Į ką reikia atkreipti dėmesį kuriant tinklapį?

svetainiu kurimasKuriant tinkalapį daug dėmesio skiriama tinklapį sudarančių dokumentų, pakopinių stilių, skriptų ir atvaizdų rengimui ir galimų trikdžių nuastatymui bei šalinimui. HTM ir pakopinių stilių dokumementų rašymas dažniausiai vadinamas sukūrimu.

Norintiems užtikrinti interaktyvumą suteikiama puiki galimybė į tinklalapį įtraukti įvairialypės informacijos elementų, įskaitant garso įrašus, animaciją ir Flash filmus. Pastaruoju metu populiarėja svetainiu kurimas naudojant Flash formatą. Tokie tinklapiai itin patraukliai atrodo ir netradiciškai.

Išsamiau apie Flash formatą

Adobe flash vadinamas įvairialypės informacijos formatas, sukurtas specialiai žiniatinkliui. Flash formatas leidžia naudojant labai mažus failus kurti visaekranę animaciją, interaktyvią grafiką, integruotus garso įrašus ir net skriptų žaidimus ir taikomąsias programas. Kai kurių tinklapių sąsajai, turiniui ir funkcijoms vietoj (X)HTML naudojamas Flash formatas.

Flash formato privalumai

Kadangi šiam formatui naudojama vektorinė grafika, tai leidžia sumažinti failus, ir keisti filmų dydį neprarandant detalių. Realus laikas ir glodinimas sušvelnina kontūrus. Tai srautinis formtas, todėl filmai paleidžiami greitai – pradedama atkurti dar tik atsiunčiamą filmą.

Naudojant Action Scipt galima įtraukti papildomų funkcijų ir sukurti sudėtingą interaktyvų tinklapį, panaudojant Flash dinamiškam kliento dalies turiniui generuoti arba elektroninės prekybos funkcijoms. Flash papildinys gerai paskirstytas todėl patikimas.

Flash formato trūkumai

Tai, kad papildinys reikalauja leisti Flash įvairialypės informacijos laikmenas, gali erzinti kai kuriuos rengėjus.

Naudojant negrafinę naršyklę galima pararsti turinio dalį. Tačiau Flash siūlo daug būdų turinio prieinamumui pagerinti. Programinė įranga, reikalinga Flash formato turiniui rengti, dažniausiai būna brangi ir sudėtinga.

Flash formatas netinka visiems tinklapiams ir nėra vienintelė alternatyva formatui. Tačiau jei tinkamai pritaikytas, naudotojui gali padaryti neišdildomą įspūdį.

Tinklapių dizaino ypatumai

Tiklapių dizaineriai daug laiko praleidžia projektuodami ir tobulindami puslapius, kad naršyklės lange atrodytų puikiai. Tikėtina, kad kitiems žmonėms jūsų parengtas tinklapis atrodys visiškai kitaip nei jums, todėl vertėtų susimąstyti, ar tinklapio išvaizda ne per daug sureikšminama. Vienas svarbiausių tinklapių dizaino ypatumų – neįmanoma garantuoti, kad kiti žmonės tinklapį matys tokį, koks buvo sumanytas. Parengto tinklapio išvaizda ir funkcionalumas priklauso nuo daugelio dalykų – naršyklės versijos, platformos, monitoriaus dydžio ir kiekvieno naudotojo nuostatų arba specialių poreikių. Be to, tinklapiui peržiūrėti gali būti naudojamas ir mobilus įtaisas, pavyzdžiui, mobilusis telefonas, arba pagalbinis įtaisas, pavyzdžiui, ekrano didintuvas arba ekrano skaitytuvas.

Interneto svetainių kūrimas gali būti greitas

interneto svetainių kūrimasNemažai interneto puslapių savininku su siaubu prisimena savo interneto svetainių kūrimo laikotarpį. Tada viskas buvo suplanuota 2 savaitėms, o užtruko beveik pusę metų. Kodėl taip nutiko? Kas lemia tokias neigiamas tendencijas?

