IKI akcijos, didelės nuolaidos ir žaidimai

iki akcijosPrekybos tinklas IKI – tai ne tik viena iš didžiausių įmonių Baltijose šalyse, bet ir vienas iš daugiausiai apyvartos sugeneruojančių tinklų Lietuvoje. Tad nenuostabu, kad dažnas iš mūsų pasirenka būtent šią parduotuvę einant apsipirkti. Kaip ir kituose prekybos centruose, čia yra vykdomos IKI akcijos, kurios padės Jums įsigyti kokybiškus ir šviežius produktus už žemesnę kainą.

Kaip sužinoti apie šiuo metu vykstančius pasiūlymus? Vienas iš paprasčiausių būdų – perversti specialius leidinius, kuriuos galite rasti ir internete, ir pačiuose prekybos centruose prie įėjimo. Spausdinami du leidiniai: „IKI savaitėlė visiems“ ir „IKI savaitėlė plius“? Kuo skiriasi akcijos šiuose dviejuose katalogėliuose? Pirmajame rasite pasiūlymus, kurie galioja visuose prekybos centruose, kai tuo tarpu „pliusiniame“ variante esančios nuolaidos netaikomos IKI Cento parduotuvėse. Atskirai išleidžiamas ir trumpas prekių katalogėlis, kuriame esančias prekes pigiau įsigyti gali tik „IKI premija“ ir „Mylimiausia“ kortelių turėtojai. Visos IKI akcijos šiuose leidiniuose galioja savaitę laiko.

Verta paminėti itin dideles nuolaidas garsių prekių ženklų gaminiams – šiuo metu netgi 70% nuolaida Berghoff keptuvėms ir 60% pigesni Bosch sodo reikmenys. Anksčiau buvo įprasta tokius pirkinius įsigyti su nuolaida tik tuomet, kai surenkamas nurodytas lipdukų kiekis, kurie gaunami išleidus tam tikrą pinigų sumą pirkiniams. Tačiau dabar šios akcijos galioja be jokių lipdukų. Tiesa, akcijos laikas ribotas – jei jus domina šios prekės, jas nusipirkti ir tokiu būdu sutaupyti galite iki vasaros pradžios.

Senyvo amžiaus žmonėms, apsiperkantiems šiame prekybos centre, turėtų būti gerai žinoma, kuo ypatinga diena yra antradienis. Ogi kiekvieną antradienį senjorams taikoma 10% nuolaida visoms prekėms, išskyrus alkoholiniams gėrimams, loterijos bilietams, tabako gaminiams ar jau nukainotoms prekėms. Puiki proga sutaupyti, susiplanuojant savo laiką taip, kad pirmo būtinumo prekes susipirktumėte būtent šią savaitės dieną.

Taip pat nepamirškite atkreipti dėmesio, jog vykdomos IKI akcijos, kurių metu dažnai ne sutaupysite, bet dalyvausite loterijoje ar žaidime, kurių metu galima laimėti ne tik mažus prizus iš karto, bet ir pagrindinius prizus, kurių laimėtojai paskelbiami žaidimo pabaigoje. Apie šias akcijas galite sužinoti prekybos centro tinklalapyje.

Kaip parduoti. 2 dalis

Tavo stipriosios savybės garantuojančios tau sėkmę vienoje situacijoje, gali virsti tavo silpnybėmis atsidūrus kitoje.

Apie tai, kaip parduoti, jau rašiau temoj  ” Nedarykite nuolaidos vien dėl to, kad taip madinga – taip mažinate prekės vertę “. Tačiau nesenai,  stipriai įtraukė knyga pavadinimu “Kaip parduoti ratą”.  Būtent taip. Joje istorija apie rato išradimą, sėkmes bei nesėkmes jį parduodant. Žinau, ką kiekvienas ar bent dauguma galvoja,  pamatę pavadinimą “kaip parduoti””. Kas čia gali būt neaišku, imi ir parduodi ir nereik čia išradinėt dviračio”. Iš dalies taip, imt ir parduot galima kokį nors vieną daiktą – pabodusį telefoną, grandinėlę,  o ką daryt, jei nori įsitvirtinti rinkoje, turi naują arba laiko patikrintą produktą, tačiau nesiseka jo parduoti. Į tai ir bandysime atsakyti.

