Internetinis marketingas

Ne taip ir senai atsinaujinusi Google šiek tiek pakoregavo ir įv. tinklapių SEO pozicijas. Aš manau, kad nukrito tie, kurie savo pagerank kėlėsi nesąžiningais metodais (nuorodų pirkimas, spaminimas, turinio apdorojimas, kad šis atitiktų neoficialius seo reikalavimus ir turėtų daugiau raktažodžių, nuorodų). Sąžiningai dirbant, rašant poziciją pakelt tikrai sudėtinga, todėl dauguma įmonių/web svetainių savininkų vis dar linkę eiti lengviausiu keliu, o blogiausia, kad yra susiformavęs  Interneto rinkodaros konsultantų, ‘specialistų” segmentas, kurie tą kelią pateisina. Pateisina metodus, kuriais iškelia web svetainę ir padidina jos lankomumą laikinai, o kas po to?

SEO paslaugos

[more…]

Po to Google savo pikta, viską matančia akimi tai pastebi ir pradeda bausti, stipriai bausti visus gudruolius, nekantruolius ar tinginčius dirbti sąžiningai. Rezultate turime google užblokuotą web svetainę. Žinoma, ją randame per Yahoo, Bingo paieškos sistemas, į ją patenkame per tiesioginę nuorodą, bet ir kvailam aišku, kad didžiausią srautą atneša ponia Google, todėl nevertėtų su ja pyktis.

Problema yra ne griežtose paieškos sistemų lyderės taisyklėse, o paplitusiame sukčiavime, ko pasekoje su metais tos taisyklės ir griežtėja.  Nėra lengva išlikti, ypač konkurencingose nišose, tačiau geras SEO specialistas žino kaip ir stengiasi pinigus atnešti klientui, o blogas – kliento pinigus padovanoja Google.  Svetainių savininkai turi ne tik laikytis tų  konservatyvėjančių taisyklių, bet ir stengtis išlikti konkurencingose nišose tam pasitelkdami visus leidžiamus metodus ir išvengdami negarbingo spaminimo, tad prieš renkantis Internetinio merketingo konsultantą, derėtų gerai pagalvoti kokiais metodais jis jums gali padėti ir ar nepaprasčiau būtų tiesiog padidinti turinį. Suprantu, kad iškyla klausimas, ką galima parašyti apie kokią nors laminuotą grindų dangą, dekoratyvinį akmenį ar dar ką nors, be jų charakteristikos. O patikėkite, galima daug. Aprašykite produkto priežiūra, jo pritaikymo galimybes, problemas, trūkumus ir privalumus (būkite nešališki, nesurašykite vien gerų savybių, taip mažų mažiausiai kelsite nepasitikėjimą klientui. ) .

Turinys ir socialiniai ryšiai internete yra patys svarbiausi dalykai, keliant savo svetainės reitingus ir pritraukiant žmonių srautą. Paprastas įmonės/asmeninės web svetainės profilis soc. tinkle su nuorodomis į jūsų svetainėje esantį turinį tikrai atves tikslingą auditoriją. Labai dažnai susiduriu su tuo, kad įmonės neatnaujina savo soc. profilių motyvuodamos tuo, jog nėra didelio srauto, kas nori randa ir be profilio, rimti žmonės nesinaudoja soc. tinklais ir dar milijonu priežasčių.  Ši nuomonė, švelniai tariant, klaidinga. Net jei ir mažai žmonių seka jūsų profilį, reguliariai talpindami jame naudingą informaciją, atnaujindami kokybišku turiniu, sulauksite didesnio susidomėjimo ir srauto. Nelimituojant soc. ryšių, bet kokia įmonė/produktas tampa patrauklesnis ir atrodo prieinamesnis žmonėms.