Interneto svetainių kūrimas – gana paprastas procesas. Bet ne veltui sakoma, kad velnias slepiasi smulkmenose… Pats sukūrimas užtrunka gana nedaug laiko, tačiau dailinimas užtrunka labai ilgai. Dėl ko? Todėl, kad apie jį iš karto negalvojama. O vertėtų… Kartais net reiktų atlikti tam tikrus namų darbus už dizainerį. Pavyzdžiui, pateikti jam pavyzdį, kaip turėtų būti išdėstoma informacija puslapyje, kokie turėtų būti antraščių ir paantraščių dydžiai, kokie numeruotų sąrašų elementai (brūkšneliai, kvadračiukai ar varnelės?), kaip išryškinamos citatos, lentelės ir t.t. Iš to yra kuriamas CSS, kuris yra vienas iš svarbiausių tinklalapio detalių. Jam dėmesys skiriamas, kai puslapis jau yra sukurtas ir net sudedamas tekstas, o turėtų būti viskas daroma iš pradžių.

Kuriant interneto puslapį reiktų numatyti ir tam tikrus SEO momentus – navigaciją, susijusių puslapių nuorodas, vietą tekstinei informacijai. Aišku, SEO paslaugos teikėjui galima vėliau duoti šį darbą, tačiau jis sugrįš su reikalavimais puslapio kūrėjams, tad mokėsite ir jiems, ir SEO specialistams.

Sakysite, kad interneto puslapių kūrėjai turėtų iš karto pasirūpinti šiais dalykais. Prisiminkite derybas dėl puslapio kūrimo kainos. Jie padarė nuolaidas dėl to, kad nedarys tam tikrų darbų ir taip patenkins kliento poreikius. Kūrėjus reikia visada aiškiai išklausti, kokios funkcijos įtrauktos, o kokios – už papildomą mokestį.

Interneto svetainių kūrimas – ne žioplių darbas. Na, ir kas, kad WordPress turinio valdymo sistema yra nemokama ir nesunkiai įdiegiama. Egzistuoja daugybė funkcijų, kurių nėra standartinėje WordPress versijoje. Jas gali integruoti ir palaikyti tik profesionalai. Susikurti galima, tačiau puslapis išeis kreivas ir šleivas, o tai tikrai neprisideda prie įmonės reputacijos gerinimo.

Visada atminkite, kad interneto tinklalapis yra vienas iš jūsų įmonės reklamos kanalų. Stenkitės išnaudoti jį kaip reklamos priemonę, o ne palikti likimo valiai – gal kada kam nors prireiks… Lankytojas turi aiškiai suvokti, ką veikiate, kodėl tai darote ir ko iš jų tikitės. Visa tai įgyvendinti padės profesionalūs tinklalapių kūrėjai.

 

Kam pavesti tekstų rašymą – darbuotojui ar profesionalui?

rasytojasVisi suprantame – tik profesionalai turi daryti savo darbą, tačiau kartais yra tam tikrų sričių, kur bandome išsisukti be pašalinių pagalbos. Kam automobilį varyti į servisą, jei lemputę galime įsisukti patys?.. Kam eiti į kirpyklą, jei mašinėle plaukus 4 numeriu nukirpti bet kas?.. Tik kaip paties atliktų darbų kokybė? O garantijos? Čia jau kitas reikalas…

Interneto puslapių tekstus turi rašyti profesionalai, nes

  • profesionalūs rašytojai tekstą gali rašyti taisyklinga lietuvių kalba, sklandžiai, parenkant tinkamą stilistiką.
  • tekstų rašytojai tekstus pateikia paprastam vartotojui, kuris nelabai supranta aprašomos verslo srities žargono, terminų. Pagal pardavimų tekstų rašymo taisykles, tekstas turi būti rašomas taip, kad jį suprastų penktokas.
  • rašytojas supranta, kokios informacijos tikisi skaitytojas, kas svarbu. Pavyzdžiui profesionalai apie teikiamas paslaugas žino pakankamai, todėl paprastai tekstų neskaito, o pereina iš kartų prie kontaktų. Tekstai yra skirti besidomintiems arba dar neapsisprendusiems pirkti lankytojams.
  • samdytas rašytojas turi kur kas daugiau laiko tekstams parengti, nei įmonės darbuotojas. Dėl to galima darbą vertinti finansiškai. Jei darbuotojas tekstą paruošia per 1-2 valandas, tai profesionalas jį padaro per pusvalandį. Įvertinkite savo darbuotojo darbo laiką ir pamatysite, kas labiau apsimoka.
  • iš šalies dirbantis žmogus pastebi ir akcentuoja tam tikras detales, kurios paprastai laikomos “savaime suprantamos” įmonės viduje, tačiau visiškai neaiškios už jos ribų.
  • dabartiniai interneto tekstų rašytojai vienaip ar kitaip domisi teksto optimizavimu paieškos sistemoms, todėl jų paruošti tekstai jau yra su raktiniais žodžiais, kurie padeda puslapio pozicijoms internete.
  • didelius tekstų kiekius galima paruošti greičiau kreipiantis į tekstų rašymu užsiimančią įmonę (pavyzdžiui Rasytojas.lt), nes ten dirba ne vienas rašytojas.

