Apatinio trikotažo pasirinkimas „problemiškai“ figūrai

apatinis trikotažasTurbūt beveik kiekvienai teko atsidurti situacijoje, kai norėjosi tilpti į itin prigludusią suknelę ar apsitempti dailų sijonuką. Ir užsivilkus pastebėti, kad matosi pilvukas, kad sėdmenys neatrodo taip kaip norėtųsi, o ir bangelės ant šonų išdavikiškai pūpso priekaištaudamos dėl pyragėlio susmaližiauto vakare. Ką darėte tokiu atveju? Dažniausiai tiesiog lendame lauk iš taip išdavikiškai „problemėles“ išdavusio rūbo ir ieškome, ko nors laisvesnio, plevenančio, ne tokio prigulusio. Ir dažniausiai visai be reikalo. Apatinis trikotažas – tai ne tik įprasti apatiniai, bet ir figūrą koreguojantys rūbeliai.

Jie gali būti kelių tipų. Dailinantys visą figūrą, apatinę jos dalį arba tik problemišką vietą. Apatinis trikotažas, kaip koreguojančios suknelės, gracijos, korsetai puikiai paslėps visus nereikalingus trūkumus. Jie puikiai priglunda, prisitaiko prie Jūsų kūno linkių ir kartu juos patobulina, paspaudžia taip padailindamas visą bendrą vaizdą. Taigi užsivilkus patinkantį rūbą nesimatys jokių „bangelių“, jausitės komfortiškai ir patogiai, ir žinoma, atrodysite puikiai.

Jeigu probleminė tik apatinė kūno dalis, taip pat yra didelis pasirinkimas. Visų pirma kelnaitės paaukštintu juosmeniu. Jos ne tik prispaudžia pilvuką ir dailina taliją, bet ir formuoja, kilsteli sėdmenis. Galite pasirinkti Jums priimtino aukščio kelnaites. Na o jeigu problema ne pilvukas, o šlaunys, rinkitės prailgintas kelnaites. Šis apatinis trikotažas dailiai priglus prie Jūsų kojų ir suspaus šlaunis. Po rūbais net nejausite, kad vilkite, o efektas tikrai bus akivaizdus. O jeigu norite tik nežymiai spustelėti pilvo apačią, patogiausias variantas – formuojančios kelnaitės su juostele. Jos užtikrins, kad Jūsų pilvukas atrodytų nepriekaištingai, bet bus nepastebimos ir nevaržys kitų kūno dalių, kurioms koregavimas nereikalingas.

Na ir žinoma koreguojančios pėdkelnės. Tai taip pat apatinis trikotažas. Jos gali formuoti Jūsų kojas per visą ilgį, gali tik prispausti pilvuką ar padailinti šlaunis. Pasirinkimas begalinis.

Tik nepiktnaudžiaukite koreguojančiais apatiniais. Šio tipo apatinis trikotažas, puikiai padailina figūrą, bet nešioti jį kasdien nerekomenduojama. Nuolat suspaustas, suvaržytas kūnas prie to gal ir įpras, bet ilgainiui tai gali stipriai sutrikdyti kraujotaką, pakenkti vidaus organams (jeigu, pavyzdžiui, nuolat vilkėsite stipriai suveržtą korsetą).

Taigi leiskite sau džiaugtis dailiai atrodančia figūra, bet darykite tai protingai.

 

 

Sporto prekės – būtinas pasirinkimas sporto entuziastams!

