Metodai padėsiantys padidinti lankytojų srautą tinklapyje

 

 

Kiekvienam apie SEO bent kiek nusimanančiam žmogui jau teko girdėti tokius terminus kaip Black Hat SEO, White Hat SEO, tačiau ne visi yra girdėję apie Gray Hat SEO nors praktiškai tuo užsiima kiekvienas. Daugelio tiekėjų pardavinėjamos seo paslaugos praktiškai yra grynas Gray Hat SEO, todėl aptarsime, koks gali būti SEO ir kuo šie trys būdai skiriasi tarpusavyje.

[more…]

SEO paslaugos: skirtumai ir panašumai

Su White Hat SEO viskas paprasta – tas reiškia sąžiningą reklamavimąsi internete. Dažniausiai tai nebūtinai bus labai daug lankytojų srauto laimintis metodas, tačiau jis užtikrina, jog nebūsite išmesti iš Google paieškos sistemos, arba bent jau nenukentėsite po eilinių Google atnaujinimų. Specialistų teikiamos SEO paslaugos įprastai į White Hat SEO žiūri pro pirštus, kadangi klientas visada nori greito rezultato, o White Hat – tai daugiau laiko pareikalaujantis sprendimas.
  Black Hat SEO – greičiausias būdas pritraukti lankytojų į svetainę, pavyzdžiui naudojantis turinio fermomis ir kitais metodais, kurie yra neleistini ir už kuriuos yra baudžiama. Ne paslaptis, kad po šiai dienai daug kas iš to uždirba, tačiau anksčiau ar vėliau paieškos sistema suranda sukčius ir juos arba išvis užblokuoja iš paieškos sistemų arba smarkiai numuša esamą reitingą SERP‘e.
  Gray Hat SEO, tai visi būdai tam, kad pakilti aukščiau SERP‘e, kurie nėra galbūt labai legalūs, tačiau dar ir nėra sukurtų taisyklių, todėl galime vadinti tai kaip būdą reklamuoti tinklapį, tačiau bet kada gali išeiti Google paieškos sistemos atnaujinimas ir tuomet šis būdas gali būti priskiriamas prie Black Hat SEO. Puikus to pavyzdys būtų socialinis marketingas: automatizuota socialinė žiniasklaida. Yra kuriamos įvairios programos, kurių pagalba Facebook‘o socialiniame tinkle galite pakviesti į draugus tūkstančius žmonių tiesiog automatiškai, arba išsiuntinėti savo reklamines žinutes absoliučiai visiems. Daugelis reklamos vadybininkų net neslepia to, jog jų teikiamos SEO paslaugos yra paprasčiausias Gray Hat‘as, todėl kad kol kas šis būdas reklamuotis paprasčiausiai nėra draudžiamas. Ką jau kalbėti apie tai, jog iš Facebook‘o galima susilaukti nemažo lankytojų srauto.
Kitas būdas, priskiriamas prie Gray Hat SEO, tai straipsnių bei apžvalgų pirkimas. Įprastai seo paslaugos tiekėjas sumoka rašytojui tam tikrą sumą pinigų, vėliau sudeda atgalines nuorodas ant jam reikalingų žodžių ir patalpina straipsnį internete kokiuose nors tinklapiuose, turinčiuose nemažą PR. Tokiu būdu galima dirbtinai pakelti savo pagrindinio tinklapio PR. Dar galima kurti ir mini tinklapius, tačiau paieškos sistemų robotai jau turi naujus algoritmus todėl neretai Gray Hat SEO su mikro nišiniais tinklapiais gali jau nebeveikti.

Internetinis marketingas

Ne taip ir senai atsinaujinusi Google šiek tiek pakoregavo ir įv. tinklapių SEO pozicijas. Aš manau, kad nukrito tie, kurie savo pagerank kėlėsi nesąžiningais metodais (nuorodų pirkimas, spaminimas, turinio apdorojimas, kad šis atitiktų neoficialius seo reikalavimus ir turėtų daugiau raktažodžių, nuorodų). Sąžiningai dirbant, rašant poziciją pakelt tikrai sudėtinga, todėl dauguma įmonių/web svetainių savininkų vis dar linkę eiti lengviausiu keliu, o blogiausia, kad yra susiformavęs  Interneto rinkodaros konsultantų, ‘specialistų” segmentas, kurie tą kelią pateisina. Pateisina metodus, kuriais iškelia web svetainę ir padidina jos lankomumą laikinai, o kas po to?

