiai neatitinka vartotojų poreikių. Minėtosios kategorijos perversmas siejamas su Google AdWords reklama, kuri ėmė teikti tekstinės formos žinutes, atsižvelgdama į vartotojų užklausas Google paieškos sistemoje. Šiandien AdWords yra viena efektyviausių trumpalaikės reklamos formų, gebanti generuoti itin didelius klientų srautus.

Verslininkai, siekiantys aukščiausių rezultatų, turi būti matomi paieškos sistemoje. Atlikti tyrimai patvirtino, kad Lietuvoje daugiau nei 95 proc. interneto vartotojų aktualios informacijos, pageidaujamos kategorijos prekių ir paslaugų ieško naudodamiesi Google paieškos sistema. Jei norite būti pastebėti, jums bus reikalinga Google AdWords reklama, jūsų skelbimą rodanti pirmojo puslapio viršuje arba dešiniame lango šone. Vienas svarbiausių minėtosios reklamos formos pranašumų yra tai, kad reklama nėra nei įkyri, nei erzinanti, kadangi vartotojas pats ieško jūsų siūlomų prekių ar paslaugų.

Google AdWords reklama – tai didžiausio paieškos tinklo Google siūloma reklamos forma, talpinanti reklaminius tekstus ne tik Google paieškos sistemoje, bet ir kituose AdSence sistemos tinklalapiuose. AdWords reklamos sėkmės pagrindas – bendradarbiavimas su rinkodaros profesionalais, galinčiais užtikrinti aukščiausius rezultatus. Minėtoji sistema siūlo milžinišką statistikos duomenų bazę, padedančią analizuoti ne tik konkrečios reklamos kampanijos informaciją, bet ir visą Google rinką. Minėtieji duomenys leidžia pasirinkti tinkamiausius raktažodžius ir raktines frazes, padedančias pritraukti maksimalų potencialių klientų srautą. Tai itin lanksti ir patikima reklamos forma, leidžianti prisitaikyti prie vartotojų poreikių, lūkesčių ir paieškos įpročių.

Vienas svarbiausių Google AdWords reklamos privalumų – išskirtinai palanki atsiskaitymo už reklamą sistema. Vartotojas moka vadinamuoju CPC būdu, t. y. mokama už kiekvieną paspaudimą ant reklamos. Kitaip sakant, mokama tik už jūsų reklama susidomėjusius klientus. Kalbant apie sistemos privalumus, būtina paminėti ir itin lengvą Google AdWords sistemos naudojimą. Minimalistinė programa nereikalauja nei specifinių žinių, nei ilgo ir kruopštaus darbo. Be to, jūs galite rinktis pageidaujamas reklamos pozicijas. Pagrindinė pozicija matoma didžiausiam lankytojų srautui, tačiau ši reklama kainuoja brangiau. Kitos pozicijos yra pigesnės, tačiau jos yra mažiau matomos, t. y. sulaukia mažesnio vartotojų srauto.

Remarketingas – įrankis skatinantis vartotojus grįžti

remarketingas Kiekvieno vystomo verslo pagrindinis tikslas yra pasiekti galimus potencialius klientus, juos informuoti itin tikslia žinute, perteikiama per reklamą, ir suvilioti geru pasiūlymu. Nustatyta, kad šiuo metu  daugiau nei 90 % internetinio tinklalapio lankytojų svetainę palieka net neatlikę joje jokių veiksmų. Tai reiškia, kad jie ateina ir labai greitai palieka svetainę. Interneto vartotojai joje neprisiregistruoja, kad gautų naujienas, neįsigyja jokių prekių ar paslaugų, apie jas nepasiteirauja, neskambina nurodytais telefonais ir pan. Dažniausiai lankytojai į svetainę pirmą kartą patenka naudodamies nuorodomis ar reklama kitose svetainėse, per įvairias nuorodas socialiniuose tinkluose, paieškos sistemas ar tiesiog įvedus interneto tinklalapio adresą ir pan.