Entuziastų skaičius, kurie uoliai užsiimtų sportinėmis veiklomis, o apart viso to, stengtųsi ir pritraukti, kaip tik įmanoma daugiau žmonių, tikrai, kad auga neįtikėtinais tempais. Manome, kad mūsų šalies visuomenė palaipsniui kinta, o tiksliau jos nusistatymas ir požiūris į asmeninę sveikatą – žmonės palaipsniui pradeda vis dažniau suvokti tai, kad sportas yra būtinas, norint palaikyti puikią formą, o taip pat ir džiaugtis nepriekaištinga sveikata. Be to, norėtume pastebėti ir tai, kad reguliariai yra vykdomos įvairiausios akcijos, kurios taip pat uoliai prisideda prie to, kad būtų pasiekiami šauniausi padariniai – vykdomi įvairiausi sportiniai turnyrai, rungtys, kurios tikrai, kad žmonėms galėtų būti naudingos, tiesa?

sporto prekes

Tiesą sakant, norėtume pastebėti tai, kad šiandienos turinyje niekas kitas, o tikslingai sporto prekės esą tai, apie ką norėtume pašnekėti, bei ką sieksime, kaip tik įmanoma labiau akcentuoti. Teigiant kitais žodžiais, omenyje turime tai, kad taip pat norėtume prisidėti prie piliečių, prie jų individualių norų ir ambicijų, kad su sportu būtų galima pasiekti viską. Vis dėlto, šiuos rezultatus pasistengsime pasiekti kiek kita forma – pristatydami produkciją sporto prekės ir paaiškindami tai, kaip gi būtų galima investavus išties mažas finansines sumas, pasiekti itin teigiamų padarinių, rezultatų. Esame linkę manyti, kad piliečiams šiandienos turinio informacija galėtų būti pravarti, o taip pat ir skatinanti, kaip ir buvome užsiminę anksčiau, tad viliamės, kad šie padariniai bus pasiekti ir įgyvendinti – tai iš tiesų būtų neįtikėtinai šaunūs, ir lūkesčius pateisinantys, rezultatai.

Tikslingiausias būdas, norint skirti mažas finansines sumas, tačiau įgyti puikiausius rezultatus – pirkti produkciją sporto prekės internetinėse parduotuvėse. Teigiant kitais žodžiais, norėtume pastebėti natūraliai tai, kad dėl atitinkamų priežasčių, dėl ženkliai mažesnių bendrųjų kaštų, produkcijos, kurios yra pateikiamos internetinėse erdvėse, kainuoja pastebimai mažiau, nei realiuose filialuose. Suvokiant tai, būtų ganėtinai sunku rasti papildomų priežasčių, kodėl gi sporto prekės turėtų būti įsigyjamos kitaip, save apsunkinant ir be priežasties išleidžiant pastebimai daugiau finansinių išteklių, tiesa?
Taigi, kaip ir norėtume, baigdami šiandienos turinį, akcentuoti tai, kad sporto prekės yra tikslinga priemonė, paslauga, kuria pasinaudojus ne vien tik padidės bendroji motyvacija sportuoti, jeigu būtų galima taip pasakyti, tačiau taip pat ir jūsų vykdomos veiklos bus ženkliai komfortiškesnės. Kaip ir tikriausiai nereikia sakyti, įgyvendinti šiuos padarinius gali būti išties nesudėtinga, paprasčiausiai reikia šiek tiek individualaus noro ir motyvacijos.

Benzininės vejapjovės priežiūra: naudingi patarimai

vejapjovės priežiūraGraži ir išpuoselėta veja reikalauja daug dėmesio ir priežiūros, kuri neįmanoma be patikimos ir kokybiškos vejapjovės. Deja, kokybė kainuoja pakankamai brangiai, todėl labai apmaudu, kai prieš kelis metus įsigyta vejapjovė ima ir pradeda „spyriotis“ arba rauti žolę su šaknimis. Taigi, norint, kad taip neįvyktų, reikia žinoti, kaip prižiūrėti šį prietaisą. Patarimais, kokia turi būti tinkama vejapjovės priežiūra, dalinasi vejapjovių ir kitų sodo bei daržo įrankių gamintojo Viking atstovai:

  1. Netaupykite degalų. Degalai vejapjovės bake neturėtų užsistovėti ilgiau nei mėnesį. jei degalų liko dar nuo praėjusio sezono, tiesiog užveskite vejapjovę ir leiskite jai dirbti, kol išdegs visi degalai. Tada baką papildykite šviežių degalų porcija.
  2. Keiskite alyvą. Automobilio alyvą specialistai rekomenduoja keisti, nuvažiavus tam tikrą skaičių kilometrą, o vejapjovės alyva turėtų būti keičiama prieš kiekvieną sezoną. Be to, negalima pilti bet ko, rekomenduojama naudoti tokią alyvos rūšį, kokia yra nurodyta jūsų vejapjovės naudojimosi vadove.
  3. Galąskite peilius. Pagaląsti vejapjovės peilius nėra taip sudėtinga, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Iš principo jų galandimas nelabai skiriasi nuo įprastų peilių galandimo, tam reikia galąstuvo ar plokščios dildės. Visgi, jei nepasitikite savo jėgomis, patikėkite šį darbą profesionalams.
  4. Tinkama oro filtro priežiūra. Oro filtro negalima valyti bet kokiu skysčiu, kuris pasitaikė po ranka. paprastai vejapjovių oro filtrai yra gaminami iš porolono arba iš popieriaus, todėl skystis filtrą gali sugadinti. Oro filtrą geriau valyti oro srautu arba tiesiog minkštu šepetėliu.
  5. Degimo žvakės keitimas. Degimo žvakę Viking atstovai rekomenduoja keisti bent kas porą metus, o galima ir dažniau, nes degimo žvakių kaina išties nėra aukšta.

Galiausiai vertų atminti, kad pats patikimiausias būdas užtikrinti gerą vejapjovės būklę, patikėti jos patikrą ir paruošimą naujam sezonui profesionalams.  Tai geriausia daryti, prieš prasidedant vejos pjovimo darbams. Profesionalai atliks vejapjovės diagnostiką ir jei reikės pašalins gedimus ar trūkumus.  Atminkite, kad tinkama vejapjovės priežiūra šio įrenginio eksploatacijos laiką stipriai prailgina.

 

 

 

Baidarių nuoma Dzūkijoje

baidariu nuoma dzukijojeBaidarės – puikus savaitgalio poilsis su draugais. Dabar kaip tik puikus metas pasirinkti būtent tokį poilsį, o ne pasėdėjimą terasoje ir besaikį alkoholio vartojimą pirties pobūvių salėje. Baidarių nuoma Dzūkijoje – puikus pilsis visiems vilniečiams, trokštantiems pabėgti nuo miesto triukšmo.

Kodėl Dzūkija?

Dzūkijoje teka nemažai nedidelių, bet sraunių ir vingiuotų upių. Tai Visinčia, Šalčia, Verseka, Merkys, Ūla, Grūda, Varėnė, Baltoji Ančia ir, žinoma, upių tėvas Nemunas. Šiomis upėmis vyksta pagrindiniai baidarių maršrutai.

Upės nėra gilios, tačiau pakankamai sraunios ir įspūdingos. Plaukti ramiu vandeniu nelabai įdomu, todėl norisi šiek tiek ekstremalių pojūčių. Kadangi minėtos Dzūkijos upės yra vingiuotos ir visos teka per miškus, jose pilna staigių posūkių, akmenų, nuvirtusių medžių, pro kuriuos būtina prasibrauti (kartais sausam nepavyksta to padaryti…). Visi šie iššūkiai kelionėje yra be galo įdomūs ir smagūs, dėl to baidarių nuoma Dzūkijoje užsiima ne viena įmonė.

Pats maršrutas savaime trunka vos kelias valandas, tačiau žmonėms reikia ir papildomų pramogų. Kartais yra pasirenkami du maršrutai. Vienas šeštadienį, o kitas – sekmadienį. Tada kelionė organizuojama su nakvyne palapinėse arba kaimo turizmo sodyboje prie kurios nors iš upių kranto. Labai smagus poilsis.

