Ir vėl reklama… Tačiau kokia tai reklama?

reklamaReklama keičiasi. Ji keičiasi kartu su visuomene ir kartu su informacinėmis technologijomis. Natūralu, kad keičiantis žmonių įpročiams tuo pačiu keičiasi ir reklama, kuri mums gali daryti įtaką. Efektyvi reklama, pardavimų srityje, yra vienintelis būdas užsitikrinti, kad nauda bus ir kad pardavimai didės. Kitu atveju paprasčiausiai klientai neatras jiems suteikiamos pasiūlymo. Kad ir kokia gera paslauga arba produkcija būtų. Pardavimų didinimas yra menas ir svarbiausia to meno šaka – reklama.

Internetinė reklama, lyginant su tradicine, kuri labai ilgą laiką karaliavo, pasižymi tam tikromis savybėmis. Tos savybės yra kur kas didesnės, platesnės ir labiau išpuoselėtos nei tos, kurios buvo iki šiol kitose reklamos strategijose. Nieko keisto, kad internetinė reklama taip greitai išpopuliarėjo ir kodėl niekaip neužleidžia pačios pirmos, svarbiausios pozicijos.

  1. PASIEKIAMUMAS. Internetas suteikia galimybę viso pasaulio gyventojams kontaktuoti 24 valandas per parą ištisus metus. Taigi, visiškai panaikinamos kokios nors ribos. Lygiai taip pat ir prekyboje. Dažnas lietuvis perka kinišką produkciją, kadangi ji kur kas pigesnė. Kokybė abejotina, tačiau nuostabu, kad tokis galimybe apskritai įmanoma pasinaudoti.
  1. TARPTAUTIŠKUMAS. Kaip jau minėjome – visiškai neegzistuoja jokios dienos. Lietuvos verslininkai taip pat labai dažnai orientuojasi į užsienio rinką, kadangi tai galimybė pasiekti daugiau.
  1. PASIRINKIMO GALIMYBĖS. Klientai labai džiaugiasi, kad vienoje vietoje pateikta labai daug skirtingos informacijos, taigi galima greitai ir paprastai susipažinti su itin plačia pasiūla ir pasirinkti tai, kas labiausiai tinka. Tuo pačiu verslininkai gali orientuotis į tam tikrą klientų auditoriją ir siūlyti reklamą būtent jai.
  1. GRĮŽTAMASIS RYŠYS. Verslininkai labai džiaugiasi skaitmeninio marketingo galimybėmis, kadangi tai puikus, paprastas ir labai patogus būdas stebėti aplinkinius ir tuo pačiu savo klientus. Naudojantis internetu yra itin paprasta sekti savo kliento norus, suteikti jiems galimybę užpildyti tam tikra informaciją ir žiūrėti kaip jie reaguoja į vienus arba kitus pasikeitimus. Tokios reklamos kaip SEO optimizavimas ir Google reklama labai lengvai įvertinamos ir galima pamatyti, ar jos naudingos, ar ne.
  1. GREITIS. Internetinė reklama yra bene greičiausias būdas save reklama. Tokios reklamos galimybės kaip google adwords leidžia labai efektyviai informuoti aplinkinius apie Jūsų verslą. Tuo pačiu labai didelis pliusas yra tai, kad reklama internete veikia labai greitai ir efektyviai. Tai reiškia, kad naujai sukurtas video gali kaip virusas pasklisti po visą pasaulį vos per kelias valandas. Nei viena kita reklamos galimybė nesuteikia tokios greitumo.
  1. ATSISKAITYMO UŽ PREKES PAPRASTUMAS. Internetinė bankininkystė tapo ne galimybe, tačiau būtinybe. Daugelis žmonių sunkiai įsivaizduoja, kai galima gyventi be galimybės už prekes arba paslaugas atsiskaityti internetu. Akivaizdu, kad tai itin patogus ir paprastas būdas pirkti, parduoti ir mainytis.
  1. INFORMACIJOS PLATUMAS. Verslininkai gali labai palčiai atlikti reklamą apie jų siūlomą produkciją, kad būsimiems klientams paprasčiausiai netektų papildomai ieškotis info. Labai naudinga vesti blogą, kuriame pateikiama atitinkama info.
  1. INFO KEITIMO PAPRASTUMAS. Turėti elektronines prekybos vietas verta, kadangi labai paprasta keisti info, atnaujinti ją ir panašiai. Nieko keisto, kad daugelis žmonių susidomi virtualios reklamos galimybėmis ir džiaugiasi, kas tai bene greičiausias būdas tapti verslininku.

Skaitmeninio marketingo galimybės ir privalumai yra neįvertinami. Todėl daugelis žmonių pradeda būtent virtualius verslus ir vėliau naudoja virtualias reklamas tiems verslams puoselėti ir platinti žinią apie Jūsų produkciją.