Verslininkai, kurie samdo rašytojus taip pat susiduria ir su tam tikromis problemomis ir sunkumais. Pagrindinis jų yra verslo srities suvokimas. Rašytojas nelabai supranta, kaip vystomas konkretus verslas, kokia jo specifika, kokios problemos aktualios klientams, todėl kai kurie momentai gali būti nepakankamai akcentuojami parengtuose tekstuose. Tokiu atveju reikalingas glaudus bendradarbiavimas ir laiko tekstų peržiūrai ir korekcijoms. Juk per 2 dienas iš rašytojo neįmanoma padaryti langų montavimo specialisto ar buhalterio, kuris išmano visas mokesčių vingrybes ir procesus. Norint pateikti tekstą profesionalų auditorijai, reikia dirbti kiek kitaip nei “štai 5 konkurentų puslapiai, parašyk panašiai…”. Tokie tekstai internetui reikalauja rimtesnio bendradarbiavimo.

Profesionalams skirti tekstai paprastai yra parengiami tokiu būdu: darbuotojas paruošia pagrindines tezes ir faktus apie savo paslaugą ar produktą. Teksto rašytojas prirašo klientui patraukliu stiliumi pardaviminį tekstą nekeisdamas esmės, sutvarko stilistiką, formatuoja tekstą, kad jis būtų skaitomas internete, panaudoja pagrindinius raktinius žodžius. Tik tai bendras darbas, ne tik darbuotojo ar rašytojo nuopelnas. Taip, jis trunka ilgiau, tačiau rezultatas akivaizdus – profesionaliai paruoštas specifinis tekstas.

Tekstų kaina yra suderinama pagal darbų apimtis asmeniškai. Rinkoje nėra nusistovėjusių standartų, nes viskas priklauso nuo rašytojo patirties, profesionalumo, užimtumo ir susitapatinimo su ekspertu lygio. Vieni už tekstą interneto puslapiui gali paprašyti 30 litų, kitiems bus maža ir 100 litų. Reklaminių straipsnių rašymas – dar viena atskira tema…

Bet kuriuo atveju tekstus turi rašyti profesionalai, nes tik taip įgaunamas pranašumas prieš konkurentus. Tvarkingas puslapis, sklandi kalba ir įdomiai paruoštas tekstas – įmonės rimtumo įrodymas, ženklas, kad reputacija yra labai svarbi, kaip ir klientai.

Paieškos sistemų vorų įtaka paieškos rezultatams

Gerai pagalvojus, nesunku būtų galima pastebėti, jog visos teikiamos SEO paslaugos koncentruojasi ne tik į paties tinklapio optimizavimą, tačiau į tokį jo optimizavimą, kad į svetainę užsukę paieškos sistemų vorai-robotai galėtų surinkti jau paruoštą informaciją ir pagal  tam tikrus kriterijus, pakeltų svetainę paieškos sistemų rezultatuose.

search engine spybot

Paieškos sistemų vorų darbo specifika

Sukūrus tinklapį, vorai jame apsilanko ir pradeda kaupti informaciją, pasinaudodami savo algoritmo funkcijomis. Jiems reikalinga saugoma informacija tam, kad ją būtų galima palyginti su vėliau patalpinta nauja informacija ir tokiu būdu vertinti tinklapį. Visi SEO paslaugų tiekėjai žino, jog tokio roboto pagrindinės funkcijos yra: parsiųsti, saugoti, skanuoti, paviešinti. Būtent nuo paieškos sistemų robotų priklausys ar jūsų tinklapis bus populiarus. Nuo šių robotų priklauso net ir tai, kas kiek laiko robotai tikrins jūsų tinklapį ieškodami naujo turinio – dar vienas būdas kaip veikia jų viduje užprogramuoti algoritmai. Dėl šios priežasties svetainės, kuriose turinys rečiau pildomas, nukenčia PR arba paieškos rezultatų pozicijų pagal tam tikrus raktažodžius atžvilgiu.

