Lietuviškų blogų trūkumai

Skaitau lietuviškus blogus, lyginu juos su savuoju, ieškau pliusų ir minusų, iš vienų pasimokau, kiti šiaip įdomūs. Na, atrodo negalim skųstis jų gausa. Blogerių pas mus tikrai užderėjo, ypač jų užderėjo po “Go-crazy” išleistos e – knygos “Kaip uždirbti iš blogo” ar pan. pavadinimu 🙂 Ir nieko čia keisto, pinigai visada skatina susidomėjimą. Mes, lietuviai, naujovėms esame imlūs, tačiau įsisavindami esminius dalykus į kai ką mes pažiūrim pro pirštus, galbūt todėl turim mažai gerų, protingų blogų..

blog dienos tema

[more…]

Blogo marketingas

Gero daikto reklamuoti nereikia – sakoma, tad mes tų blogų ir nereklamuojam, rašom, stengiamės pritraukti žmonių srautą ir daugumai net nerūpi ar galim kažką lankytojui pasiūlyt, kad jis užėjęs pasiliktų. Vieni perka srautą už litukus, kiti gi vaikos madingų temų ir taip gauna kelis procentus viso tos temos ieškančio srauto. Tačiau investuodami daug laiko ir pastangų į srauto generavimą, mes visvien liekam prie tos pačios skilusios geldos…Kodėl? Viskas paprasta. Esminis skirtumas, kurio mes nesupratom jog lankytojų srautas ir blogo marketingas yra du skirtingi, labai skirtingi, faktoriai lemiantys mūsų sėkmę.

Kol mes ir toliau turim blogus su keliolika – keliasdešimt lankytojų per dieną, rimti blogeriai iš mažo, niekam nežinomo blogo, padaro jį populiariu ir lankomu. Kaip? Jie turi tikslą, tikslą į kurį orientuojasi tuo blogu. Daugumos eilinių blogerių bėda, jog jų tikslas yra pritraukti lankytojų ir kas iš to? Nieko, lankytojas ateina, pažiūri – neįdomu, išeina, neįsimena to blogo ir nebegrįžta. Rimtas blogeris -specialistas,  parašys blogą, pamėtys nuorodų internete ir atrodo idėjęs mažiau – turės daugiau, nes jis turi tikslą parduoti, išreklamuoti. Taigi, jei Jūsų padėtis tokia, siūlyčiau permąstyti savo planus

Pirmas įspūdis

Suprantu, kad skambai ne kaip, bet jis yra gan svarbus. pastatykit save į skaitytojo vietą ir pagalvokit, ko einate į blogą? Aš einu ko nors išmokti, jei jau atėjau noriu rasti tvirtą poziciją vienu ar kitu klausimu, noriu rasti rekomendacijas ar patarimus, tame, ko aš nežinau, nesuprantu. Taigi jei pas jus žmogus neras nieko naudingo, apart blevyzgų, anekdotų ar kitų niekinių dalykų ar jis sugrįš? O jūs ar sugrįžtumėt į tokį blogą? Ne, nes nebeliks pasitikėjimo jumis. Todėl turėtumėte būti atsargūs su reklamomis, seo straipsniais. Jei skaitytojas užėjęs iškart ras 14 reklamų, nuorodų, mirgančių banerių ir kitų erzinančių dalykų, paveiksliukų jis nė nemirktelėjęs užvers Jūsų blogą ir nebegįš. Įrodyta, jog reklamos ir lankytojų srautas nėra du suderinami dalykai.