SEO paslaugos

[more…]

Po to Google savo pikta, viską matančia akimi tai pastebi ir pradeda bausti, stipriai bausti visus gudruolius, nekantruolius ar tinginčius dirbti sąžiningai. Rezultate turime google užblokuotą web svetainę. Žinoma, ją randame per Yahoo, Bingo paieškos sistemas, į ją patenkame per tiesioginę nuorodą, bet ir kvailam aišku, kad didžiausią srautą atneša ponia Google, todėl nevertėtų su ja pyktis.

Problema yra ne griežtose paieškos sistemų lyderės taisyklėse, o paplitusiame sukčiavime, ko pasekoje su metais tos taisyklės ir griežtėja.  Nėra lengva išlikti, ypač konkurencingose nišose, tačiau geras SEO specialistas žino kaip ir stengiasi pinigus atnešti klientui, o blogas – kliento pinigus padovanoja Google.  Svetainių savininkai turi ne tik laikytis tų  konservatyvėjančių taisyklių, bet ir stengtis išlikti konkurencingose nišose tam pasitelkdami visus leidžiamus metodus ir išvengdami negarbingo spaminimo, tad prieš renkantis Internetinio merketingo konsultantą, derėtų gerai pagalvoti kokiais metodais jis jums gali padėti ir ar nepaprasčiau būtų tiesiog padidinti turinį. Suprantu, kad iškyla klausimas, ką galima parašyti apie kokią nors laminuotą grindų dangą, dekoratyvinį akmenį ar dar ką nors, be jų charakteristikos. O patikėkite, galima daug. Aprašykite produkto priežiūra, jo pritaikymo galimybes, problemas, trūkumus ir privalumus (būkite nešališki, nesurašykite vien gerų savybių, taip mažų mažiausiai kelsite nepasitikėjimą klientui. ) .

Turinys ir socialiniai ryšiai internete yra patys svarbiausi dalykai, keliant savo svetainės reitingus ir pritraukiant žmonių srautą. Paprastas įmonės/asmeninės web svetainės profilis soc. tinkle su nuorodomis į jūsų svetainėje esantį turinį tikrai atves tikslingą auditoriją. Labai dažnai susiduriu su tuo, kad įmonės neatnaujina savo soc. profilių motyvuodamos tuo, jog nėra didelio srauto, kas nori randa ir be profilio, rimti žmonės nesinaudoja soc. tinklais ir dar milijonu priežasčių.  Ši nuomonė, švelniai tariant, klaidinga. Net jei ir mažai žmonių seka jūsų profilį, reguliariai talpindami jame naudingą informaciją, atnaujindami kokybišku turiniu, sulauksite didesnio susidomėjimo ir srauto. Nelimituojant soc. ryšių, bet kokia įmonė/produktas tampa patrauklesnis ir atrodo prieinamesnis žmonėms.

Daugiau turinio nereiškia iškart padidėjusio srauto, augančio populiarumo ir reitingų. Dažna SEO specialistų klaida – orientacija į turinio kiekį, bet ne į kokybę. Žinoma šiek tiek logikos tame yra -daugiau teksto, daugiau suindeksuotų puslapių paieškos sistemose, didesnis srautas. Kita medalio pusė yra ta, kad žmogus radęs nekokybišką turinį antrą kartą gali ir nesugrįžti, tad pasistenkite suteikti daug naudingos informacijos ir to pasekoje pritrauksite tikslingą auditoriją, kuri jums bus dėkinga, nes būtent pas jus rado ko ieškojo, tai jus padarys patrauklesniais už konkurentus. Dar viena strategija, kurią naudoja daugelis – paieškų stebėjimas. Straipsnių rašymas remiantis dažniausiai ieškomais žodžiais, terminais. Jei tai suderinama su kokybišku turiniu, gauname labai gerą SEO duetą..

