Kaip išsirinkti gerą dviratį?

Dviratį turite atsakingai rinktis pagal savo ūgį ir svorį. Tai daug svarbiau nei iš kokios medžiagos  jis pagamintas ir kokia jo komplikacija. Dviračio tinkamumas labai individualus dalykas, nes nors ir būdami vienodo svorio  ir ūgio, turime skirtingus laikysenos įpročius, rankų ilgį ir, svarbiausia, važiavimo stilių. Todėl parduotuvėje nebijokite dviratį išbandyti, įsitinkite, kad ant sėdynės jausitės patogiai ir visiškai kontroliuosite važiavimą. Aišku, kad kaina gali padėti nustatyti dviračio kokybę, tačiau reikia pastebėti ir  kitus trasporto priemonės ypatumus. Svarbu, kad dviračio rėmas  būtų tvirtas, standus. Jei rėmas bus nestandus, jis gali būti nestabilus ir deformuotis. Geru dviračio rėmu laikomas pagamintas iš aliuminio ir kito lydinio mišinio, todėl, kad aliuminis pakankamai lengvas. Galite rinktis dviratį ir plieniniu rėmu, tačiau reikia žinoti, kad tuomet jis bus sunkesnis.

Kokių būna dviračių?

Dviračius paprastai suklasifikuoti būtų galima į kalnų, sportinius, kelioninius ir miesto. https://www.bikko.lt/

  • Kalnų dviračiai- tinkami važinėtis ir vaikams ir senjorams. Ir jie nėra tokie  brangūs, kaip gali atrodyti. Tačiau jie turi trūkumą- ilgose kelionėse lėtai važiuoja. Jie pritaikyti važinėtis nelygiais keliais, o asfaltas jiems tarsi priešas, nes mažina jų pajėgumą.
  • Sportiniai dviračiai- skirti lenktynėms, jie brangūs ir reikalauja nuolatinės priežiūros. Šie skirti dviračių sportu užsiimantiems profesionalams.
  • Miesto dviračiai- pritaikyti važinėti mieste sąlyginai nedideliais atstumais. Jų  būna ir vyriškų ir moteriškų. Tiesa, ilgoms distancijoms jie nėra tinkami, nes yra pernelyg  sunkūs.
  • Kelioniniai dviračiai- skirti  važiuoti į turistines keliones, kurie turi aštuoniolika ar dvidešimt vieną pavarą. Tokie dviračiai  komplektuojami su bagažine, turi purvasaugius, žibintus ir yra tinkami naudoti kasdien.

Ką rekomenduojama valgyti keliaujant dviračiu?

Keliaujant dviračiu rekomenduojama valgyti lengvai virškinamus produktus, kuriuose gausu angliavandenių, baltymų, vitaminų ir mineralinių medžiagų. Pavyzdžiui, bananus, košes ir razinas. Jei norite pagerinti savo sveikatą,  dviračiu turėtumėte važinėtis lygiu plentu ir bent valandą laiko.