Rašant, kad ir seo straipsnį, paskaitykite ką parašėte, pagalvokite ką rašote ir ar tai bus įdomu. Suprantu, kad nevisi gimėm rašytojais, grožinės literatūros kūrėjais ir t.t., tačiau pasistengti galime. Jei norite uždirbti iš blogo, rašykite taip, kad reklama būtų mažai pastebima ir nekeltų neigiamų asociacijų lankytojams, kurie reklamų nemėgsta. Pasistenkite filtruoti savo turinį, nieko neįžeidinėti ir kuo dažniau į save pažvelgti iš skaitytojo pusės. Šiek tiek savikritikos nekenkia. Labai svarbus dalykas, kurį neretai apleidžiam arba išvis bloge išjungiam komentarus yra bendravimas su lankytojais. Nebūtinai turite atsakinėti į visus komentarus, bet tai būtų pagirtina. Atsidėkokite lankytojams už jų sugaištas kelias minutes jūsų bloge. Taip žmonės žinos, kad jūs atsakingas ir visada pasiekiamas, jei iškiltų neaiškumų ar reiktų pagalbos.

  Blogas – ne tik straipsnių biblioteka

Sakykime, turima žmonių srautą. Pirmas įspūdis neblogas, gavome netgi kelis teigiamus komentarus, tačiau dauguma žmonių vis dėl to antrą krtą nesugrįžta. Kas kaltas? Žmonės skirtingi, tiesiog jei rožiniai marškinėliai patinka vienam, tai nereiškia, kad jie patiks visiems. Nors ir turite daug įdomių straipsnių, tai visvien nevisada padeda. Žmonės ieško kažko unikalaus..; Manau, paprašius Jūsų išvardint kelis mėgstamus blogus, išvardintumėt 1-2, kuriuos skaitot pastoviai arba kuriuos atsimenat, o gal nepasakytumėt ir nei vieno. Būtent, todėl, kad bloguose unikalumo mažai. Sukurkite kažką tokio, būkite originalūs.  Žmonėms reikia vardo, brando, kažko lengvai įsimenamo ir populiaraus. Būtent tai ir turi būti vienas Jūsų tikslų – ne pritraukti lankytojų, o padaryti blogą žinomą, nes no name blogų turime daug, o štai populiarių mažai.

Tegul turinys kalba už jus

Geras turinys visada bus pastebėtas, juo dalinsis, jei žinoma bloge turite įdiegę tokią funkciją ir palengvinate dalinimasi, bus kur kas lengviau. O kaip žinoti, kada turinys geras? Stebėkite lankytojų srautą..Žmonės bet ko neskaito, jie skaito tai, kas parašyta įdomiai, protingai ir tai jiems yra nauja. Geras turinys – raktas į sėkmę.

Kiekvienas blogas turi tik jam būdingą skaitytojų ratą, kiekvienas blogas turi savo veidą, na bent jau turi jį turėti ir yra tuo išskirtinis. Norint išlaikyti lankytojus, turim skaityti, domėtis, neatsilikti ir būti žingsniu toliau, nei tavo skaitytojai, nes jie mokosi ir nenorės skaityti to, ką jie jau žino. Būkim žingeidūs. O daugiausiai išmokti galime forumuose, žinoma ne spamindami savo reklamų, nes tai garbės neatneš ir taip netapsim žinomesni, dalyvaukime diskusijose, jei žmogus žinos, kad iš to ar iš to blogerio sulaukė kažkokio gero patarimo, jis nepatingės ir į jo blogą užsukti.

Visa kita

Savaime aiškus reiškinys, kad blogeriai bendrauja tarpusavy. Mažiau ar daugiau, bet.. Ir tai yra gerai, tokį bendravimą reiktų skatinti, nes tik taip mes tobulėjamę. Tarp blogerių konkurencijos būti neturėtų ir jos būti negali, nebent tai verslo blogai. Taip pat nepaminėjau dizaino unikalumo, o jo nepaminėjau todėl, kad mano nuomone svarbiausias yra turinys. Unikalius dizainus turinčių blogų mažai, nes galų gale dizainas kainuoja, o mes iš blogų nevisi uždirbam ir galim tai sau leisti, o dar reikia susimokėti už hostingo paslaugas ir pan. Ir galų gale, kai jau viskas padaryta, galime pradėti rūpintis lankytojais. Turėdami gerą turinį, vardą, aiškią ateities viziją galime tikėtis, kad lankytojas pasiliks pas mus ilgiau.