Siekiant, kad reklama internetinėje erdvėje taptų kuo pigesnė, verslas stengiasi visus konkrečios svetainės lankytojus konvertuoti į potencialius pirkėjus. Dažniausia tai atliekama renkant apsilankiusiųjų elektroninio pašto adresus, rekomenduojant mėgti įmonę socialiniuose tinkluose ir pan. Vis dėlto užėję į svetainę vartotojai neretai nepalieka jokių savo kontaktų, plačiau įmone nesusidomi ir labai greitai svetainę palieka. Būtent šioje vietoje ir atsiranda verslininkų poreikis jų įmonės interneto svetainės lankytojus pasiekti antrą kartą. Čia rekomenduojama naudoti puikiai pasitvirtinantį internetinės rinkodaros įrankį – remarketingą.

Remarketingas yra pakartotinės rinkodaros procesas, kuris suteikia galimybę rasti vartotojus, kurie lankėsi jūsų įmonės internetinėje svetainėje ir parodyti jiems reklamą, kuri yra susijusi su jūsų tinklalapiu. Tokiu būdu remarketingas ne tik sugrąžina prarastus lankytojus, tačiau ir pasiekia tuos, kurie yra pasirengę pirkti prekes ar paslaugas ir iš naujo juos įtikinti jog geriausia jas įsigyti būtent iš jūsų.

Įmonės remarketingas veikia naudojant įvairius interneto vaizdinės reklamos tinklus. Pats didžiausias ir populiariausias yra Google vaizdinės reklamos tinklas,  kurį sudaro kiek daugiau nei vienas milijonas populiarių interneto svetainių. Pats remarketingo veikimo principas yra grindžiamas reklaminių skydelių, tekstinės bei vaizdinės reklamos rodymu būtent tikslinei auditorijai, kuri jau kartą lankėsi svetainėje. Mūsų šalyje dažniausiai remarketingo paslauga yra teikiama naudojantis Google AdWords bei Google AdSence sistemomis. Jos padeda reklaminius skydelius parodyti tik tikslinei auditorijai milijonuose interneto puslapių, kurie naudoja Google AdSence reklamos plotus.

Nors daugybė reklamos internete tinklų šį technologinį metodą jau turi įsidiegusi ir tai tikrai nėra stebuklas arba naujovė internetinės rinkodaros srityje, vis dėlto vos 5 % visų internetinių tinklalapių pakankamai investuoja į reklamą internete ir būtent į remarketingą.

Taigi, remarketingas, kaip viena iš internetinės rinkodaros sričių, yra pagrįstas realaus laiko reklamos pirkimo technologija. Šiuo metu tai yra sparčiausiai auganti internetinės reklamos forma. Daugybė sėkmingai internete verslą vystančių įmonių, naudojančių šį įrankį, žino, kokia yra reali remarketingo nauda, siekiant didinti reklamos kampanijos bei prekės ženklo žinomumą, perduoti žinutes potencialiam klientui bei auginti pardavimus. Šita internetinės reklamos forma vartotojams padeda įsiminti reklaminio pranešimo esmę, taip pat užprogramuoja vartotojų pasitikėjimą prekės ženklu ir nuolat vis primena apie aktualias prekes ar paslaugas. Tokiu būdu remarketingas visuomet atkreipia vartotojo dėmesį ir karti didina  konversijas bei pardavimus internete.

Nesąžiningi konkursai – masalas naivuoliams

Nikon D7000

 

Ne taip jau ir senai, prieš savaitę ar kelias sumirgėjo feisbuke stebuklingas konkuras siūlantis laimėti fotoaparatą Nikon D7000. Na ir pasipylė naivių žmogučių trokštančių fotografuoti like/share. Stebuklingo puslapio populiarumas augo kaip ant mielių, štai atėjus lemiamai dienai paaiškėjo ir taip aiški tiesa – laimėjo niekas. Teisingai, niekas, nes prizo paprasčiausiai nebuvo.

[more…]

Nerašyčiau apie tai, jei ne puslapio administratoriaus ( -ės, -ių) įžūlumas skelbti dar vieną konkursą, tačiau šį kart siūlant apybrangį mobilų telefoną. Na, kiek gi galima mulkinti žmonės?:)

 Purvinas socialinis marketingas

Kažkada senai, kai Jonas buvo jaunesnis, mirkdavo feisbuke ir laikindavo viską iš eilės. Matydavo grupes, fanpeidžus turinčius begalę fanų ir sugalvojo, kad jis neturi ką veikt ir gali turėti savo grupę soc. tinkle. Sukūrė grupę, pavadino ją “Vysokie jokai, aniagdotai” ir dieną, naktį laukė, kol susirinks dešimtys tūkstančių like’ų.

