Apie buhalterines paslaugas nieko neišmanau. Nemažiau, kaip viskas vyksta, nes įmonėje buhalterio nėra. Gal kada nors ir bus, bet dabar viską atlieka samdyta buhalterinių paslaugų įmonė, kuri dar ir dirba per atstumą.
Buhalterinės paslaugos dabar teikiamos labai nesudėtingai. Dėl to turime dėkoti VMI, SODRAI ir kitoms institucijoms, kurios dalį savo paslaugų perkėlė į elektroninę erdvę. Taip su el. parašu galima visus dokumentus tvarkytis ir neišėjus iš namų ar biuro – pas buhalterius dažnai važinėti irgi nereikia, jei nevykdomos grynųjų pinigų operacijos.
Viskas, ką man reikia žinoti apie buhalterines paslaugas yra tam tikras svarbias datas:
Kiekvieno mėnesio 15 diena yra paskutinė diena, kai reikia sumokėti mokesčius SODRAI už dirbančiuosius.
Kiekvieno mėnesio 25 diena yra paskutinė diena, kai reikia sumokėti PVM, jei esi PVM mokėtojas. Norint apskaičiuoti, kiek PVM reikia mokėti, reikia susivesti visų išrašytų ir gautų sąskaitų duomenis ir apsiskaičiuoti.
Kiek mokesčių reikia mokėti man pasako buhalteris. Pats neskaičiuoju ir nevarginu savo galvos tokiais dalykais – yra profesionalai, kurie tai yra įvaldę ir naudodamiesi specialiomis programomis gali padaryti per keliasdešimt sekundžių, kai paprastam mirtingajam prireiktų keliasdešimt minučių ar net poros valandų. Dėl to buhalterinės paslaugos ir yra tokios populiarios.
Yra vienas BET. Tai darbo kokybė ir pasitikėjimas. Buhalteriais pasitikima tada, kai jie dirba gerai ir nebrangiai. Juk reikia būti tikram, kad po keleto mėnesių neatbėgs VMI inspektoriai ir neapkaltins aplaidžiai vedama buhalterija – kai slepiami mokesčiai, vėluojama su duomenų pateikimu ir mėnesinėmis ataskaitomis. Vadovai dažniausiai net nenutuokia, kas ir kada turi būti daroma, pasitiki buhalteriais aklai, po to patys nukenčia…
Kiek kainuoja buhalterinės paslaugos?
Atskleisiu komercinę paslaptį – per mėnesį kainuoja 350 Lt + PVM. Į šią kainą įeina elementariausias paslaugų paketas. Tai keleto sąskaitų apskaita, nedaug banko operacijų, darbuotojų apskaita ir mėnesinis aptarnavimo mokestis. Tai tikrai nėra didelė suma pradedančiajai įmonei, kurioje dirba 1-3 darbuotojai. Aišku, sąnaudos išauga, jei atsiranda autorinių sutarčių ar grynųjų pinigų operacijų, tačiau tai menkniekis.
Žodžiu, tikrai nebrangiai, tad tie, kurie planuoja steigti UAB, nereikėtų labai jaudintis.
Parašykite komentarą