Norint padidinti internetinės parduotuvės pardavimus, galima tiesiog pritraukti į ją daugiau lankytojų, arba bandyti padidinti konversijas – pirkusių lankytojų procentą. Kaip padidinti lankytojų srautus, ko gero, akivaizdu visiems – pirkti reklamą, daryti seo, populiarinti socialiniuose tinkluose. O štai konversijų didinimo priemonės ne tokios akivaizdžios ir dažnai lieka neišnaudotos.
Konversijos priklauso nuo daugelio veiksnių, jas įtakoja bendra elektroninės parduotuvės realizacija, išvaizda, patogumas. Tačiau čia aprašysiu kelis nesudėtingus būdus, kaip galima padidinti konversijas iš esmės neperdarinėjant visos el. parduotuvės.
Susijusių prekių pardavimai
Vienas paprasčiausių būdų padidinti pardavimus yra pasiūlyti pirkėjui, kuris jau perka pas jus kažkokią prekę, įsigyti susijusių prekių ar aksesuarų. Pavyzdžiui, jei pirkėjas perka batus, galima pasiūlyti batų priežiūros priemonių, jei telefoną – dėkliuką telefonui nešioti, jei elektrinį prietaisą – baterijas jam ir t.t. Tokius pasiūlymus įprasta girdėti, perkant realiose parduotuvėse, tačiau internete jie ne taip dažnai sutinkami.
Kad šį būdą realizuoti, reikia prekės aprašymo puslapyje rodyti ir susijusių prekių sąrašą. Tačiau tai turėtų būti produktai, tikrai susiję su rodoma prekės, o ne atsitiktinių prekių iš el. parduotuvės asortimento rinkinys. Kad pirkėjas lengviau apsispręstų, galima padaryti ir atskirą mygtuką, kuriuo iš karto į krepšelį būtų įdedama prekė kartu su visais aksesuarais. Netgi galima suvilioti ir nedidele nuolaida – kad kartu įsigyjamos prekės kainuotų pigiau, nei kiekviena atskirai.
Nuolaidos perkant už didesnę sumą
Nuolaidos ir akcijos yra viena labiausiai pirkimą skatinančių priemonių. O jeigu jos bus taikomos nuo tam tikros užsakymo sumos, pirkėjas bus paskatintas įsigyti daugiau ir įsidės į krepšelį netgi tokių prekių, kurių iš pradžių neplanavo pirkti. Viena šio būdo variacijų yra gana plačiai paplitusi įvairiose internetinėse parduotuvėse – tai nemokamas pristatymas nuo tam tikros užsakymo sumos. Tačiau galima pirkėjui pasiūlyti ir kitokių bonusų – pavyzdžiui nedidelę dovanėlę, kuri pridedama prie didesnės vertės užsakymų.
Specialūs pasiūlymai
Didesnė tikimybė, kad lankytojas pirks, jei jis atėjęs į el. parduotuvę išvys ne tiesiog prekių sąrašą, bet pateks į puslapį, kuriame bus pateikiami geriausi pasirinkimai. T.y. populiariausių prekių, didžiausių nuolaidų blokeliai, savireklaminiai baneriai, kuriuose pristatomos rekomenduojamos prekės. Tokius pasiūlymus gana dažnai galima rasti internetinių parduotuvių tituliniuose puslapiuose, tačiau vertėtų padaryti tokius puslapius ir atskiroms prekių kategorijoms, kur būtų rodomi geriausi būtent šios rūšies prekių pasiūlymai. Ir jeigu parduotuvė reklamuojama pagal skirtingus raktažodžius, skirtus atskiroms prekių rūšims, tai lankytojus reiktų nukreipti ne į titulinį puslapį, o į būtent šios kategorijos prekių pasiūlymų puslapį.
Užsakymo formos optimizavimas
Nemaža dalis internetinių parduotuvių
Kad lankytojas pabaigtų užsakymą, reikia užsakymo formą padaryti kuo paprastesnę, reikalauti įvesti tik tokią informaciją, kuri tikrai reikalinga. Patartina suteikti galimybę atlikti pirkimą ir neužregistravus. Taip pat galima padaryti vieno žingsnio užsakymo formą, kur tiek visa kontaktinė informacija įvedama, tiek pristatymo bei atsiskaitymo būdai pasirenkami, tiek užsakymas patvirtinamas tame pačiame puslapyje.
Visi šie konversijų didinimo metodai yra universalūs – tinkantys įvairioms prekėms, tai pat gana nesunkiai realizuojami. Todėl, siekiant padidinti el. parduotuvės pardavimus, vertėtų panaudoti bent kelis iš jų.
El. komercijos sprendimai Jūsų verslui – elektroninių parduotuvių kūrimas ir vystymas.
Parašykite komentarą