Virtualus turas – nauja reklamos forma

Interneto reklama tobulėja su kiekviena diena – atsiranda nauji prekės ženklo pristatymo būdai, virusinė reklama, partizaninės rinkodaros metodai sukuria visą pasaulį aikčioti iš nuostabos priverčiančias reklamas. Tai ta reklamos sritis, kurioje vis dar galima atrasti kažką naujo ir įspūdingo.
Tradicinė reklama buksuoja vietoje. Reklama ant popieriaus yra ta pati reklama ant popieriaus – nieko naujo čia jau neišrasi. Skylutes išmušti popieriaus lape, jį apkarpyti originaliau gali kiekviena spaustuvė. Tai nėra kažkokia išskirtinė paslauga, tik atsiliepia spaudinio kainai. Radijas iš viso stagnuoja, tačiau jis dabar labai aiškiai „išeina“ į internetą, nes komunikacija su DJ-jais patogiausia naudojantis internetines priemones –el. paštą, Twitterį, komentarus, Facebook paskyrą ir t.t. Televizijos reklama taip pat sustojo vystytis technologiškai, nors vis dar nemažai gražių ir originalių idėjų įgyvendinama, vyksta daugybė TV reklamų konkursų, teikiami apdovanojimai.
virtualus turasInterneto reklama yra dar nepasiekusi savo galimybių ribos. Tai įrodo vis nauji ir reklamos būdai. Šiandien dėmesį patraukė tokia reklamos forma, kaip virtualus turas.
Turbūt žinote, kas yra 3D nuotrauka. Tai 360 laipsnių panoraminė nuotrauka, kurią galima sukinėti ir apžiūrėti viską, kas yra aplink. Tokia nuotrauka yra labai informatyvi, nes atrodo, kad ją žiūrintysis stovi vienoje vietoje ir sukasi pats, žiūri į viršų į apačią, kairėn, dešinėn. Tokia nuotrauka yra įspūdingas būdas pristatyti tam tikrą aplinką – pastatų fasadus, parkus, gamtovaizdį, taip pat ir patalpų vidų – sales, kambarius, net mažytes patalpas, pavyzdžiui saunas. Tai tik viena 360 laipsnių panorama. Jei jos yra kelios, reikia tam tikromis techninėmis priemonėmis padaryti, kad iš vienos nuotraukos galima būtų patekti į kitą. Tai jau yra išspręsta gana nesudėtingai – rodyklėmis ir užrašais, raginančiais apžiūrėti kitas patalpas. Ypač įspūdingai tai atrodo kaimo turizmo sodybose, kuriose yra kelios poilsio erdvės, įspūdingas kraštovaizdis, daugiau pramogų.
Kai paimamos kelios 360 laipsnių panoramos ir sudedamos į vieną, gaunamas virtualus turas po objektą.
Pats virtualus turas savaime nėra įdomus, tačiau jis yra kur kas informatyvesnis, nei tradicinė nuotraukų galerija, pateikianti nudailintas nuotraukas. Virtualus turas – gana sena technologija, kuriai jau per 10 metų. Atrodo, kad ši reklamos forma turėtų būti jau išsisėmusi, tačiau šiuo metu ji įgauna tarsi naują kvėpavimą.
Virtualus turas – įvairių medijų rinkinys. Čia lengvai suderinamas ir vaizdas, ir garsas. Taip pat kiekviename 3D ture galima įdėti ir reklaminius vaizdo klipus. Taip, teisingai, vaikštinėjate po 3D turą, kol pamatote televizorių, kuriame automatiškai paleidžiamas norimas video klipas.
Taip sukuriamas klipas klipe. Įdomu, tiesa? Tai pasakiškų pinigų nekainuoja – vos keli šimtai litų ir viskas – jūsų interneto puslapyje puikuojasi tokia reklama, kuri neprilygsta nei televizijai, nei radijui, nei paprastai tradicinei reklaminei antraštei interneto portale. Verta pabandyti visoms įstaigoms, kurios save reprezentuoja per patalpas ir jų įrengimą – kavinėms, barams, restoranams, naktiniams klubams, įvairioms valstybinėms institucijoms, norinčioms pristatyti savo miestų įspūdingiausias vietas ir parodyti turistams, kad į jų miestą atvykti verta. Visa tai atsiremia į susižavėjusius klientus, kurie atvyks, apsilankys, užsisakys ir paliks pinigų. O juk tai ir yra reklamos internete tikslas!