Geriausias SEO patarimas – negalvoti apie SEO. Nesivaikykite populiariausių raktažodžių, tiesiog kurkite turinį, rašykite, jei nepavyksta rašyti – samdykite blogerius, jų dabar tikrai daug, visi skirtingi, skirtinai rašantys, mastantys, matantys. Įsivaizduokite, kad jūs nežinote kas yra SEO,  nes reitingų siekimas kartais tikrai tik gadina  jūsų web svetainę ir atima daug laiko, kurį galėtumėt skirti naudingesnei veiklai. Galų gale nekurkite puslapių be naudingos informacijos vien tam, kad būtumėt matomi Google ar dėl kažkokio mistinio noro turėti puslapį, kurkite tam, kad būtumėte įdomūs sau ir kitiems.

 Sėkmingas internetinis marketingas nėra vien taisyklės. Jūs patys turite kurti savo taisykles, kurti savo raktažodžius, savo normatyvus, kurie atitiktų Jūsų rinką, produktą/paslaugą ir padėtų jums plėstis. Tuo pačiu tai mokėjimas laviruoti tarp rizikos ir sėkmės ir aiškus ribos – kurios negalima peržengti nubrėžimas. Kartais reikia surizikuoti ir atlikti veiksmą, kad sužinotumėt koks yra atoveiksmis. Jis gali būt labai malonus ir jums gali pasisekti arba jis gali truputi nuskriausti. Tačiau tik bandymų keliu išmoksite atskirti blogą nuo gero. Visada spėsite pasisamdyti SEO specialistą ir toks tikrai nepamaišys, tačiau prieš tai turite suvokti ko tiksliai jums reikia ir kokį rezultatą norite matyti.

Ko reikia norint būti eiliniu nuobodžiu blogeriu… Blogas be asmenybės

 

Kažkur, blogų platybėse užtikau mintį, kad dar niekada tiek daug blogerių neturėdami ką pasakyti, pasakė tiek daug tiek mažai žmonių. Painoka, bet įsigilinus kaip ir viskas paaiškėja.. Išties išdygo blogų ir dar blogesnių blogų arba dienoraščių lietuviškai kaip grybų po lietaus arba kaip žmonių maximoj per akcijas mėsai, bulvėms ar dar ten kam nors. O ar žinot kodėl? Mat užsidirbti panoro..

[more…]

O kaip čia taip?

Yra daug įrankių padedančių užsidirbti. Nuo SEO straipsnių, partnerystės programų ( affiliate ), kurios moka už tai, kad atvedei klientą, kuris kažką nupirko iki google adsense ( Šį būdą pateisinsiu, nes visgi reikia mokėti už hostingo paslaugas ir t.t. ). o google adsense tai reklaminiai skydeliai, ant kurių paspaudę, jūs duodate kelis centukus svetainės/blogo savininkui.

Štai tokius skydelius Jūs esate tikrai matę. Jie ir yra tie paslaptingieji google adsense reklaminiai skydeliai 🙂

Reklaminis blogas – savęs pardavimas?

Skaitote nekaltą straipsnį, jame randate įdomios informacijos, galbūt kaip tik to ir ieškojote, net gi randate nuorodą į puslapį, kuriame yra parduodamas jums reikalingas produktas. Na kaip ir viskas gerai, tačiau yra vienas bet.. Nežinau kaip Jūs, bet aš į blogą einu paskaityti asmeninės autoriaus nuomonės ne tik apie tai, kokie gražūs gintariniai karoliai, kokios geros elektroninės cigaretės ar, kad būtinai reikia nusipirkti kokį nors rūbelį iš tos ar anos parduotuvės ( Patyrinėkite blogus atidžiau, pamatysite, kad rasite neviename jų aprašytą tą patį produktą.. ). Pvz, man labai patinka blogai, kuriuose galima rasti įvairaus turinio. Blogas atspindi mūsų asmenybę, taigi ką gali atspindėti blogas pilnas reklamos?