Robotas, užsukęs į tinklapį tikrina jį eilės tvarka, pradedant nuo angl. „Title“, pavadinimo, tęsiant aprašymų, meta etiketėmis(Tags)  ir baigiant susijusiais raktažodžiais bei frazėmis svetainės turinyje, t.y. tekste. Būtent į šiuos aspektus atsižvelgia specialistai, kurių teikiamos seo paslaugos atneša greitus ir kokybiškus rezultatus.

Yra ir daugiau funkcijų, kurias atlieka šie robotai. Tai būtų nuorodų sekimas bei sukonkretinkime anksčiau paminėtą saugojimo funkciją: tai informacijos saugojimas saugyklose, t.y. indeksavimas tam, kad ta informacija vėliau būtų greičiau pasiekiama, panaudojus tam tikrus raktažodžius. Šis google robotas-voras vadinamas „Googlebot“ ir yra valdomas daugelio algoritmų, kurie yra užprogramuoti šitokio roboto viduje.

 Paieškos sistemų vorų tipai

„Googlebot“ robotai-vorai yra dviejų tipų. Pirmasis tipas – „FreshBot“ – tai toks robotas, kuris tikrina svetainę vos tik joje atnaujinama informacija, todėl jis saugo savo saugykloje tik atnaujinamą informaciją. O štai savo atžvilgiu „DeepBot“ dar kitaip vadinamas mėnesinis robotas-voras, saugo savyje informaciją maždaug kas mėnesį, tiksliai negalima pasakyti, kas kiek laiko. Šis robotas-voras kaupia visą informaciją, kuri susijusi su tinklapiu ir daro skaičiavimus, kurie turi nemažai įtakos tinklapio aukštesnėms pozicijoms paieškos sistemų rezultatuose. Taip pat šis robotas-voras naudojasi anksčiau minėtomis funkcijomis, tokiomis kaip nuorodų sekimo, todėl patartina tinklapiuose nuorodas pavadinti praturtintais raktažodžiais, ką patartų kiekvienas seospecialistas, kadangi tai puikūs būdas iškelti tinklapį vienu ar kitu raktažodžiu SERP‘e.

Nuo avies iki piemens

Žiniatinklis pripildytas ir netgi perpildytas informacijos, kuri padės tapti geresniu, profesionalesniu ir šiaip tobulu. Bėda tame, kad dalis informacijos yra klaidinga. Vienas parašė, kitas nukopijavo, trečias nelabai suprato anglų ar kokią kitą kalbą, todėl išvertė savaip, pagrąžino – sugędes telefonas ar ne? Pagalvojau kad čia visai tiktų avies pavadinimas. Avis dažniausiai gyvena bandoj, seka paskui kitą avį ir t.t. Tad ir turime didelę virtualią avyčių armiją (tikiuos nieko neįžeisiu), kurios trypčioja, trypčioja aplink krūmus norėdamos sysiot, bet į krūmus taip ir nedrįsta lįsti.

nuo avies iki piemens

[more…]

 Kas gano avis

Avys – milijonai interneto pildytojų, rašančių tą patį, na šmėžteli viena kita, kitokia avis – avių karalienė, kuri vertesnė dėmesio..Žinot kodėl taip yra? Nes mes visi protingiausi, išmaniausi, gudriausi, visi sportininkai, treneriai, gydytojai, patarėjai, o jei neesam tokie, tai bent jau stengiamės būt tokiais.  O atradus avių bandą protingesnis visada norės būti piemeniu, o ne avele ir pasistengs parašyti kažką protingesnio, tačiau jei tai neatrodys pakankamai protinga avims, tuomet bandoj atsiras vietos dar vienai keturkojei.. Tačiau visgi avis gano internetiniai patarėjai… Visi nori būt geresni ir t.t., todėl skaito patarimus, žiūri tutorialus kažką perka ir dar bala žino ką..Kai avys labai pripranta prie tų patarimų ir negali internete nė žingsnio žengt be jų, kitais žodžiais sakant, tampa robotais, tie patarimai tampa dalinai mokami, nes asmuo, dalinantis juos sugebėjo pritraukt pakankamai avių ir tapo ekspertu jų akimis..

