Kaip gauti KOKYBIŠKŲ atgalinių nuorodų?

seoSEO profesionalai vienbalsiai sutinka – atgalinių nuorodų reikia bet kuriam SEO projektui. Nebūna taip, kad vidinis optimizavimas ir kokybiški tekstai patys vieni iš savęs patenka tarp aukščiausių pozicijų. Atgalinės nuorodos yra būtinos. Kad projektas pasisektų. Jos būtinos visą laiką, o ne tik paleidus projektą.
Iš kur jų gauti? Kalbėjomės su Mantu iš Taurusmedia.lt, kuris su SEO dirba jau keletas metų. Jo įžvalgos labai vertingos.
„Svarbiausia – kokybiškos nuorodos. Geriau jų mažiau, bet kad jos išliktų kokybiškos su laiku“, – sako jis.

Geriausios nuorodos – iš susijusio turinio

Jei pardavinėjate langus, nuorodas rinkite iš statybos tematikos puslapių. Kaip ten patekti? Sumokėti už reklamą. Nors Google ir nepatinka mokamos nuorodos, tačiau Lietuva labai maža ir neturi tiek daug resursų, kuriuose galima būtų gauti nuorodų nemokamai. Taigi pirmiausia reiktų pasižiūrėti, ar įmanoma įsigyti reklaminį straipsnį populiariausiuose ir lankomiausiuose portaluose.
Jei kaina priimtina (ji svyruoja nuo 20 iki 200 eur. Už straipsnį), tada laikas paruošti gero turinio. Tai kainuos papildomai 50-70 eurų. Taigi, gera nuoroda kainuos apie 250 eurų. Bet ji liks visam laikui. Už tokią kainą galima užsisakyti 20 SEO straipsnių, tačiau nuorodos atsiras neaiškiuose puslapiuose, kurie po 2 metų iš viso bus užmiršti, kai kurie nebeveiks arba bus gavę Google baudą ir nuoroda nebeturės jokios vertės.
Yra ir nemokamas būdas patekti į tam tikrus leidinius. Pakanka gero turinio. Įmonės savo tinklaraščiuose turi rašyti labai gerą nereklaminį turinį, naudingą lankytojams. Jį galima pasiūlyti perpublikuoti Delfi, Lrytas.lt ar 15min portaluose. Už tai reikia tik nurodyti šaltinį (idealu būtų paprašyti ir rel=”caconical” nuorodos į originalą) ir duoti į jį nuorodą. Taip įmonės puslapis gautų labai vertingą nuorodą amžiams, nes turinys iš didžiųjų portalų netrinamas. Ypač, jei jis kokybiškas ir aktualus.
Norite pavyzdžių? Štai mūsų straipsnis apie gyvūnus. Pasižiūrėkite ir pasakykite, ar tai tas pats straipsnis iš Delfi.lt? https://www.delfi.lt/grynas/gamta/10-keisciausiu-faktu-apie-gyvunus.d?id=61303453  Pastebėkite šaltinio informaciją straipsnio gale…

Susiję įmonių tinklaraščiai

Rasytojas.lt vadovas Marius K. visai neseniai pristatė labai įdomią idėją – atgaivinti įmonių tinklaraščius siūlant jiems susijusį turinį už atgalines nuorodas.
„Yra nemažai įmonių blogų, kurie yra apleisti. Kokybiškas straipsnis kartą per mėnesį padėtų tokiems tinklaraščiams plėstis ir gerinti savo pozicijas Google. Turinį galėtų pateikti ne tos įmonės darbuotojai, o turinio kūrėjai. Aišku, tas turinys neturi būti reklaminis ir ne iš tiesioginių konkurentų“, – sako jis.
Iš tiesų, yra tam tikrų sričių, kurios gali paruošti straipsnius į giminingus įmonių blogus. Pavyzdžiui, teisininkai gali paruošti labai įdomų turinį buhalterinių paslaugų įmonei. Arba rinkodaros agentūra galėtų parašyti apie elektroninę komerciją ir pasiūlyti tokį turinį el. parduotuvėms. Kaip matote, tai ne tiesioginė konkurencija, todėl geras 700-1000 žodžių apimties straipsnis (jo parašymo vertė – 70-100 eur) už vieną nuorodą skamba gana viliojančiai.