Atgalinių nuorodų plėtimas

seoKaip žinia, SEO susideda iš dviejų pagrindinių sričių: vidinio bei išorinio optimizavimo paieškos sistemoms. Svetainė turi būti techniškai tvarkinga ir pasižymėti kokybišku turiniu, tačiau neabejotinai reikšminga ir tai, jog kažkas svetainę pamatytų, teigiamai įvertintų ir taptų klientu. To ir siekiama užsisakant SEO paslaugas. Kaip SEO specialistai (vieni tokių yra www.seoaudit.lt) skleidžia informaciją apie konkrečias svetaines? Vykdydami išorinį SEO – rūpindamiesi atgalinių nuorodų į tam tikrą svetainę sklaida.

Atgalinės nuorodos itin reikšmingos siekiant pagrindinio SEO tikslo – kuo aukštesnio reitingo paieškos sistemose. Kuo daugiau kokybiškų nuorodų, nukreiptų į konkrečią svetainę, tuo aukštesnėje paieškos sistemų pozicijoje pastaroji atsiduria.

Egzistuoja keletas skirtingų strategijų, kuriomis remiantis galima plėsti atgalines nuorodas. Visų pirma, nuorodos gali būti talpinamos kitose svetainėse. Svarbu, jog tų svetainių tematika būtų artima. Rekomenduotina, jog svetainė būtų žinoma, kokybiška ir turėtų kuo aukštesnį reitingą paieškos sistemose. Kokiu būdu nuoroda gali atsidurti kitoje svetainėje? Yra keletas variantų: užmezgami partnerystės ryšiai su tos pačios rinkos dalyviais ir tarpusavyje keičiamasi nuorodomis arba naudojamasi nuorodų pardavimo paslauga, kai už sutartą sumą nuoroda kuriam laikui patalpinama pasirinktoje svetainėje.

Nuorodos, raktinių žodžių pavidalu, gali būti pateikiamos ir tekstuose, publikuojamuose kitose svetainėse (geriausia, kažkuo susijusiose).  Taip pat informacija apie svetainę skleidžiama tinklaraščiuose, forumuose, kuriuose lankosi asmenys, besidomintys užsakovo veiklos sritimi. Tiek straipsniai, tiek komentarai turėtų būti įdomūs, jog patrauktų skaitytoją ir ragintų atsidaryti pateiktas nuorodas.

Minėta, jog atgalinių nuorodos lemia svetainės vietą paieškų sistemose. Reikia pažymėti, jog reikšminga ne tiek nuorodų kiekis, tačiau jų kokybė. Kaip reaguotumėte, jei svetainėje apie satanizmą išvystumėte nuorodą į vestuvių suknelių salono tinklapį? Arba nuorodą į knygyno svetainę, patalpintą puslapyje, su daugybe gramatinių klaidų? Tas pats pasakytina ir apie tekstus, kurių pagalba platinama nuoroda: reikia kokybiško, įdomaus turinio, o ne tokio, kuriame pilna raktinių žodžių, tačiau nėra prasmės.

Taigi, atgalinių nuorodų plėtimas – nemažai darbo ir laiko reikalaujanti SEO proceso dalis, tačiau jos indėlis siekiant tikslo itin reikšmingas.

Internetinis marketingas

Ne taip ir senai atsinaujinusi Google šiek tiek pakoregavo ir įv. tinklapių SEO pozicijas. Aš manau, kad nukrito tie, kurie savo pagerank kėlėsi nesąžiningais metodais (nuorodų pirkimas, spaminimas, turinio apdorojimas, kad šis atitiktų neoficialius seo reikalavimus ir turėtų daugiau raktažodžių, nuorodų). Sąžiningai dirbant, rašant poziciją pakelt tikrai sudėtinga, todėl dauguma įmonių/web svetainių savininkų vis dar linkę eiti lengviausiu keliu, o blogiausia, kad yra susiformavęs  Interneto rinkodaros konsultantų, ‘specialistų” segmentas, kurie tą kelią pateisina. Pateisina metodus, kuriais iškelia web svetainę ir padidina jos lankomumą laikinai, o kas po to?

SEO paslaugos

[more…]

Po to Google savo pikta, viską matančia akimi tai pastebi ir pradeda bausti, stipriai bausti visus gudruolius, nekantruolius ar tinginčius dirbti sąžiningai. Rezultate turime google užblokuotą web svetainę. Žinoma, ją randame per Yahoo, Bingo paieškos sistemas, į ją patenkame per tiesioginę nuorodą, bet ir kvailam aišku, kad didžiausią srautą atneša ponia Google, todėl nevertėtų su ja pyktis.