Daugiau turinio nereiškia iškart padidėjusio srauto, augančio populiarumo ir reitingų. Dažna SEO specialistų klaida – orientacija į turinio kiekį, bet ne į kokybę. Žinoma šiek tiek logikos tame yra -daugiau teksto, daugiau suindeksuotų puslapių paieškos sistemose, didesnis srautas. Kita medalio pusė yra ta, kad žmogus radęs nekokybišką turinį antrą kartą gali ir nesugrįžti, tad pasistenkite suteikti daug naudingos informacijos ir to pasekoje pritrauksite tikslingą auditoriją, kuri jums bus dėkinga, nes būtent pas jus rado ko ieškojo, tai jus padarys patrauklesniais už konkurentus. Dar viena strategija, kurią naudoja daugelis – paieškų stebėjimas. Straipsnių rašymas remiantis dažniausiai ieškomais žodžiais, terminais. Jei tai suderinama su kokybišku turiniu, gauname labai gerą SEO duetą..

Geriausias SEO patarimas – negalvoti apie SEO. Nesivaikykite populiariausių raktažodžių, tiesiog kurkite turinį, rašykite, jei nepavyksta rašyti – samdykite blogerius, jų dabar tikrai daug, visi skirtingi, skirtinai rašantys, mastantys, matantys. Įsivaizduokite, kad jūs nežinote kas yra SEO,  nes reitingų siekimas kartais tikrai tik gadina  jūsų web svetainę ir atima daug laiko, kurį galėtumėt skirti naudingesnei veiklai. Galų gale nekurkite puslapių be naudingos informacijos vien tam, kad būtumėt matomi Google ar dėl kažkokio mistinio noro turėti puslapį, kurkite tam, kad būtumėte įdomūs sau ir kitiems.

 Sėkmingas internetinis marketingas nėra vien taisyklės. Jūs patys turite kurti savo taisykles, kurti savo raktažodžius, savo normatyvus, kurie atitiktų Jūsų rinką, produktą/paslaugą ir padėtų jums plėstis. Tuo pačiu tai mokėjimas laviruoti tarp rizikos ir sėkmės ir aiškus ribos – kurios negalima peržengti nubrėžimas. Kartais reikia surizikuoti ir atlikti veiksmą, kad sužinotumėt koks yra atoveiksmis. Jis gali būt labai malonus ir jums gali pasisekti arba jis gali truputi nuskriausti. Tačiau tik bandymų keliu išmoksite atskirti blogą nuo gero. Visada spėsite pasisamdyti SEO specialistą ir toks tikrai nepamaišys, tačiau prieš tai turite suvokti ko tiksliai jums reikia ir kokį rezultatą norite matyti.

Nedarykite nuolaidos vien dėl to, kad taip madinga, taip mažinate prekės vertę

  Supratote teisingai, kalbėsime apie pardavimus. Sakot aš su tuo nesusidūriau ir nesusidursiu, man to nereik, neaktualu? Iš dalies taip, galbūt Jūs su tuo ir nesusiduriate, tiesiogiai, tačiau už jus Jūsų darbo rezultatą parduoda Jūsų viršininkas. Nesvarbu tai produktas ar paslauga. Taigi visi su tuo esame susiję glaudžiai, norim to ar ne.

Taigi, kaaaaip parduoti?