Kaip nebūti avimi

Logiška, kad avis niekada netaps autoritetu piemeniui, o piemuo jai visada bus autoritetas arba dėl baimės, ar dėl kažko kito. Paanalizuokim, kodėl tas piemuo yra autoritetas:

1. Jis turi ką duoti.

2. Piemuo saugo avis.

3. Piemuo greit perpranta jų elgesį ir žino kaip manipuliuoti.

4. Jis įgyja pasitikėjimą tieka avių akimis, tiek pats savimi.

Kaip matom reik visiškai ne daug. Turi būti ekspertu – užtikrinančiu, kad visos problemos bus išspręstos, kad į tave būtų galima pasikreipti tam tikrais klausimais ir turi būti asmenybė, nes jų internete ne tiek jau ir daug.  Tačiau vienas didžiausių privalumų  mokėjimas atsirinkti informaciją, nes ji ir yra tavo varomasis variklis, jei ji įdomi – tu piemuo, jei ne itin  – avis.

Kas aš?

Vienareikšmiškai avis, nors ir neseku visų lietuviško interneto peripetijų, naujausių temų, populiarių dalykų, tačiau viduriuko čia nėra, kol neesi populiarus, tol esi avis. Visi mes lietuviškam internete avys, nes visgi originalių ir pateikiančių naudingą info mažai. Vieni judam iš sąstingio, kiti įšalome ir neplanuojame trauktis, nes kitur juk gali būti dar klampiau.. Mūsų bestuburiškumas ir nelankstumas neprideda pliusų, o ir turimus atima, va taip va, mielos avys. Todėl siūlau mažiau patarimų klausyti ir daugiau rašyti, tobulinti save, bendrauti, daugiau matyti ir girdėti…

 

 

Lietuviško interneto veidas

Vis daugiau laiko rašau apie internetą ir apie tai, kas su juo valgoma. Šiandien nusprendžiau paanalizuoti iš ko susideda lietuviškas internetas.  Jis nesusideda vien iš žiniatinklių, neretai kopijuojančių įrašus iš užsieno spaudos ar populiariojo digg.com, nesusideda iš visuomet piktų ir pagiežingų delfio ar 15min komentatorių ir tikrai nesusideda iš demotyvacijų, trolių ir kitų panašaus pobūdžio puslapių.

alexa.com

*Štai taip atrodo lankomiausių Lietuvos tinklapių topas pagal alexa.com

[more…]

  Lankomiausi puslapiai Lietuvvoje

Kaip matote, nieko nuostabaus. Lyderiai kaip ir aiškūs, nuspėjami.  Džiugu, jog lietuviai taip aktyviai skaito naujienas yra socialiai aktyvūs ( na bent jau internete tai tikrai…) .. Į paveiksliuką netilpo Skelbiu.lt, Linkomanija, Swedbank. Iš ko galime daryti išvadas, kad lietuviai dažnai perka/parduoda, ieško/siūlo, piratauja ir aktyviai naudojas internetine bankininkyste 🙂 Progresas!!! Senais gūdžiais laikais, tik pradėjus populiarėti internetinei bankininkystei dauguma kaimo žmonių šnairavo nepatikimais žvilgsniais ir bijojo kaip velnias kryžiaus, o dabar..:)) Toliau žmonės domisi orų prognozėmis, skaito uždarbis.lt ir supermama.lt. Ir kas labiausiai mane nuvylė, tai demotyvacija, esanti 25 Lietuvoj lankomiausių  svetainių topo vietoj..26 vietoje turim pasaulinį aukcionų lyderį Ebay, kuriame ir pats dažnai perku.. Tiesa, kiek erzina, kad ir ten pradėjo daugintis kinietiška produkcija (nieko prieš kiniečius neturiu, tiesiog pripažinkim, jog “made in china” nėra kokybės garantas. ). Akivaizdu, jog internete negrybaujam, o kad taip ir ekonomikoj, politikoj:))