  Asmeninė patirtis

Tos reklamos yra ir pas mane. Pirmuosius žingsnius bandžiau žengti partnerystės programomis ir netgi drįsau parašyti vieną kitą reklaminį straipsniuką. Taip, juos skaitė gan aktyviai, skaito ir dabar. Tačiau, supratau, kad noriu blogo, o ne reklaminio šiukšlynėlio. Tiesa sakant bloga nuo reklamos visur. Reklama infiltruota į straipsnius, į kiekvieną mūsų dieną. STOP!!! Iš principo nenoriu savęs pardavinėti ir atsisakau reklamuoti partnerystės programas ar tą, kas man pačiam nėra įdomu ar nepatinka. Tegul būsiu nepopuliarus, būsiu netipiškas šių dienų blogeris arba iš vis kokia nors slaptoji blogerių komisija susės ant Valpurgijos kalno ir uždraus man vadintis blogeriu :))

Taigi ko reikia blogeriui?

Eiliniam nūdienos blogeriui reikia blogo, partnerystės programų, aukšto puslapio reitingavimo ir šiek tiek raštingumo. Kaip matot  bet kas gali imti ir rašyti. Kaip sukurti reklaminį blogą pilna pamokų internete, tiek anglų, tiek lietuvių kalba, bet nekonkretinsin, nes jų aš nemėgstu. Skirkim dvi sąvokas: Blogeris – asmenybė, reklaminis blogeris – robotas. Nesmerkiu įmonių blogų, nes jie tikrai reikalingi, tačiau asmeniniai blogai be lašo asmenybės sucks!!

O ko reikia norint būti geru blogeriu?

Satelitinis blogeris arba kodėl blogeriams antenos dygsta

  Leidžiu kartais sau nuklysti ir pakliedėti apie man vienam suprantamus dalykus:)) Na kaip ir šiandien, tiesa rašau vėliau nei įprasta, nes ajajaj, kiek trugdžių atsiranda kartais ir nespėji, sukies, verties per galvą :)). ( Kad parašyčiau turėjau nukauti devinto levelio Sajaną ir jo gaują..Aha, tikrai, tikrai, nesapnuoju aš čia.) Šiandien kalbėsim apie kosmosą, satelitines antenas ir palydovinę televiziją ( Beje, ar jau visi įsigijot TV priedėlius? ) :)) O jei rimtai, įžvalgesni turbūt jau suprato kodėl blogeriai būna su antenom…Teisingai, nes mums viskas įdomu,  skenuojam internetą ieškodami to kažko, dar neskaityto, nematyto, negirdėto (va taip ir užauga tos antenos. )…Esam smalsūs, ką padarysi..

Kiek dažnai blogeris turi rašyti?

  Čia taip leidau sau suabejoti ar rašyti dažnai yra gerai. Žinoma, puiku, kad turiu tokį poreikį, netingiu, rašau kai tik turiu galimybes ( kaip gi saves nepagirsiu :)) ). Pasirodo kasdien nevisada pavyksta, nes ne viskas priklauso nuo mūsų:)) Įdomu ir kitų nuomonės šia tema.. Visada malonu užsukt į blogą ir matyt, kad jis aktyviai pildomas, o jei dar įdomus, tai žiūrėk ir pagauni save vedanti el.pašto adresą, kad gautum blogo naujienas. Taigi kiek dažnai reikia pildyti blogą? Kuo dažniau ar saikingai? Bijau, kad čia kiek žmonių tiek ir nuomonių.. Na jei kas netingėsit, pasidalinkit ir su mumis :))

[more…] 

Ką gaudo mano antenos..

 Jei pasakysiu, kad daug, bus per nelyg abstraktu, o mes nemėgstam abstrakcionizmo. Negerai jis, labai negerai, bet išties, kartais vieną minutę skaitai kokį nors DIY puslapiuką, kitą jau žiūrinėji kokio fotografo portfolio ( paskutinis žiūrėtas buvo šis http://www.tomhoops.com/   , o kai pabosta saldūs vaizdeliai, paganau akis ir į tai  tik negalvokit, kad aš koks depresuojantis vaikas, įdomu man ir tiek:) Nemėgstu daug saldėsiu. ), ir pats mielai fotografuočiau, jei fotikas nebūtu iš rankų iškritęs ir veiktų..O tą aš mėgstu..Dar mano antenos gaudo internetinio marketingo įdomybes, kartais tikrai naudinga būna, kad ir kokį rimtesnį straipsniuką perskaityti..Jei manot, kad turėčiau kažką perskaityti, pamatyti, paklausyti ar tiesiog norit kažkuo pasidalinti, tik pasiūlykit :))

seo blogas

 