Problema yra ne griežtose paieškos sistemų lyderės taisyklėse, o paplitusiame sukčiavime, ko pasekoje su metais tos taisyklės ir griežtėja.  Nėra lengva išlikti, ypač konkurencingose nišose, tačiau geras SEO specialistas žino kaip ir stengiasi pinigus atnešti klientui, o blogas – kliento pinigus padovanoja Google.  Svetainių savininkai turi ne tik laikytis tų  konservatyvėjančių taisyklių, bet ir stengtis išlikti konkurencingose nišose tam pasitelkdami visus leidžiamus metodus ir išvengdami negarbingo spaminimo, tad prieš renkantis Internetinio merketingo konsultantą, derėtų gerai pagalvoti kokiais metodais jis jums gali padėti ir ar nepaprasčiau būtų tiesiog padidinti turinį. Suprantu, kad iškyla klausimas, ką galima parašyti apie kokią nors laminuotą grindų dangą, dekoratyvinį akmenį ar dar ką nors, be jų charakteristikos. O patikėkite, galima daug. Aprašykite produkto priežiūra, jo pritaikymo galimybes, problemas, trūkumus ir privalumus (būkite nešališki, nesurašykite vien gerų savybių, taip mažų mažiausiai kelsite nepasitikėjimą klientui. ) .

Turinys ir socialiniai ryšiai internete yra patys svarbiausi dalykai, keliant savo svetainės reitingus ir pritraukiant žmonių srautą. Paprastas įmonės/asmeninės web svetainės profilis soc. tinkle su nuorodomis į jūsų svetainėje esantį turinį tikrai atves tikslingą auditoriją. Labai dažnai susiduriu su tuo, kad įmonės neatnaujina savo soc. profilių motyvuodamos tuo, jog nėra didelio srauto, kas nori randa ir be profilio, rimti žmonės nesinaudoja soc. tinklais ir dar milijonu priežasčių.  Ši nuomonė, švelniai tariant, klaidinga. Net jei ir mažai žmonių seka jūsų profilį, reguliariai talpindami jame naudingą informaciją, atnaujindami kokybišku turiniu, sulauksite didesnio susidomėjimo ir srauto. Nelimituojant soc. ryšių, bet kokia įmonė/produktas tampa patrauklesnis ir atrodo prieinamesnis žmonėms.

Daugiau turinio nereiškia iškart padidėjusio srauto, augančio populiarumo ir reitingų. Dažna SEO specialistų klaida – orientacija į turinio kiekį, bet ne į kokybę. Žinoma šiek tiek logikos tame yra -daugiau teksto, daugiau suindeksuotų puslapių paieškos sistemose, didesnis srautas. Kita medalio pusė yra ta, kad žmogus radęs nekokybišką turinį antrą kartą gali ir nesugrįžti, tad pasistenkite suteikti daug naudingos informacijos ir to pasekoje pritrauksite tikslingą auditoriją, kuri jums bus dėkinga, nes būtent pas jus rado ko ieškojo, tai jus padarys patrauklesniais už konkurentus. Dar viena strategija, kurią naudoja daugelis – paieškų stebėjimas. Straipsnių rašymas remiantis dažniausiai ieškomais žodžiais, terminais. Jei tai suderinama su kokybišku turiniu, gauname labai gerą SEO duetą..

Geriausias SEO patarimas – negalvoti apie SEO. Nesivaikykite populiariausių raktažodžių, tiesiog kurkite turinį, rašykite, jei nepavyksta rašyti – samdykite blogerius, jų dabar tikrai daug, visi skirtingi, skirtinai rašantys, mastantys, matantys. Įsivaizduokite, kad jūs nežinote kas yra SEO,  nes reitingų siekimas kartais tikrai tik gadina  jūsų web svetainę ir atima daug laiko, kurį galėtumėt skirti naudingesnei veiklai. Galų gale nekurkite puslapių be naudingos informacijos vien tam, kad būtumėt matomi Google ar dėl kažkokio mistinio noro turėti puslapį, kurkite tam, kad būtumėte įdomūs sau ir kitiems.

 Sėkmingas internetinis marketingas nėra vien taisyklės. Jūs patys turite kurti savo taisykles, kurti savo raktažodžius, savo normatyvus, kurie atitiktų Jūsų rinką, produktą/paslaugą ir padėtų jums plėstis. Tuo pačiu tai mokėjimas laviruoti tarp rizikos ir sėkmės ir aiškus ribos – kurios negalima peržengti nubrėžimas. Kartais reikia surizikuoti ir atlikti veiksmą, kad sužinotumėt koks yra atoveiksmis. Jis gali būt labai malonus ir jums gali pasisekti arba jis gali truputi nuskriausti. Tačiau tik bandymų keliu išmoksite atskirti blogą nuo gero. Visada spėsite pasisamdyti SEO specialistą ir toks tikrai nepamaišys, tačiau prieš tai turite suvokti ko tiksliai jums reikia ir kokį rezultatą norite matyti.