Paslaugos internete

Populiariausi visada išliks, žinoma, portalai teikiantys galimybę talpinti skelbimus. Taip turbūt yra todėl, kad mes visi verslininkai visi turim ką parduoti ir visi norim daug pirkti. Man labai patiko internetinis aukcionas tuktuk.lt.. Namo žinoma ten turbūt neparduosi ir nenusipirksi, bet smulkioms prekėms geresnės terpės nebuvo 🙂 Na, kaip žinia, dabar jis užsidaro, nes nepasiekė norimo populiarumo, asmeniškai manau, kad uždarymą lėmė kitos priežastys – neinvestavimas į tinkamą reklamą, minimalus promote’inimas. Taip pat nepamirškim reklamos internete – nuo jos nepasislėpsi. Kiekvienas kiek atkutęs blogeris ar šiaip svetainės savininkas būtinai pasiūlys reklamuotis savo svetainėje, ne už dyką žinoma 🙂 Toliau mes turime IT paslaugas: web svetainių kūrimas, talpinimas, dizaino paslaugos 🙂 Ir galų galiausiai pastebiu didėjantį SEO specialistų skaičių.. Žinoma, ši paslauga mūsuose dar tik kyla, populiarėja, bet manau ateis toks laikas, kai šiame sektoriuje turėsime aiškius lyderius ir didesnį internetinio marketingo konsultantų pasirinkimą.

Lietuviško interneto nepuošia…

Nėra tobulų dalykų, viskas turi ir kitą, tamsiąją pusę.. Nekalbėsiu apie komentarus, nebaigtas kurti svetaines, nes turim išbaigtų, iš kurių naudos nulis.. Man visų pirma internetas yra informacijos šaltinis, o pramogos eina tik po to. Deja, tokių kaip aš turbūt mažumos belikę..  Tai parodo ir išpopuliarėje troliai, ta pati demotyvacija.., trollpedia ar kaip ten ji vadinas ir visokie kvaili paveiksliukai. Aš neturiu nieko prieš komiksus, man jie netgi patinka, tačiau kas per daug tas nesveika. Troliai mano rūstybę užsitraukė, nes sėkmingai ir greit išpopuliarėje, jie pradėjo smukti dėliodami senus komiksus, reklamą, kuri beje labai erzina. Reklamos, tiesa buvo galima tikėtis, juk iš jos lengviausia užsidirbti, nors parsidavimas ir nėra pagirtina savybė. Taip pat turbūt dauguma komiksų kuriami ir piešiami tikrai ne pačių “autorių”. Atsiprašau, jei klystu.. O labiausiai mane erzina, kad žmonės apsitrolinę nebemoka normaliai kalbėti: “Ko sėdi įvaldęs pokerfeisą?” WTF? Aš neesu viskuo nepatenkintas ir piktas, tačiau tokie dalykai tikrai bukina.. Nenorėčiau, kad mano vaikas augdamas išmoktų visos trolių veidus ir vartotų žodžius  “pokerface, patrolinau, dafaq”. O ir žodis trolis mūsuose įgijo asmens, piktybiškai kenkiančio kitiems, reikšmę..

Demotyvacija man nepatinka, nes…..Reklamos daugiau nei reikia, o ir feisbuke erzina matyt draugus spaudinėjančius like/share prie visokių ten paveiksliukų juodam rėmely.. Projektas labai sėkmingas, už tai verta pagirti ir aš tikrai nepavydžiu reitingų. Man malonu kai lietuviai kažko pasiekia, tiesiog vėl gi viskam yra ribos. Įrodyta, kad puslapis pradėjęs talpinti reklamą, prarandi dalį auditorijos. Jei aš einu papramogauti, pasijuokti, tai ir norėčiau tik pasijuokti, o ne gauti stebuklingą pasiūlymą už priimtiną kainą..

Vienas labiausiai man nepatinkančių dalykų yra:

kate

Ne, ne katės, o tie paveiksliukai kupini ironiško teksto  su jomis, kitais gyviais ar žmonėmis. Tai gali atrodyti linksmai pamačius vieną, du paveiksliukus, bet kai pamatai tokių paveiksliukų pilnus puslapius tai kiek užknisa..

Po to vertėtų paminėti kvailus video, įkeltus youtube… Kurie masiškai išplinta tarp žmonių, kuriems mažiausiai rūpi ar tas video reikšmingas, svarbu girdim garsą, matom ką nors kvailo.. Seniau tai būdavo visokios kaimo žmonių, prasigėrusių asmenų muštynės, dainos, dabar gi turim daug repuojančių, besimaivančių balkonuose..O kas rytoj???