Nebūkim pamišę dėl SEO

 Kas tas SEO? Visi blogeriai, web svetainių savininkai tą terminą pažįsta iki skausmo. :)) SEO tai tarsi skanus gabalėlis pyrago, dėl kurio tu stengies, nes jei pradėsi jį valgyti, tavo web svetainę – virtualius tavo namus, kuriuose sklandys to pyrago kvapai, aplankys daugiau žmonių, užuodusių pyragą dar naršant google:)) Gūglas šiuo atveju kaip koks slenkstis prie virtualių namų durų :)). Taigi visi ir bando atsikasti to pyrago bent kasnelį, kad tik užsuktų žmonių :)) O gal spjaukim į SEO? Tas pyragas juk nėra labai skanus, jis greičiau silikoninis. Žinoma, kažkiek jo reikia, nes be deserto nebus taip saldu, tačiau kas per daug, tas nesveika..( Taip protindavo tėveliai ir seneliai, kai mažas saldainius saujom kišdavau į burną, kad tik niekas neatimtu. ). O į SEO spjaut siūlau, nes to termino mūsuose jau per daug. Jei netikite, įveskite guglėj tas tris raideles :)). Blogeris, jei jis rašys įdomiai, atras savo skaitytojų ratą anksčiau ar vėliau, web svetainė, jei ji originalesnė, o ne viena iš daugelio, taip pat atras savo lankytojus..Nesvarbu kokioj pozicijoj paieškos sistemose Jūsų svetainė, pirmoj, ar kažkur gale. Kas iš to, jei ją aplankys tūkstantis, bet turinį paskaitys tik keli. Gal laikas pradėt tiesiog rašyt, nes rašai būtent tam, kad skaitytų lankytojai, o ne dėl paieškos sistemų.Nebūkim tokie pamišę dėl reitingų..

 

Apibendrinimas

Rašant suvalgiau 8 saldainius “Cappucino” ir išgėriau puodelį kavos.19val. pats tas gerti kavą :))) Virtuvė vilioja kvapais, nes šiandien joje manoji SEO pyragus ten kepa ( Tik ne paieškos sistemoms, o man ) :)))) Tad šiam kartui pakaks. 🙂 Skanaus man.:)).

P.S. Kaip manot, kaip atrodo blogerio antena?

 

Nepopuliarūs, maži blogai

mazas pries dideli

Pradėjau valgyti blogerio duoną gan nesenai (kodėl nepaklausiate koks jos skonis? 🙂 ), o valgau ją savo malonumui. Įdomu rašyti,  įdomu sulaukti įdomių pastebėjimų  (pvz. e, *** ką tu ** rašinėji čia per nesamones, parašytum apie mergas, įdėtum kokios nuogos mergos nuotrauką ir va būtu *** ) :)) Be abejo, aš galiu įdėt erotinę nuotrauką, galiu įdėt jų net ne vieną, bet nedarysiu to, nors tai ir pakelia lankomumą, o mirkstantiems tokiuose saituose ne tik lankomumą pakelia.

[more…]

Rašau blogą, nes…

Oi, kiek daug galima prigalvoti priežasčių čia, begalvojant ir galvą įsiskaudėtu ir tikrai mieliau galvosiu apie namuose laukiantį buteliuką alaus ir rinkinuką “Prie alaus” bei moteros keptą duoną su sūriu, česnaku (o mano motera gamint tikrai moka ir skaniai. Aplodismentai!Galbūt kada ir ji pasidalins su Jumis savo receptukais.).