  Iš tikro norint kažką parduoti reikia meluoti, kalbėti aukštom materijom ir dar kartą meluoti, jokiu būdu nesakyti tiesos, tiesa skaudina :))))) Jei rimtai kadangi pats su tuo susiduriu kasdien, daug domiuosi(kiekvienas turi domėtis ir bent minimaliai žinot ką siūlo klientams:)) ir tenka skaityti daug straipsnių kaip parduoti/reklamuoti manau galiu ir aš išsakyti savo nuomonę.Visų pirma reik tikėti tuo ką darai ir išmanyti apie prekę ( juk neperkam naujo mobilaus telefono pas pardavėją, kuris ko nors paklaustas mikčioja, aikčioja ir nežino ką pasakyti:)) ). Taip pat siūlyčiau nepasakoti potencialiam pirkėjui apie produktą tokių dalykų, kurių jis nesupras ir taip stengtis pasirodyti protingu. (Patikėkit, žmonės labiau vertins Jūsų nuoširdumą ir gebėjimą kalbėti žmonių kalba).Kaip pavyzdį paimkime paprastą situaciją parduotuvėje, kada močiutė ateina nusipirkti TV priedėlio, nes pamatė reklamą per televiziją jog be jo nematys TV,( oj kaip skaudu močiutei būtų, jei negalėtų matyti savo mėgstamų serialų, nepažiūrėti kokios nors laidos:))).Taigi močiutei konsultantas pradeda suokti apie TV priedėlio privalumus ir bando įkišti kuo brangesnį, nors senolė net nesupranta, kas yra ta USB jungtis ar panašūs privalumai:)) Protingesnis sprendimas būtų rasti bendrą kalbą ir ne sudėtingais terminais, o paprastai paaiškinti ir parodyti žmogui ką jis galės su tuo daiktu daryti ir ko ne. Juk ir mums patiems nėr malonu kažką pirkti, kai jaučiamės kvailiais, nes pardavėjas kalba neaiškiais terminais, o mes nenorėdami pasirodyti nesuprantančiais linkčiojam galva ir išeinam nieko nesupratę:)) Taip pat vertinkite kiekvieną besidomintį Jūsų produktu, nesvarbu tai pirkėjas ar tik šiaip besidomintis žmogus ( visad paprasčiau laikytis nuomonės “ai, čia tik šiaip žiūrinėji, tai net neaiškinsiu”.Kažkokie principai:)))).Jei neperka šiandien, gal nupirks rytoj ar papasakos apie jus savo kaimynui, draugui, giminaičiui. Būkite malonus su visais, tačiau neperdėkite, nesielkite su klientu kaip su senu draugu,  nekalbėkite ko nereik, atrodysit kvailai kaip minimum:)) Nepamirškite, jog jei kažką siūlote ir žmogus tuo domisi, jis ir nori apie tai sužinoti, o ne klausyti kažkokių pašalinių nereikšmingų dalyku:) Ir pagrindinė klaida, kurią darome visi – NUOLAIDOS!!! Ech kaip jas mylime ar ne?:)) Rūbų išpardavimai pritraukia tiek geltonkasių lietuvaičių :)) O kokia nors akcija tam, ko galbūt mums nereikia?:)) Ar gudrūs marketingo triukai su keliamomis kainomis, kada žmonės vieni per kitus pradeda kalbėt, jog brangs tas ar anas ir žiūrėk neša iš parduotuvės kiek pakelia su gudria šypsenėle ( “ahaa, aš nusipirkau, o Jūs kvailiai pažiūrėsiu kaip mokėsit kelis kartus brangiau”). O po to seka didelis nusivylimas, kai kaina pakyla vos 10-20 centų ir tai jos augimą iššaukia tas pats nežabotas pirkimas:))Žmonės pripranta prie nuolaidų, jomis jau nieko nesužavėsi:) Vietoj nuolaidos stenkitės pabrėžt prekės vertę ir geriau vietoj tų kelių procentų pasiūlykit ką nors vertingo (pvz jei parduodate automobilius, nedarykite nuolaidos, geriau pasiūlykite nemokamą apžiūra servise metams, padangų komplektą:))) ). Tai galioja viskam, nors ir atrodo, kad žmonės mėgsta akcijas, tačiau daug patikimiau jie žiūrėsį kiek brangesnį produktą, kurį galbūt vieną diena ir nusipirks:))

 Taigi, tiek šiam kartui:) Atsiprašau, kad nesurašiau punktais, ar dar kažkaip neišskyriau pagrindinių dalyku, bet taip dariau, kad neskaitytų tinginiai, kuriems svarbiausia greit permest akim tekstą, išsirinkt svarbiausia informaciją, o visa kita lieka neperskaityta( Iš kur žinau?Nes pats dažnai apniktas neaiškaus skubėjimo ar tingumo, taip pat elgiuosi ). Smerkit, ant laužo mane, aš blogas!!! :)))