Įdomūs faktai iš grafinio dizaino pasaulio

Nors iš pirmo žvilgsnio kiekvieno grafinio dizaino grožis turėtų būti ir yra pakankamai subjektyvus, vis dėlto puikus grafinis dizainas gali padėti pasiekti tris pagrindinius tikslus. Profesionalus grafinis dizainas padeda informuoti, yra įkvepiantis ir įsimintinas. Jei grafiniam dizainui pavyksta pasiekti šiuos tris pagrindinius ir svarbiausius tikslus, tuomet jis bus geresnis nei didžioji dauguma kitų pasaulyje iki šiol sukurtų grafinio dizaino darbų. O tai reiškia, kad nepaisant subjektyvumo veiksnio, kuris egzistuoja bene bet kurioje gyvenimo situacijoje, grafinį dizainą galėtume skirstyti į prastą, vidutinį ar labai profesionalų.

Tačiau, kaip bebūtų, neginčytinas faktas yra vienas – grafinio dizaino svarba šiuolaikiniame verslo pasaulyje yra neįkainojama. Todėl nei vienas prekės ženklas šiomis dienomis negali išsiversti be profesionalaus logotipo, patogaus ir paveikaus tinklalapio dizaino bei daugybės kitų grafinio dizaino elementų, kurie aplink mus yra kiekvieną dieną.

Taigi, šiandien su keliais labai įdomiais ir galbūt daugeliui iki šiol dar negirdėtais faktais mus supažindina grafinio dizaino profesionalai https://doctoridea.lt/.

Bendriniai faktai apie dizainą

  • Žmogaus protas apdoroja vizualinę informaciją 60 000 kartų greičiau nei tekstinę.
  • Daugiau nei 90 % smegenims perduodamos informacijos yra vizualinė.
  • Vizualiniai elementai taip pat gali padidinti mokymosi procesą net iki 400 procentų.
  • Atliktų tyrimų duomenys rodo, kad žmogaus smegenims prireikia vos 33 milisekundžių tam, kad jos nustatytų, ar verta pasitikėti žmogumi, ar ne. Lygiai toks pats principas gali būti pritaikomas ir tuomet, kai žmogus žvelgia į įmonės prekės ženklą, internetinį tinklalapį ar tam tikrą produktą. Prastas dizainas gali būti akimirksniu traktuojamas kaip nevertas pasitikėjimo.
  • Sistemingas prekės ženklo populiarinimas padeda padidinti žmogaus emocinį prisirišimą, todėl pasitelkiant prekės ženklo populiarinimui skirtus sprendimus būtina turėti ir veiksmingą strategiją.

Logotipo dizainas

  • Kiekvieno verslo logotipas turėtų būti universalus. Jį turėtų būti galima labai lengvai panaudoti pačiose įvairiausiose medijose – tiek fizinėje, tiek ir virtualioje erdvėje.
  • Žmonės turėtų galėti labai greitai atpažinti įmonės logotipą ir susieti jį su konkrečia įmone bei jos siūlomomis prekėmis arba paslaugomis.
  • Logotipo dizainas turėtų galėti papasakoti ir tam tikrą istoriją.

Tinklalapio dizainas

  • Trijų metų senumo internetinio tinklalapio dizainas 2020 m. gali atrodyti atgyvenęs.
  • Šiuolaikiniai vartotojai tikisi, kad jų pasirinkti tinklalapiai bus pritaikyti ir išmaniesiems įrenginiams, todėl kiekvieno tinklalapio dizainas privalo būti pritaikytas ne tik staliniams kompiuteriams, tačiau ir skirtas išmaniųjų prietaisų vartotojams.
  • Įmonės tinklalapis jo lankytojams turėtų akimirksniu papasakoti apie tai, kokią problemą jis galėtų jiems padėti išspręsti, todėl labai svarbu didžiulį dėmesį skirti savo įmonės internetinio tinklalapio dizaino kūrimui.

Pakuočių dizainas

  • Informaciją apie konkretų produktą turėtų būti labai lengva surasti ir perskaityti ant jo pakuotės.
  • Geras pakuotės dizainas pabrėžia konkrečias priežastis, kodėl pirkėjas turėtų pasirinkti būtent tokį produktą.
  • Mažiau yra daugiau.
  • Geras pakuotės dizainas taip pat turėtų būti ir praktiškas.

Kūrybinis procesas

  • Turėtumėte pasitikėti grafikos dizaineriais, kuriuos samdote. Jie vis dėlto yra profesionalai.
  • Dizaino kūrimo procesas reikalauja laiko ir peržiūros. Jūs neturėtumėte skubinti šios srities profesionalų.
  • Gera grafikos dizainerių komanda prieš kurdama dizainą susipažins su jūsų produktu, rinka ir konkurentais.
  • Būtina skirti pakankamai dėmesio tam, kad būtų pasirinkta tinkama grafikos dizainerių komanda. Nuo to gali labai tiesiogiai priklausyti ir galutinis rezultatas, kurį jūsų pasirinktiems grafikos dizaineriams pavyks pasiekti.