Baidarių nuomotojai dažnai nuomojasi ir pirtį. Dzūkija garsėja savo pirtimis, todėl rasti nedidelę pirtelę – nėra didelė problema. Be to visada galima išsinuomoti mobiliąją pirtį – ant ratų atitempiamą į norimą vietą. Tokios pramogos kainuoja papildomai, tačiau pavargusiems keliautojams pirtis suteikia jėgų antram plaukimui srauniomis upėmis.

Baidarių nuoma Dzūkijoje – populiarėjanti paslauga, nes vis daugiau jaunų žmonių renkasi gamtą, o ne naktinius klubus. Savo jėgų išbandymas ir susiliejimas su gamta tampa savotiška mada. Džiugu, kad tokios mados skinasi kelią visuomenėje, o ne rūkymas, alkoholis ar kiti svaiginimosi būdai.

Dzūkijos miškai ir upės susilaukia daugiau lankytojų, tačiau ne visi būna labai geranoriški. Didžiausia problema – šiukšlės ir nelegalios laužavietės. Poilsiaujant Dzūkijoje reikia žinoti, kad miškai čia sausi ir užsidegti gali labai greitai. O šiukšlės paprastai visiems bado akis, tik po to ar kyla ranka kažką ne vietoje išmesti, priklauso nuo kiekvieno poilsiautojo išsilavinimo ir požiūrio į nuostabiąją Lietuvos gamtą.

Kaip išsiugdyti ištvermę?

Skersinis internetuIštvermė yra sveikatos pagrindas – kineziterapeutai teigia, jog fizinė ištvermė yra sveikatai naudingiausia, nes ji ypač gerina kraujotakos, širdies, raumenų ir kvėpavimo darbą ir palieka teigiamą ilgalaikį efektą. Ištvermės pratimai stiprina kraujagyslių sistemą, gerina kraujo persiskirstymo mechanizmą.

Jeigu bandytume paaiškinti, kas yra ištvermė ir kaip ji veikia, galėtume sakyti: tai žmogaus kūno gebėjimas kuo efektyviau aprūpinti dirbančius raumenis reikalingomis medžiagomis, raumenų  gebėjimas dirbti kuo ilgiau ir intensyviau, ir nervų sistemos gebėjimas valdyti raumenų darbą bei atskirų organų veiklą. Ištvermė – tai žmogaus gebėjimas priešintis nuovargiui ilgai atliekant tam tikrą intensyvų darbą.

Kad atliekami pratimai lavintų Jūsų ištvermę, turite būti įsitikinę, kad pratimo metu dalyvaus pagrindinės raumenų grupės; pratimas bus vidutiniškai intensyvus arba pakaitomis itin intensyvus; palaikys aktyvų kvėpavimą ir truks apie 30 minučių.

Dar keli patarimai, jeigu norite išlavinti savo ištvermę:

  • Būkite emociškai pasirengęs. Jeigu pasiruošėte treniruotei, neleiskite neigiamoms emocijoms malšinti Jūsų energijos. Pakelti emocinei būsenai itin padeda muzika – treniruočių metu klausykite intensyvios Jums patinkančios muzikos.
  • Palaipsniui didinkite apkrovas. Išbandykite kelių rūšių treniruotes – tiek fitneso, tiek jėgos apkrovų, tiek aerobines. Nesirinkite tokių treniruočių, kurios Jums arba per lengvos, arba tokios sunkios, kad neišlaikote nė 10 minučių krūvio.
  • Taisyklinga mityba. Prieš treniruotes būtina užkąsti. Jeigu treniruojatės rytais – turite valgyti pusryčius, nes tuščiu pilvu intensyvios treniruotės neištversite, organizmas neturės iš kur semti energijos. Ištvermei lavinti tinka valgyti obuolius, vynuoges, energetinius batonėlius, kruopas.
  • Taisyklingas kvėpavimas. Pasidomėkite kvėpavimo pratimais, nes treniruočių metu privalote deguonimi aprūpinti savo raumenis ir organus. Kai kvėpuosite taisyklingai, Jums netrūks oro intensyvios treniruotės metu.
  • Fizinis aktyvumas. Jei mėgstate sportuoti su treniruokliais, ištvermę geriausiai lavina irklavimo treniruokliai ir skersinis. Skersinio pratimai padeda formuoti viršutinę kūno dalį, irklavimo treniruokliai lavina viso kūno ištvermę ir suteikia intensyvų fizinį krūvį. Nebūtina eiti į sporto salę, galite šiuos pratimus daryti namie. Skersinis internetu kainuoja tikrai nedaug, o jo nauda neįkainojama. Galima rasti akcijų, kai skersinis internetu parduodamas už juokingą kainą – taip galite sutaupyti ir dar vienam treniruokliui.

