1. Kodėl turėtų pasirinkti jus, o ne konkurentus?
Turite rasti atsakymą į į klausimą. Ir atsakymas neturėtų skambėti kaip „nes aš labiau stengiuosi”, „sunkiau dirbu”, nes konkurentai daro tą patį, patikėkite. Jūsų atsakymas turėtų skambėti kaip šūkis, kuriuo vadovautumėtės. Pagalvokite kuo jūs skiriatės nuo konkurentų, kodėl negalite pasiūlyti pigesnių paslaugų, o gal priešingai, galite? Ar kuo konkurentai yra patrauklesni, nei jūs. Suprantu, kad daug kam analizavimas atrodo bergždžias reikalas, bet analizuojant pasieksite tikrai daug ir atrasite savo kertelę. Geriau jau kelis kartus pamąstyti ir eiti teisinga linkme, nei nuėjus pusę kelio suprasti, kad einate ne į tą pusę.
[more…]
2. Kodėl klientai turėtų tave rekomenduoti kitiems ir ar pavyktų tokių klientų rasti?
Kada mes rekomenduojam ką nors? Dvejais atvejais: 1. Mums patiko paslaugos.2. Mums iš to nauda. Taigi,stenkitės pasiūlyti geriausia, ką galite ir duokite paskatinimą, kad ir nuolaidą, kuri didėtų nuo kiekvieno atvesto kliento. Viskas yra gan paprasta, nors taip ir neatrodo. Sunkiau yra pelnyti klientų pasitikėjimą. O jį pelnyti galite sunkiu darbu, t.y. rašydami, reklamuodamiesi ir sveikai įvertindami savo paslaugas. Jei jūs jau gaunate pajamas iš freelance darbų, tuomet jos neturėtų būt pastovios, jos turėtų kilti. Jei taip nėra, galbūt tikrai vertėtų permąstyti savo darbo strategiją?
3. Nesivadovaukite bendrom taisyklėm
Blogai pilni taisyklių, pamokų kaip daryti tą ar nedaryti to.Neimkite visko aklai, kas tinka katei, netiks šuniui. Ypač tai pastebima su visokiais pamokymais užsienio bloguose, kur tikrai palankesnė rinka, o kas būna, kai tų patarimų prisigaudom mes? Nieko, būtent nieko, nes mums jie nepalankūs, nenaudingi ir tik gaištam savo laiką. Tik pats gali nuspręsti kas tau gerai ir kas padėtų pasiekti tikslo.
Parašykite komentarą