Kaip parduoti

[more…]

  Mano prekė gera, bet jos niekas neperka

Turite prekių, daug prekių, sakykim parsisiuntėt šimtą porų rožinių kojinių iš Kinijos, bet jos jau guli dėžėj pusę metų ir apart tų kelių porų, kurias padovanojot mamai, draugei ar sesei ir sau žinoma, nes savęs niekada negalima pamiršti, likusios visiškai nejuda, ko gero jau ir vargšus kiniečius keikiat dėl to.  Jūs nepardavinėjate brangiai, pridėjote skelbimų facebook ‘e, skelbimų portaluose, tačiau nieko.. Niekas neskambina, niekas nerašo. Taigi, tokiu atveju belieka iškelti stebuklingus šešis klausimus ir rasti į juos atsakymą ( patartina ilgą ir išsamų. )

1. Kas yra mano pirkėjai?

Taigi, mano pirkėjai tie, kam reikia kojinių. Kadangi jos rožinės, tad jos galbūt sudomins merginas, mamas norinčias tokiomis kojinėmis papuošti dukras. Kaip matot pirkėjų ratas labai ribotas, tad neverta gaišti laiko ir siūlyti pirkti tiems, kam produktas nėra aktualus. Laikas yra brangus, nesvarbu, kad jo turite daug. Išmokite jį planuoti ir pamatysite, kad nuveikiate daugiau nei iki šiol.

2. Kas yra mano konkurentai?

Konkurentų daug. Kojines parduoda visur, tačiau nebijokite. Galvokite kitaip: kiek yra vietų, kur galima nusipirkti būtent tokias, rožines kojines, kokias turite jūs? Na atsiras kelios el. parduotuvės, keli žmonės bandantys prisidurti prie algos. Konkurencija neišvengiamas dalykas visur. Konkurentais domėkitės, draugaukite su jais ir sekite jų kainas, bei naujienas, taip pasieksite daugiau.

3. Kodėl pirkėjui reikia to ką parduodu?

Todėl, kad rožinės kojinės yra gražios, todėl, kad kojinių reikia visiems ir jos skirtos kasdieniniam vartojimui.

4. Kas paskatintu pirkti ne iš konkurentų, o iš manęs ?

O čia jau teks pasistengti.  Konkuravimas skatina ieškoti įvairių galimybių ir apskritai būti kūrybingiems.  Pats paprasčiausias būdas sumažinti kainą, na, kad taip padaryti daug galvot nereikia, tačiau, apžvelkime kitas galimybes. Galbūt mano kojinės yra megasupergeros medžiagos, geresnės nei konkurentų, o galbūt prie jų galima pasiūlyti tokios pat spalvos pirštines ar pvz:  3 poras parduoti už 2 kainą. Kaip matot, galimybių yra, kiek laiko jo bus efektyvios kitas klausimas.

5.  Kodėl jie galėtu pirkti iš manęs, o ne iš konkurentų?

Galėtu pirkti dėl aukščiau išvardintų priežasčių, galėtu pirkti, nes aš daugiau reklamuoju savo prekę, galėtų pirkti, nes man kiekvienas klientas yra svarbesnis, nei prekybcentriams ir aš maloniau bendrausiu už pardavėją kiekvienam kartojančią kelias šablonines frazes (“Kortelę turėsite?”, “Ačiū, kad pirkote”)..

6. Kokią kainą pasiūlyti, kad ji būtu patraukli ir leistu uždirbti?

Sakykim, kojines pirkote po 90ct už porą, parduodate po 2lt už porą, taigi uždirbate po 1.10lt nuo parduotos poros, tačiau parduodate vos dvi, tris poras per mėnesį. Taigi, sumažinate kainą, nes ilgai užsibuvęs produktas praranda vertę. Ir parduodate jau po 10 – 20 porų per mėnesį, taigi uždirbate mažiau nuo poros, bet daugiau per tą patį laikotarpį. Ekonomiškai naudingiau antras variantas, nes pardavinėdami metus ar pusę metų tą patį kiekį, kurį kitas pardavė pigiau ir spėjo per tą laikotarpį atsisiųsti ir parduoti antrą tiek, jūs nepajusite uždarbio, nes jis bus mažas, o konkurentas pardavinėdamas pigiau greičiau sutaupys ir galės siųstis dvigubai didesniu kiekius ir uždirbti dvigubai daugiau. Taigi, kaip matote reikia kantrybės. Jos jums ir palinkėsiu 🙂