Rašau blogą, nes blogai nėra populiarūs, o mane visada traukė dalykai, kurie galbūt kiek primiršti, daugeliui neįdomūs.  Aš nemėgstu Maximos, nemėgstu Senukų, nemėgstu didžiųjų PC, visokių akropolių, megų…Jei leistų galimybės su malonumu kasdien lankyčiaus mažose parduotuvėlėse,  (ne kioskeliuose, kur tam tikros žmonijos rūšys skystais smegenim perka dar skystesnę duoną, o kokioj mažoj, jaukioj ekoparduotuvėlėj ). Reziume: rašau, nes tai nėra populiaru ir man patinka.

 mažas vs DIDELIS

Mažas, asmeninis blogas, sunkiai gali prilygti svetainei, kuri išleidžia tūkstančius reklamai ir yra pildoma ne vieno žmogaus su altruistiškom paskatom, o žurnalistų, kurie už tai gauna piniginę naudą. Žinoma, būna ir išimčių, jei turi gerą idėją, pinigų nereik arba kažkam ji taip patiks, jog parems ar nupirks ją iš taves. Mažą blogą aš prilyginčiau kokiai nors jaukiai kavinei kvepiančiai cinamonu, maloninančiai ramia muzika ir skania arbata su sausainiais, žmonių šypsniais. Tuo tarpu didieji portalai man asocijuojasi su Maxima, būtent taip :)) Varginantis apsipirkinėjimas, daug pašalinių garsų, daug tuštybės :)). Tačiau didieji portalai visada nugali 🙂 Tai natūralu, juose daugiau informacijos,  jie geriau žinomi, jie agresyviai reklamuojami galų gale. Tačiau karma vis gi geresnė mažuose asmeniniuose bloguose, kuriuose blogeris palieka dalį saves 🙂

 Asmeninio blogo populiarumas

Asmeninis blogas irgi gali būt populiarus.Yra du keliai to pasiekti: 1. Rašome nuoširdžiai ir taip tikimės pritraukt tokių pat nuoširdžių skaitytojų.2. Renkamės SEO paslaugas, rašom apie tai kas įdomu, aktualu arba kokia nors konkrečia tema.

Pirmajam variantui reik daug pastangų ir ne vienerių metų, antrasis gi kiek paprastesnis ir greitesnis. Aš renkuosi tarpinį variantą, rašau ir dalinuosi tuo kas įdomu man, nebūtinai tuo , kas populiaru. Nežinau gerai tai ar blogai, turbūt gerai, jei tvirtai žinai ko nori ir žinai ką darai, o tavo veikla nekelia kažkam žalos, tai visada gerai :)) .

  Svarbu turinys, o ne svoris

Sakykime du draugai domisi blogų kūrimu, domisi kažkokia konkrečia sritim arba net neviena iš jų. Jonas sukūrė blogą, pridėjo daug reklamos, rašo populiariomis temomis.Jo blogas lankomas, nors žmonėms ir nelabai patinka visur šmėžuojantys baneriai, mirksinčios reklamos kviečiancios prisijungti prie pažinčių portalo, užsukti į internetinę parduotuvę ar pan. O lankomas jis dėl straipsnių aktualiomis temomis ir dėl to, jog yra išreklamuotas. Tuo tarpu Jono draugas Martynas blogą rašo naiviai ir nuoširdžiai, apie tai kas jam įdomu, ką norėtu ir kitiems parodyti. Martyno bloge vos viena kita nekalta reklamytė ir jis turi ribotą skaitančių žmonių ratą (tarkim blogą skaito močiutė, keli draugai, draugės ir prašalaitis ieškojęs kopūstų sriubos recepto ).  Jonas šaipysis iš Martyno, kad pastarasis nemoka rašyti, nes Jono saitą kaime žino daugiau žmonių, o Martyno ne. Atrodytu Jonas eina teisingu keliu, o Martynui nepasiseks sukurti populiaraus blogo, tačiau neskubėkim su išvadom.

Po kelių metų Jono saitas bus žinomas kaip reklaminis, brukalinis, t.y. vienas iš daugelio tokių saitų, kurie išties atrodo gan pigiai. Tuo tarpu Martyno auditorija per tuos metus išaugs ir jis galės iš savo blogo netgi užsidirbti, kad ir kaimynė Nijolė duos kelis litukus, už tai, kad Martynas pagirs savo bloge jos obuolių pyragus ir ją pačią…, kaip gerą šeimininkę žinoma :)) . Kitaip sakant, su kantrybe ir užsidegimu, kad ir iš kur kyla vaivorykštė ieškot ( sako ten kažkokie maži nykštukai turtus ir mokesčių mokėtojų auksinius slepia  )  :).