 

 

Pirmoji treniruotė: kokį treniruoklį rinktis?

elipsiniai treniruokliaiPirmoji treniruotė sporto salėje gali būti nejauki pirmąkart apsilankiusiems sporto klube. Negana to, kad gėda dėl to riebaliuko ant šlaunų, dar nesi tikras, kokia kiekvieno treniruoklio nauda  kūnui ir kokius raumenis kiekvienas jų degina. Tokiais atvejais sporto salės naujokus gali išsamiai pakonsultuoti ten dirbantys treneriai. Žinoma, šios konsultacijos suteikiamos ne už ačiū, tad būkite pasiruošę ir tam.

Jeigu vis tik pasiryžote savarankiškai nukeliauti į sporto salę ir norite turėti bent minimalų žinių bagažą apie treniruoklius ir jų funkcijas, galime jums padėti.

Jeigu jūsų tikslas –  deginti riebalus ir gerinti širdies ritmą bei metabolizmą, rinkitės aerobinius arba kardio treniruoklius. Tai yra bėgimo takeliai, elipsiniai treniruokliai, dviračiai treniruokliai, irklavimo treniruokliai ir spiningo dviračiai.

  • Bėgimo takeliai. Šie treniruokliai efektyviausiai padeda sudeginti kuo daugiau kalorijų, tačiau su jais dirbti sunkiau seksis turintiems viršsvorio ar skaudančius sąnarius. Automatiniai bėgimo takeliai pasižymi tuo, jog jie juda greičiau negu jūs galite, tad turėsite daugiau paplušėti, kad išlaikytumėte duotą tempą. Šie takeliai turi kelis intensyvumo lygius, tad ir treniruotės bus įvairesnės.
  • Elipsiniai treniruokliai. Šie treniruokliai panašūs į bėgimo takelius, tačiau neturi kūnui tokios didelės apkrovos ir yra švelnesni sąnariams. Elipsiniai treniruokliai padeda lavinti kojų raumenis ir kitas pagrindines raumenų grupes, jais sportuodami sudeginsite nemažai kalorijų.
  • Dviračiai treniruokliai. Dviračiai treniruokliai padeda lavinti visus kojų raumenis ir mažiausiai kenkia sąnariams. Būtent šiuos treniruoklius renkasi tie, kurie turi sąnarių problemų. Tačiau, kad iš tiesų jūsų keliai būtų mažiausiai apkrauti, turite tinkamai susireguliuoti sėdynę – būtinai nesėdėkite per žemai, nes galite ilgainiui pajusti kelių skausmą.
  • Irklavimo treniruokliai. Jie ypatingi tuo, kad vienu metu apkrauna visus kūno raumenis – kojų, rankų ir liemens. Kadangi irklavimo treniruokliai lavina visus minėtus raumenis, tai ir šios treniruotės metu sudeginama daug riebalų. Deja, jeigu kenčiate nugaros skausmus ar turite didelį viršsvorį, neturėtumėte jais mankštintis.
  • Spiningo dviračiai. Šie treniruokliai reikalauja daug ištvermės ir jėgos. Jei taip pat lavina daugiau negu vieną raumenų grupę – ne tik kojų, bet ir pilvo. Taip pat šiais dviračiais atliekamos treniruotės gerina širdies ir kraujagyslių sistemą.