Tačiau laikas bėgo – like’ai nesidaugino… Jonas kiek nusiminęs aktyviai kopijavo anekdotus, dėjo paveiksliukus iš demotyvacijos. Gerbėjų nebuvo nei po savaitės, nei po mėnesio. Tuomet, matydamas kaip kyla kitų grupių populiarumas, pasimokęs iš jų, Jonas susirado internete automobilio nuotrauką ir pasiūlė ją laimėti tradiciškai spaudžiant “like/share”.

Nors bent kiek mąstantis žmogus suvoktų, kad neaiškios kilmės grupė negali pasiūlyti itin vertingų prizų, tačiau vis gi like/share augo, augo ir komentarai po automobilio nuotrauka. Atėjus konkurso pabaigai Jono grupė turėjo dešimtis tūkstančių gerbėjų. Žinoma, automobilio niekas ir nelaimėjo, tačiau apart kelių piktų komentarų, niekas nesiėmė jokių veiksmų, o Jono grupė po kiekvieno konkurso vis augo ir augo… Tačiau Joną pradėjo kamuoti nemiga, nerimas. Jis pradėjo suvokti, kad nors ir turi daug gerbėjų – jo grupė yra bevertė, nes:

  • Ji neturi prasmingo, originalaus turinio
  • Ją kurdamas jis neturėjo aiškios vizijos/misijos kam grupė reikalinga
  • Nėra tikslingos auditorijos

 

 

O, Jūs, ar turite grupes soc.tinkluose? Ar bandote laimę konkursuose? Padiskutuokim

Marketingo patarimai freelancer’iams

Three marketing tips

1. Kodėl turėtų pasirinkti jus, o ne konkurentus?

Turite rasti atsakymą į į klausimą. Ir atsakymas neturėtų skambėti kaip “nes aš labiau stengiuosi”, “sunkiau dirbu”, nes konkurentai daro tą patį, patikėkite. Jūsų atsakymas turėtų skambėti kaip šūkis, kuriuo vadovautumėtės. Pagalvokite kuo jūs skiriatės nuo konkurentų, kodėl negalite pasiūlyti pigesnių paslaugų, o gal priešingai, galite? Ar kuo konkurentai yra patrauklesni, nei jūs. Suprantu, kad daug kam analizavimas atrodo bergždžias reikalas, bet analizuojant pasieksite tikrai daug ir atrasite savo kertelę. Geriau jau kelis kartus pamąstyti ir eiti teisinga linkme, nei nuėjus pusę kelio suprasti, kad einate ne į tą pusę.

[more…]

2. Kodėl klientai turėtų tave rekomenduoti kitiems ir ar pavyktų tokių klientų rasti?

Kada mes rekomenduojam ką nors? Dvejais atvejais: 1. Mums patiko paslaugos.2. Mums iš to nauda. Taigi,stenkitės pasiūlyti geriausia, ką galite ir duokite paskatinimą, kad ir nuolaidą, kuri didėtų nuo kiekvieno atvesto kliento. Viskas yra gan paprasta, nors taip ir neatrodo. Sunkiau yra pelnyti klientų pasitikėjimą. O jį pelnyti galite sunkiu darbu, t.y. rašydami, reklamuodamiesi ir sveikai įvertindami savo paslaugas. Jei jūs jau gaunate pajamas iš freelance darbų, tuomet jos neturėtų būt pastovios, jos turėtų kilti.  Jei taip nėra, galbūt tikrai vertėtų permąstyti savo darbo strategiją?

3. Nesivadovaukite bendrom taisyklėm

Blogai pilni taisyklių, pamokų kaip daryti tą ar nedaryti to.Neimkite visko aklai, kas tinka katei, netiks šuniui. Ypač tai pastebima su visokiais pamokymais užsienio bloguose, kur tikrai palankesnė rinka, o kas būna, kai tų patarimų prisigaudom mes? Nieko, būtent nieko, nes mums jie nepalankūs, nenaudingi ir tik gaištam savo laiką. Tik pats gali nuspręsti kas tau gerai ir kas padėtų pasiekti tikslo.