Produktų ženklinimas – populiariausi būdai

produktų ženklinimasKiekviena prekė – daugybės žmonių ir mašinų darbo rezultatas. Sakykime, elementariausia duona. Ūkininkas per pusmetį užaugina kviečius, juos nuima, parduoda grūdų perdirbimo įmonei. Grūdų perdirbimo įmonė mala miltus, parduoda juos kepykloms. Kepyklos maišo tešlą, kepa duoną. Kai duona iškepama, kepykla ją supakuoja ir paruošia pardavimui. Ant pakuotės yra užklijuojamas lipdukas arba atspausdinama galiojimo data. Tada logistikos bendrovė veža į parduotuves. Jos tada išdėlioja į lentynas ir parduoda. Ar suvokiate, koks tai ilgas procesas?
Šiandien norėtume pristatyti tik vieną mažytę, bet labai svarbią šio proceso dalį? Tai produktų ženklinimas. Kai užsakoma pakuotė vienai ar kitai prekei, iš karto galvojama, kaip reikės paženklinti produktą – gal jam ant pakuotės reikės įspausti unikalų numerį, greičiausiai reikės atspausdinti galiojimo laiką, kuris kinta kiekvieną dieną vis kitai gaminamai prekei. Gal reikės užklijuoti lipduką, kad dabar šis produktas yra akcijinis ir jame yra 50 gr. daugiau prekės, nei įprastai, už tą pačią kainą? Prekių ženklinimas gali būti pats įvairiausias. Tam reikia dirbti su specialiomis mašinomis ir technologijomis.
Populiariausi prekių ženklinimo būdai yra lipdukai ir spausdinimas. Lipdukai klijuojami ant jau gatavos pakuotės, kuri važiuoja konvejeriu. Specialios mašinos gali užklijuoti lipdukus net ant šlapių pakuočių, pakuočių, kurios yra sušaldytos. Taip pat ir nelygių paviršių. Su dėžutėmis, plastikiniais indeliais ir maišeliais viskas paprasta, tačiau pakuotės gali būti ir kitokios. Pavyzdžiui, alaus butelių etiketės iš sidabrinės folijos. Kartais produktai žymimi nei lipdukais, nei spausdinant, o įspaudimo būdu. Tai dar žinimas, kaip kongrevas – į popierių įspaudžiamas tam tikras tekstas ar simbolis. Toks produktų ženklinimas yra labai retas, tačiau jis egzistuoja.
Elementariausias produktų žymėjimo būdas – rankomis užrašyti nedideli skaisčių ir akį traukiančių spalvų lipdukais. Jei esate buvę kaimo parduotuvėje, turėtumėte pastebėti šį kainų pateikimo būdą. Kartais ant vienos prekės būna net du lipdukai, vienas su sena kaina, o kitas – su akcijine. Atrodo įdomiai, tačiau dėmesį patraukia.
Pramoninis prekių ženklinimas yra atliekamas ne rankomis, o sudėtingomis programuojamomis ir kompiuteriais valdomomis mašinomis ir konvejeriais.


Categories:

,

Comments

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Kategorijos


Naujausi


Temos


automobiliai automobiliu nuoma auto nuoma baldai blogas buhalterinė apskaita buhalterinės paslaugos butai dienos tema dovanos drabužiai el. parduotuvės elektra finansai greitas kreditas Internetas Kaunas kreditai kreditai internetu kreditas kreditas internetu logistika maistas maisto papildai nuoma paskola paskolos paskolos internetu pinigai prezervatyvai Reklama reklama internete remontas santykiai seksas SEO Seo paslaugos sportas technika vaikai vestuvės Vilnius vyrai šeima šildymas